به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، از ابتدای دهه۹۰ که تحریمها تشدید شد، نظام بانکی کشور دچار مشکلات عدیدهای شد و در این بین بیشترین بخشهایی که آسیب بسیار جدی دیدند، صنعت خودرو و قطعهسازی - خدمات امداد خودرو گیشا - کشور بودند.
اطلاعات بیشتر در مورد خدمات امداد خودرو گیشا اینجا است
در - خدمات امداد خودرو گیشا - این بین بارها فعالان صنعت خودرو و حتی مسئولان ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به کرات بر این موضوع تاکید کردند که بانکها باید در این زمینه بیشتر - خدمات امداد خودرو گیشا - به بخش صنعت و تولید کشور توجه - خدمات امداد خودرو گیشا - کنند، اما با توجه به اینکه نظام بانکی، خود درگیر مشکلات بسیار ریشهای است، بههیچعنوان نتوانسته به صنعت خودرو و قطعهسازی کمک شایانی کند.
خدمات امداد خودرو گیشا مخصوص شما
[caption id="attachment_200551" align="aligncenter" width="635"] بهرام - خدمات امداد خودرو گیشا - شهریاری: بسیاری از قطعهسازان کوچک و متوسط به دلیل سود بالای تسهیلات بانکی - خدمات امداد خودرو گیشا - در بازپرداخت آن با مشکل مواجه شده - خدمات امداد خودرو گیشا - و کسبوکار خود را از دست دادهاند[/caption]در همین رابطه کوروش پرویزیان رئیس کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی - خدمات امداد خودرو گیشا - در گفتوگو با «دنیای خودرو» به این نکته اشاره میکند که منابع نظام بانکی برای اعطای تسهیلات به بخش تولیدی کشور ازجمله صنایع قطعهسازی و خودروسازی، بسیار محدود است و این در حالی است که نیاز این بخشها بسیار فراتر از منابع نظام بانکی است.
نیاز به خدمات امداد خودرو گیشا دارید؟ کلیک کنید
پرویزیان با اشاره به اینکه خودروسازان و قطعهسازان باید به سراغ متنوع کردن روشهای تامین مالی خود بروند، اظهار داشت: «یک بحث دیگر مربوط به خود خودروسازان و قطعهسازان است، آنها باید هزینههای تولید خود را که درحالحاضر بسیار بالاست، کاهش دهند و از سوی دیگر بهرهوری تولید را بالا ببرند. در چنین صورتی میتوانند در هزینههای خود بسیار صرفه جویی کنند و خیلی کمتر به منابع مالی دیگری بهغیر از درآمدهایشان نیاز پیدا کنند.»
در مورد خدمات امداد خودرو گیشا بیشتر بدانیم
براساس این گزارش، باید اذعان داشت قطعا نظام بانکی در - خدمات امداد خودرو گیشا - ادامه مسیر نیز نمیتواند آنطور که باید و شاید یاریگر خودروسازان و قطعهسازان باشد.
خدمات امداد خودرو گیشا برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
این در حالی است که بهرام شهریاری عضو اسبق - خدمات امداد خودرو گیشا - هیاتمدیره انجمن قطعهسازان در گفتوگو با «دنیای خودرو» - خدمات امداد خودرو گیشا - با اشاره به اینکه بانکها به هیچ وجه با قطعهسازان در سالهای گذشته رابطه خوبی نداشتند، اظهار داشت: «طی این سالها بسیاری از قطعهسازان کوچک و متوسط وامهایی از بانکها گرفتند که به دلیل سودهای بسیار زیاد این تسهیلات، در بازپرداخت آن با مشکل مواجه شدند و درنتیجه بسیاری از آنها کسبوکار خود را از دست داده و ورشکست شدهاند. این روند در زمان تحریمها با شتاب بیشتری ادامه یافت و در این زمینه بانکها هیچگونه مساعدتی نکردند.»
خدمات امداد خودرو گیشا با تنوع بسیار
این فعال صنعت قطعهسازی با اشاره به اینکه فضا برای رقابت بین خودروسازان و قطعهسازان - خدمات امداد خودرو گیشا - ایرانی با رقبای خارجی خود بههیچوجه مهیا نیست، گفت: «در ایران نرخ دریافت تسهیلات بین ۲۰ تا ۳۰درصد است و با چنین نرخی، بازپرداخت برای تولیدکنندگان بسیار مشکل است، اما در سایر کشورها، اکثر تولیدکنندگان با نرخهای بین ۱ تا - خدمات امداد خودرو گیشا - ۲درصد تسهیلات دریافت میکنند و درنتیجه در چنین فضایی، خودروسازان و - خدمات امداد خودرو گیشا - تولیدکنندگان ایرانی، توان رقابتی خود را ازدست میدهند.»
بهترین ارائه کننده خدمات خدمات امداد خودرو گیشا
شهریاری افزود: «در این زمینه دولت باید از خودروسازان و قطعهسازان حمایت کند، درغیراینصورت نباید - خدمات امداد خودرو گیشا - انتظار حضور - خدمات امداد خودرو گیشا - در بازارهای جهانی را - خدمات امداد خودرو گیشا - داشت. از سوی دیگر نظام بانکی نیز باید به جای اینکه - خدمات امداد خودرو گیشا - خود به بنگاهداری بپردازد، به وظیفه اصلیاش که - خدمات امداد خودرو گیشا - همان کمکرسانی به بخش مولد اقتصاد کشور است، عمل کند.»