شماره تماس چرخگیر تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03779.html
مترو

اگر تا 10سال آینده قطارهای پرسرعت در ایران راه نیفتد صنعت ریلی مسافرین خود را به شدت از دست خواهد داد و سهم صنعت هوایی از صنعت ریلی پیشی خواهد گرفت

۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

تنها 10 سال تا بحران ریلی فاصله داریم

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»، بحرانی؛ تنها واژه‌ای‌است که اوضاع این روزهای مسافرکشی ریلی را به وضوح تفسیر می‌کند؛ تا آنجا که مدیرعامل راه‌آهن، از - شماره تماس چرخگیر تهران - ضرر ۸۰۰میلیاردتومانی راه‌آهن در بخش مسافری - شماره تماس چرخگیر تهران - در سال ۹۵ خبر داده و چاره‌ای جز - شماره تماس چرخگیر تهران - افزایش قیمت بلیت قطارهای حومه‌ای نمی‌بیند. به عقیده بسیاری از کارشناسان، در حالی که سهم جابه‌جایی مسافر در جاده شوسه - شماره تماس چرخگیر تهران - 85درصد، سهم صنعت ریلی 10درصد و سهم صنعت هوایی حدودا 5درصد است، اگر تا 10سال آینده قطارهای پرسرعت در ایران راه نیفتد صنعت ریلی مسافرین خود را به‌شدت از دست خواهد داد و سهم صنعت هوایی از صنعت ریلی پیشی خواهد گرفت. در این زمینه با محمد کریمی، مدیرعامل شرکت - شماره تماس چرخگیر تهران - جوپار به بحث و گفت‌وگو نشسته‌ایم.

چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل ریلی با توجه به نوسانات نرخ ارز را - شماره تماس چرخگیر تهران - چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

با توجه به نوسانات نرخ بازار ارز، چشم‌انداز روشنی قابل‌تصور نیست. قبل از این نوسانات، قیمت هر واگن مسافری نو، سه میلیارد تومان یا حدود 800هزار یورو بود، - شماره تماس چرخگیر تهران - اما اکنون کارخانه‌ها برای پوشش نوسانات نرخ ارز به دنبال عقد قراردادهای ارزی و ریالی - شماره تماس چرخگیر تهران - هستند و با توجه به مورد ذکر شده، قیمت هر واگن کمتر از 3 و نیم تا 4 میلیارد تومان نخواهد بود.

در شرایطی که هر ساله حقوق کارکنان و - شماره تماس چرخگیر تهران - هزینه‌های نگهداری، تعمیرات و خرید قطعات افزایش و درآمدها کاهش می‌یابد، سه سال است - شماره تماس چرخگیر تهران - افزایشی در قیمت بلیت قطارها نداشته‌ایم، حتی هزینه‌های حقوق پرسنل، پیمانکاران و - شماره تماس چرخگیر تهران - نگهداری و تعمیرات واگن‌ها تامین نمی‌شود، چه برسد به اینکه بخواهیم ناوگان نو 
خریداری کنیم.

- شماره تماس چرخگیر تهران -

 آیا افزایش قیمت بلیت را راه حل مشکلات می‌دانید؟

افزایش قیمت بلیت راه‌حل خروج از وضعیت کنونی نیست، اما اگر دولت با ارائه یارانه یا تسهیلات، به بخش خصوصی کمک کند، می‌شود بخشی از هزینه‌ها را پوشش داد.

 دولت چگونه می‌تواند کمک کند؟

یکی از شیوه‌هایی که دولت می‌تواند به‌وسیله آن کمک کند، ارائه تسهیلات از طریق صندوق توسعه ارزی است چون در شرایط فعلی نه بهره‌بردار نقدینگی بالایی دارد و نه - شماره تماس چرخگیر تهران - سازنده واگن، بنابراین شاید با آن تسهیلات بتوان توسعه و نوسازی واگن‌های مسافری را امکان‌پذیر کرد. به‌طور مثال، شرکت جوپار در سال 1383 با استفاده از وجوه اداره‌شده‌ای که دولت در اختیار بخش خصوصی قرار می‌داد، 22 واگن پارس - شماره تماس چرخگیر تهران - را خریداری کرد - شماره تماس چرخگیر تهران - و آنها اولین شرکت ریلی و دومین شرکت ایران بودند که با استفاده از اوراق صکوک اجاره، برای خرید 45واگن آلمانی اقدام کردند.

 چرا دولت آن حمایت گذشته را از بخش ریلی ندارد؟

آن زمان وضعیت مالی دولت خوب بود و به شکل‌های مختلف به شرکت‌های بخش خصوصی کمک می‌شد اما امروز با نبود نقدینگی، تامین ناوگان مسافری ممکن نیست. با توجه به زیان‌ده بودن حمل‌ونقل ریلی در - شماره تماس چرخگیر تهران - حوزه مسافری و دیربازده بودن این صنعت هیچ بانک یا صندوقی حاضر به تامین منابع مالی نیست. به همین علت است که در دنیا، راه‌آهن خصوصی و دولتی در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند.

 تنها راه‌آهنی که در دنیا به صورت دولتی و خصوصی و سودده فعالیت می‌کند راه‌آهن ژاپن است.

 مشکل اصلی را در چه می‌بینید؟

مشکل اصلی فاصله گرفتن صنعت ریلی ایران با دنیا است. هم اکنون راه‌آهن‌های دنیا به سمت سرعت‌های حدود 500 کیلومتر حرکت می‌کنند. 

در سال 1354 قطار توربوترن‌ با سرعت - شماره تماس چرخگیر تهران - 180‌کیلومتر فاصله تهران تا مشهد را 8‌ساعته طی می‌کرد، اما امروز عملا بالاترین سرعت قطارهای ترنست حداکثر 160‌کیلومتر بر ساعت آن هم در برخی بلاک‌ها است، در نتیجه به صورت - شماره تماس چرخگیر تهران - تصاعدی در حال فاصله گرفتن از دنیا هستیم. 

اگر تا - شماره تماس چرخگیر تهران - 10سال آینده قطارهای پرسرعت در ایران راه نیفتد صنعت ریلی مسافرین - شماره تماس چرخگیر تهران - خود را به شدت از دست خواهد داد و سهم صنعت هوایی از صنعت ریلی پیشی خواهد گرفت. - شماره تماس چرخگیر تهران - هم اکنون سهم جابه‌جایی مسافر در جاده شوسه 85درصد، سهم صنعت ریلی 10درصد و سهم صنعت هوایی - شماره تماس چرخگیر تهران - حدودا 5درصد است.

اولين صفحه   -  خدمات ماشین بر تهران   -   خودرو سوار تهران   -   کرایه خودرو سوار تهران   -   قیمت خودرو سوار تهران   -   مبلغ خودرو سوار تهران   -   تعرفه خودرو سوار تهران   -   شماره تماس خودرو سوار تهران   -   خدمات خودرو سوار تهران   -   جرثقیل یدک کش تهران   -   کرایه جرثقیل یدک کش تهران   -   قیمت جرثقیل یدک کش تهران   -   مبلغ جرثقیل یدک کش تهران   -   تعرفه جرثقیل یدک کش تهران   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش تهران   -   خدمات جرثقیل یدک کش تهران   -   چرخگیر تهران   -   کرایه چرخگیر تهران   -   قیمت چرخگیر تهران   -   مبلغ چرخگیر تهران   -   تعرفه چرخگیر تهران   -   شماره تماس چرخگیر تهران   -   خدمات چرخگیر تهران   -   امداد خودرو تهرانپارس   -   کرایه امداد خودرو تهرانپارس   -   قیمت امداد خودرو تهرانپارس   -   مبلغ امداد خودرو تهرانپارس   -   تعرفه امداد خودرو تهرانپارس   -   شماره تماس امداد خودرو تهرانپارس   -   خدمات امداد خودرو تهرانپارس   -   امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   کرایه امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   قیمت امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   مبلغ امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   تعرفه امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   شماره تماس امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   خدمات امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   خودروبر تهرانپارس   -   کرایه خودروبر تهرانپارس   -   قیمت خودروبر تهرانپارس   -   مبلغ خودروبر تهرانپارس   -   تعرفه خودروبر تهرانپارس   -  آخرين صفحه