تعرفه جرثقیل یدک کش تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03771.html
کامیون بتا

تویوتا پیش از این اتوبوس هیدروژنی سورا و کامیون‌ هیدروژنی آلفا را به نمایش گذاشته بود

۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

کامیون بتا؛ پرچمدار تویوتا در خودروهای سنگین هیدروژنی

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»،  با گسترش مسائل زیست‌محیطی و افزایش آلاینده‌ها در - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - کشورهای سراسر جهان، خودروسازان بین‌المللی بر آن شدند محصولات خود را بر پایه سوخت‌های پاک طراحی و تولید کنند. ازجمله این خودروسازان می‌توان به شرکت تویوتا اشاره کرد که اولین برند خودرویی پرفروش جهان نیز محسوب می‎شود. این خودروساز ژاپنی درحالی که دنیا به سمت تولید خودروهای هیبرید و الکتریکی می‌رود، بخش عظیمی از سرمایه‌گذاری خود را به طراحی و تولید نمونه‌های هیدروژنی به‌ویژه روی خودروهای کاروتجاری - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - اختصاص داده است. در این راستا تاکنون دو مدل اتوبوس هیدروژنی سورا و کامیون‌ هیدروژنی آلفا را به نمایش گذاشته بود و به‌تازگی نیز از نمونه توسعه‌یافته آلفا با نام «بتا» رونمایی کرده است. پافشاری تویوتا بر تولید خودروهای هیدروژنی به‌معنای دوری این خودروساز از نمونه‌های الکتریکی نیست بلکه در دوره‌ای که بسیاری از خودروسازان شناختی از سوخت‌های پاک نداشتند، تویوتا در زمینه تولید خودروهای هیبرید فعالیت می‌کرد. از این رو می‌توان تویوتا را پیشگام تولید براساس سوخت‌های جدید دانست. حالا باید منتظر - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - ماند و دید آیا این خودروساز ژاپنی می‌تواند با محصولات هیدروژنی خود دنیا را در اختیار بگیرد. 

  کامیون هیدروژنی «بتا»

تویوتا به‎تازگی از نسخه پیشرفته کامیون هیدروژنی آلفا، به نام «بتا» در میشیگان رونمایی کرد. - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - این خودروی جدید که در سگمنت کامیون‌های کلاس 8 قرار داد، قادر است با هر بار سوختگیری مسافتی حدود 500کیلومتر را طی کند.

تعرفه جرثقیل یدک کش تهران

همچنین این کامیون هیدروژنی از پیل‌سوختی (Mirai) میرای و - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - باتری 12کیلووات ساعتی برخوردار است. دو کامیون هیدروژنی آلفا و بتا از نظر قدرت و وزن شبیه یکدیگر هستند و تویوتا تفاوت چندانی را در زمینه فاصله بین‌ محورها و فضای کابین ایجاد نکرده است.

خودروساز ژاپنی تلاش کرده است عملکرد این کامیون را در مقایسه با نسل پیشین آن بهبود ببخشد. ازجمله دیگر - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - تغییراتی که در این خودرو اعمال‌شده می‌توان به طراحی کابین و جبعه سوخت آن اشاره کرد.

  کامیون هیدروژنی آلفا

شرکت تویوتا سال 2017 میلادی از برنامه - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - خود برای تولید کامیون‌های هیدروژنی خبر داد و درهمین‌راستا از نخستین نمونه آن‌ها با نام آلفا رونمایی کرد. این کامیون از دو واحد پیلی سوختی استفاده خواهد کرد. تویوتا این سیستم را قبلا در مدل سواری پیل سوختی خود - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - یعنی تویوتا میرای استفاده کرده بود.

باتری‌های این کامیون پیل سوختی، ۱۲کیلووات ساعتی است که برق لازم را - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - برای موتور الکتریکی ۶۷۰ - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - اسب‌بخاری این کامیون تامین می‌کنند. این موتور الکتریکی ۱۸۰۰نیوتون‌متر گشتاور دارد و می‌تواند ۳۶تن بار را جابه‌جا کند.

کامیون هیدروژنی تویوتا با نام آلفا با هر بار سوختگیری ۳۲۰کیلومتر را طی خواهد کرد. این خودرو برای سوختگیری به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد. مدل مفهومی آلفا درحال‎حاضر تست‌های جاده‌ای - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - خود را پشت سر می‌گذارد و تاکنون توانسته است 10هزارمایل را به‌صورت آزمایشی و بدون بروز هیچ مشکلی طی کند.

خودرو آلفا می‌تواند بیش از 36 تن محموله را حمل کند، هرچند مسافت قابل‌پیمایش آن از بتا کمتر گزارش شده است. به‌گفته تویوتا، درحال‎حاضر بیش‌از 43هزار کامیون - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - در بنادر ایالات‌متحده فعالیت می‌کنند که باعث آلودگی هوا شده و می‌توانند با کامیون‌های مدرن‌تر جایگزین شوند.

  اتوبوس هیدروژنی سورا

- تعرفه جرثقیل یدک کش تهران -

پیش‌از این شرکت تویوتا در کنار تولید خودروی سواری هیدروژنی با نام میرای، از اتوبوس پیل‌سوختی خود به‌نام سورا رونمایی کرده بود. سورا سال گذشته به مرحله تولید در ژاپن رسید. اتوبوس Sora به دو پکیج پیل‌سوختی با قدرت ۱۱۴کیلووات مجهز شده است که هرکدام برق مورد نیاز برای موتورهای الکتریکی متناوب سنکرون ۱۱۳کیلووات را فراهم می‌کند. البته تویوتا هنوز هم از باتری نیکل-  فلز هیبرید (NiMH) در سطح بسیار کم استفاده می‌کند. اتوبوس ۱۰.۵۲۵ متری Sora - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - قادر است ۷۹ نفر مسافر را حمل کند که از این تعداد، ۲۳نفر نشسته (با احتساب راننده) و ۵۶نفر ایستاده هستند. 

در مقایسه با اتوبوس‌های - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - معمولی، اتوبوس پیل سوختی هیدروژنی Sora از ۱۰مخزن - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - هیدروژن با مجموع ۶۰۰لیتر و - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - تحت فشار اسمی ۷۰مگاپاسکال استفاده کرده و شعاع حرکتی تقریبا برابری برای آن ایجاد می‌کند.

یکی از ویژگی‌های اضطراری جالب در اتوبوس Sora برخورداری سیستم منبع تغذیه خارجی از اینورتر مخصوصی است که به‌وسیله CHAdeMO به اتوبوس پیل سوختی متصل می‌شود و تا - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - ۹کیلووات برق را برای آن تامین می‌کند؛ در نتیجه این سیستم می‌تواند ۲۳۵کیلووات ساعت انرژی الکتریکی به اتوبوس تحویل دهد که به نظر می‌رسد بسته به شرایط استفاده، بین یک تا دو روز کاری ظرفیت داشته باشد.

این اتوبوس پیل سوختی شهری توانایی جابه‌جایی ۷۰مسافر را دارد و قرار است تا سال۲۰۲۰ حدود ۱۰۰دستگاه از این اتوبوس‌ها وارد سیستم حمل‌ونقل توکیو شوند. این اتوبوس - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - توسط شرکت هینو زیرمجموعه شرکت تویوتا توسعه یافته است .

  برنامه‌های آینده تویوتا

به‌نظر می‌رسد تولید این سه خودروی کاروتجاری و - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - یک مدل سواری هیدروژنی - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - تنها محصولات هیدروژنی تویوتا نباشند بلکه این خودروسازی اعلام کرده است قصد دارد نسل‌های دیگری از خودروهای پیل سوختی را هم تا سال 2020 روانه بازار کند که این مدل‌ها - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - شامل کامیون‌های - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - تجاری، پیکاپ‌ها و شاسی‌بلندها خواهد شد.

این خودروسازی تاکنون توانسته است 500 کیلومتر شعاع - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - حرکتی را به محصولات هیدروژنی خود اختصاص دهد اما اعلام کرده این میزان را در گام نخست به 750 کیلومتر و - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - تا سال 2025 - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - به 1000 کیلومتر خواهد رساند.

همچنین - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - این شرکت قرار است در آینده نزدیک به تولید انبوه خودروهای هیدروژنی روی - تعرفه جرثقیل یدک کش تهران - بیاورد و هدف از این کار را کاهش استفاده از مواد گرانبها مانند پلاتین در اجزای محصولات پیل‌سوختی اعلام کرده است.

اولين صفحه   -  شماره تماس نیسان یدک کش تهران   -   خدمات نیسان یدک کش تهران   -   ماشین بر تهران   -   کرایه ماشین بر تهران   -   قیمت ماشین بر تهران   -   مبلغ ماشین بر تهران   -   تعرفه ماشین بر تهران   -   شماره تماس ماشین بر تهران   -   خدمات ماشین بر تهران   -   خودرو سوار تهران   -   کرایه خودرو سوار تهران   -   قیمت خودرو سوار تهران   -   مبلغ خودرو سوار تهران   -   تعرفه خودرو سوار تهران   -   شماره تماس خودرو سوار تهران   -   خدمات خودرو سوار تهران   -   جرثقیل یدک کش تهران   -   کرایه جرثقیل یدک کش تهران   -   قیمت جرثقیل یدک کش تهران   -   مبلغ جرثقیل یدک کش تهران   -   تعرفه جرثقیل یدک کش تهران   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش تهران   -   خدمات جرثقیل یدک کش تهران   -   چرخگیر تهران   -   کرایه چرخگیر تهران   -   قیمت چرخگیر تهران   -   مبلغ چرخگیر تهران   -   تعرفه چرخگیر تهران   -   شماره تماس چرخگیر تهران   -   خدمات چرخگیر تهران   -   امداد خودرو تهرانپارس   -   کرایه امداد خودرو تهرانپارس   -   قیمت امداد خودرو تهرانپارس   -   مبلغ امداد خودرو تهرانپارس   -   تعرفه امداد خودرو تهرانپارس   -   شماره تماس امداد خودرو تهرانپارس   -   خدمات امداد خودرو تهرانپارس   -   امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   کرایه امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   قیمت امداد خودرو سیار تهرانپارس   -   مبلغ امداد خودرو سیار تهرانپارس   -  آخرين صفحه