قیمت حمل خودرو ظفر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06646.html

چین تنها با تسهیل مقررات و ایجاد زمینه‌های مناسب برای جذب سرمایه و تکنولوژی کشورهای پیشرفته دارای صنعت خودروی جهان توانست در کم‌تر از دودهه از مونتاژ به داخلی‌سازی ۹۰درصد و نیز طراحی خودرو دست یابد

۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

کره ، ترکیه ، چین و ایران

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، حسین نظریان در سرمقاله شماره امروز (شنبه - ۹ دی ۱۳۹۶) روزنامه - قیمت حمل خودرو ظفر - دنیای خودرو، به « بررسی فرازوفرود صنعت خودروی ۴کشور کره، - قیمت حمل خودرو ظفر - ترکیه، چین و ایران در ۳۰سال گذشته » پرداخت.

رئیس شورای سیاستگذاری روزنامه دنیای خودرو در این باره نوشت:

[caption id="attachment_208464" align="alignleft" width="345"]قیمت حمل خودرو ظفر کره ، ترکیه ، چین و ایران[/caption]

بررسی فرازوفرود صنعت خودروی ۴کشور کره، ترکیه، چین و ایران در ۳۰سال گذشته هرچند در مقاله کوتاه ممکن نیست اما با - قیمت حمل خودرو ظفر - نگاهی گذرا می‌توان دریافت کدام‌ موفق‌ هستند، کدام‌ موفق‌تر بوده و کدام عقب نگه‌داشته شده‌اند و چرا؟

۱ - کره جنوبی: کشور کره‌جنوبی همین که عزمش را برای داشتن صنعت خودرو جزم کرد، در گام نخست و - قیمت حمل خودرو ظفر - در قالب برنامه‌ای مدون، استراتژی و راهبردی را برای توسعه آن مشخص کرد که تغییر دولت‌ها، اجرای آن را - قیمت حمل خودرو ظفر - دچار مشکل نمی‌ساخت بلکه از حمایت‌ دولت‌ها برخوردار بود.

در گام‌های - قیمت حمل خودرو ظفر - بعدی کشور کره برای گسترش داخلی‌سازی و رسیدن از مونتاژ به طراحی در یک بازه زمانی ۱۵ساله، اقدام به خرید بیش‌از ۲هزار نفر از لیسانسه‌های صنعتی و تکنولوژی کرد و توانست به‌همراه پیشرفت صنعت خودرو، - قیمت حمل خودرو ظفر - صنعت قطعه‌سازی را هم شکوفا کند.

به‌این‌ترتیب و پس‌از ۲۰سال، از مونتاژ به داخلی‌سازی و سپس به طراحی و نیز از جایگزینی واردات به حضور موفق در بازارهای صادراتی برسد و صنعت خودرویش تاثیر جدی بر شاخص‌های - قیمت حمل خودرو ظفر - اقتصادی‌اش بگذارد.

۲ - ترکیه : کشور ترکیه - قیمت حمل خودرو ظفر - که سال‌هاست به - قیمت حمل خودرو ظفر - عضویت کشورهای گروه۲۰ درآمده و دارای شانزدهمین اقتصاد برتر جهان است، ابتدا مزیت نسبی خود را در صنعت قطعه‌سازی یافت و تاکنون در راه رشد و توسعه آن از هیچ‌نوع حمایتی فروگذار نکرده است.

ترکیه با اجرای سیاست تعامل با جهان و جذب سرمایه‌های خارجی در صنعت خودروی خود و تاسیس شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشترک و نیز قطع سیاست‌های حمایتی، برخلاف کره‌جنوبی در این صنعت به مونتاژ روی‌آورد و توانست صنعت خودروی خود را که تا دودهه پیش چندان موردتوجه نبود، شکوفا سازد، به‌گونه‌ای که هم‌اکنون قطعات و مجموعه‌های خودرو و نیز انواع خودروی مونتاژی خود را به بیش‌از ۱۸۰کشور صادر کند و رشد و توسعه قطعه‌سازی و صنعت خودروی آن اثرات مهمی در رشد شاخص‌های اقتصادی آن کشور بازی می‌کند.

۳ - چین : کشور چین ملهم و متاثر - قیمت حمل خودرو ظفر - از اندیشه‌های اقتصادی سیاست‌مدار بزرگ خود «دونگ شیائوپینگ» حدود ۲سال است با پشت‌سر گذاشتن ژاپن، به جایگاه دوم اقتصاد جهان رسیده‌است، برای رسیدن به این هدف بزرگ اثرات رشد و توسعه صنعت خودرو بر شاخص‌های اقتصادی این کشور انکارناپذیر است.

چین حدود ربع قرن پیش تنها با تسهیل مقررات و قوانین دست‌وپاگیر و ایجاد زمینه‌های مناسب برای جلب و جذب سرمایه و تکنولوژی کشورهای پیشرفته دارای صنعت خودروی جهان کوشش کرد و در کم‌تر از دودهه توانست از مونتاژ به داخلی‌سازی ۹۰درصد و نیز طراحی خودرو دست یابد و هم‌اکنون بعضی از محصولات خودرویی آن مانند «بیوک لاکراس» حتی به بازار سخت‌گیرانه آمریکا هم صادر می‌شود.

۴ - ایران: صنعت خودروی ایران در ربع‌قرن پیش با نکوهش مونتاژ صرف، به خودکفایی و طراحی و تولید خودروی ملی روی آورد و موفق شد از نخستین خودروی ملی به‌نام «سمند» در سال۱۳۸۱ رونمایی کند. قرار بود این خودرو هردوسال یک‌بار «فیس‌لیفت» شده و هر ۴سال یک‌بار تغییر مدل دهد.

می‌دانیم که به‌دلیل نبود راهبرد مدون و تداوم عملکرد سلیقه‌ای در صنعت خودروی کشور، این مهم تحقق نیافت و در قراردادهای «پسابرجام» نیز بیشتر شاهد اشاعه مونتاژ - قیمت حمل خودرو ظفر - هستیم و صنعت - قیمت حمل خودرو ظفر - قطعه‌سازی نیز پس‌از یک‌دهه درخشش هم‌اکنون با انبوهی از مشکلات رو‌به‌رو است! راستی چرا؟ چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!

اولين صفحه   -  مبلغ امداد خودرو سیار ظفر   -   تعرفه امداد خودرو سیار ظفر   -   شماره تماس امداد خودرو سیار ظفر   -   خدمات امداد خودرو سیار ظفر   -   خودروبر ظفر   -   کرایه خودروبر ظفر   -   قیمت خودروبر ظفر   -   مبلغ خودروبر ظفر   -   تعرفه خودروبر ظفر   -   شماره تماس خودروبر ظفر   -   خدمات خودروبر ظفر   -   یدک کش ظفر   -   کرایه یدک کش ظفر   -   قیمت یدک کش ظفر   -   مبلغ یدک کش ظفر   -   تعرفه یدک کش ظفر   -   شماره تماس یدک کش ظفر   -   خدمات یدک کش ظفر   -   حمل خودرو ظفر   -   کرایه حمل خودرو ظفر   -   قیمت حمل خودرو ظفر   -   مبلغ حمل خودرو ظفر   -   تعرفه حمل خودرو ظفر   -   شماره تماس حمل خودرو ظفر   -   خدمات حمل خودرو ظفر   -   حمل ماشین ظفر   -   کرایه حمل ماشین ظفر   -   قیمت حمل ماشین ظفر   -   مبلغ حمل ماشین ظفر   -   تعرفه حمل ماشین ظفر   -   شماره تماس حمل ماشین ظفر   -   خدمات حمل ماشین ظفر   -   کفی ظفر   -   کرایه کفی ظفر   -   قیمت کفی ظفر   -   مبلغ کفی ظفر   -   تعرفه کفی ظفر   -   شماره تماس کفی ظفر   -   خدمات کفی ظفر   -   کفی خودروبر ظفر   -   کرایه کفی خودروبر ظفر   -  آخرين صفحه