به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، دایس در پاسخ به خبرنگار اشپیگل که پرسیده بود چطور سرمایهگذاران را برای انجام فراخوان و دیگر هزینههایی که ۲۷میلیارددلار برای - خدمات خودرو سوار پرند - گروه خرج برداشت، آماده کرده بودید، گفت که ما دو ماه پیش از اعلام شدن خبر رسمی رسوایی دیزلی، مقدمات انجام فراخوانها و پرداخت غرامتها را تدارک دیده بودیم تا سرمایهگذاران شوکه نشوند.
هم اکنون برای خدمات خودرو سوار پرند اقدام کنید
البته بالاترین مقام اجرایی فولکسواگن از - خدمات خودرو سوار پرند - هرگونه ارتباط با اجرایی شدن این رسوایی تبری جست، اما ظاهرا بهوسیله مقامات دولتی یا منابع داخلی از وجود - خدمات خودرو سوار پرند - نرمافزارهای متقلب آگاه شده بود. بنابراین او به مجله اشپیگل سند انجام جلسهای در تاریخ ۲۷ جولای سال ۲۰۱۵ را نشان داد که در آن مدیران بخش پیشرانه و مدیران سطح بالا درمورد چگونگی رفتار با - خدمات خودرو سوار پرند - دولت ایالاتمتحده که احتمال میرفت ورود خودروهای این گروه خودروسازی به کشور را ممنوع اعلام کند، صحبت کردند.
در مورد خدمات خودرو سوار پرند بیشتر بدانیم
- خدمات خودرو سوار پرند -دایس در آن زمان سمت پایینتری داشت و در نقش مدیر برند فولکسواگن در جلسه حضور داشت، اما از ماه آوریل سال جاری میلادی در سمت مدیراجرایی کل گروه فولکسواگن فعالیت میکند که زیرمجموعه آن برندهای بزرگی همچون اسکانیا، اشکودا، آئودی، پورشه، بنتلی، بوگاتی، لامبورگینی و دوکاتی - خدمات خودرو سوار پرند - هستند.