خدمات چرخگیر تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03780.html
نوسازی ناوگان سنگین

«استفاده نکردن از نخبگان متخصص»، «به‎کار نگرفتن قطعات دارای استاندارد بالا» و «سودجویی به‎جای سودآوری» دلایل اصلی عقب‌ماندگی صنعت خودروهای کاروتجاری در کشور است

۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

نوسازی ناوگان سنگین با حذف واردات CBU ممکن نیست

به گزارش - خدمات چرخگیر تهران - «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، صنعت خودروهای سنگین کشور با شرایط به‌وجودآمده، وضعیت بدتری - خدمات چرخگیر تهران - را نسبت‌به گذشته تجربه می‌کند و با آن‌که انتظار می‌رفت با طرح نوسازی این صنعت رونق بگیرد اما شرایط مطابق انتظارها پیش نرفت و این صنعت با رکود بیشتری همراه شد. هرچند این صنعت در ایران - خدمات چرخگیر تهران - در مقایسه با کشورهای همسایه زودتر کار خود را آغاز کرده بود ولی طی حدود 50سال فعالیت خود، از کشورهایی مانند ترکیه عقب ماند و نتوانست پیشرفت چشمگیری را تجربه کند.

درخصوص توقف پیشرفت خودروسازان کاروتجاری داخلی، با محمد خان‌بلوکی، رئیس اتحادیه حمل‌ونقل بار کشور گفت‌وگویی انجام داده‎ایم که در ادامه از نظرتان می‎گذرد.

چرا صنعت خودروهای کاروتجاری در کشور تا این اندازه متکی به شرکای خارجی است و نمی‌تواند درصد داخلی‌سازی را بالا ببرد؟

وزارت صنایع ورود کامیون CBU به کشور را ممنوع اعلام کرده است و این موضوع می‌تواند رانت سنگینی را ایجاد کند. همچنین از شرکت‌های داخلی خواسته است که این خودروها را به صورت CKD وارد کرده و به تولید - خدمات چرخگیر تهران - و مونتاژ آن‌ها بپردازند. این در حالی است که تنها سه شرکت - خدمات چرخگیر تهران - ایران‌خودرودیزل، سایپادیزل و ماموت توانایی انجام این کار را دارند و دیگر شرکت‌ها باید با بخش تولید خداحافظی - خدمات چرخگیر تهران - کنند.

در شرایطی که بیش‌از 200هزار کامیون با عمری بیش‌از 30سال در ناوگان کشور فعالیت می‌کنند، چنان‎چه - خدمات چرخگیر تهران - بخواهیم سالانه 20هزار دستگاه خودرو به این بخش تزریق کنیم، باید 10هزار دستگاه از آن‌ها تولید داخل باشند. درصورتی که این اتفاق، امکان - خدمات چرخگیر تهران - اجرایی ندارد و تولیدکنندگان داخلی توانایی تولید 2هزار دستگاه را هم نخواهند داشت. اگر 10هزار خودرو هم از طریق واردات تامین شود، 10سال زمان برای نوسازی این تعداد خودرو لازم است. این در حالی است که - خدمات چرخگیر تهران - با - خدمات چرخگیر تهران - گذشت 10سال، حدود 70هزار خودروی باری دیگر به عمر 25 سال - خدمات چرخگیر تهران - رسیده‌ و نیازمند نوسازی خواهند بود.

با توجه به قانونی که وزارت صنایع از پایان سال 95 تصویب کرده است، نمی‌توان به نوسازی ناوگان امیدی داشت. براساس - خدمات چرخگیر تهران - این قانون اگر شخصی قصد ورود خودرو به چرخه ناوگان را داشته باشد، ابتدا باید یک کارخانه راه‌اندازی کند. این به نوعی خیانت در حق کشور است راه نوسازی را می‌بندد. ازسوی‌دیگر تسلط سه خودروساز روی این سگمنت، می‌تواند قیمت‌گذاری را دچار اشکال کند.

کشورهایی مانند ترکیه برای نوسازی ناوگان خود از واردات استفاده کردند، از این رو هم توانستند نوسازی انجام دهند و - خدمات چرخگیر تهران - هم تکنولوژی تولید را به کارخانه‌های کشور منتقل کردند. - خدمات چرخگیر تهران - یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این صنعت آن است که سیستم از پایه خراب است.

به‌نظر شما ظرفیت تولید خودروسازان داخلی اجازه تامین خودروهای موردنیاز ناوگان را به آن‌ها نمی‌دهد تا دراین خصوص نیازمند واردات به صورت - خدمات چرخگیر تهران - CBU نباشیم؟

خودروسازان داخلی توانایی تولید سالانه 20هزار دستگاه را ندارند. در کشور چیزی به‌عنوان خودروساز نداریم بلکه تمام تولیدکنندگان تنها کار مونتاژ را - خدمات چرخگیر تهران - انجام می‌دهند. در حالی که کیفیت خودروها مشکل دارد و تولید - خدمات چرخگیر تهران - داخل با اجحاف در حق مصرف‎کننده همراه است، به‌عنوان مثال اتاقی که - خدمات چرخگیر تهران - روی خودروهای اسکانیا نصب می‌شود، برای سال 2012 است.

برخی خودروسازان هم که از سال 95 خودروهای فرسوده را اسقاط و قرارداد فروش خودروهای اروپایی را با مبلغ 475میلیون‌تومانی امضا کرده بودند، حالا پس‌از دو سال - خدمات چرخگیر تهران - اعلام کرده‎اند - خدمات چرخگیر تهران - با مبلغ 440میلیون‌تومان، خودروی چینی تحویل خواهند داد. اگر در کشور خودروساز داشتیم، وضعیت ناوگان تجاری و سواری به این شکل نبود. حتی در کشور مونتاژ هم به شکل درستی انجام نمی‌شود.

خدمات چرخگیر تهران

چرا باتوجه به آن‌که بیش‌از 50 سال از آغاز به کار صنعت خودروهای کاروتجاری در کشور می‌گذرد، هنوز شرکت‌های فعال در این بخش نتوانسته‌اند به تولید نسبتا مستقلی دست پیدا کنند و حتی مونتاژ را هم به‌درستی انجام نمی‌دهند؟

دلایل اصلی عقب‌ماندگی کشور در این صنعت را می‌توان «استفاده نکردن از نخبگان متخصص»، «به‎کار نگرفتن قطعات دارای استاندارد بالا» - خدمات چرخگیر تهران - و - خدمات چرخگیر تهران - «سودجویی به‎جای سودآوری بالا» برشمرد. این مشکلات داخل صنعت است، - خدمات چرخگیر تهران - در حالی که - خدمات چرخگیر تهران - مشکلات خارجی هم در این بخش دخیل هستند. 

در همکاری با خارجی‌ها هرچقدر هزینه‌ کنیم، به همان اندازه می‌توانیم متوقع باشیم. اگر یک خرید - خدمات چرخگیر تهران - از خودروسازان خارجی انجام شود، مجبور هستیم با شرایط آن‌ها کنار بیاییم، درصورتی‌که اگر قصد خرید تعداد بیشتری داشته باشیم، می‌توانند سفارش‌گذاری را براساس نیاز خود انجام دهند و موتور، گیربکس، اتاق و دیگر - خدمات چرخگیر تهران - اجزا را انتخاب کنند.

متاسفانه خودروسازان ما محصولات بی‌کیفیت و ارزان را انتخاب می‌کنند. به‌عنوان مثال خودروهای هوو پیش از این به کشور وارد شدند و مشکلات فراوانی را برای حمل‌ونقل به همراه داشتند. همین خودروها در چین با کیفیت بسیار بالا کار می‌کنند، چراکه داخل ایران تمام قطعات آن را عوض کرده بودند - خدمات چرخگیر تهران - و خودروی بی‌کیفیتی را به ناوگان وارد کردند.

راهکار خروج خودروسازان از این بحران و رونق گرفتن دوباره تولید چیست؟

راهکار اصلی این است که واردات CBU آزاد و در کنار آن قطعات استاندارد وارد شود و در خط مونتاژ قرار گیرد. خودروسازان باید نخست مونتاژ صحیح و متضمن حفظ کیفیت را در پیش بگیرند و کم‌کم به تولید برسند. متاسفانه شرایط به‌گونه‌ای است که هرگز امیدی به تولید و انتقال تکنولوژی در کشور نیست. 

در شرایط تحریم‌های تازه، وضعیت خودروسازان چگونه پیش خواهد رفت؟

متاسفانه شرایط خودروسازی همیشه همین است. نزدیک به 40سال تحریم نبودند اما اتفاقی در این صنعت نیفتاده است. تحریم‌ها تنها بهانه‌ای است که خودروسازی به‌ویژه در بخش کاروتجاری پیشرفت نکند.

صنعت خودرو سنگین کشور در مقایسه - خدمات چرخگیر تهران - با کشورهایی مانند ترکیه که همزمان کار خود را آغاز کردند، اما از آن‌ها عقب‌ مانده است. دلیل این موضوع چیست؟

دولت، مردم و خودروسازان در این کشور دست در دست یکدیگر داده‌اند و به این صنعت کمک می‌کنند. همچنین در این کشورها قطعات باکیفیتی را در - خدمات چرخگیر تهران - خودروهای خود به‌کار می‌برند و از واردات محصولات بی‌کیفیت جلوگیری می‌کنند.

در ابتدای کار این صنعت از زیرساخت‌هایی بزرگی مانند چرخشگر و ایدم برخوردار بودیم اما خودروسازان از این موقعیت برای بالا بردن سطح داخلی‌سازی استفاده نکردند. بسیاری از افرادی که در این - خدمات چرخگیر تهران - صنعت سرمایه‌گذاری کردند، منتظر سود سرشار بودند اما چون سود مدنظرشان در زمان کوتاه قابل‌تحقق نبود، سرمایه خود را به کارهای زودبازده منتقل کردند. همین خروج سرمایه این صنعت را با مشکلات و توقف در ورود - خدمات چرخگیر تهران - تکنولوژی همراه کرد. 
 

اولين صفحه   -  خودرو سوار تهران   -   کرایه خودرو سوار تهران   -   قیمت خودرو سوار تهران   -   مبلغ خودرو سوار تهران   -   تعرفه خودرو سوار تهران   -   شماره تماس خودرو سوار تهران   -   خدمات خودرو سوار تهران   -   جرثقیل یدک کش تهران   -   کرایه جرثقیل یدک کش تهران   -   قیمت جرثقیل یدک کش تهران   -   مبلغ جرثقیل یدک کش تهران   -   تعرفه جرثقیل یدک کش تهران   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش تهران   -   خدمات جرثقیل یدک کش تهران   -   چرخگیر تهران   -   کرایه چرخگیر تهران   -   قیمت چرخگیر تهران   -   مبلغ چرخگیر تهران   -   تعرفه چرخگیر تهران   -   شماره تماس چرخگیر تهران   -   خدمات چرخگیر تهران   -   امداد خودرو تهرانپارس   -   کرایه امداد خودرو تهرانپارس   -   قیمت امداد خودرو تهرانپارس   -   مبلغ امداد خودرو تهرانپارس   -   تعرفه امداد خودرو تهرانپارس   -   شماره تماس امداد خودرو تهرانپارس   -   خدمات امداد خودرو تهرانپارس   -   امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   کرایه امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   قیمت امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   مبلغ امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   تعرفه امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   شماره تماس امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   خدمات امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   خودروبر تهرانپارس   -   کرایه خودروبر تهرانپارس   -   قیمت خودروبر تهرانپارس   -   مبلغ خودروبر تهرانپارس   -   تعرفه خودروبر تهرانپارس   -   شماره تماس خودروبر تهرانپارس   -  آخرين صفحه