شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07510.html

مدیر روابط عمومی شرکت کارمانیا : راز حضور در صنعت خودروی ایران، اجرای قوانین ایران است. این موضوع اعلام شده و هر خودروساز چینی باهوشی می‌داند که این مساله باید اجرا شود.

۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۹

پاسخ به ادعای شانه‌خالی کردن چینی‌ها از بومی‌سازی خودروها در ایران

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، چندین سال از حضور خودروسازان چینی در کشورمان - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - می‌گذرد و تا به حال شاهد ورود چندین برند و ده‌ها مدل از خودروهای چینی به ایران بوده‌ایم.

خودروهای چینی نسبتا ارزان هستند و هر چند گفته می‌شود کیفیت آنها همچنان باید افزایش یابد اما دارای آپشن‌های بیشتر و طراحی زیباتری نسبت به محصولات داخلی - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - هستند.

[caption id="attachment_205298" align="alignleft" width="345"]شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران خودروهای چینی[/caption]

در سال‌های اخیر به نظر می‌رسید وزارت صنعت خیلی با این خودروها که سهمی در حدود ۷‌درصد از کل بازار خودروی کشورمان را در اختیار داشته‌اند، مشکلی ندارد. الزام به داخلی‌سازی محصولات که با شروع قراردادهای پسابرجامی برای خودروسازانی مانند پژو، رنو و این اواخر برای فولکس‌واگن در نظر گرفته شده است، خیلی برای خودروهای چینی اجرا نشده و یا اصلا قابلیت - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - اجرا شدن ندارد.

گفته می‌شود چینی‌ها - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - با ترفند‌های مختلف سعی می‌کنند از زیر بار داخلی‌سازی محصولاتشان در کشور ما شانه‌ خالی کنند. ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین واردکننده محصولات چینی شناخته می‌شود و رتبه نخست را در این زمینه دارد.

علاوه بر عدم تمایل خودروسازان چینی برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران، برخی از محصولات چینی هم قطعات منحصر - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - به خودشان - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - را دارند، یعنی این قطعات تنها برای یک محصول ساخته شده‌اند و در بازار - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - آزاد هم قیمت‌ بالایی دارند. در مقابل شرکت‌های همکار خودروسازان - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - چینی اعلام کرده‌اند امکان اینکه خودرویی بدون داخلی‌سازی در کشور تولید شود، وجود ندارد.

در همین زمینه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که میزان داخلی‌سازی - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - در خودروهای چینی در سال - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - ۹۷ باید به ۴۰ درصد برسد، - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - گفت: «اگر خودروسازان چینی، میزان داخلی سازی قطعات را امسال به ۳۰درصد و سال آینده به ۴۰‌درصد نرسانند، مشمول پرداخت تعرفه خودروی کامل خواهند شد. این در شرایطی است که اکنون، تعرفه واردات خودروهای چینی، در صورت ساخت داخلی قطعات با کمتر از ۲۰‌درصد، معادل خودروی کامل است.»

تعرفه ساخت داخل کمتر از ۲۰‌درصد و تعرفه وارداتی معادل - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - خودروی کامل، در صورتی بیان شده است که به گفته فعالان صنعت قطعه‌سازی کشورمان، خودروهای چینی معمولا در ایران داخلی‌سازی نمی‌شوند. به‌هرحال اگر داخلی‌سازی تا ۳۰ درصد انجام شود، خودروسازان مشمول دریافت مزیت ۵ - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - درصدی می‌شوند؛ اما اگر در سال آینده، میزان داخلی‌سازی تا ۳۰ درصد - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - باشد، خودروساز باید تعرفه کامل خودرو را بپردازد.

این سیاست وزارت صنعت را می‌توان به فال نیک گرفت. هرچند باید سال‌های پیش، این سیاست در نظر گرفته می‌شد و خیلی زودتر از این‌ها بحث الزام چینی‌ها به داخلی‌سازی مورد توجه قرار می‌گرفت، اما با شروع این الزام می‌توان امیدوار بود که قطعه‌سازان داخلی هم سهمی در فروش بالای خودروهای چینی داشته باشند.

اما دلیل چینی‌ها برای - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - فرار از داخلی‌سازی چیست؟ در این سال‌ها آن‌ها به روش‌های مختلفی برای عدم داخلی‌سازی محصولاتشان دست زده‌اند. تولید قطعات منحصر به یک خودرو و تغییر در پلت‌فرم خودروها کارهایی بوده است که چینی‌ها در این خصوص انجام داده‌اند.

 

تغییرات هرساله در پلت‌فرم، ترفند چینی‌ها برای عدم داخلی‌سازی

در همین زمینه یک فعال صنعت قطعه‌ کشورمان با بیان - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - اینکه متاسفانه خودروهای چینی به صورت CKD وارد کشورمان می‌شوند، اظهار کرد: «خودروهای چینی به‌صورت کاملا CKD وارد می‌شوند. یعنی قطعات این خودروها از خارج کشور می‌آیند.»

احمدرضا رعنایی در ادامه با اشاره به راهکارهایی که خودروسازان چینی برای فرار از داخلی‌سازی در نظر می‌گیرند، می‌گوید: «خودروسازان چینی معمولا تمایلی برای داخلی‌سازی محصولاتشان در کشورمان - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - ندارند. آن‌ها با زیرکی و ذکاوتی خاص، هر سال در پلت‌فرم‌های خود تغییراتی می‌دهند تا از نظر تیراژ، صرفه اقتصادی برای تولیدکننده داخلی نداشته باشد. یعنی کاری می‌کنند قطعات مشابه هم نباشند تا قطعه‌سازان - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - داخلی نتوانند قطعات مختلف را تولید کنند. این بدین معناست که سالانه تغییراتی در پلت‌فرم یک محصول ثابت داده می‌شود و قطعات نیز تغییر - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - می‌کنند و به‌این خاطر نمی‌توان قطعات را داخلی‌سازی کرد. وزرات صنعت باید همان سخت‌گیری‌هایی - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - را که برای خودروسازان خارجی دیگر در نظر گرفته است برای خودروهای چینی بازار هم در نظر بگیرد.»

به گفته این فعال صنعت - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - قطعه، عملا تا کنون خودروهای چینی داخلی‌سازی نشده‌اند و تقریبا به صورت CKD وارد کشور شده و مونتاژ می‌شوند. پس اصولا بحث تعرفه یک خودروی کامل با کمتر از ۲۰‌درصد داخلی‌سازی بی‌معنی خواهد بود.

یکی از مسوولان شرکت‌های همکار خودروسازان چینی، این گفته برخی از فعالان صنعت قطعه کشورمان را مبنی بر - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - این‌که هیچ - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - داخلی‌سازی برای خودروهای چینی انجام نمی‌شود، به شدت رد کرده و می‌گوید: «اگر خودروسازی تا ۲۰‌درصد داخلی‌سازی نداشته باشد، نمی‌تواند به تولید خودرو در کشور اقدام کند. یعنی ۲۰ درصد داخلی‌سازی جزو الزامات وزارت صنعت برای تولید خودرو در کشور است. ضمن اینکه این مساله به صورت مداوم توسط وزارت صنعت - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - نظارت می‌شود.»

وی می‌افزاید: «نه تنها ما، بلکه - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - تولید و لیست داخلی‌سازی همه شرکت‌های خودروساز - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - کنترل و نظارت می‌شود و اگر داخلی‌سازی انجام نشود تولید متوقف می‌شود.»

در این رابطه علیرضا زرین‌فکر، مدیر روابط عمومی شرکت کارمانیا (BYD) به «دنیای خودرو» می‌گوید: «خودروسازان باید به ۴۰درصد داخلی‌سازی برسند. شرکت خودروسازی کارمانیا در حال حاضر ۲۰ تا ۲۵‌درصد داخلی‌سازی دارد و تا پایان سال ۹۶ به ۴۰‌درصد داخلی‌سازی خواهد رسید.»

وی می‌افزاید: «قطعه‌سازان ما جزو قطعه‌سازان برتر هستند و اگر کیفیت و گارانتی مناسب در این عرصه دیده شود، قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.»

وی در خصوص این مساله که خودروسازان چینی خیلی تمایلی به داخلی‌سازی محصولات نشان نمی‌دهند، می‌گوید: «من خیلی به این حرف اعتقاد ندارم. راز حضور در صنعت خودروی ایران، اجرای - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - قوانین ایران است. این موضوع اعلام شده و هر خودروساز چینی باهوشی می‌داند که این مساله باید اجرا شود.»

با تکمیل پروژه قراردادهای خودرویی، به نظر می‌رسد وزارت صنعت قصد دارد با خودروسازان چینی کمی سختگیرانه‌تر برخورد و عرصه را برای - شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران - خودروسازانی که قصد داخلی‌سازی محصولاتشان را ندارند، تنگ‌تر کند.

اولين صفحه   -  خدمات حمل خودرو مرکز تهران   -   حمل ماشین مرکز تهران   -   کرایه حمل ماشین مرکز تهران   -   قیمت حمل ماشین مرکز تهران   -   مبلغ حمل ماشین مرکز تهران   -   تعرفه حمل ماشین مرکز تهران   -   شماره تماس حمل ماشین مرکز تهران   -   خدمات حمل ماشین مرکز تهران   -   کفی مرکز تهران   -   کرایه کفی مرکز تهران   -   قیمت کفی مرکز تهران   -   مبلغ کفی مرکز تهران   -   تعرفه کفی مرکز تهران   -   شماره تماس کفی مرکز تهران   -   خدمات کفی مرکز تهران   -   کفی خودروبر مرکز تهران   -   کرایه کفی خودروبر مرکز تهران   -   قیمت کفی خودروبر مرکز تهران   -   مبلغ کفی خودروبر مرکز تهران   -   تعرفه کفی خودروبر مرکز تهران   -   شماره تماس کفی خودروبر مرکز تهران   -   خدمات کفی خودروبر مرکز تهران   -   جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   کرایه جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   قیمت جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   مبلغ جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   تعرفه جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   خدمات جرثقیل خودروبر مرکز تهران   -   نیسان خودروبر مرکز تهران   -   کرایه نیسان خودروبر مرکز تهران   -   قیمت نیسان خودروبر مرکز تهران   -   مبلغ نیسان خودروبر مرکز تهران   -   تعرفه نیسان خودروبر مرکز تهران   -   شماره تماس نیسان خودروبر مرکز تهران   -   خدمات نیسان خودروبر مرکز تهران   -   نیسان یدک کش مرکز تهران   -   کرایه نیسان یدک کش مرکز تهران   -   قیمت نیسان یدک کش مرکز تهران   -   مبلغ نیسان یدک کش مرکز تهران   -   تعرفه نیسان یدک کش مرکز تهران   -  آخرين صفحه