خودروبر تبریز

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تبریز تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09108.html

آیا امروزه در دنیا تولید خودروی ارزان به‌عنوان خودروی مردمی هنوز هم یک ارزش به‌شمار می‌رود؟ کارکرد و مفهوم کالاهای تولیدی و صنعتی مانند بسیاری از موضوعات دیگر با گذشت زمان تغییر می‌کند.

۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

آیاهنوز از خودروی ارزان مردمی در ایران استقبال می‌شود؟

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، شاید برخی واژه‌ها زمانی معنادار و پر‌کاربرد باشند و دوره‌ای دیگر مفهوم اولیه را نرسانند. یکی از واژه‌های معروف صنعتی بازار، خودروی مردمی است که - خودروبر تبریز - اتفاقا از مدت‌‌ها پیش به سوژه‌ای جذاب تبدیل شده، اما منبع شکل‌گیری این ایده چگونه و کجا بوده و این مفهوم در دنیای امروز چه جایگاهی دارد؟

[caption id="attachment_199849" align="aligncenter" width="333"]خودروبر تبریز آیاهنوز از خودروی ارزان مردمی در ایران استقبال می‌شود؟[/caption]

آیا این ایده در کشور ما این روزها برای عموم واقعا کاربرد دارد؟نقطه آغاز این ایده پایان جنگ جهانی دوم در اروپا و ژاپن با نگاه عدالت‌طلبانه شکل گرفت، بدین - خودروبر تبریز - معنی که همه قشرهای جامعه باید بتوانند قدرت خرید یکسانی داشته باشند و خودرو باید از حالت یک کالای لوکس خارج و به یک کالای مصرفی عمومی تبدیل شود.

با گسترش افکار عدالت‌طلبانه در دهه ۵۰ - خودروبر تبریز - میلادی‌، این نگاه نگرشی خاص را در جامعه مهندسی ایجاد - خودروبر تبریز - کرد و کم‌کم ساخته‌های ساده و به‌دور از روح اشرافی‌گری شکل گرفت که این تاثیر را می‌توان در معماری - خودروبر تبریز - آن دوره دید. - خودروبر تبریز - البته برندهای اصیل اروپایی همواره به راه اشرافی خود ادامه می‌دادند.

از سوی - خودروبر تبریز - دیگر در آن سوی اقیانوس اطلس، ایالات متحده که به قدرت برتر اقتصادی بدل شده بود با - خودروبر تبریز - ایده هموار کردن لذت زندگی سبکی جدید - خودروبر تبریز - را بر مبنای جامعه مصرفی بنا نهاده بود.

در اصل برخی کارخانه‌ها چون فولکس واگن، فیات، روور، - خودروبر تبریز - رنو و سیتروئن ایده ساخت خودروی مردمی را پروراندند - خودروبر تبریز - و ماحصل آن خودروهای ماندگاری از آب درآمد که خاطرات بسیاری را رقم زد - خودروبر تبریز - اما عکس همین موضوع در جامعه آمریکا در حال - خودروبر تبریز - گسترش بود.

به‌راستی از میان خودروهای ارزان و مردمی آن زمان در اروپا، آیا می‌توان خودروهایی چون فولکس بیتل، مینی‌ماینر، سیتروئن دو‌سی‌وا (‌بعدها همان ژیان خودمان) یا رنو۴، فیات ۵۰۰ و لادا را فراموش کرد؟ گرچه ایده تولید انبوه خودروی ارزان مردمی از قبل و در خود کشور آمریکاو قبل از جنگ تولید مدل ماندگار فوردT رقم خورد اما این خودروهای اروپایی - خودروبر تبریز - لذت داشتن و سواری خودروی شخصی را برای اولین بار به قشرهای پایین جامعه چشاندند و در نتیجه به اسطوره‌هایی مردمی تبدیل شدند.

در دهه ۵۰، ۶۰ و ۷۰ میلادی تولید‌کنندگان خودرو محدود بودند. بسیاری از تولید‌کنندگان خودروهای لوکس در اروپا و - خودروبر تبریز - آمریکا تحت تاثیر جنگ ورشکسته شده بودند و از سوی دیگر ژاپنی‌های - خودروبر تبریز - سختکوش رقابت را به‌آرامی شروع کرده بودند تا در دهه۸۰ و ۹۰ صنعت پر‌مدعای غرب را تا پای نابودی بکشانند.

در اصل خودروسازان برای حیات و تولید نقدینگی، نیاز به فروش بالا داشتند - خودروبر تبریز - و این امر تنها از طریق تولید خودروهای ارزان و عامه‌‌پسند که حتی برخی از آنها مضحکه خودرودوستان و اقشار متمول می‌شدند، احتیاج داشتند. می‌توان گفت در آن زمان خواست عمومی جامعه نیز به این سمت پیش می‌رفت که خودروهایی اقتصادی و یک‌شکل در خیابان‌ها تردد کنند و حداقل در ظاهر از اختلافات طبقاتی بکاهند و اقشار مختلف را بیشتر به یکدیگر نزدیک کنند.

در کشور ما نیز از اواسط دهه ۴۰ میلادی اولین خودروی تولید انبوه داخل، وارد بازار شد که در زمان خود با توجه به ویژگی‌های بارز فنی و شرایط فروش راحت، خیل عظیمی از ایرانیان را تشویق به خرید خودرو و فرهنگ مصرف خودرو کرد و تا بیش از ۳ دهه خودروی ملی ایرانیان بود.

اگرچه خودرویی مثل پراید با تیراژ بیشتر و سمند با طراحی و مالکیت ایرانی بعدها معرفی شد ولی هیچ‌گاه محبوبیت این خودروی پرکار انگلیسی را کسب نکرد.

نکته همین‌جاست که در جوامع مدرن یا جوامعی که به سمت مدرنیته در حال حرکت هستند، می‌توان انتظار داشت که خودروهایی ارزان و بی‌آپشن دوباره خیابان‌ها را متحدالشکل کنند؟ امروزه دید مشتریان تغییر کرده‌ و انتظار آنها، در اصل پیشرفت تکنولوژی‌، انتظارات جدیدی را به وجود آورده است. دیگر خودروهای ساده و فاقد هیجان هیچ انگیزه‌ای را برای خریداران ندارند. از سوی دیگر با افزایش قدرت اقتصادی، توان خرید و از سوی دیگر افزایش تولید در جوامع قدرتمند غربی - خودروبر تبریز - تقریبا خرید خودرو بسیار سهل شده است و برندهای گوناگون اروپایی -آسیایی و آمریکایی بی‌رحمانه رقابت می‌کنند و با هر ترفند مشتریان جدید را به سوی - خودروبر تبریز - خود می‌کشانند و وسوسه خرید ایجاد می‌کنند.

در کشور ما نیز این روزها اوضاع تا حدودی به همین سمت حرکت می‌کند. خریداران مجذوب آپشن و طراحی می‌شوند و دیگر خودروهای قدیمی جایگاهی - خودروبر تبریز - ندارند، گرچه به علت عدم تنوع در بازار هنوز - خودروبر تبریز - مردم مجبور به خرید خودروهای ارزان ساده و قدیمی هستند اما در آینده همین بازار نیز - خودروبر تبریز - ریزش خواهد داشت و خودروسازان برای بقای خود مجبور به تولید خودروهایی مدرن‌تر - خودروبر تبریز - با قیمت مناسب می‌شوند‌.

در ایران و همچنین در سایر نقاط جهان با تنوع تولید‌کنندگان، مدل‌ها‌یی چون فولکس بیتل و مینی‌ماینر پدید نخواهد آمد چراکه ارزش‌ها، - خودروبر تبریز - تفکرات و از سوی دیگر اوضاع اقتصادی تغییر خواهد کرد زیرا جوامع امروزی تنوع‌طلب شده‌اند و به دنبال کسب تجربیات جدید هستند.

اولين صفحه   -  خودرو سوار پل سفید   -   جرثقیل یدک کش پل سفید   -   چرخگیر پل سفید   -   امداد خودرو تاکستان   -   امداد خودرو سیار تاکستان   -   خودروبر تاکستان   -   یدک کش تاکستان   -   حمل خودرو تاکستان   -   حمل ماشین تاکستان   -   کفی تاکستان   -   کفی خودروبر تاکستان   -   جرثقیل خودروبر تاکستان   -   نیسان خودروبر تاکستان   -   نیسان یدک کش تاکستان   -   ماشین بر تاکستان   -   خودرو سوار تاکستان   -   جرثقیل یدک کش تاکستان   -   چرخگیر تاکستان   -   امداد خودرو تبریز   -   امداد خودرو سیار تبریز   -   خودروبر تبریز   -   یدک کش تبریز   -   حمل خودرو تبریز   -   حمل ماشین تبریز   -   کفی تبریز   -   کفی خودروبر تبریز   -   جرثقیل خودروبر تبریز   -   نیسان خودروبر تبریز   -   نیسان یدک کش تبریز   -   ماشین بر تبریز   -   خودرو سوار تبریز   -   جرثقیل یدک کش تبریز   -   چرخگیر تبریز   -   امداد خودرو تربت جام   -   امداد خودرو سیار تربت جام   -   خودروبر تربت جام   -   یدک کش تربت جام   -   حمل خودرو تربت جام   -   حمل ماشین تربت جام   -   کفی تربت جام   -   کفی خودروبر تربت جام   -  آخرين صفحه