خودروبر مرکزی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10728.html

تا پایان سال گذشته برگه اسقاط حدود ۴۰۰ دستگاه از مینی‌بوس‌های فرسوده پایتخت مورد تایید قرار گرفته است

۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

نوسازی ۸۰ درصدی مینی‌بوس‌های پایتخت

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، اتوبوس‌ها - خودروبر مرکزی - و مینی‌بوس‌های شهری یکی از اولویت‌های نوسازی در کلان‌شهرها به‌خصوص تهران بوده‌اند. قرار بر این بود میان انواع شیوه‌های سفر - خودروبر مرکزی - شهری سهم مینی‌بوس‌ها، طبق برنامه جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران به سه درصد برسد اما این سهم درحال‌حاضر به کمتر از یک درصد رسیده و آن‌ طور که مدیران شهر - خودروبر مرکزی - تهران در سر دارند، قرار است به‌جای سه درصد به صفر برسد و مینی‌بوس‌ها جای خود را به ون‌ها و تاکسی‌ها بدهند.

این در حالی است که تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در اسفندماه سال گذشته ۲۸۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است. علاوه بر این در سال - خودروبر مرکزی - ۱۳۹۵ تولید انواع ون با رشد ۸۷۵۰ درصدی همراه - خودروبر مرکزی - بود و از دو دستگاه به ۱۷۷ دستگاه رسید.

توقف نوسازی از سال ۹۱ در میانه روند - خودروبر مرکزی - کش‌دار و پرماجرای نوسازی مینی‌بوس‌های فرسوده در سال ٩١ دلار گران شد و قیمت خودرو هم افزایش یافت و به‌ این‌ ترتیب نوسازی هم متوقف شد؛ چرا که توان پرداخت قیمت‌های اعلامی برای رانندگان وجود نداشت و خودروسازان هم نمی‌توانستند این تعادل در قیمت و تولید را برقرار کنند.

براساس - خودروبر مرکزی - مصوبه سال ۹۲، سازمان محیط‌زیست، شهرداری و ستاد سوخت هرکدام باید به میزان ۲۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض برای نوسازی این ناوگان پرداخت می‌کردند اما پس از نوسازی ۱۲۰ دستگاه مینی‌بوس فرسوده همه کمک‌ها قطع شد و این پروژه معطل ماند.

تسریع روند نوسازی از سال ۹۵ در سال ۹۵ قرار شد خودروهای جدید در سه مرحله به مالکان مینی‌بوس‌های فرسوده واگذار شوند؛ در مرحله‌های اول و دوم ۵۰۰ دستگاه و در مرحله سوم ۲۰۰ دستگاه. بنابراعلام مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر - خودروبر مرکزی - تهران، ۸۰ نفر نیز درخواست تعویض مینی‌بوس فرسوده با نو را دارند که براین اساس مقرر - خودروبر مرکزی - شد ۲۰ میلیون تومان وام بلاعوض از سوی شهرداری و یک وام ۸ درصد - خودروبر مرکزی - و همچنین ۱۱ میلیون تومان بابت اسقاط خودرو - خودروبر مرکزی - پرداخت ‌شود که بنابراین مالک مینی‌بوس‌ باید فقط ۱۰ میلیون تومان بابت این تبدیل پرداخت کند. دیگر مالکان مینی‌بوس‌های فرسوده نیز ظاهرا فقط قصد اسقاط آن‌ها را دارند. این طرح به صورت کلید به کلید برنامه‌ریزی شد و اگر مالک مینی‌بوس فرسوده‌ای - خودروبر مرکزی - در این طرح شرکت نکرده باشد، - خودروبر مرکزی - از ابتدای امسال برای تردد با مشکل - خودروبر مرکزی - مواجه بوده است.

تخصیص تسهیلات دولتی در - خودروبر مرکزی - ادامه این طرح مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مینی‌بوس‌رانی از آغاز نوسازی ناوگان مینی‌بوس بین شهری خبر داد و اعلام کرد رایزنی‌هایی - خودروبر مرکزی - با دولت برای اختصاص تسهیلات نوسازی به دارندگان مینی‌بوس فرسوده انجام شده - خودروبر مرکزی - است. پیش‌بینی اتحادیه تعاونی‌های مینی‌بوس‌رانی برای نوسازی حدود ۵ هزار مینی‌بوس و پیشنهاد آن‌ها اختصاص ۵۰ تا ۷۰ درصد مبلغ مینی‌بوس به‌صورت تسهیلات و ۲۰ تا ۳۰ درصد هم به صورت کمک بلاعوض بوده است.

چاره‌اندیشی در بحران ابوالفضل قناعتی، عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران این اتفاق را نوعی چاره‌اندیشی در بحران می‌داند و می‌گوید: ۱۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس - خودروبر مرکزی - در تهران فعال است که از سال‌ها قبل قرار بود از طریق ستاد حمل‌ونقل و سوخت، چرخه نوسازی آن‌ها به حرکت در بیاید.

اما این مهم همواره درگیر دو موضوع وام و قیمت نهایی مینی‌بوس بوده است. در این سال‌ها بانک‌های عامل در ارائه این وام‌ها تعلل داشته‌ و همکاری نکرده‌اند و در عین‌ حال قیمت اعلام‌ شده برای این خودروها آن‌ قدر بوده است که رانندگان از پرداخت آن عاجز بوده‌اند.

از سوی دیگر فشار مسئولان مدیریت شهری درباره این مینی‌بوس‌های فرسوده بیشتر است و تاکید دارند این مینی‌بوس‌ها عامل آلودگی هستند و به‌ همین‌ دلیل این خودروها - خودروبر مرکزی - را بارها متوقف یا جریمه می‌کنند.

نوسازی ۴۰۰ دستگاه مینی‌بوس پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران - خودروبر مرکزی - نیز در خصوص روند جایگزینی تاکسی با مینی‌بوس فرسوده می‌گوید: در مرحله اول طرح و تا قبل از پایان سال ۹۵ برگه اسقاط حدود ۴۰۰ دستگاه از مینی‌بوس‌های فرسوده پایتخت توسط ناجا مورد تایید قرار گرفت و تاکنون ۳۲۰ تن از مالکان این خودروها موفق به اخذ برگه اسقاط شده‌اند.

بدین ترتیب ۳۹۶ دستگاه از مینی‌بوس‌های مذکور اسقاط شده‌اند و ۲۵۸ دستگاه از تاکسی‌های جایگزین آن‌ها تحویل مالکان داده شده است. وی می‌افزاید: امیدواریم روند جایگزینی ۳۰۰ دستگاه مینی‌بوس باقی‌مانده نیز تا پایان فروردین‌ماه با موفقیت طی شود و این وسایل نقلیه فرسوده از رده خارج شوند.

چشم‌انداز - خودروبر مرکزی - سال جاری در همین راستا، سعید قیصر، مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور با تاکید بر اهمیت بهره‌گیری از مینی‌بوس‌ها در حمل‌ونقل شهری از نوسازی بیش از ۸۰ درصد مینی‌بوس‌های شهر تهران در سال جاری خبر داد و افزود: اگر می‌خواهیم به حمل‌ونقل شهری توجه داشته باشیم باید نوسازی مینی‌بوس‌ها در اولویت - خودروبر مرکزی - قرار بگیرد.

وی با بیان این‌که توجه دولت بیشتر در حمل‌ونقل جاده‌ای است تا حمل‌ونقل - خودروبر مرکزی - شهری، افزود: از سال ۹۶ مینی‌بوس‌های شهر تهران نوسازی می‌شوند و تعدادی مینی‌بوس نیز با وام ۸ درصد نوسازی خواهند شد. قیصر ادامه داد: در نوسازی مینی‌بوس‌ها نیز با چالش - خودروبر مرکزی - جدی مواجه هستیم.

زیرا مینی‌بوس‌هایی که وزارت کشور واگذار - خودروبر مرکزی - کرده است تعهد ۷ ساله - خودروبر مرکزی - دارد و ‌این تعهد در سال ۹۶ به پایان می‌رسد. از این رو، در سال جاری خلاء جدی در این - خودروبر مرکزی - حوزه خواهیم داشت.

از این رو، علاوه بر تامین منابع لازم، خودروسازان حاضر در طرح نوسازی مینی‌بوس‌ها نیز باید - خودروبر مرکزی - اهتمام بیشتری در امر تولید مکفی و کیفی داشته باشند. شرکت‌های ایران‌خودرو و ایران‌خودرو دیزل، بهمن‌دیزل، پیشرو دیزل و چند شرکت دیگر تامین خودروهای جایگزین در این طرح را برعهده دارند.

اولين صفحه   -  خودرو سوار مراغه   -   جرثقیل یدک کش مراغه   -   چرخگیر مراغه   -   امداد خودرو مرزن آباد   -   امداد خودرو سیار مرزن آباد   -   خودروبر مرزن آباد   -   یدک کش مرزن آباد   -   حمل خودرو مرزن آباد   -   حمل ماشین مرزن آباد   -   کفی مرزن آباد   -   کفی خودروبر مرزن آباد   -   جرثقیل خودروبر مرزن آباد   -   نیسان خودروبر مرزن آباد   -   نیسان یدک کش مرزن آباد   -   ماشین بر مرزن آباد   -   خودرو سوار مرزن آباد   -   جرثقیل یدک کش مرزن آباد   -   چرخگیر مرزن آباد   -   امداد خودرو مرکزی   -   امداد خودرو سیار مرکزی   -   خودروبر مرکزی   -   یدک کش مرکزی   -   حمل خودرو مرکزی   -   حمل ماشین مرکزی   -   کفی مرکزی   -   کفی خودروبر مرکزی   -   جرثقیل خودروبر مرکزی   -   نیسان خودروبر مرکزی   -   نیسان یدک کش مرکزی   -   ماشین بر مرکزی   -   خودرو سوار مرکزی   -   جرثقیل یدک کش مرکزی   -   چرخگیر مرکزی   -   امداد خودرو مرند   -   امداد خودرو سیار مرند   -   خودروبر مرند   -   یدک کش مرند   -   حمل خودرو مرند   -   حمل ماشین مرند   -   کفی مرند   -   کفی خودروبر مرند   -  آخرين صفحه