تعرفه کفی مرکز تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07502.html

مشاور وزیر صنعت با بیان اینکه شروط داخلی‌سازی خودروها و صادرات ۳۰ درصد محصولات مشترک به هیچ عنوان اجرایی نمی‌شود، گفت: درست کردن بدنه خودرو، ایجاد خط رنگ و خطوط مونتاژ به منزله خودروساز بودن ایران نیست.

۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

صادرات خودروی ما لنگ می‎زند

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل - تعرفه کفی مرکز تهران - از تسنیم،قطب سوم خودروسازی دوباره سر زبان‌ها آمده و  این بار وزیر صنعت، معدن و تجارت - تعرفه کفی مرکز تهران - خواستار انحصار شکنی صنعت خودروی ایران - تعرفه کفی مرکز تهران - شده است. می‌گوید مگر ایران خودرو و سایپا از آسمان - تعرفه کفی مرکز تهران - آمدند که نباید هیچ رقیبی داشته باشند. البته چند سال پیش هم اکبر ترکان رئیس شورای عالی مناطق - تعرفه کفی مرکز تهران - آزاد چنین - تعرفه کفی مرکز تهران - صحبت‌هایی را - تعرفه کفی مرکز تهران - مطرح کرد اما قطب سوم، متولد نشد. در این باره سعید مدنی مدیرعامل سابق گروه خودروسازی سایپا و مشاور وزیر صنعت، معدن و - تعرفه کفی مرکز تهران - تجارت گفت‌و‌گویی صریحی را  با ویژه نامه خودرویی روزنامه ایران انجام داده است که در ادامه می خوانید: با این تفاسیر ما نمی‌توانیم خودمان را خودروساز معرفی کنیم؟ خیر ما خودروساز نیستیم. درست کردن بدنه خودرو، ایجاد خط رنگ و خطوط - تعرفه کفی مرکز تهران - مونتاژ به منزله خودروساز بودن ایران نیستما حتی نمی‌توانیم خودروهایی را که تولید می‌کنیم، صادر کنیم. اجازه صادرات هم نداریم. اگر خودرو ساخت داخل باشد می‌توان - تعرفه کفی مرکز تهران - در زمینه صادرات و سایر بخش‌های آن برنامه‌ریزی کنیم ولی اکنون صادرات ما لنگ می‌زند. قرار بود قطب سوم خودروسازی در منطقه آزاد چابهار ایجاد شود. حتی عنوان - تعرفه کفی مرکز تهران - شد با - تعرفه کفی مرکز تهران - برخی از شرکت‌های خارجی تفاهم‌های اولیه صورت گرفته است. اما با گذشت زمان - تعرفه کفی مرکز تهران - چنین اتفاقی رخ نداد و قطب سوم در حد حرف ماند. اخیراً نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت موضوع قطب سوم خودروسازی را مطرح کرده و از اتاق بازرگانی ایران خواسته است که با سرمایه‌هایی که آنها دارند خودروسازی به عنوان رقبای ایران خودرو و سایپا شکل - تعرفه کفی مرکز تهران - بگیرد. حال سؤال این است - تعرفه کفی مرکز تهران - به اعتقاد شما شکل گیری چنین سایت خودروسازی میسر هست و خودروسازان می‌گذارند چنین امری شکل بگیرد؟ قرار بود با حضور رنو در ایران، - تعرفه کفی مرکز تهران - قطب سوم خودروسازی شکل بگیرد. بر این اساس اگر رنو بتواند سایت مستقل خودروسازی داشته باشد عملاً قطب سوم خودروسازی در ایران شکل گرفته است. وجود یک شرکت بزرگ و قوی در حد و اندازه ایران - تعرفه کفی مرکز تهران - خودرو و - تعرفه کفی مرکز تهران - سایپا باعث می‌شود که رقابت در زمینه تولید خودرو صورت گیرد. البته حرکت در مسیر قطب - تعرفه کفی مرکز تهران - سوم باید در شرایطی - تعرفه کفی مرکز تهران - باشد که مجدداً در چاهی نیفتیم که خودروسازان افتادند. در حال حاضر شرکت‌های خودرویی تنها مونتاژ کار هستند. قطب سوم باید با رویکرد جدید ایجاد شود. ما مشکل تولیدکننده خودرو و تیراژ نداریم. بر این اساس پیشنهاد دادم که با شرکت‌های بزرگ خودرویی که با خودروسازان بزرگ جهان در زمینه طراحی کار می‌کنند، همکاری کنیم. در چنین شرایطی خودرو با لوگوی ایران به تولید می‌رسد. این کاری است که کره جنوبی انجام داد. کره برای آنکه خودروساز واقعی شود در بخش طراحی و مهندسی با - تعرفه کفی مرکز تهران - شرکت‌های خودرویی همکاری کرد و اکنون یکی از خودروسازان مطرح دنیا شده - تعرفه کفی مرکز تهران - است. ساختار فعلی ایران را خودروساز نمی‌کند و البته دردی از دردهای ما هم دوا نمی‌شود. - تعرفه کفی مرکز تهران - ایران نیازمند همکاری با مجموعه‌های بزرگ در خصوص طراحی، موتور، گیربکس و. . . است. در - تعرفه کفی مرکز تهران - زمینه طراحی خودرو هیچکدام از شرکت‌های خودروسازی داخلی ورود نکردند؟ آن سالی که سایپا بودم پروژه اس پی ۱۰۰ را با همکاری شرکت‌های مهندسی خودرویی از چین، آلمان و کره شروع کردیم. قرار بود در مدت یکسال محصولات آن وارد بازار شود اما با تغییرات مدیریتی سال ۹۷ اولین محصول مشترک که با این شیوه طراحی شده است وارد بازار می‌شود. این خودروها در پلت فرم تیبا و - تعرفه کفی مرکز تهران - ساینا - تعرفه کفی مرکز تهران - است و قابل ارتقا از کلاس سی به بی - تعرفه کفی مرکز تهران - ‌است. این اتفاق زمان بر است اما نتیجه‌ای که می‌دهد خودروساز - تعرفه کفی مرکز تهران - شدن ایران است. ما باید حضور خودروسازان خارجی در ایران را محدود کنیم. نمی گویم همکاری با خودروسازان بزرگ دنیا خوب نیست اما حدود باید داشته باشد نه اینکه مرتب به آنها امتیاز بدهیم و - تعرفه کفی مرکز تهران - برای خودکفایی در ساخت داخل از آنها درخواست داشته - تعرفه کفی مرکز تهران - باشیم و این نشان می‌دهد که خودروسازان ایرانی وابسته - تعرفه کفی مرکز تهران - به آنها هستند. شرکت‌های خودرویی که به ایران می‌آیند برای کمک به صنعت خودروی - تعرفه کفی مرکز تهران - ایران و صادرات نیست، بلکه چشم به بازار ما بستند. شروطی که در زمینه تولید (داخلی‌سازی خودروها تا ۸۵ درصد)و صادرات (صادرات از ۳۰ - تعرفه کفی مرکز تهران - درصد محصولات مشترک)در قراردادها آمده اجرایی نمی‌شود؟ خیر به هیچ عنوان اجرایی نمی‌شود. وقتی هیچ پایشی صورت نمی‌گیرد - تعرفه کفی مرکز تهران - رنو و پژو هم الزامی به اجرایی کردن این موضوع برای خود نمی‌بینند. در سایر کشورها چنین نیست. زمانیکه قراردادی امضا می‌شود مرتب مورد رصد قرار می‌گیرد تا تعهدات اجرایی شود. اگر به هر دلیلی آن تعهد به مرحله اجرا نرسد جلوی آن گرفته می‌شود. اما در ایران این موضوع رها شده است و هیچ کس کاری ندارد. حتی اگر وزارت صنعت هم بخواهد نمی‌تواند جلوی آن قرارداد را بگیرد. حتی جلوی شماره‌گذاری آن خودرو هم گرفته نمی‌شود. لذا همین باعث می‌شود شرکت‌های خارجی به شرط و شروطی که از آنها گرفته می‌شود پایبند نباشند چرا که می‌دانند هیچ اتفاقی که بر علیه آنها باشد رخ نمی‌دهد. لذا معتقدم حداقل در قراردادهای جدید - تعرفه کفی مرکز تهران - باید این مسأله مورد توجه قرار گیرد و شرکت خودروساز به شریک خود اجازه فاصله گرفتن از قراردادها را ندهد.
اولين صفحه   -  شماره تماس یدک کش مرکز تهران   -   خدمات یدک کش مرکز تهران   -   حمل خودرو مرکز تهران   -   کرایه حمل خودرو مرکز تهران   -   قیمت حمل خودرو مرکز تهران   -   مبلغ حمل خودرو مرکز تهران   -   تعرفه حمل خودرو مرکز تهران   -   شماره تماس حمل خودرو مرکز تهران   -   خدمات حمل خودرو مرکز تهران   -   حمل ماشین مرکز تهران   -   کرایه حمل ماشین مرکز تهران   -   قیمت حمل ماشین مرکز تهران   -   مبلغ حمل ماشین مرکز تهران   -   تعرفه حمل ماشین مرکز تهران   -   شماره تماس حمل ماشین مرکز تهران   -   خدمات حمل ماشین مرکز تهران   -   کفی مرکز تهران   -   کرایه کفی مرکز تهران   -   قیمت کفی مرکز تهران   -   مبلغ کفی مرکز تهران   -   تعرفه کفی مرکز تهران   -   شماره تماس کفی مرکز تهران   -   خدمات کفی مرکز تهران   -   کفی خودروبر مرکز تهران   -   کرایه کفی خودروبر مرکز تهران   -   قیمت کفی خودروبر مرکز تهران   -   مبلغ کفی خودروبر مرکز تهران   -   تعرفه کفی خودروبر مرکز تهران   -   شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران   -   خدمات کفی خودروبر مرکز تهران   -   جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   کرایه جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   قیمت جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   مبلغ جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   تعرفه جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   خدمات جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   نیسان خودروبر مرکز تهران   -   کرایه نیسان خودروبر مرکز تهران   -   قیمت نیسان خودروبر مرکز تهران   -   مبلغ نیسان خودروبر مرکز تهران   -  آخرين صفحه