خودرو سوار پرند

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03445.html
قطعه‌سازان

شاید نسخه پیاده شده در ترکیه بتواند راهکاری برای برون‌رفت صنعت خودرو ایران از شرایط فعلی باشد. البته به این شرط که چنین رویکردی به ایجاد انحصار برای دو مجموعه بزرگ قطعه‌سازی محدود نشود

۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

اما و اگرهای نفوذ قطعه‌سازان در بدنه شرکت‌های خودروساز

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، علیرضا کافی در سرمقاله امروز (دوشنبه – 4 شهریورماه ۱۳۹۷ ) روزنامه دنیای خودرو، به موضوع « خرید سهام خودروسازان توسط قطعه‌سازان » پرداخت.

عضو شورای سردبیری روزنامه دنیای خودرو در این باره نوشت:

آیا خرید سهام خودروسازان بزرگ کشور توسط قطعه‌سازان صاحب‌نام،‌ به زیان صنعت خودرو تمام می‌شود؟ سوالی که شاید ذهن بسیاری را به خود درگیر کرده - خودرو سوار پرند - و حالا به علامت سوال بزرگی برای فعالان صنعت خودرو تبدیل‌شده است. پیش از پاسخ به این سوال بهتر است گزینه‌های احتمالی پیش روی دومین صنعت بزرگ کشور را بررسی و ترسیم کرد. با اینکه سال‌هاست خودروسازی دولتی در ایران نتوانسته نمره قبولی بگیرد و بزرگ‌ترین صنعت کشور پس از صنعت نفت را به مرحله مطلوبی از سوددهی برساند، بی‌هیچ تردید می‌توان گفت که خودروسازی دولتی در ایران این صنعت را به رشد و تعالی نخواهد رساند. واقعیتی که برای - خودرو سوار پرند - رهایی - خودرو سوار پرند - از آن باید بیش‌ازپیش به فکر خصوصی‌سازی بود. اما بهترین خریدار برای خودروسازان دولتی کیست؟

گزینه اول بخش خصوصی است که - خودرو سوار پرند - بارها از تصمیمات غیرکارشناسی در بخش صنعت نقره‌داغ شده،‌ و به عنوان گزینه دوم می‌توان از سرمایه‌گذاران غیرمرتبط با این صنعت مانند بانک‌ها نام برد که البته در طول سال‌های گذشته در مواردی امتحان خود را به خوبی پس نداده‌اند.

گزینه سوم اما قطعه سازانی هستند که انتقادات بسیاری به حضورشان در بدنه سهام‌داری خودروسازان داخلی شده است. حال سوال اینجاست که حضور شرکت‌های وابسته به این قطعه‌سازان در بدنه سهامداری خودروسازان به نفع این صنعت خواهد بود یا با ایجاد انحصار مشکلی به مشکلات موجود اضافه خواهد کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگرچه ایجاد انحصار در بخش‌های مختلف به‌ویژه صنعت خودرو باعث بروز فساد خواهد شد، اما به‌راستی کدام بخش برای خصوصی‌سازی صنعت خودرو هم صلاحیت تخصصی دارد و هم می‌تواند به‌عنوان - خودرو سوار پرند - سرمایه‌گذار در این بخش فعالیت کند؟

بی‌شک انحصار قطعه‌سازان باوجود تمامی بدی‌ها و کاستی‌هایی که با خود به همراه خواهد داشت، بر اداره دولتی صنعت خودرو کشور ارجحیت دارد و می‌تواند با مدیریت صحیح از سوی سیاست‌گذاران کلان، صنعت خودرو کشور را به‌سوی تعالی سوق دهد. نمونه بارز این اتفاق را شاید بتوان در کشور همسایه یعنی ترکیه مشاهده کرد؛ کشوری که به‌جای تاکید بر تولید خودرو به تقویت قطعه‌سازان خود با محوریت تولید قطعات موردنیاز خودروسازان بزرگ - خودرو سوار پرند - دنیا پرداخت. تا جایی‌که قطعه‌سازی ترکیه با رشد چشمگیری که داشت به‌ناچار شرکت‌های بزرگ خودروسازی دنیا را مجبور کرد تا به‌جای خرید و انتقال قطعات به کشور خود، دست به ایجاد کارخانه‌های تولید خودرو در این کشور بزنند. 

حمایت دولت ترکیه از قطعه‌سازان این کشور حالا کار را به‌جایی رسانده که بزرگ‌ترین خودروسازان دنیا با اتکا به قطعات تولیدشده در این کشور، اقدام به ایجاد خط‌تولید کرده و محصولات خود را به دیگر نقاط دنیا صادر می‌کنند. 

شاید نسخه پیاده شده در ترکیه بتواند راهکاری برای برون‌رفت صنعت خودرو ایران از شرایط فعلی باشد. البته به این شرط که چنین رویکردی به ایجاد انحصار برای دو مجموعه بزرگ قطعه‌سازی - خودرو سوار پرند - محدود نشود و دیگر اعضای این صنعت نیز امکان حضور در شرکت‌های بزرگ - خودرو سوار پرند - خودروسازی را داشته باشند.

اولين صفحه   -  کرایه نیسان خودروبر پرند   -   قیمت نیسان خودروبر پرند   -   مبلغ نیسان خودروبر پرند   -   تعرفه نیسان خودروبر پرند   -   شماره تماس نیسان خودروبر پرند   -   خدمات نیسان خودروبر پرند   -   نیسان یدک کش پرند   -   کرایه نیسان یدک کش پرند   -   قیمت نیسان یدک کش پرند   -   مبلغ نیسان یدک کش پرند   -   تعرفه نیسان یدک کش پرند   -   شماره تماس نیسان یدک کش پرند   -   خدمات نیسان یدک کش پرند   -   ماشین بر پرند   -   کرایه ماشین بر پرند   -   قیمت ماشین بر پرند   -   مبلغ ماشین بر پرند   -   تعرفه ماشین بر پرند   -   شماره تماس ماشین بر پرند   -   خدمات ماشین بر پرند   -   خودرو سوار پرند   -   کرایه خودرو سوار پرند   -   قیمت خودرو سوار پرند   -   مبلغ خودرو سوار پرند   -   تعرفه خودرو سوار پرند   -   شماره تماس خودرو سوار پرند   -   خدمات خودرو سوار پرند   -   جرثقیل یدک کش پرند   -   کرایه جرثقیل یدک کش پرند   -   قیمت جرثقیل یدک کش پرند   -   مبلغ جرثقیل یدک کش پرند   -   تعرفه جرثقیل یدک کش پرند   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش پرند   -   خدمات جرثقیل یدک کش پرند   -   چرخگیر پرند   -   کرایه چرخگیر پرند   -   قیمت چرخگیر پرند   -   مبلغ چرخگیر پرند   -   تعرفه چرخگیر پرند   -   شماره تماس چرخگیر پرند   -   خدمات چرخگیر پرند   -  آخرين صفحه