مبلغ امداد خودرو گیشا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07249.html
پیشنهاد افزایش ۸ درصدی تعرفه واردات تایر توسط سازمان توسعه و تجارت

بسته شدن سایت ثبت‌سفارش تایر از یک‌سو و از سوی دیگر ارائه پیشنهاد افزایش تعرفه واردات از ۳۲به ۴۰درصد می‌تواند راه را برای واردکنندگان تایر ناهموار و تمام ظرفیت بازار را به سمت محصولات تولید داخل جلب کند.

۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

ثبت سفارش برای واردات تایر هم بسته شد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، - مبلغ امداد خودرو گیشا - پس از چالش چندماهه واردکنندگان خودرو با ممنوعیت ثبت‌سفارش، این‌بار افزایش تعرفه‌ها و بسته شدن ثبت‌سفارش به صنعت تایر رسید تا - مبلغ امداد خودرو گیشا - علاوه‌بر احتمال افزایش ۸درصدی تعرفه واردات انواع تایر، ثبت‌سفارش این کالا نیز برای واردکنندگان رسمی آن بسته شود.

مبلغ امداد خودرو گیشا

دعوای قدیمی تولیدکنندگان و واردکنندگان تایر این‌بار گویا به - مبلغ امداد خودرو گیشا - نفع تولیدکنندگان این - مبلغ امداد خودرو گیشا - محصول پرمصرف تمام شد و پس از نامه‌نگاری‌های انجمن تولیدکنندگان صنعت تایر به وزارت صنعت و درخواست‌های - مبلغ امداد خودرو گیشا - مکرر کارخانه‌های تولیدی برای افزایش تعرفه و حتی ممنوعیت واردات برخی سایزهای پرمصرف تایر به کشور سرانجام سازمان توسعه تجارت پیشنهاد افزایش ۸ درصدی تعرفه واردات تایر را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه داد تا درصورت تصویب نهایی در کمسیون ماده‌یک این وزارتخانه برای اجرا به گمرکات کشور ابلاغ شود.

در این شرایط اما بسته بودن سایت ثبت سفارش برای انواع تایر باعث نگرانی واردکنندگان رسمی این کالا به کشور شده است. - مبلغ امداد خودرو گیشا - اتفاقی که شاید سرنوشت تایر را نیز به‌سرنوشت خودروهای وارداتی گره بزند و تعیین تکلیف واردات تایر را به بعد از برگزاری جلسات بررسی تعرفه‌ها حتی در چند ماه آینده موکول کند.

شرایطی که به‌گفته فعالان صنعت تایر کشور می‌تواند با کمبود تایر در بازار به‌ویژه در سایزهایی که تولید آن هنوز برای تولیدکنندگان میسر نشده است، مواجه کند و با توجه به تولید محدود تایرهای باری رادیال در کشور، بخش عمده‌ای از سیستم حمل‌ونقل - مبلغ امداد خودرو گیشا - باری و - مبلغ امداد خودرو گیشا - جاده‌ای کشور باچالش مدیریتی نشده مواجه شود.

بسته شدن - مبلغ امداد خودرو گیشا - سایت ثبت‌سفارش تایر از یک‌سو و از سوی دیگر ارائه پیشنهاد افزایش تعرفه واردات از ۳۲به ۴۰درصد می‌تواند راه را برای واردکنندگان تایر ناهموار و تمام ظرفیت بازار را به سمت محصولات تولید داخل جلب کند.

افزایش تعرفه واردات تایر و بسته شدن هرچند موقتی ثبت سفارش این کالای پر مصرف در کشور می‌تواند به‌عنوان اهرم حمایتی از صنعت داخلی تایر تلقی شود اما سوالات بسیاری را در ذهن باقی خواهد گذاشت که با این اتفاق چه سرانجامی برای مصرف‌کننده نهایی و هزینه‌های پرداختی او روی خواهد داد و آیا امکان تامین تایر مورد نیاز برخی سایزهای خاص به‌ویژه در بخش باری و اتوبوسی که امکان تولید آنها در کشور بسیار محدود است، وجود خواهد داشت یا خیر؟

احتمال بسته‌ماندن ثبت‌سفارش تایر تا - مبلغ امداد خودرو گیشا - سه ماه آینده

سیدمحمد میرعابدینی با اشاره به گذشت سه روز از مسدود شدن سایت ثبت‌سفارش برای واردات تایر به کشور به «دنیای خودرو» می‌گوید: «متاسفانه با وجود گذشت سه روز از بسته شدن سایت ثبت‌سفارش و پیگیری - مبلغ امداد خودرو گیشا - این انجمن از وزارت صنعت، معدن‌وتجارت هنوزعلت اصلی این اقدام مشخص نشده است. البته بسیاری از فعالان بازار علت آن را بی‌ارتباط با تصمیم دولت برای افزایش تعرفه‌های واردات نمی‌دانند. محدودیتی که به‌نظر می‌رسد تا اعلام نتیجه کمسیون ماده یک یعنی بهمن یا اسفندماه امسال ادامه داشته باشد.»

وی با اشاره به ظرفیت محدود تایرهای وارداتی در کشور می‌گوید: بی‌شک بسته بودن سایت ثبت‌سفارش و عدم امکان سفارش‌گذاری برای واردات - مبلغ امداد خودرو گیشا - تایر به‌منظور توزیع دربازار ماه‌های پایانی سال، صنعت حمل‌ونقل کشور را به‌ویژه در گروه باری و اتوبوسی که درحال‌حاضر بیش‌از - مبلغ امداد خودرو گیشا - ۷۵درصد از نیاز تایرهای باری اتوبوسی رادیال به‌صورت وارداتی تامین می‌شود، دچار بحران خواهد کرد.

با این‌حال دبیر انجمن واردکنندگان تایر معتقد است موجودی انبار واردکنندگان به بازار شب عید - مبلغ امداد خودرو گیشا - نخواهد رسید و درصورتی‌که ثبت‌سفارش واردات تایر به سرنوشت ثبت‌سفارش واردات خودرو دچار شود، - مبلغ امداد خودرو گیشا - کشور در چندماهه آینده با بحرانی در زمینه تامین بخشی از سایزهای غیرقابل تولید تایردر کشور مواجه خواهد شد.

تعرفه ۴۰درصدی واردات تایر تولیدکنندگان را راضی نمی‌کند

در همین رابطه دکتر اسکندر ستوده، مدیرعامل گروه صنعتی یزد - مبلغ امداد خودرو گیشا - تایر معتقد است تولیدات داخلی تایر در بسیاری از - مبلغ امداد خودرو گیشا - سایزهای پرمصرف جوابگوی بازار خواهد بود و بازار استراتژیک تایر با مسدود شدن چندماهه واردات دچار مشکل نخواهد شد.

وی با اشاره به پیشنهاد ۸درصدی افزایش تعرفه واردات تایرتوسط - مبلغ امداد خودرو گیشا - سازمان توسعه تجارت می‌گوید: رسیدن تعرفه واردات تایر - مبلغ امداد خودرو گیشا - به ۴۰درصد مشکل چندانی از این صنعت حل نمی‌کند و جا دارد افزایش تعرفه‌ها مانند بسیاری از کشورهای همسایه بیشتر از این رقم باشد و حتی برای سایزهایی که کشور در تولید آنها به خودکفایی رسیده است، نیازی به واردات وجود - مبلغ امداد خودرو گیشا - ندارد.

وی در پاسخ به این ادعا که وقفه چندماهه در واردات تایر بازار - مبلغ امداد خودرو گیشا - این کالا را با چالش مواجه خواهد کرد، نیز می‌گوید: با این کار صنعت تایر حمایت می‌شود و زمانی که - مبلغ امداد خودرو گیشا - تولیدات کارخانه‌های تولیدکننده تایرهای سیمی اتوبوسی کامیونی به‌فروش برسند، این کارخانه‌ها - مبلغ امداد خودرو گیشا - می‌توانند نسبت‌به توسعه وضعیت خود اقدام می‌کنند و میزان تولید و رفع نیاز بازار داخلی را افزایش دهند.

ستوده معتقد است افزایش تعرفه‌ها تاثیری‌بر - مبلغ امداد خودرو گیشا - بالا رفتن آمار تایرهای قاچاق در کشور ندارد و آمارهای ارائه‌شده توسط انجمن واردکنندگان تایر نیز غیر معتبر است و سند معتبری از میزان ورود تایر قاچاق به - مبلغ امداد خودرو گیشا - کشور وجود ندارد.

تولیدکنندگان، برنده اصلی بازی افزایش تعرفه‌ها

خسرو - مبلغ امداد خودرو گیشا - محمودیان، دبیر انجمن صنفی صنعت تایر نیزاین اتفاق را گامی مثبت برای تولید کشور به‌ویژه صنعت تایر می‌داند و معتقد است: سخت شدن روند واردات کالا، به نفع تولید واقتصاد ملی است و شاید با اینکار بتوان از واردات بی‌رویه تایر که این روزها حتی به‌وسیله خودروسازان نیز انجام می‌شود، جلوگیری کرد.

وی معتقد است خودروسازانی که خود ۴۰۰میلیارد تومان به صنعت تایر کشور بدهی دارند اما به‌جای پرداخت بدهی‌های خود - مبلغ امداد خودرو گیشا - دست - مبلغ امداد خودرو گیشا - به واردات و حتی خرید اقلام چینی می‌کنند.

همچنین - مبلغ امداد خودرو گیشا - سید محمد میرعابدینی برنده اصلی این بازی را تولیدکنندگان تایر - مبلغ امداد خودرو گیشا - می‌داند که با افزایش تعرفه‌ها به‌دنبال افزایش قیمت محصولات خود در بازار هستند.

ادعایی که مدیرعامل یزد تایر آن را تکذیب می‌کند و می‌گوید: تولیدکنندگان تایر از سال - مبلغ امداد خودرو گیشا - ۹۳تاکنون بدون تغییر در قیمت‌ها، محصولات خود راعرضه می‌کنند - مبلغ امداد خودرو گیشا - و - مبلغ امداد خودرو گیشا - چنین برنامه‌ای را در دستور کار خود ندارند.

کاهش تیراژ خودروسازان با توقف ثبت‌سفارش - مبلغ امداد خودرو گیشا - تایر

احمد نعمت‌بخش، رئیس انجمن خودروسازان کشور به‌عنوان یکی از مخالفان افزایش تعرفه واردات تایر و مسدود شدن سایت ثبت‌سفارش به روزنامه «دنیای خودرو» می‌گوید: کمبود تایر در بازار می‌تواند منجر به کاهش تیراژ خودروسازان شود.

وی این اقدام سازمان توسعه تجارت در - مبلغ امداد خودرو گیشا - افزایش تعرفه واردات تایر را اقدام غیراصولی می‌داند و به‌نظر نمی‌رسد توسط کمسیون ماده‌یک تایید و تصویب شود. نعمت‌بخش با تاکید بر اصول تعیین تعرفه به این نکته اشاره می‌کند که تعرفه مواد اولیه باید به‌صورت حداقلی تعیین شود و مواد نیمه‌ساخته با میزان تعرفه بیشتری وارد کشور شوند و درنهایت محصول نهایی بیشترین - مبلغ امداد خودرو گیشا - تعرفه را داشته باشد.

حال در شرایطی که تعرفه نهایی واردات خودرو ۴۰درصد تعیین شده، در نظر گرفتن تعرفه ۴۰درصدی برای بخش‌های تشکیل‌دهنده خودرو ازجمله تایر کمی غیرمنطقی و غیراصولی است.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود تایر نیز به سرنوشت خودرو دچارخواهد شد و تنها راه حمایت از صنعت داخلی محدود کردن واردات یا توقف چندماهه آن تعیین می‌شود یا مسئولان راه‌حل بهتری برای توسعه صنعت کشور پیش‌رو قرار خواهند داد. راه‌حلی - مبلغ امداد خودرو گیشا - که درنهایت می‌تواند به ضرر مصرف‌کننده داخلی و اجبار او به‌استفاده از کالای غیررقابتی ایرانی آن‌هم با قیمت بالا بینجامد.

اولين صفحه   -  تعرفه خودرو سوار قیطریه   -   شماره تماس خودرو سوار قیطریه   -   خدمات خودرو سوار قیطریه   -   جرثقیل یدک کش قیطریه   -   کرایه جرثقیل یدک کش قیطریه   -   قیمت جرثقیل یدک کش قیطریه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش قیطریه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش قیطریه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش قیطریه   -   خدمات جرثقیل یدک کش قیطریه   -   چرخگیر قیطریه   -   کرایه چرخگیر قیطریه   -   قیمت چرخگیر قیطریه   -   مبلغ چرخگیر قیطریه   -   تعرفه چرخگیر قیطریه   -   شماره تماس چرخگیر قیطریه   -   خدمات چرخگیر قیطریه   -   امداد خودرو گیشا   -   کرایه امداد خودرو گیشا   -   قیمت امداد خودرو گیشا   -   مبلغ امداد خودرو گیشا   -   تعرفه امداد خودرو گیشا   -   شماره تماس امداد خودرو گیشا   -   خدمات امداد خودرو گیشا   -   امداد خودرو سیار گیشا   -   کرایه امداد خودرو سیار گیشا   -   قیمت امداد خودرو سیار گیشا   -   مبلغ امداد خودرو سیار گیشا   -   تعرفه امداد خودرو سیار گیشا   -   شماره تماس امداد خودرو سیار گیشا   -   خدمات امداد خودرو سیار گیشا   -   خودروبر گیشا   -   کرایه خودروبر گیشا   -   قیمت خودروبر گیشا   -   مبلغ خودروبر گیشا   -   تعرفه خودروبر گیشا   -   شماره تماس خودروبر گیشا   -   خدمات خودروبر گیشا   -   یدک کش گیشا   -   کرایه یدک کش گیشا   -   قیمت یدک کش گیشا   -  آخرين صفحه