تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07236.html

رضا رضایی با ابراز امیدواری از ورود خودروسازان ایرانی به ساخت خودروهای روز دنیا اظهار کرد: «قطعه‌سازی از صنایع اساسی و استراتژیک کشور است که می‌تواند ارز‌آوری زیادی داشته باشد.»

۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

توسعه قطعه‌سازی، ارز‌آوری به کشور را افزایش می‌دهد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، با از بین رفتن تحریم‌های بین‌المللی اقتصادی، پس‌از توافق برجام، بحث شکل‌گیری ارتباط دوباره با خودروسازان خارجی در صنعت - تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه - خودروی کشور قوت گرفت و احتمال عقد قراردادهای جدید افزایش یافت.

بر‌این‌اساس قطعه‌سازان نیز به‌عنوان اصلی‌ترین بخش صنعت خودرو به بهبود شرایط، ارتقای سطح تکنولوژی تولید و حتی راه یافتن به بازارهای جهانی بسیار امیدوار شدند.

این امید اما چندان ادامه نیافت. پس‌از عقد و اجرای قراردادها، قطعه‌سازان خیلی زود متوجه شدند جایگاه قابل‌توجهی در این قراردادها برای آن‌ها درنظر گرفته نشده است.

[caption id="attachment_204004" align="aligncenter" width="700"]تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه سه عامل مهم در تولید قطعات خودرو وجود دارد که امکان رقابت قطعه‌سازان ایرانی با رقبای خارجی را کاهش می‌دهد[/caption]

قرار بود در سال اول - تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه - ۴۰درصد خودروها تولید داخل باشد و طی سه سال - تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه - این میزان به ۷۰درصد برسد. اما در - تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه - عمل تولید با نزدیک به ۲۰درصد داخلی‌سازی آغاز شد. در حالی‌که جایگاه قطعه‌سازان مشخص نبود و اگر هم نقشی به آن‌ها محول شد، تیراژ آن‌قدر پایین بود که تولید برایشان صرفه اقتصادی نداشت.

قطعه‌سازان تلاش کردند جایگاه خود را در این قراردادها به‌درستی تعریف کنند. اما در نهایت این اقدامات خودروسازان بود - تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه - که مثل همیشه بر شرایط تولیدکنندگان قطعات در کشور تاثیر می‌گذاشت.

راه حل، یافتن مسیری مستقل و ارتباط با همتایان جهانی، بیشتر توسط خودشان بود. این موضوع به حضور قطعه‌سازان کشورهای مختلف در ایران و در مقابل حضور قطعه‌سازان داخلی در نمایشگاه‌ها، سمینارها و همایش‌های تخصصی جهانی طی یک سال و نیم - تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه - گذشته منجر شده است.

برگزاری همایش توسعه کسب‌وکار قطعه‌سازان ایران، آمدن هیات - تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه - برزیلی، قرارداد همکاری با قطعه‌ساز بلژیکی، حضور در سخنرانی اولین کنفرانس جهانی خودرو در ترکیه، ملاقات با قطعه‌سازان کره‌جنوبی، بازدید ژاپنی‌ها از واحدهای قطعه‌ساز داخلی، جلسه با قطعه‌سازان فرانسوی، مذاکره با تولیدکنندگان قطعات خودروی تایوانی، مذاکره با آلمانی‌ها و از همه مهم‌تر، حضور شرکت‌های قطعه‌ساز از ۲۳‌کشور جهان در آخرین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، به‌نوعی مهم‌ترین - تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه - نتیجه و ماحصل برخی اقدامات قطعه‌سازان - تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه - به شمار می‌روند.

در این رابطه رئیس انجمن قطعه‌سازان کشور به‌تازگی در برنامه دیدار با هیات قطعه‌سازان فرانسوی و تایوانی، با تاکید‌بر اینکه سه عامل مهم در تولید قطعات خودرو وجود دارد که امکان رقابت قطعه‌سازان ایرانی با رقبای خارجی را کاهش می‌دهد، گفت: «کم بودن تعداد تولید خودروها، مناسب نبودن تکنولوژی تولید و بالا بودن قیمت تمام شده، مواردی هستند که باعث می‌شوند محصولات قطعه‌سازان ایرانی نتوانند در بازار جهانی رقابت کنند.»

رضا رضایی با ابراز امیدواری از ورود خودروسازان ایرانی به ساخت خودروهای روز دنیا - تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه - اظهار کرد: «قطعه‌سازی از صنایع اساسی و استراتژیک کشور است که می‌تواند ارز‌آوری زیادی داشته باشد.»

به این ترتیب اگر نگوییم مشکلات در این بخش از صنعت بی‌شمار است، در سال‌های اخیر موانع رشد و توسعه قطعه‌سازان آن‌قدر زیاد شده است که رفع و حل آن‌ها اکنون به چندین سال زمان نیاز دارد. مسائل پولی و کمبود منابع مالی کافی، دریافت نکردن مطالبات از خودروسازان، ناتوانی در پرداخت سود تسهیلات بانکی، نوسانات ارزی، مشکلات مالیاتی، موضوع تامین مواد اولیه، بالا بودن قیمت تمام شده تولید و... فقط بخشی از مشکلات این - تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه - صنعت در کشور محسوب می‌شوند.

با وجود تلاش قطعه‌سازان - تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه - برای تغییر وضعیت در این صنعت، همچنان تاثیر حمایت‌های دولت، همکاری بانک‌ها و مشارکت خودروسازان در بهبود شرایط، غیرقابل‌انکار به‌نظر می‌رسد.

اولين صفحه   -  شماره تماس نیسان یدک کش قیطریه   -   خدمات نیسان یدک کش قیطریه   -   ماشین بر قیطریه   -   کرایه ماشین بر قیطریه   -   قیمت ماشین بر قیطریه   -   مبلغ ماشین بر قیطریه   -   تعرفه ماشین بر قیطریه   -   شماره تماس ماشین بر قیطریه   -   خدمات ماشین بر قیطریه   -   خودرو سوار قیطریه   -   کرایه خودرو سوار قیطریه   -   قیمت خودرو سوار قیطریه   -   مبلغ خودرو سوار قیطریه   -   تعرفه خودرو سوار قیطریه   -   شماره تماس خودرو سوار قیطریه   -   خدمات خودرو سوار قیطریه   -   جرثقیل یدک کش قیطریه   -   کرایه جرثقیل یدک کش قیطریه   -   قیمت جرثقیل یدک کش قیطریه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش قیطریه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش قیطریه   -   خدمات جرثقیل یدک کش قیطریه   -   چرخگیر قیطریه   -   کرایه چرخگیر قیطریه   -   قیمت چرخگیر قیطریه   -   مبلغ چرخگیر قیطریه   -   تعرفه چرخگیر قیطریه   -   شماره تماس چرخگیر قیطریه   -   خدمات چرخگیر قیطریه   -   امداد خودرو گیشا   -   کرایه امداد خودرو گیشا   -   قیمت امداد خودرو گیشا   -   مبلغ امداد خودرو گیشا   -   تعرفه امداد خودرو گیشا   -   شماره تماس امداد خودرو گیشا   -   خدمات امداد خودرو گیشا   -   امداد خودرو سیار گیشا   -   کرایه امداد خودرو سیار گیشا   -   قیمت امداد خودرو سیار گیشا   -   مبلغ امداد خودرو سیار گیشا   -  آخرين صفحه