خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01344.html
واردات خودرو

افزایش تعرفه واردات تا 55 و 75 درصد هیچ‎گاه خواست خودروسازان نبوده است. به نظر انجمن و خودروسازان همان تعرفه 40درصد برای واردات خودرو منطقی بود

۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

نباید در مورد واردات خودرو از مناطق آزاد شتابزده عمل کرد

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، شرکت‌های خودروساز داخلی به‎رغم حمایت‎های تعرفه‎ای و مالی، همواره خود را در یک رقابت نابرابر با - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - خودروسازان جهانی می‌دانند. نوسانات نرخ ارز در سال جاری بر بازار همه کالاهای مصرفی تاثیرات چشمگیری گذاشته، این درحالی‌ است که دولت - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - در شش‎ماه گذشته از خودروسازان انتظار داشت بتوانند تورم بیش‌از 200درصدی را نادیده بگیرند. کمک‌های نقدی دولت در قالب تسهیلات با سود حدود 20درصد و تجمیع آن - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - با جرایم دیرکرد بازپرداخت، موجب شکل‎گیری حجم عظیمی - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - از بدهی انباشته خودروسازان بزرگ کشور شده‌ است.

باتوجه به این‌که در دیگر کشورها، وام‌های صنعتی با نرخ سود 4درصد در اختیار خودروسازان قرار می‌گیرد، این مساله - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - شرایط رقابتی را برای تولیدکنندگان - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - ایرانی دشوار می‌کند آن‌هم رقابت با صنایع کشورهایی که به‌صورت مستقل - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - تصمیم‌گیری می‌کنند و دولت‌ها از هیچ ابزارفشاری استفاده نکرده یا قوانینی برآنان تحمیل نمی‌کنند.

ازسوی‌دیگر، - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - شرایط معیشتی کشور دست مدیران شرکت‌های خودروسازی را - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - بسته و تعدیل نیروهای مازاد نیز ناممکن است. درچنین شرایطی انتظار ثابت نگه داشتن قیمت خودروهای تولید داخل نابه‎جا به‌نظر می‌رسد، آن‌هم درحالی‌که نرخ اقلام ضروری کشور با جامعه هدف هشتادمیلیون نفری نزدیک به دوبرابر شده است.

حال دولت باید درخصوص خودروسازان داخلی قاطعانه تصمیم بگیرد و اجازه بدهد این شرکت‌ها با منطق اقتصادی مدیریت - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - شوند. در هیچ‌کجای دنیا دولت‌ها - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - در قیمت‌گذاری محصولات کارخانه‌ها دخالت ندارند و حاشیه بازار نهایتا تعیین‎کننده قیمت فروش است. اما در ایران، همیشه دلایلی ازجمله انحصار ناشی‌از تعرفه بالای واردات خودرو وجود دارد تا دخالت دولت در این صنعت پایان نیابد.

احمد نعمت‎بخش، دبیر انجمن خودروسازان درخصوص رقابت خودروسازان داخلی با ابرغول‌های خودروسازی جهان معتقد است: «شرایط بازارهای مصرف در ایران به‌دلیل تزلزل شدید سیاست‌های خارجی همیشه دستخوش تغییرات است، با این‌حال - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - خودروسازان ایران همیشه توانسته‌اند این صنعت را سرپانگهدارند. هرچند تحریم‌های آمریکا از سرعت رشد این صنعت کاسته اما نتوانسته است شرکت‌های بزرگ ما را متوقف کند.»

 اعلام دستورالعمل ممنوعیت واردات خودرو ازسوی دولت در سال - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - جاری را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا دولت با این تصمیم می‎خواهد نقش حمایتی خود در قبال خودروسازان داخلی را حفظ کند؟

قانون ممنوعیت واردات خودرو ازسوی دولت به‌دلیل وقوع - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - تحریم‌های ظالمانه آمریکا و - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - متحدانش ازسوی دولت به اجرا گذاشته شد. در وضع این قانون، دولت چاره‌ای دیگری نداشت و البته باید این موضوع را پذیرفت که کشور در وضعیت فوق‌العاده قرار دارد. نیاز به ارز برای خرید اقلام اساسی هیات‌دولت را مجاب کرد تا از واردات کالاهای لوکس برای مقابله با خروج ارز از کشور جلوگیری کند. بنابراین، تصمیمات هیات‌دولت در این خصوص جنبه حمایت از هیچ صنعتی را ندارد و تنها پیش‌بینی آینده و ذخیره ارز برای خریدهای ضروری، موجب این تصمیم شده است. البته من به عنوان دبیر انجمن خودروسازان از این شرایط رضایت ندارم. واردات خودرو به بازارهای مصرف کشور شادابی می‌دهد و در شرایط آزاد و رقابتی فروش خودروسازان ما همیشه بیشتر بوده است.

افزایش - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - تعرفه - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - واردات خودرو ازسوی دولت در دی‎ماه سال گذشته را چگونه بررسی می‌کنید؟ آیا این درآمدهای دولت می‌تواند به کمک‌های بیشتر دولت به خودروسازان اختصاص بینجامد؟

افزایش تعرفه واردات تا 55 و 75 درصد هیچ‎گاه خواست - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - خودروسازان نبوده است. همان تعرفه 40‌درصد برای واردات خودرو با شرایط فعلی بازار در کشور منطقی بود. انجمن خودروسازان مخالف - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - واردات خودرو نبوده و نیست. دشواری دولت در بحث تامین - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - دلار بود که منجربه تصویب - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - قانون ممنوعیت واردات خودرو شده است.

اعمال تعرفه واردات خودرو در سطح 40‌درصد - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - می‌تواند به رقابت داخلی‎سازان و خودروهای وارداتی توازن ببخشد. تحمیل تعرفه‌هایی با - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - نرخ‌های بیشتر، بازار خودروهای خارجی را متشنج می‌کند و این آشفتگی در بازار به نفع خودروسازان داخلی هم نیست. - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - آرامش در بازار موجب ثبات می‌شود اما نوسانات - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - نرخ خودرو تمایل - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - به - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - خرید - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - در مصرف‌کنندگان نهایی را از بین می‌برد.

درآمدهای دولت از ردیف مالیات بر واردات خودرو هیچ‎گاه دولت را ترغیب نکرده است تا نسبت‌به میزان درصد وام‌های پرداختی - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - به خودروسازان تجدیدنظر انجام دهد. سود وام‌های بانکی که در اختیار خودروسازان طی سال‌های گذشته قرار گرفته است، 20‌درصد بوده و باید گفت این عدد خودروسازان را تا مرز ورشکستگی برده است.
 
 درخصوص واردات خودرو بدون انتقال ارز از طریق مناطق آزاد صحبت‌هایی مطرح شده است. این نوع واردات خودرو به بازارهای مصرف داخلی را چگونه بررسی می‌کنید؟ 

واردات خودرو از مناطق آزاد ‌به - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - شرطی می‌تواند راهکار باشد که ما با نیت کنترل بازار خودروهای خارجی و جلوگیری از نوسانات آن، از چاله‌به‌چاه نیفتیم. در مناطق آزاد تعرفه واردات خودروها صفردرصد در نظر گرفته - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - شده است، حال اگر - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - مجوزی برای تردد این خودروها در تمام کشور صادر شود، قاعده برهم خواهد خورد و افراد - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - بسیاری یک‎شبه از رانتی که به‌وجود - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - خواهد آمد، ره صدساله خواهند رفت.

درصورتی‎که برای واردات این خودروها هم مانند دیگر خودروهای وارداتی تعرفه مشخص و شرایط استاندارد یورو5 درنظر گرفته شود، می‌توانند برای مدتی کوتاه به بازار خودروهای خارجی التیام بخشند. اما باتوجه به محدود بودن تعداد این خودروها و همچنین نبود قوانین - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - جامع در این خصوص، شتابزدگی در این تصمیم می‌تواند موجب آشفته‌تر شدن بازارهای مصرف خودرو شود. باید توجه داشت برخی از این خودروها که در مناطق آزاد تردد دارند، نمایندگی رسمی در کشور ندارند.

شاید در ترددهای  محدود دچار نقص فنی نشوند اما قطعا در استمرار مصرف با نبود قطعات یدکی مواجه خواهند شد و مصرف‎کنندگان دولت را در زمینه عدم تامین قطعات و لوازم - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - یدکی مقصر خواهند شناخت.

 قیمت‌گذاری محصولات خودروسازان داخلی را چگونه بررسی می‌کنید؟ برای خودکفایی این صنعت - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - از کمک‌های دولتی چه راهکاری دارید؟

نحوه قیمت‌گذاری محصولات خودروسازان در ایران مثال - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - شنا کردن برخلاف جریان آب است. در - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - هیچ‌کجای دنیا دولت‌ها برای محصولات شرکت‌های خودروسازی نرخ تعیین نمی‌کنند. این درحالی‌است که در ایران هیچ‎گاه دولت خودروسازی را به حال خود - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - نگذاشته و نمی‌گذارد. در دهه 70 تجربه نرخ‎گذاری در حاشیه بازار توانست دست واسطه‌ها را - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - از محصولات خودروسازان کوتاه کند. اما مدل قیمت‌گذاری فعلی توسط دولت نوعی سرکوب مالی - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - به‌حساب می‌آید. اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودروها، سبب هجوم دلالان به سمت این بازار می‌شود. تنها راه‌حل برون‌رفت از این شرایط نیز فروش خودرو در حاشیه بازار است.

اگر خودرو را با قیمت واقعی به بازار عرضه کنیم، بیش‌از ۸۰‌درصد - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - تقاضای - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - کنونی - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - از بین خواهد رفت. زیرا دیگر سودی در خرید و فروش خودرو برای دلالان وجود نخواهد داشت. درنتیجه، - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - قیمت خودرو پایین خواهد آمد. باتوجه به این‎که تولیدات خودروسازان در بخشی از تامین قطعات نیازمند - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - دلار بوده، نوسانات نرخ ارز در این بازار بسیاری از سرمایه‌گذاران غیرحرفه‌ای را جذب کرده است.

درصورتی‎که اگر محصولات خودروسازان - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - در حاشیه بازار کشف قیمت و بدهی آنان به شرکت‌های قطعه‌ساز پرداخت شود، می‌توان امیدوار بود تولیدات پرتیراژ دو شرکت بزرگ تعیین‎کننده بازار به میزان قابل‌توجهی افزایش داشته باشد.

درخصوص حمایت‌های دولت از صنعت خودرو نیز باید به این نکته اشاره کرد که دولت خودروسازان را تبدیل به بدهکاران بزرگ بانک‌های کشور کرده است. پرداخت وام‌هایی ازسوی دولت در برهه‌هایی به فروش خودروسازان کمک کرده‌ اما درحال‎حاضر مشکل خودروسازان فروش محصولات نیست بلکه مشکل اصلی فروش توأمان با ضرر است.

اگر دولت بخواهد در قالب حمایت از - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - خودروسازی تصمیم موثری بگیرد، بهترین تصمیم همان - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - کناره‎گیری از دخالت در مدیریت شرکت‌های خودروسازی است. تغییر نرخ محصولات شرکت‌های خودرویی باتوجه به میزان تورم در دیگر صنایع کشور منطقی به‌نظر می‌رسد.

صنعت خودرو، محصولات و خدمات را در بازاری به وسعت یک‌میلیون نفر در اختیار هموطنان قرار می‌دهد. اما برخی صنایع روزانه، - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - نرخ جدید - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - تعیین می‌کنند و جامعه مصرف آنان نیز کل جمعیت کشور است. با این‎حال دولت در مقابل آن - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - شرکت‌ها منفعل عمل می‌کند.

 وضعیت خودروسازان داخلی با توجه به کاهش تولید محصولات پرتیراژ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ 

مدیران خودروسازی نمی‌توانند در شرایط فعلی معجزه کنند. هر دستگاه خودرو داخلی به‌طور میانگین ۲هزار دلار ارزبری دارد. - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - اما اکنون  خودروساز ارزی را که 4200 تومان می‌خرید، باید در بازار نیما حدود ۸هزار تومان خریداری کند. ازسوی دیگر، مواد اولیه مانند آلومینیوم و فولاد نیز بیش‌از دوبرابر گران شده‌اند. قبول دارم افزایش قیمت سبب پایین‎آمدن قدرت خرید مشتریان شده است و خیلی‌ها نمی‌توانند خودرو بخرند اما راه - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - حل این - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - مشکل - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - این است که بانک‌ها و شرکت‌های لیزینگ جلو بیایند و برای متقاضی امکان خرید فراهم کنند. به‌قول مدیرعامل سایپا، هر دستگاه پرایدی را که تحویل مشتری می‌دهیم، مثل این است که ۱۲میلیون‌تومان - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - هم در داشبورد آن می‌گذاریم،. به این معنی که خودرو را ارزان می‌فروشیم. توان مالی خودروسازان روزبه‌روز ضعیف‌تر و کمتر می‌شود، درنتیجه نمی‌توانیم بدهی قطعه‌سازان را پرداخت کنیم و  درمقابل، آن‎ها هم نمی‌توانند به میزان کافی قطعه تولید کنند و به - خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان - خودروساز برسانند.

اولين صفحه   -  نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   کرایه نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   قیمت نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   کرایه ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   قیمت ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   کرایه خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   قیمت خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   کرایه چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   قیمت چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه آزادگان   -  آخرين صفحه