حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
کد مطلب: 01364.html
قیمتگذاری تایرهای تولید داخل بدون در نظر گرفتن تکنولوژی تولید و ویژگیهای فنی به زیان تایرسازانی تمام شد که با خرید تکنولوژی اقدام به تولید محصولات روز دنیا کردهاند.
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
انتقال تکنولوژی برای تایرسازان گران تمام شد
به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، یک هفته قبل هنگامیکه دولت پساز دو ماه بررسی پرونده افزایش - شماره تماس چرخگیر بزرگراه آزادگان - قیمت تایرهای تولید داخل، رأی به افزایش 20درصدی قیمت محصولات رادیال داد، گویا کارشناسان سازمان حمایت و وزارت صمت نکته مهمی را در قیمتگذاری تایرهای تولید داخل از یاد برده بودند. بر اساس این مصوبه که از یکهفته پیش با اعلام سبدهای جدید فروش توسط تایرسازان، اجرای آن آغاز شد، تمام تایرهای رادیال با هر نوع تکنولوژی به میزان20 درصد گران شدند. از تایرهایی - شماره تماس چرخگیر بزرگراه آزادگان - که با تکنولوژی 20سال پیش تولید میشدند تا تایرهای سری v با شاخص سرعت 240کیلومتر بر ساعت که تنها سه شرکت تولیدکننده ایرانی با - شماره تماس چرخگیر بزرگراه آزادگان - خرید تکنولوژی و هزینههای سنگین موفق به تولید آنها در کشور شدهاند. دکتر محمدرضا گنجی، رئیس انجمن صنفی صنعت تایر با گلایه از قیمتگذاری فلهای تایرهای تولید داخل به روزنامه «دنیای خودرو» گفت: متاسفانه سه تایرساز بزرگ کشور یعنی «گروه صنعتی بارز»، «یزدتایر» و «کویرتایر» که با هزینههای سنگین اقدام به تولید تایرهای سری vبا شاخص سرعت - شماره تماس چرخگیر بزرگراه آزادگان - 240کیلومتر در ساعت کرده بودند، بهدلیل دیده نشدن هزینههای تحقیقات و تولید تایر باید - شماره تماس چرخگیر بزرگراه آزادگان - کالاهای خاص خود را نیز همقیمت لاستیکهای قدیمی بهفروش برسانند. وی با اشاره به هزینه 3میلیوندلاری انجامشده در مجتمع «صنایع لاستیک یزد» برای تولید تایرهای سری v با برند «یزدتایر» اظهار کرد: پیش از این نیز بازار بهدلیل کیفیت بالای این دسته از تایرها قیمت بالاتری برای آنها تعیین میکرد. این محصولات که از تکنولوژی بالایی بهره میبرند و در سایزهای 16به بالا تولید میشوند، باید با قیمتی گرانتر بهفروش برسند. در غیر اینصورت ادامه تولید آنها مقرونبهصرفه نخواهد بود. وی تاکید کرد: با این روند انتقال تکنولوژیهای جدید و خرید دستگاههای چندمیلیوندلاری برای تولیدکنندگان مقرونبهصرفه نخواهد بود و صنعت تایر بهرغم قیمتگذاریهای دولتی رو به افول - شماره تماس چرخگیر بزرگراه آزادگان - خواهد گذاشت. دکتر گنجی هزینه تمامشده برای هر کیلو لاستیک تولیدشده با تکنولوژی جدید و شاخص سرعت v را حداقل 25هزارتومان اعلام کرد و گفت: اگرچه تولیدکنندگان بهدلیل اجبار قانونی، محصولات خود را با قیمتهای مصوب در بازار عرضه میکنند اما اگر سازمان حمایت مصرفکنندگان - شماره تماس چرخگیر بزرگراه آزادگان - و تولیدکنندگان بر قیمتگذاری این دسته از تایرها تجدیدنظر نکند، تولید محصولات پیشرفته متوقف خواهد شد و انتقال تکنولوژی و تولید محصولات روز دنیا در صنایع داخلی جذابیتی نخواهد داشت.