خودرو سوار مرکزی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10738.html

حال در شرایطی که خودروسازان رقم بزرگی را برای صادرات محصولات خود در سال جاری در نظر گرفته‌اند، چند پرسش اساسی مطرح می‌شود، اینکه چرا با وجود تاکید بسیار مسئولان بر صادرات خودرو، آمار صادراتی خودروسازان در دو سال گذشته روند نزولی داشته است؟

۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

رسیدن به اهداف صادرات با شناسایی بازار هدف

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، بارها اعلام شده است بعد از برجام و حضور کشورهای خارجی در قالب - خودرو سوار مرکزی - قراردادهای مختلف در صنعت خودروی داخلی، - خودرو سوار مرکزی - شاید ایران این قدرت را پیدا کند تا تبدیل به قطب خودروسازی در منطقه و خاورمیانه شود. این موضوع در حالی است که برای رسیدن به این خواسته پیش‌نیازهای زیادی وجود دارد.

[caption id="attachment_194979" align="alignleft" width="345"]خودرو سوار مرکزی رسیدن به اهداف صادرات با شناسایی بازار هدف[/caption]

کارشناسان می‌گویند باید در ابتدا این پیش‌نیازها در داخل کشور و صنعت خودروی داخلی تغییر یابد. به‌طور مثال تا زمانی که دولت - خودرو سوار مرکزی - دست از بنگاه‌داری اقتصادی نکشد، ارتقای صنعت خودرو، - خودرو سوار مرکزی - از بین رفتن انحصار و ایجاد رقابت ممکن نمی‌شود.

از دیگر سو، مساله صادرات مهم است. موضوعی که طبق افق ۱۴۰۴ باید یک‌میلیون - خودرو سوار مرکزی - دستگاه که - خودرو سوار مرکزی - حدود ۳۰درصد است، - خودرو سوار مرکزی - صادر شود. اگرچه در حال حاضر صادرات برای خودروهای تولید داخل وجود دارد اما سوال اینجاست بازار این خودروها کدام کشورهاست؟

بیشتر خودروهای تولید داخل به عراق، سوریه و لبنان صادر می‌شوند. اما بازارهای - خودرو سوار مرکزی - پایدار برای تولیدات داخل محسوب نمی‌شوند، بلکه بیشتر جنبه استراتژیک و سیاسی دارند و باید هدف از صادرات، ارسال خودروها به بازاری باشد که در جامعه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد و به‌دلیل اهمیتش رقابت و کیفیت را به صنعت خودروی ایران بازگرداند.

طبق بند ابلاغیه رئیس‌جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید بر تولید صادرات‌محور مدنظر قرار گرفته شده است تا صنایع اشتغال‌زا و مولد ثروت که رقابت‌پذیر هستند و قابلیت گسترش بازارهای صادراتی را فراهم می‌کنند نیز در اولویت قرار گیرند.

مقوله دیگری که در - خودرو سوار مرکزی - این بند باید به آن توجه داشت، ضرورت پیوستن به زنجیره تولید جهانی است، موضوعی که تنها با واردات نباید - خودرو سوار مرکزی - مدنظر قرار گیرد، بلکه تولید صادرات‌محور مهم‌ترین - خودرو سوار مرکزی - بخشی است که می‌تواند با جذب سرمایه‌گذار، ایجاد درآمدزایی برای عوامل تولید در کشور و نیز ایجاد - خودرو سوار مرکزی - اشتغال موجب وصل شدن تجارت خارجی - خودرو سوار مرکزی - کشور به زنجیره تولید جهانی شود.

تولید صادرات محور اولویت خودروسازان باشد درباره ایجاد زمینه‌های - خودرو سوار مرکزی - صادرات خودرو و بهبود شرایط اقتصادی، نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است باید فشار اقتصادی را که بر جامعه حاکم شده با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توان داخلی کاهش داد.

فریدون احمدی می‌گوید: «باید استراتژی صنعت خودروی ایران در جهت اقتصاد مقاومتی حرکت کند تا با استفاده از توان داخلی، خودروسازی در - خودرو سوار مرکزی - ایران - خودرو سوار مرکزی - نیز در ریل توسعه قرار گیرد.» او با اشاره به اینکه محوری‌ترین مساله در حوزه اقتصاد، تولید است، - خودرو سوار مرکزی - تصریح کرد: «باید حمایت از تولید صادرات‌محور اولویت اصلی خودروسازان در سال جدید باشد.»

او اظهار کرد: «مسلما در سایه توجه تولیدکنندگان به تولید صادرات‌محور است که اشتغال نیز رونق خواهد یافت.»

او همچنین با اشاره به نقش مهم رقابت در اقتصاد و تولید گفت: «امروز تولیدکنندگان باید با دیدگاهی وسیع‌تر، بازارهای جهانی را معیار قرار دهند. مسلما تولید‌کننده‌ای که تنها بازار هدف ۸۰میلیونی را مد‌نظر دارد، مشکلات زیادی برای خود و مصرف‌کنندگان ایجاد خواهد کرد.»

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از تولید در کشور تصریح کرد: «البته باید در حمایت از تولید تجدیدنظر و اصل بر حمایت از تولید صادرات‌محور - خودرو سوار مرکزی - گذاشته شود.»

نماینده - خودرو سوار مرکزی - زنجان و طارم در خانه ملت همچنین با اشاره به تاثیر عرضه محصولات متنوع و جدید در ایجاد رقابت و توسعه بازارهای صادراتی تاکید کرد: «با عرضه محصولات متنوع و به‌روز ضمن ایجاد تحرک در - خودرو سوار مرکزی - بازار تولیدات داخلی، - خودرو سوار مرکزی - شاهد گسترش بازارهای صادراتی نیز خواهیم بود.»

احمدی همچنین با تاکید بر دو چالش مهم کیفیت و نبود رقابت‌پذیری در صنعت خودروی ایران بیان کرد: « امروز بازار خودروی - خودرو سوار مرکزی - ایران نیاز دارد تا تولیدات - خودرو سوار مرکزی - به‌روز و باکیفیت را برای پاسخگویی به نیاز - خودرو سوار مرکزی - مصرف‌کننده داخلی و احترام به تقاضای بازار و همچنین رقابت عرضه و تولید کند.»

وی گفت: - خودرو سوار مرکزی - «بی شک با حضور خودروسازان در عرصه رقابت است که شاهد رشد و توسعه در صنعت خودروی ایران خواهیم بود.»

وی با توجه به تاثیر همکاری مشترک با شرکت‌های خارجی بر دستیابی به اهداف - خودرو سوار مرکزی - مورد نظر در حوزه خودروسازی یادآورشد: «توسعه همکاری با شرکت‌های خارجی ضمن اینکه بستری برای ارتقای کیفی و رشد تولید است، بلکه زمینه توسعه - خودرو سوار مرکزی - اشتغال و تولید صادرات‌محور در صنعت خودروی ایران را فراهم خواهد کرد.»

شناخت بازار هدف برای صادرات خودرو دو خودروساز بزرگ کشور در سال گذشته در مجموع ۱۰ هزار دستگاه خودرو صادر کرده‌اند، بنابر آمار صادرات در سال گذشته شرکت سایپا با صدور ۷هزار دستگاه و ایران‌خودرو با صادرات ۳هزار دستگاهی روند نه‌چندان مطلوبی را در صادرات در پیش گرفتند.

بر این اساس دو خودروساز بزرگ کشور در سال ۹۴ همراه با افت صادراتی، تعداد ۲۴هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو به کشورهای مقصد ارسال کردند که آمار صادرات خودرو در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ نشان از افت - خودرو سوار مرکزی - ۵۹ درصدی دارد.

به این ترتیب، در حالی با لغو تحریم‌های - خودرو سوار مرکزی - بین‌المللی در اواخر - خودرو سوار مرکزی - سال ۹۴ بار دیگر شاهد افت سالانه صادرات خودرو در سال ۹۵ بودیم، اما پیش‌بینی خودروسازان در سال جاری حکایت از صادرات ۳۵ هزار دستگاهی محصولاتشان - خودرو سوار مرکزی - دارد. بنابراین پیش‌بینی صادرات خودرو در سال ۹۶ نسبت به ۹۵ باید افزایش ۵/ ۲ برابری داشته باشد.

بنابر پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، شرکت سایپا قصد دارد در سال جاری ۲۵هزار دستگاه از محصولات خود را صادر کند که این موضوع به معنی - خودرو سوار مرکزی - رشد بیش از ۲۵۷ درصدی صادرات در سال ۹۶ نسبت - خودرو سوار مرکزی - به ۹۵ است.

ایران‌خودرو نیز پیش‌بینی صدور ۱۰ هزار - خودرو سوار مرکزی - دستگاه از محصولات خود را در برنامه دارد که رشد بیش از ۲۳۳ درصدی را نسبت به - خودرو سوار مرکزی - صادرات در سال ۹۵ نشان می‌دهد.

حال در شرایطی که خودروسازان رقم بزرگی را برای صادرات محصولات خود در سال جاری در نظر گرفته‌اند، چند پرسش اساسی مطرح می‌شود، اینکه چرا با وجود تاکید بسیار مسئولان بر صادرات خودرو، آمار صادراتی خودروسازان در دو سال گذشته روند نزولی داشته است؟

پرسش دیگر اینکه چرا محصولات تولیدی خودروسازان صادرات‌محور نیست؟ و دست آخر اینکه آیا مشارکت‌های جدید خودرویی که بعد از برجام تحقق یافته، موجب می‌شود تغییری در آمار صادرات رخ دهد و پیش‌بینی خودروسازان درخصوص صادرات محصولاتشان در سال جاری را محقق کند؟

از دیگر سو، کارشناسان به ضرس‌قاطع معتقدند خودروسازان باید بازار - خودرو سوار مرکزی - هدف صادراتی‌شان را - خودرو سوار مرکزی - مشخص کنند. این که کدام بازار جهانی آمادگی پذیرش محصولات تولید داخل را دارد.

مورد بعدی این که متر و معیار رسیدن به گزینه‌های جهانی برای پذیرفته‌شدن در بازارهای‌شان چیست و چه میزان صنعت خودروی ایران - خودرو سوار مرکزی - کیفیت را برای رسیدن به این - خودرو سوار مرکزی - هدف ارتقا خواهد داد.

اولين صفحه   -  کفی خودروبر مرزن آباد   -   جرثقیل خودروبر مرزن آباد   -   نیسان خودروبر مرزن آباد   -   نیسان یدک کش مرزن آباد   -   ماشین بر مرزن آباد   -   خودرو سوار مرزن آباد   -   جرثقیل یدک کش مرزن آباد   -   چرخگیر مرزن آباد   -   امداد خودرو مرکزی   -   امداد خودرو سیار مرکزی   -   خودروبر مرکزی   -   یدک کش مرکزی   -   حمل خودرو مرکزی   -   حمل ماشین مرکزی   -   کفی مرکزی   -   کفی خودروبر مرکزی   -   جرثقیل خودروبر مرکزی   -   نیسان خودروبر مرکزی   -   نیسان یدک کش مرکزی   -   ماشین بر مرکزی   -   خودرو سوار مرکزی   -   جرثقیل یدک کش مرکزی   -   چرخگیر مرکزی   -   امداد خودرو مرند   -   امداد خودرو سیار مرند   -   خودروبر مرند   -   یدک کش مرند   -   حمل خودرو مرند   -   حمل ماشین مرند   -   کفی مرند   -   کفی خودروبر مرند   -   جرثقیل خودروبر مرند   -   نیسان خودروبر مرند   -   نیسان یدک کش مرند   -   ماشین بر مرند   -   خودرو سوار مرند   -   جرثقیل یدک کش مرند   -   چرخگیر مرند   -   امداد خودرو مشهد   -   امداد خودرو سیار مشهد   -   خودروبر مشهد   -  آخرين صفحه