قیمت یدک کش ظفر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06639.html

معاون مرکز خودرو و توسعه فناوری خودروهای برقی پژوهشگاه نیرو در تشریح جزئیات ورود خودروهای برقی به شهرهای ایران از طراحی مدل آزمایشگاهی نخستین ایستگاه شارژ ملی خودروهای برقی و همچنین ورود تاکسی برقی به چرخه حمل و نقل عمومی تهران در سال ۹۷ خبر داد.

۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

خبرهای تازه از ورود خودروهای برقی به شهرهای ایران؛ ۵۰۰۰ تاکسی برقی در راه است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از تسنیم ، محمدرضا کیاشمشکی : ورود به عرصه به‌کارگیری خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی و شهری ایران یکی از مباحثی بود که در دولت یازدهم مطرح شد و شاهد عکس گرفتن برخی مسئولان دولت با خودروهای برقی طراحی شده بودیم اما در عمل خروجی مشخصی نداشت و تا امروز خودروهای برقی به خیابان های ایران نیامده اند. در خصوص آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در این بخش با "مهدیه علی بخشی" معاون مرکز خودرو و توسعه فناوری خودروهای برقی پژوهشگاه نیرو به گفت‌و‌گو پرداخته ایم. مشروح این گفت‌وگو در ادامه آمده است:

تسنیم: مرکز فناوری خودروهای برقی پژوهشگاه نیرو بر روی ورود خوردی برقی به چرخه حمل و نقل کشور متمرکز شده؟

علی بخشی: عمده تمرکز مرکز فناوری خودروهای برقی پژوهشگاه بر روی توسعه زیرساخت خودروهای برقی است. زیرساختهایی که در این بخش نیاز داریم عمدتاً ایستگاههای شارژ و تأمین انرژی هستند. ایستگاههای شارژ - قیمت یدک کش ظفر - تنوع زیادی - قیمت یدک کش ظفر - در دنیا دارند، هم از نظر نوع استانداردها و هم نوع توان خروجی متفاوت هستند. استانداردسازی ایستگاههای شارژ یکی از اهداف ما است.

ما روی اجزای خودروهای برقی هم کار می - قیمت یدک کش ظفر - کنیم. طراحی و - قیمت یدک کش ظفر - ساخت و بومی سازی ایستگاه های شارژ، جایابی ایستگاه های شارژ که از لحاظ شبکه قدرت خیلی اهمیت دارد از دیگر اهداف ماست. جایابی ایستگاه های شارژ باید به گونه - قیمت یدک کش ظفر - ای باشد که متناسب با شبکه قدرت باشد تا به شبکه قدرت فشار وارد نشود. احداث ایستگاههای شارژ و توسعه آنها را هدفگذاری کرده ایم. تدوین و پیاده سازی نقشه راهی را در برنامه داریم که مسیر - قیمت یدک کش ظفر - را مشخص کند تا بدانیم تا چه سالی باید چه تعدادی ایستگاه شارژ در سطح کشور داشته باشیم. طرح دیگری به نام طرح تأمین - قیمت یدک کش ظفر - انرژی خودروهای برقی به - قیمت یدک کش ظفر - طور خاص داریم. دوچرخه و موتور برقی بار زیادی را به شبکه تحمیل نمی کنند اما خودروی برقی اگر در کشور رونق بگیرد، بار سنگینی را به شبکه قدرت اعمال می کند.

تسنیم: در این زمینه برآوردی داشتید؟

علی بخشی: بله برآوردی برای ۱۰ سال آینده داریم و اینکه چه پروژه هایی - قیمت یدک کش ظفر - را باید به صورت تفکیکی در این زمینه اجرایی کنیم. در حقیقت خودروهای برقی کیفیت توان شبکه را بهم می ریزند. هارمونیک - قیمت یدک کش ظفر - هایی که دارند سیستم را مختل می کند. استانداردهایی بابت آن در دنیا وجود دارد و مواردی هم در حال تدوین است. بررسی های آنها را در دستور کار داریم تا با همکاری شرکت توانیر بتوانیم استانداردهایی را در - قیمت یدک کش ظفر - این زمینه بابت ایستگاههای شارژ احصا و ابلاغ کنیم .

تسنیم: فعالیت هایتان را از - قیمت یدک کش ظفر - چه - قیمت یدک کش ظفر - سالی شروع کردید؟

علی بخشی: از سال ۹۴ شروع کردیم. نقشه راه ۱۰ ساله - قیمت یدک کش ظفر - داریم - قیمت یدک کش ظفر - و تا سال ۱۴۰۴ برنامه ریزی کرده ایم که چه کارهایی را باید انجام دهیم. یکی دیگر از حوزه - قیمت یدک کش ظفر - های - قیمت یدک کش ظفر - مهم کاری که داریم ایجاد زیرساخت آزمایشگاهی است. زیرساختهای آزمایشگاهی هم برای ایستگاههای شارژ و هم برای اجزای خودروهای برقی باید در کشور ایجاد شود و باید - قیمت یدک کش ظفر - تدوین کنیم که چه استاندارهایی نیاز است، چه آزمون هایی باید در دستور کار قرار گیرد و چه گواهینامه هایی باید به تولیدکنندکان و فعالان در این بخش داده شود. هم - قیمت یدک کش ظفر - در پژوهشگاه نیرو و هم در کلیه صنایع خودروسازی و مرتبط با خودروهای - قیمت یدک کش ظفر - برقی باید یک شبکه آزمایشگاهی گسترده در کشور ایجاد کنیم؛ نه اینکه فقط به صورت متمرکز یک آزمایشگاه در پژوهشگاه نیرو یا سازمان خاصی داشته باشیم.

تسنیم: در حدود - قیمت یدک کش ظفر - ۲ سالی که فعالیت دارید توانستید با مراکز و نهادهای دیگر همچون وزارت صنعت، سازمان استاندارد، خودروسازان و ... ارتباط بگیرید؟

علی بخشی: ما کارگروه ملی خودروی برقی را تشکیل دادیم. جلساتی را داشتیم و برگزاری جلسات ادامه دارد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، سازمان گسترش، وزارت کشور ، شهرداری، سازمان تاکسیرانی تهران، سازمان محیط زیست و موسسه استاندارد جزو - قیمت یدک کش ظفر - کارگروه ملی خودروی برقی هستند. تمام مجوزها، استانداردها و چالش ها - قیمت یدک کش ظفر - در این کارگروه بحث می شود. البته بحث ها فنی نیستند، بلکه بیشتر آیین نامه ای و دستور العملی هستند. از این نظر که چگونه می توانیم این صنعت را راه اندازی کرده و گسترش دهیم در - قیمت یدک کش ظفر - این کارگروه همفکری می کنیم. از نظر فنی هم با ایران خودرو، ایپکو، مرکز تحقیقات سایپا، شرکت های دانش - قیمت یدک کش ظفر - بنیان و شرکت های خصوصی ساخت موتور در ارتباط هستیم. حتی سعی کرده ایم تا با شرکت های خارجی که تمایل دارند خودرو وارد کشور کنند هم تعامل برقرار کنیم تا اینکه همه زیر یک چتر بیایند. این موضوع - قیمت یدک کش ظفر - به خصوص از نظر استاندارد بسیار مهم است و نگرانی اصلی ما در وهله فعلی این است که شاهد آغاز ورود خودروهای برقی به چرخه حمل و نقل کشور باشیم اما استانداردها رعایت نشود و - قیمت یدک کش ظفر - محصولات با تنوع زیادی وارد کشور شود.

تسنیم: نقشه راه تا سال ۱۴۰۴ تدوین شده؟

علی بخشی: بله تدوین شده. در قالب یک پروژه تدوین سند ۱۴۰۴ اجرایی شده و این سند روی سایت پژوهشگاه نیرو موجود است.

تسنیم: آیا بر اساس - قیمت یدک کش ظفر - این نقشه راه قرار است به استاندارد ملی در این زمینه برسیم؟

علی بخشی: در حال حاضر استاندارد  IEC را مبنای کار قرار دادیم، چون صنعت برق بر مبنای استاندار IEC کار می کند. باید در آینده استانداردها در این زمینه ملی شود. فعلا در حال مطالعه و - قیمت یدک کش ظفر - تدوین دستور العمل های آن هستیم.  جاهایی که IEC سکوت کرده باشد یا با ساختار کشور ما همخوانی نداشته باشد از استاندارد SAE که امریکایی هست استفاده خواهیم کرد.

تسنیم: برآورد زمانی دارید که استاندارد ملی چه زمانی خروجی خواهد داشت؟

علی بخشی: ما پروژه هایی در این زمینه داریم که امیدواریم تا پایان امسال به نتیجه برسد.

تسنیم: یعنی تا - قیمت یدک کش ظفر - پایان امسال، ما یک استاندارد ملی در زمینه خودروهای برقی خواهیم داشت؟

علی بخشی: فقط در زمینه ایستگاههای شارژ خواهیم داشت. البته - قیمت یدک کش ظفر - تا پایان سال این استانداردها تدوین می شود و - قیمت یدک کش ظفر - باید روال مشخصی را - قیمت یدک کش ظفر - در سازمان ملی استاندارد طی کند تا ابلاغ شود. بهتر است بگوییم در اوایل سال آینده استاندادر ملی در زمینه ایستگاههای شارژ خودروهای برقی خواهیم داشت.

تسنیم: دو سه سال پیش صحبت شده بود که وزارت نیرو به بحث ایستگاههای شارژ ورود می کند. آیا تاکنون اقدامات انجام شده خروجی عملی داشته یا خروجی ها تنها - قیمت یدک کش ظفر - نرم افزاری بوده؟ یعنی تا امروز توی بخشی از کشور شاهد وارد - قیمت یدک کش ظفر - کردن ایستگاه شارژ و نصب آن بوده ایم؟ آیا همه در این زمینه با - قیمت یدک کش ظفر - شما هماهنگ هستند؟

علی بخشی: ما پایلوت هایی را در حال اجرا داریم. نه همه با ما - قیمت یدک کش ظفر - هماهنگ نیستند . الان شهرداری ها دارند پایلوت هایی را برای موتورسیکلت های برقی اجرا می کنند که بعضاً پروژه های موفقی نبودند. ما با شهرداری تهران ارتباط گرفتیم و با آنها کاملا هماهنگ - قیمت یدک کش ظفر - هستیم. در شهر اراک هم خودمان داریم پایلوت موتورسیکلت های برقی را اجرا می کنیم. اما می دانیم که در مشهد و اصفهان - قیمت یدک کش ظفر - هم پایلوت هایی در حال اجرا است. با اصفهان هم در حال نامه نگاری هستیم که تبادل اطلاعاتی داشته باشیم تا در خصوص ایستگاههای شارژ همسو با هم حرکت کنیم.

هنوز در بعد اجرایی در کشور اقدامی انجام نشده، همه در ابتدای کار هستند و چالش های زیادی دارند. به خصوص در زمینه قیمت وسایل نقلیه برقی چون قیمت بسیار بالایی دارند، چالش هایی وجود دارد. دنبالی این هستیم تا به راهکاری برسیم که در همه این موارد - قیمت یدک کش ظفر - بتوانند پایلوت ها را اجرایی کنند. البته شهرداری تهران برای پایلوت موتور سیکلت برقی خود رأسا در حال وارد کردن ۱۲ ایستگاه شارژ از خارج - قیمت یدک کش ظفر - از کشور است تا آنها را نصب کند. ما هم در مرکز، پروژه های ایستگاه شارژ را هم به صورت معمولی و هم سریع در - قیمت یدک کش ظفر - حال طراحی داریم که البته مدل آزمایبشگاهی است.

تسنیم: این مدل آزمایشی، تجاری سازی هم می شود؟

علی بخشی: بله، یکی از اهدف ما در مرکز این است که دانش فنی را به شرکت های خصوصی واگذار کنیم و شرکت های دانش بنیان و کوچک را حمایت کنیم تا وارد این صنعت شوند - قیمت یدک کش ظفر - و بتوانند اجزای خودروی های برقی و ایستگاه های شارژ را بتوانند تولید کنند.

در حال حاضر با یک شرکت خصوصی قراردادی را در حال مبادله داریم که در زمینه ایستگاه های معمولی ورود کند. همچنین در زمینه ایستگاه های شارژ توان پایین هم پروژه مشترکی با - قیمت یدک کش ظفر - شرکت دیگری در حال انجام داریم که هر زمان این پروژه تمام شود، به آن شرکت کمک می کنیم تا بتواند به تولید انبوه برسد.

تسنیم: این ایستگاه شارژی که طراحی ملی شده و در - قیمت یدک کش ظفر - بعد آزمایشگاهی ساخته شده، در نوع خود نخستین مورد است؟

علی بخشی: برای خودرو اولین است که نمونه آزمایشگاهی با موفقیت ساخته و تست شده است. اما برای مورتور سیکلت ها فکر می کنم دانشگاهها تاکنون طرح های آزمایشگاهی موفقی داشته اند.

تسنیم: شهرداری تهران که به صورت جدی به موضوع وارد کردن ایستگاههای شارژ برای موتورسیکلت های برقی ورود کرده، از نظر رعایت استانداردها با شما هماهنگ هستند؟

علی بخشی: ما جایابی - قیمت یدک کش ظفر - استاندارد را برایشان انجام دادیم. در خصوص استاندارد، ما هنوز - قیمت یدک کش ظفر - نسخه تدوین شده ای نداریم ولی به شهرداری تهران اعلام کردیم که استانداردی که ما در حال تدوین آن هستیم از روی IEC هست که لازم است آن را اجرا کنند.

تسنیم: اینکه اشاره داشتید برای انتقال دانش و بومی سازی هم برنامه دارید، پس قاعدتا اولین ایستگاه های شارژ از خارج از کشور وارد می شود تا مهندسی معکوس و اقدامات ساخت داخل انجام شود؟

علی بخشی: بله قاعدتا همینطور است. هم در خصوص خودروی برقی و هم در - قیمت یدک کش ظفر - خصوص ایستگاه های شارژ، - قیمت یدک کش ظفر - اول - قیمت یدک کش ظفر - نمونه های خارجی وارد می شوند تا بازار خودش را پیدا کند و اعتماد مردم به این تکنولوژی جلب شود. فناوری و تکنولوژی خودروی برقی - قیمت یدک کش ظفر - هم آنقدر پیچیده نیست که ما نتوانیم به آن ورود کنیم. می توانیم از طریق شرکت های خصوصی به این صنعت ورود کنیم.

تسنیم: یعنی خودروسازها هم همزمان به این موضوع ورود کرده اند؟

علی بخشی: بله، خودروسازها الان مشغول ساخت خودروهای برقی هستند. مرکز تحقیقات ایران خودرو و مرکز تحقیقات سایپا، خودروسازی جنوب و - قیمت یدک کش ظفر - حتی دانشگاه آزاد قزوین و خود مرکز ملی خودرو برقی، همه نمونه های خودرو برقی خود - قیمت یدک کش ظفر - را دارند. در دانشگاههای مختلف در حال - قیمت یدک کش ظفر - طراحی خودروی برقی - قیمت یدک کش ظفر - هستند. در واقع خودروی برقی صنعتی هست که در دانشگاههای مختلف کلید خورده و تمایلی زیادی به آن وجود دارد و محققان به آن جلب شده اند.

 تسنیم: سال - قیمت یدک کش ظفر - خاصی برآورد شده که ما بتوانیم در حمل و نقل کشور، خودروی برقی ببینیم؟

علی بخشی: ۲۵۰۰ ایستگاه شارژ، یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو و ۶۰۰ هزار موتورسیکلت برای افق ۱۴۰۴ - قیمت یدک کش ظفر - هدفگذاری شده است. این آمار برای ۸ سال بعد است. در مورد اینکه چه زمانی شاهد ورود نخستین خودروهای برقی هستیم باید گفت همین الان شهرداری - قیمت یدک کش ظفر - تهران ۵ هزار تاکسی برقی دارد وارد حمل و نقل تهران می کند که این برنامه برای امسال است.

تسنیم: یعنی تا پایان - قیمت یدک کش ظفر - امسال - قیمت یدک کش ظفر - ما شاهد تردد خودروهای برقی در تهران خواهیم بود؟

علی بخشی: الان - قیمت یدک کش ظفر - شرکت های مختلف به صورت نمونه خودروهای برقی را وارد - قیمت یدک کش ظفر - شهر تهران کرده اند که البته مشکل پلاک کردن دارند و در پارکینگ شرکت های وراد کننده یان خودروها متوقف هستند. اما شهرداری تهران در حال وارد کردن - قیمت یدک کش ظفر - ۵۰۰۰ تاکسی به چرخه حمل و نقل است. مناقصه اش را برگزار کرده و برنده اش را انتخاب کرده و در فاز اجرا دارند وارد می شوند. شاید به امسال نرسد، ولی سال آینده حتما در حمل و نقل عمومی تهران تاکسی برقی را خواهیم داشت. در دنیا هم همینطور است، اول دوچرخه و موتورسیکلت برقی و بعد حمل و نقل عمومی شامل تاکسی و اتوبوس برقی وارد می شود و بعد به دست مردم - قیمت یدک کش ظفر - می رسد.

تسنیم: به همان - قیمت یدک کش ظفر - تعداد ایستگاه شارژ برای - قیمت یدک کش ظفر - خودروهای برقی در نظر گرفته شده؟

علی بخشی: تعداد ایستگاه های شارژ عمومی به تعداد خودروهای برقی یک نسبتی دارد. ولی هر خودروی برقی یک ایستگاه شارژ خانگی خواهد داشت که همراه با خودروی برقی فروخته می شود. یعنی عمده تأمین انرژی خودروهای برقی در منزل انجام می شود. اما برای تاکسی ها و خودروها یک تخمینی زده می شود که چه تعداد ایستگاه شارژ عمومی در نظر گرفته می شود. شهرداری تهران در حال انجام کار است و قرار است ما به عنوان مشاور تعیین استانداردها در خدمتشان باشیم.

اولين صفحه   -  مبلغ امداد خودرو ظفر   -   تعرفه امداد خودرو ظفر   -   شماره تماس امداد خودرو ظفر   -   خدمات امداد خودرو ظفر   -   امداد خودرو سیار ظفر   -   کرایه امداد خودرو سیار ظفر   -   قیمت امداد خودرو سیار ظفر   -   مبلغ امداد خودرو سیار ظفر   -   تعرفه امداد خودرو سیار ظفر   -   شماره تماس امداد خودرو سیار ظفر   -   خدمات امداد خودرو سیار ظفر   -   خودروبر ظفر   -   کرایه خودروبر ظفر   -   قیمت خودروبر ظفر   -   مبلغ خودروبر ظفر   -   تعرفه خودروبر ظفر   -   شماره تماس خودروبر ظفر   -   خدمات خودروبر ظفر   -   یدک کش ظفر   -   کرایه یدک کش ظفر   -   قیمت یدک کش ظفر   -   مبلغ یدک کش ظفر   -   تعرفه یدک کش ظفر   -   شماره تماس یدک کش ظفر   -   خدمات یدک کش ظفر   -   حمل خودرو ظفر   -   کرایه حمل خودرو ظفر   -   قیمت حمل خودرو ظفر   -   مبلغ حمل خودرو ظفر   -   تعرفه حمل خودرو ظفر   -   شماره تماس حمل خودرو ظفر   -   خدمات حمل خودرو ظفر   -   حمل ماشین ظفر   -   کرایه حمل ماشین ظفر   -   قیمت حمل ماشین ظفر   -   مبلغ حمل ماشین ظفر   -   تعرفه حمل ماشین ظفر   -   شماره تماس حمل ماشین ظفر   -   خدمات حمل ماشین ظفر   -   کفی ظفر   -   کرایه کفی ظفر   -  آخرين صفحه