مبلغ امداد خودرو سیار گیشا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07256.html

کاکایی : بحث این است که با عرضه خودروی ارزان قیمت جدید بتوانیم شرایط بازار را رقابتی کنیم و از طرفی خطوط تولید خود را با استانداردهای جهانی پیش ببریم

۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۹

آقای وزیر صحیح می‌گوید اما دولت نباید دخالت کند

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، روز گذشته در برنامه «چالش» رادیو - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - اقتصاد، به نقد اظهارات جدید وزیر صنعت، معدن و تجارت و مساله قطب سوم خودروسازی پرداخته شد. همچنین قدرت بخش خصوصی مورد بحث قرار - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - گرفت و کارشناسان برنامه - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - در مورد این مسائل اظهار‌نظر کردند.

در این برنامه محمدرضا نجفی‌منش، رئیس کمیسیون کسب‌و‌کار اتاق بازرگانی، حسین دلاور خبرنگار روزنامه «دنیای خودرو» در جایگاه کارشناس حضور داشتند تا به واکاوی مباحث مطرح‌شده بپردازند. امیرحسن کاکائی، عضو هیات عملی دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت نیز به‌صورت تلفنی این برنامه را همراهی می‌کرد.

[caption id="attachment_206239" align="alignleft" width="345"]مبلغ امداد خودرو سیار گیشا حسین دلاور ، محمدرضا نجفی‌منش ، امیرحسن کاکائی[/caption]

برنامه از آنجا شروع شد که مجری خطاب به مهمانان برنامه سوالی را مطرح کرد؛ تمام دولت‌ها سعی دارند - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - صنعت خودرو را ارتقا دهند و بخش خصوصی را در آن فعال کنند. صحبت‌های آقای وزیر هم روی همین مساله تاکید دارد. ولی سوال اینجاست که آیا صنعت خودروی کشور انحصاری است؟

جلسه خوبی با وزیر داشتیم نجفی‌منش: «بنده در این جلسه اتاق بازرگانی با حضور وزیر بودم و به جرات می‌توان گفت که یکی از - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - جلسات خوب برگزار شده بود. در این جلسه افراد - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - زیادی مسائل مختلفی را مطرح کردند و آقای وزیر هم به این مسائل اهمیت زیادی می‌دانند.

صحبت وزیر بر سر این بود که بخش خصوصی در صنعت خودروی کشور فعال باشد و بازار را دریابد. به گفته خودتان خودروسازان بخش خصوصی فعال هستند و تعدادشان هر روز بیشتر می‌شود. در حال - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - حاضر هم قرارداد رنو - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - و ایدرو نشان می‌دهد که اتفاق‌های مهمی در حال رخ دادن است.

حال با حضور رنو در بازار ایران و قرارداد جدید آن، باید از آن حمایت کنیم و در کنارشان باشیم زیرا هنوز ما - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - از فناوری روز دنیا عقب هستیم و حضور چنین برندهایی می‌تواند به ارتقای صنعت خودرو و ایجاد جو رقابتی کمک کند.

در تمام دنیا کشورهایی چون هند ابتدا خودروسازان بزرگ را به کشور خود آوردند و با - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - پرورش نیروهای جدید و ارتقای فناوری، امروز به خودکفایی نسبی در این خصوص رسیده‌اند.

امروز هم در بازار کشور نمی‌توان گفت که انحصار وجود دارد - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - و صحبت‌های وزیر بر سر این بود که بخش خصوصی فعال شود و نمی‌توان از این مساله چنین برداشت - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - کرد که وزیر به انحصار بازار اشاره کرده است.

مساله اصلی اینجاست که صنعت خودروی - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - کشور از ابتدا خصوصی بوده و با انقلاب اسلامی به دولت واگذار شد. حال با گذشت زمان دولت‌ها سعی دارند ته‌مانده سهم دولت از صنعت خودرو را هم به بخش خصوصی واگذار کنند.»

ذهنیت انحصار در ذهن مدیران دولتی و مشتریان وجود دارد دلاور: «امروز صنعت خودروی کشور سهم کمی را از دولت در خود می‌بیند. اما مساله اینجاست که مدیران دو شرکت خودروساز بزرگ کشور توسط دولت مشخص می‌شوند و اصطلاحا مدیران دولتی بر پشت میز ریاست آن‌ها نشسته‌اند. از طرفی سهم این دو خودروساز - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - دولتی از بازار خودروهای تولید داخل، بیش از ۹۰درصد اعلام می‌شود.

حال وقتی تمرکز خودروسازان دولتی کشور بر بازار کمتر از ۶۰ میلیون‌تومان است، بدیهی است - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - که سهم بالایی از بازار خودرو را به خود اختصاص می‌دهند و از طرفی - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - به‌خاطر عدم شفاف‌سازی در‌خصوص فعالیت دو قطب بزرگ خودروسازی کشور، همیشه از جانب مخاطب و مشتریان مساله انحصار در این دو خودروساز اعلام می‌شود.

اگر بحث - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - را به صورت تئوری بررسی کنیم، می‌بینیم که سهم دولت از دو قطب خودروسازی کمتر از ۲۰ درصد است و نمی‌توان این شرکت‌ها را دولتی دانست و آن‌ها را محکوم به انحصار کرد.

اما وقتی به سبک فعالیت آن‌ها می‌نگریم، بدیهی است که تا حدی ذهنیت انحصار دیده می‌شود. از طرفی به خاطر اینکه خودروسازان خصوصی خود را از بازار خودروهای ارزان‌قیمت دور می‌کنند، بدیهی است که با - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - بازار محدود و محصوری در بازه کمتر از ۶۰ میلیون‌تومان مواجه هستیم.

خودروسازان خصوصی عملا با ورود به عرصه تولید خودروهای بیش از ۶۰ میلیون تومان سعی دارند وضعیت - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - خود را ثابت نگه دارند و سهم بازار خود را در بخشی دیگر تقویت کنند.

وقتی هم که خودروسازانی چون بهمن‌موتور و کارمانیا به بازار کمتر از ۶۰ میلیون تومان ورود می‌کنند، - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - نمی‌توان توقع داشت که سهم بالایی را به خود اختصاص دهند. زیرا ذهنیت انحصار در ذهن مدیران دولتی و مشتریان وجود دارد.»

کسی نمی‌گوید خصوصی‌ها خودروی ارزان تولید نکنند! نجفی‌منش: «رفتار و عملکرد بازار خودرو به سبکی نیست که انحصار در آن دیده شود. امروز کسی نمی‌گوید که خودروسازان خصوصی نمی‌توانند خودروهای ارزان‌قیمت تولید کنند. برای همین نمی‌توان گفت که انحصار در - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - بازار خودرو وجود دارد.»

با تقویت خودروسازان خصوصی نیازی به قطب سوم نیست دلاور: «داستان قطب سوم خودروسازی سال‌هاست که مطرح می‌شود و آقای نجفی‌منش در خصوص تعریف انحصار اطلاعات دقیقی را اعلام کردند. ولی زمانی‌که شرکت خصوصی خود را وارد بحث بازار خودروهای ارزان قیمت نکند، خواه نا‌خواه در میان مدیران دولتی صنعت خودرو این اعتماد به نفس به - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - وجود می‌آید که رقیبی برای آن‌ها وجود ندارد و ناخواسته از تکنیک‌های انحصاری برای فروش خودرو استفاده می‌کنند.

چندی پیش یکی از مدیران دولتی اعلام کرد که قبل از ساخت کاپوت خودرو، آن را به مشتری فروخته است و استفاده از همین الفاظ نشان می‌دهد که ذهنیت انحصار و نداشتن رقیب برای مدیران - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - دو قطب اصلی خودروسازی وجود دارد.

شاید هم ایراد - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - رسانه‌ها باشد که دائما به بحث انحصار تاکید کرده و درنهایت بحث دو خودروساز بزرگ را ایجاد می‌کنند. اگر بتوان همین خودروسازان خصوصی را تقویت - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - کرد و فضای کار را برای آن‌ها باز گذاشت، لزومی ندارد که بر تاسیس قطب سوم خودروسازی تاکید کنیم.»

قطب سوم خودروسازی تشکیل شده است کاکایی: «من هم موافق هستم که جو انحصار در بازار وجود - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - ندارد و حداقل در حال - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - حاضر، مشتریان می‌توانند در هر رده - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - قیمتی چند خودرو را برای انتخاب داشته باشند. ب

حث قطب سوم خودروسازی هم که در خصوص تاسیس آن صحبت می‌شود، مدت‌هاست که شروع به - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - کار کرده و همین قرارداد رنو و ایدرو را می‌توان به قطب سوم خودروسازی تشبیه کرد. ولی مساله اینجاست که باید اجازه داد خارجی‌ها با دست باز در بازار ایران کار کنند.

وقتی در مورد قطب سوم هم تاکید بر داشتن ۲۰درصد سهم شرکت برای دولت است، بدیهی است که خواه - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - ناخواه روند فعالیت این شرکت تازه‌تاسیس هم - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - با قواعد دولتی همراه خواهد بود.

در خصوص چنین شرکت‌هایی همیشه اصطلاح خصولتی مطرح است که نه تعهدات یک شرکت دولتی را دارند و نه می‌توانند مانند یک شرکت خصوصی فعالیت کنند.»

دولت تنهای یک کرسی در قرارداد رنو و ایدرو دارد نجفی‌منش: «البته در - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - مورد قرارداد رنو دولت تنها یک کرسی از ۵ کرسی هیات مدیره را دارد و - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - سه کرسی از آن رنو فرانسه است. کرسی نگین‌خودرو را هم می‌توان برای رنو فرانسه دانست و خارج از نظرات دولتی حساب کرد.»

نظارت دولتی در اکثر خودروسازان دیده می‌شود کاکایی: «درست است که از نظر حقوقی شرکت جدید هم سبک خصوصی دارد، ولی واقعیت این است که در برخی موارد شرکتی مانند رنو پارس که خصوصی شناخته می‌شود و بیشتر وابسته به خارج از کشور است، گاهی برخوردهای دولتی را داشته و می‌توان گفت که همان سهم دولت هم برای - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - تغییر رویه یک شرکت خصوصی کافی است.»

معیار درستی برای تولید و صادرات نداریم نجفی‌منش: «‌مشکل اینجاست که هنوز معیارهای درستی را برای تولید و صادرات نداریم. همیشه خود را با الگوهای خارجی مقایسه کرده‌ایم و هیچ‌گاه قواعد اصلی را در نظر نگرفته‌ایم. وقتی هنوز - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - قیمت دلار واقعی نشده است، چطور می‌توان به این اتفاق امید داشت. ما فقط در بحث خودرو مشکل صادرات نداریم، در بسیاری مسائل صنعتی ما نیز همین مشکل دیده می‌شود.»

ابتدا باید بنیاد اقصادی مملکت اصلاح شود کاکایی: «وقتی بنیان اقتصادی کشور به حالت ثبات نرسیده، - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - نمی‌توان در مورد این قضیه امیدوارانه صحبت کرد. ابتدا باید بنیاد اقتصادی مملکت اصلاح و شرایط تولید منطقی با نگاه صادرات فراهم شود».

اگر به دنبال تحول هستیم، باید خودروسازان خصوصی را حمایت کنیم دلاور: «در نظر بگیریم که امروز خودروساز جدیدی را با نام قطب - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - سوم تاسیس کنیم. قرار - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - است چه اتفاقی بیفتد؟ اگر به دنبال تحول هستیم، - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - باید خودروسازان خصوصی را حمایت کنیم.

حمایت - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - نه به آن معنا که امتیازات دولتی - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - به - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - آن‌ها اعطا کنیم؛ منظور آن است که حداقل سبک برخورد وزارتخانه و دولت را تبعیض، تعبیر نکنند. رفتار - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - وزارت صنعت با خودروسازان امروز مانند پدر خانواده‌ای است که در صحبت‌ها به رشد و ترقی تاکید دارد، اما عملا از دو فرزند بزرگ حمایت می‌کند. ب

دیهی است که همین رفتار می‌تواند بقیه را در وضعیت درجا زدن نگه دارد. به عنوان مثال سال گذشته اکثر خودروسازان برای عرضه‌های خودرو - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - با مدل ۱۳۹۶ پیش از آغاز سال جاری درخواست دادند و در نهایت ابتدا درخواست ایران‌خودرو و سایپا تایید شد و با فاصله زمانی زیاد، خودروسازان خصوصی توانستند خودروها را با شرایط رقابتی و مدل سال جدید عرضه کنند.

اگر رفتار ما میان دو شرکت به‌اصطلاح دولتی و شرکت‌های خصوصی برابر باشد، آن موقع می‌توان توقع بازار رقابتی کامل و شامل را از صنعت خودرو داشت.»

پایه و اساس خصوصی‌سازی ما درست نیست کاکایی: «عملا می‌بینیم که بحث خصوصی‌سازی در صنعت خودرو و تولید آن ایجاد نشده است. اکثر شرکت‌های خصوصی امروز دوست دارند که مونتاژ‌کار باشند و روند فعالیت خود را ساده‌تر کنند زیرا پایه و اساس خصوصی‌سازی ما درست نبوده است.

در حال حاضر با توجه به هزینه‌های تولید در کشور و معیارهای جهانی، تولید داخل خودرو صرفه ندارد - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - و اکثرا تمایل دارند که مونتاژکار باقی بمانند. حال دائما تاکید کنیم که خودروسازان - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - خصوصی بیایند و سطح داخلی‌سازی را افزایش دهند. وقتی بحث اصلی در مورد خصوصی‌سازی و تولید خودرو منطقی نشده است، نمی‌توان چنین توقعی هم داشت.»

پراید را از ما می‌خرند، چون تنها ۶ هزار دلاری بازار است نجفی‌منش: «بحث اینجاست که ما باید - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - خودرویی به‌روز را - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - در صنعت خودرویمان داشته باشیم تا بتوانیم صادر کنیم. تازه به آن نقطه رسیدیم که می‌توانیم با محصولاتی مانند پژو ۲۰۰۸ - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - و رنو سیمبل و داستر به بازار صادراتی امید داشته باشیم. اگر هم پرایدمان را هنوز برخی کشورهای همسایه می‌خرند به‌خاطر این است که دیگر خودرویی با قیمت ۶ هزار دلار در بازار - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - دنیا وجود ندارد.»

باید بازار مونتاژی‌های صادراتی را در منطقه بسنجیم دلاور: «‌امروز - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - می‌توان با بودجه کمتر از ۲۰ میلیارد‌تومان هم خودروسازی راه انداخت. ولی ما به دنبال چه هستیم؟ آیا می‌توان به این سبک فعالیت، خودروساز جهانی شدن گفت؟ امروز ما پژو ۲۰۰۸ را تولید می‌کنیم و شرط گذاشته‌ایم که پژو باید از ایران ۲۰۰۸ را به بازار منطقه صادر کند.

مگر در حال - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - حاضر چقدر تقاضا برای خودروی ۲۰۰۸ در بازار - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - منطقه وجود دارد که به - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - آن امیدواریم. هنوز پژو فعالیت درستی - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - را در‌خصوص بازاریابی این خودرو در منطقه انجام نداده است و نمی‌توان امید داشت که ۲۰۰۸ ایرانی در کشورهای دیگر خوب بفروشد. مساله دیگر این است که با این هزینه‌های تولید، چرا باید بازار کشوری از ایران‌خودرو ۲۰۰۸ را تهیه کند؟

در - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - صورتی‌که می‌تواند خودرویی مناسب با کشور خود را با قیمتی مناسب‌تر از سایت - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - تولیدی دیگری بگیرد. در - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - بحث صادرات خودروهای جدید شاید بتوان تنها به - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - داستر جدید امید داشت زیرا رنو برنامه دارد در منطقه خاورمیانه تامین داستر را بر عهده خط تولید ایران بیندازد و از طرفی برای ایجاد بازار این خودرو تلاش می‌کند.

حتی نمی‌توان به بازار سیمبل هم برای صادرات امید داشت زیرا این خودرو در منطقه خاورمیانه چندان موفق و محبوب نیست و رقبای آن به - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - مراتب بهتر عمل می‌کنند.

امروز اگر تاکید بر صادرات خودروهای جدید داریم و می‌خواهیم این نکته را به‌عنوان شرط مفید قراردادهایمان معرفی کنیم، بهتر است با فرایندی مناسب و علمی، ابتدا بازار خودروی مونتاژی را در خارج از کشور بسنجیم و بعد در مورد - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - فواید صادرات آن صحبت کنیم.»

پایه خودروهای - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - ارزان ۵ تا ۱۰ میلیون تومان گران می‌شود کاکایی: «‌بحث‌های امروز بر سر این است که خودرویی ارزان‌قیمت و جدید داشته باشیم. با توجه به استانداردهای جدید خودروسازی هم نمی‌توان خودرویی به‌روز را با قیمت پراید تولید کرد.

حداقل باید ۵ تا ۱۰ میلیون‌تومان پایه قیمت خودروهای ارزان‌قیمت را افزایش دهیم. بحث این است که با عرضه خودروی ارزان قیمت جدید بتوانیم شرایط بازار را رقابتی کنیم و از طرفی خطوط تولید خود را - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - با استانداردهای جهانی پیش ببریم.»

دولت باید خرده سهام خود را واگذار کند نجفی‌منش: «اگر می‌خواهیم در مورد بحث‌های انجام‌شده، موفقیت مشهودی را لمس کنیم، ابتدا باید دولت خرده‌سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کند و در قدم دوم اداره این شرکت‌ها را هم به بخش خصوصی بدهد. ولی نمی‌توان توقع داشت که این اتفاق یک‌روزه رخ دهد. اظهارات آقای وزیر و رئیس‌جمهور هم همین - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - مساله را می‌گوید.

باید آرام‌آرام دارایی‌های مازاد شرکت‌های خودروسازی دولتی واگذار و آنها از سبک دولتی بودن خارج شوند. با این اتفاق می‌توان توقع داشت که صنعت خودروی ایران - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - نوآوری داشته باشد.

وقتی یک - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - مدیر دولتی نمی‌داند تا چه زمانی بر کرسی ریاست نشسته است، نمی‌توان از او توقع نگاه بخش خصوصی و پیشرفت‌های چشمگیر را داشت.»

حمایت از صادرات خودروسازان خصوصی نتیجه بهتری دارد دلاور: «‌امروز پژو، سیتروئن و رنو می‌آیند و ایران را به عنوان هاب منطقه‌ای اعلام - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - می‌کنند، ولی کسی نمی‌گوید که آیا این کمپانی‌های فرانسوی ما را با خودروهای به‌روز به بازار صادرات دعوت می‌کنند یا با خودروهایی که هنوز جایگاهی در بازار منطقه ندارند، با ما کار می‌کنند! امروز برای پژو ۳۰۱ و سیمبل که برنامه مونتاژ در ایران دارند، در کجای خاورمیانه بازار بزرگ صادرات را برایشان تصور کرده‌ایم - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - که تا این حد به موفقیت قراردادها در رسانه‌ها تاکید داریم؟

امروز اگر بتوانیم حمایت را در قالب رفتار برابر برای خودروسازان خصوصی فراهم کنیم، می‌توانیم راحت‌تر از همکاری با اروپایی‌ها، بازار صادرات خودروهای چینی منطقه را در دست بگیریم.

در حال حاضر مدل‌های زیادی از خودروهای چینی در ایران مونتاژ می‌شوند که اتفاقا کمپانی‌های چینی‌شان در کشورهایی حاشیه خلیج‌فارس، عراق، ترکیه، آذربایجان، روسیه و... برایشان بحث بازاریابی و فروش را آغاز کرده‌اند.

اگر تصور کنیم که هر کدام از این خودرو‌ها تنها پنج‌هزار دستگاه در بازارهای نام‌برده قابلیت صادرات داشته باشند، به عددی می‌رسیم که به مراتب از صادرات خودروهای پژو، سیتروئن و رنو بیشتر است.

شاید بهتر باشد بیاییم و - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - رفتاری برابر با خصوصی‌ها داشته باشیم. - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - سایک و ام‌جی به تبریز آمدند و برنامه صادرات نسبتا قوی را داشتند، اما حمایت خاصی از جانب دولت برایشان ندیدیم و امروز معلوم نیست که چه اتفاقی برای شراکت طرف ایرانی با این غول خودروسازی چین می‌افتد.

امروز می‌توانیم به‌راحتی برای برندهای جیلی، بی‌وای‌دی، - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - جک، سایک، ام‌جی، گریت‌وال، چری و... در خاورمیانه هاب باشیم و به بازار صادراتشان به مراتب - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - بیشتر از اروپایی‌ها امید داشته باشیم.

در حال حاضر تکلیف فولکس‌واگن برای تولید مشخص نیست و اگر اسمش را سنگ‌اندازی - مبلغ امداد خودرو سیار گیشا - بر سر راهشان نگذاریم، می‌توانیم عدم حمایت واقعی آن را بدانیم. دولت می‌گوید با کاهش واردات می‌خواهیم بازار خودروهای داخل را تقویت کنیم.

ولی در عمل هنگام مواجهه با قراردادهای شرکای اروپایی این مساله را در نظر نمی‌گیرد که با کاهش واردات، خودروهایی چون تلیسمان، ایکس‌تریل و... را در ایران تولید کنیم.

این برخورد اشتباه است که واردات را به‌خاطر صنعت خودرو محدود کنیم. زیرا هنوز خودروسازی ما نمی‌تواند خودرویی مشابه با محصول روز دنیا تولید کند و بدیهی است که مشتری خودروی وارداتی سراغ یک خودریو تولید داخل نمی‌رود.»

- مبلغ امداد خودرو سیار گیشا -
اولين صفحه   -  تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش قیطریه   -   خدمات جرثقیل یدک کش قیطریه   -   چرخگیر قیطریه   -   کرایه چرخگیر قیطریه   -   قیمت چرخگیر قیطریه   -   مبلغ چرخگیر قیطریه   -   تعرفه چرخگیر قیطریه   -   شماره تماس چرخگیر قیطریه   -   خدمات چرخگیر قیطریه   -   امداد خودرو گیشا   -   کرایه امداد خودرو گیشا   -   قیمت امداد خودرو گیشا   -   مبلغ امداد خودرو گیشا   -   تعرفه امداد خودرو گیشا   -   شماره تماس امداد خودرو گیشا   -   خدمات امداد خودرو گیشا   -   امداد خودرو سیار گیشا   -   کرایه امداد خودرو سیار گیشا   -   قیمت امداد خودرو سیار گیشا   -   مبلغ امداد خودرو سیار گیشا   -   تعرفه امداد خودرو سیار گیشا   -   شماره تماس امداد خودرو سیار گیشا   -   خدمات امداد خودرو سیار گیشا   -   خودروبر گیشا   -   کرایه خودروبر گیشا   -   قیمت خودروبر گیشا   -   مبلغ خودروبر گیشا   -   تعرفه خودروبر گیشا   -   شماره تماس خودروبر گیشا   -   خدمات خودروبر گیشا   -   یدک کش گیشا   -   کرایه یدک کش گیشا   -   قیمت یدک کش گیشا   -   مبلغ یدک کش گیشا   -   تعرفه یدک کش گیشا   -   شماره تماس یدک کش گیشا   -   خدمات یدک کش گیشا   -   حمل خودرو گیشا   -   کرایه حمل خودرو گیشا   -   قیمت حمل خودرو گیشا   -  آخرين صفحه