کرایه خودروبر ظفر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06631.html

یک کشور اول باید صادرکننده باشد و بعد بتواند خودرو صادر کند. ما در کشور هزاران کالا داریم که می‌توانیم درباره ناموفق بودن صادرات در آنها صحبت کنیم و یکی از آنها خودرو است.

۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

دولت در صنعت خودرو ناچار به تبعیض است

به‌رغم تاکید بر افزایش صادرات خودرو، واردات نسبت به زمان مشابه سال‌های گذشته رو به افزایش است. - کرایه خودروبر ظفر - در مقابل صادرات نه‌تنها بیشتر نمی‌شود، بلکه ثابت هم نمانده و حتی بیم از بین رفتن همین بازار محدود جهانی وجود دارد.

ایراد کار را باید پیدا کرد و برای حل‌وفصل آن - کرایه خودروبر ظفر - برنامه‌ریزی شود. هرچند اهداف در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ مشخص شده‌اند اما مسیر تحقق آنها نیز نیاز - کرایه خودروبر ظفر - به اصلاحات دارد.

بر این اساس امید طالشیان ، کارشناس مسائل اقتصادی و صنعتی در گفت‌وگو با « دنیای خودرو » ضمن توضیح مفاهیم - کرایه خودروبر ظفر - اساسی و اصولی صادرات، موضع صادراتی، استراتژی منسجم، تقویت بنگاهداری بخش خصوصی و تولید صادرات‌محور را از محورهای پایه‌ای - کرایه خودروبر ظفر - مطرح در این حوزه دانست.

[caption id="attachment_205194" align="aligncenter" width="700"]کرایه خودروبر ظفر صنعت خودرو[/caption]

صادرات در حوزه تولید - کرایه خودروبر ظفر - و صنعت و به‌طور‌خاص در صنعت خودرو چه تاثیر و تغییری در جایگاه جهانی کشورهای دارای این صنعت ایجاد می‌کند؟

در مناسبات اقتصادی، جایگاه ویژه صادرات - کرایه خودروبر ظفر - در دهه‌ها و حتی سده‌های گذشته ایجاد شده است و می‌توان آن را نقطه تعالی یک کسب‌‌و‌کار دانست و طیف وسیعی از مواد اولیه تا محصول نهایی را در بر می‌گیرد.

با یک نگاه ساده می‌توان گفت ارزش صادرات در این است محصولی که در یک کشور تولید می‌شود، وقتی امکان صدور به خارج از مرزها را - کرایه خودروبر ظفر - پیدا کند، یعنی به آن حد از تعالی رسیده است که غیر از مردم بومی، کشورهایی با فرهنگ و زبان دیگر هم - کرایه خودروبر ظفر - مصرف‌کننده آن می‌شوند. وقتی این شرایط فراهم شود و جمعیت بیشتری مخاطب کالا قرار بگیرد یعنی آن کالا، خدمت یا صنعت، قدرت بیشتری کسب می‌کند.

طبق فرمول‌های اقتصادی هم صادرات منجر به ورود سرمایه به کشور تولیدکننده می‌شود. در مقابل - کرایه خودروبر ظفر - واردات نسبت‌به ارزش پول و جایگاه اقتصادی کشور واردکننده، به خروج سرمایه می‌انجامد.

[caption id="attachment_208510" align="alignleft" width="345"]کرایه خودروبر ظفر امید طالشیان[/caption]

بنابراین اگرچه واردات تا حدی نیاز موجود را تامین می‌کند اما واردات بیشتر به - کرایه خودروبر ظفر - نفع کشور مبدا تمام می‌شود و در بسیاری از مواقع باعث کاهش ارزش پول کشور مقصد خواهد شد.

اما وقتی تولید در حد و کیفیتی باشد که هم نیاز داخل - کرایه خودروبر ظفر - را تامین کند و هم نیاز بازارهای خارجی را، در واقع تولیدکننده هم از محل فروش داخل سود می‌برد و هم از ارائه محصول - کرایه خودروبر ظفر - به بازارهای خارجی منتفع می‌شود که این مرحله، نقطه تعالی یک کسب‌و‌کار به‌شمار می‌رود.

بحث ارزآوری صادرات و ارزبری واردات نیز دقیقا به همین مفهوم است. شاید یکی از دلایل جلوگیری از واردات کالاهایی که ارزبری زیادی دارند، - کرایه خودروبر ظفر - همین عامل باشد که جلوی برهم خوردن تعادل میزان ارز موجود کشور در سطح کلان گرفته شود.

البته ممکن است شهروندان به‌طور مستقیم متوجه این عدم تعادل و توازن نشوند اما بانک مرکزی، - کرایه خودروبر ظفر - دولت، سیاست‌گذار و... که تراز پولی و مالی کشور را دائم رصد می‌کنند، متوجه این شرایط می‌شوند.

بر این اساس معمولا باید واردات و صادرات هم‌تراز یکدیگر باشند و حالت ایده‌آل این است صادرات جلوتر باشد. کشورهایی که صادرات بیشتری دارند، طبیعتا از جهت رونق اقتصادی، ارزآوری، سرمایه‌ای و بین المللی جایگاه بهتری را به خود اختصاص می‌دهند.

غیر‌از اینها، صادرات می‌تواند بر عوامل سیاسی، - کرایه خودروبر ظفر - فرهنگی و اجتماعی نیز موثر باشد. یک کشور با صادرات کالا، فرهنگ خود را نیز صادر می‌کند. در فرایند صادرات، پای مهندسان، مستشاران، کارشناسان و صاحبان کسب‌وکار به کشورهای مقصد باز می‌شود که همین موضوع بر شناخت فرهنگی و پس از آن بر توسعه صنعت - کرایه خودروبر ظفر - گردشگری، تبادل تجربیات، - کرایه خودروبر ظفر - روابط اتاق‌های بازرگانی و حتی افزایش قدرت دیپلماسی و چانه‌زنی در عرصه بین‌الملل موثر خواهد بود.

بر اساس این توضیحات، چرا در شرایط فعلی با توجه به قدمت فعالیت صنعت خودرو - کرایه خودروبر ظفر - در - کرایه خودروبر ظفر - کشور صادرات آنقدر ضعیف دنبال شده است؟

در این رابطه در صنعت خودرو نگاه‌های مختلفی وجود دارد. اول اینکه باید علت‌یابی شود که چرا ما نتوانسته‌ایم یا نمی‌توانیم در این صنعت صادرات داشته باشیم.

این موضوع را تا حد زیادی می‌توان با دانش صادرات مرتبط دانست. طبق آنچه در تعاریف آمده، برای - کرایه خودروبر ظفر - عملکرد حرفه‌ای و حضور در بازارهای صادراتی وجود چند شاخص الزامی است.

ابتدا باید دانش کافی در امر صادرات وجود داشته باشد و متخصص - کرایه خودروبر ظفر - یا تیم متخصصان در این حوزه باید فعالیت - کرایه خودروبر ظفر - داشته باشند. پس از آن توانایی عرضه محصول یا کالای متمایز منطبق با نیاز بازارهای هدف به عنوان مهم‌ترین قسمت ماجرا و پیش‌نیاز موارد دیگر است. همچنین تاکید ویژه بر تولید کیفی و رقابتی به جای تولید انبوه باید مورد توجه قرار گیرد.

عملکرد مناسب در حیطه تعهدات نیز بسیار حائز اهمیت است. چون در نظام جهانی با توجه - کرایه خودروبر ظفر - به نوسانات ارزی و قیمتی عملکرد دقیق در حوزه قراردادها ضروری است.

البته امروزه از نظر حقوقی اگر یکی از طرفین به دقت به تعهدات خود عمل نکند، غیر از اینکه مشتریان خود - کرایه خودروبر ظفر - را از دست می‌دهد، از لحاظ حقوق بین‌المللی هم مورد پیگرد قرار خواهد گرفت و ناچار به پرداخت جریمه‌های سنگین می‌شود.

اصل تداوم در این فرایند نیز اهمیت زیادی دارد و نیز رعایت اصل تحول که مستلزم یک تحقیق و توسعه قوی و سرعت عمل بالا در اعمال تغییرات است. بنابراین باید دید آیا صنعت خودروی ما حائز این ویژگی‌های ابتدایی - کرایه خودروبر ظفر - است یا خیر؟

چرا نمی‌توانیم خودرو صادر کنیم؟

یک کشور اول - کرایه خودروبر ظفر - باید صادرکننده باشد و بعد بتواند خودرو - کرایه خودروبر ظفر - صادر کند. ما در کشور هزاران - کرایه خودروبر ظفر - کالا داریم که می‌توانیم درباره ناموفق بودن صادرات آنها صحبت کنیم که یکی از آنها خودرو است.

خودرو کالایی است - کرایه خودروبر ظفر - که از حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ قطعه تشکیل شده و همین باعث پیچیدگی این محصول می‌شود. صنایع و کالاهای مختلفی در کنار هم قرار می‌گیرند تا خودرو - کرایه خودروبر ظفر - به‌عنوان محصول - کرایه خودروبر ظفر - نهایی تولید شود. گردش اقتصادی قدرتمندی در صنعت یک کشور ایجاد می‌کند، بر اشتغال‌زایی تاثیرگذار است و از نگاهی دیگر می‌توان آن را یک محصول هنری دانست.

یعنی کشورها و ملت‌ها می‌توانند با طراحی خودرویی خاص و منحصر‌به‌فرد - کرایه خودروبر ظفر - و صادرات آن، فرهنگ و توانایی هنری خود را به‌رخ بکشند - کرایه خودروبر ظفر - و خود را از طریق برند خودرو صادراتی خود معرفی کنند. چه‌بسا از سال‌ها قبل بخش زیادی از جمعیت دنیا، کشور آلمان را با صنعت خودرو شناخته‌اند یا شاید - کرایه خودروبر ظفر - خود ما که در ایران کشور فرانسه را با محصولاتی مانند پژو - کرایه خودروبر ظفر - و رنو شناخته‌ایم.

در گذشته برخی کشورها هم ایران را با نام پیکان - کرایه خودروبر ظفر - می‌شناختند. به همین دلیل هم بسیاری از کشورها تمایل دارند به عرصه صادرات خودرو وارد شوند. ولی پیش‌از هرچیز در کشور ما باید مقوله صادرات به طور دقیق مورد ارزیابی قرار بگیرد و به‌درستی تعریف شود.

در ارزیابی فعالیت کشورهای مطرح در زمینه صادرات خودرو مشخص می‌َشود خودرو از لحاظ زمانی در میان ۱۰ کالای اول صادراتی آنها قرار - کرایه خودروبر ظفر - نداشته است. این موضوعی است که در کشور ما به آن توجه نمی‌شود.

اگر ۱۰۰واحد کالا برای صادرات در نظر گرفته شود، - کرایه خودروبر ظفر - شاید - کرایه خودروبر ظفر - خودرو در پله ۸۰ یا ۹۰ این کالاها قرار بگیرد. چون یک کالای پیچیده است، محصول تکنولوژی جدید و حاصل کالاهای مختلفی بوده که مونتاژ شده و محصول نهایی آنها خودرو است. بنابراین نمی‌تواند در پله ۱۰ یا ۲۰ قرار بگیرد. در این موضوع باید به ترتیب و موالات توجه کرد.

سال‌ها قبل که رقابت در بازار جهانی مانند امروز نبود، شاید مواد اولیه و خوراکی حتی در ایران بازار خاص خود را داشت اما از زمان ایجاد رقابت کشور ما نتوانست در حوزه صادرات موفق باشد. این اتفاق در مورد - کرایه خودروبر ظفر - مرکبات شمال و جنوب کشور نیز افتاده است. همینطور پسته، - کرایه خودروبر ظفر - زعفران، خرما و فرش. در زمینه این - کرایه خودروبر ظفر - کالاها صادرات داریم اما روند موفق و افزایشی و رو به جلو نداریم.

حالا وقتی ما در رابطه با صادرات کالاهای خاص و شناخته‌شده کشور که متمایز هم هستند و می‌توانند عرضه مداوم هم داشته باشند و شاید تنها قسمت پیچیده و سخت آن بسته‌بندی و برندسازی مناسب بوده، موفق نیستیم، چطور می‌توانیم از صادرات کالایی بگوییم که این همه پیچیدگی و مساله بر سر راه آن نهفته است؟ نگاهی به کارنامه کشور چین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین صادرکننده‌های دنیا در حال‌حاضر مشخص می‌کند این کشور صادرات را از چه زمانی و چه کالاهایی آغاز کرده است. چند‌دهه قبل کفش و اسباب‌بازی‌های چینی و... معروف بودند. کسی به یاد ندارد ۲۵ سال - کرایه خودروبر ظفر - قبل نام چین در زمینه صادرات خودرو مطرح بوده باشد اما کمتر از ۱۰ سال است که این کشور فعالیت خود در زمینه صادرات خودرو را آغاز کرده و امروز صحبت از صادرات خودروهای چینی به کشور آمریکا به عنوان بازاری با سخت‌ترین استانداردها و سلیقه‌ها برای فروش خودرو، در میان است. - کرایه خودروبر ظفر - این ادعای بزرگی است و پیش‌بینی می‌شود کمتر از دو سال دیگر این هدف محقق شود. چون این کشور موضع صادراتی دارد و می‌تواند در رابطه با صادرات هر نوع کالا یا خدمتی ادعا کرده و ورود کند و موفق هم بشود.

گفته شد برای موفقیت در صادرات باید - کرایه خودروبر ظفر - موضع صادراتی داشت. این مفهوم چگونه تعریف می‌شود؟

موضع صادراتی به این معناست که تکلیف دولت، تولیدکننده و صادرکننده مشخص باشد و سیاست گذار و قانون‌گذار بر پایه اصول منجر به صادرات - کرایه خودروبر ظفر - برنامه‌ریزی کنند و اجرای این سیاست‌ها و قوانین تحت نظارتی دقیق و درست انجام شود. یعنی تولیدکننده و صادرکننده بتوانند بازاریابی کرده، پتانسیل‌های جدید بیابند و روی - کرایه خودروبر ظفر - بازارهای جدید کار کنند و سازمان‌های متولی هم باید کار خود را درست انجام دهند.

در بحث صادرات قاعده کلی این است که دولت متولی و - کرایه خودروبر ظفر - سیاست‌گذار باشد و بخش خصوصی در واردات (غیر از کالاهای اساسی) و صادرات فعالیت کند.

اما این موضوع در کشور ما مرزبندی درستی ندارد زیرا هم شرکت‌های دولتی در این زمینه فعالند و هم شرکت‌های خصوصی. این دو گاهی در نقاطی با یکدیگر دچار تعارض می‌شوند.

مثلا کمبود امکانات و نقدینگی و حتی بدهی برای دولتی‌ها مشکل خاصی ایجاد نکرده و - کرایه خودروبر ظفر - روندکارشان را متوقف نمی‌کند، درحالی‌که همین عوامل شرکت‌های خصوصی را نه‌تنها متوقف بلکه تعطیل می‌کند.

در این رابطه دولت مانند مسئول بنگاه خیریه‌ای است که باید با داشتن امکانات - کرایه خودروبر ظفر - محدود عده‌ای را از گرسنگی نجات دهد و فرزندان - کرایه خودروبر ظفر - خود او نیز در میان همین گرسنگان قرار دارند و او ناچار به تبعیض خواهد شد.

موضع صادراتی یعنی ایجاد شرایطی که قانونگذار و مجری قانون بدون تبعیض بتوانند با هر روش و راهکاری مسیر حرکت و فعالیت در راستای صادرات را برای کسانی که به صورت حرفه‌ای و درست خواهان انجام صادرات و فعالیت در - کرایه خودروبر ظفر - محیط بین‌الملل هستند، تسهیل و هموار کنند و ترجیحا نهادهای حاکمیتی و دولتی و حتی نیمه‌دولتی از حوزه کالاها و خدمات - کرایه خودروبر ظفر - رقابتی به‌طور کامل خارج شوند.

نکته دیگر در این رابطه آنکه در کشور در - کرایه خودروبر ظفر - مورد تصمیم‌گیری‌های اقتصادی دچار روزمرگی هستیم. مشکل ما نداشتن نگاه بلندمدت و استراتژیک است. در این زمینه ۲نکته وجود دارد، ما یا استراتژی‌های خوب طراحی نمی‌کنیم یا مدیران پایبند به استراتژی‌های کلانِ مصوب نداریم.

یک استراتژی نوشته می‌شود، مدیر - کرایه خودروبر ظفر - بعدی به هر دلیل می‌گوید آن را قبول ندارد و از چرخه کار خارج می‌کند. بنابراین برای - کرایه خودروبر ظفر - داشتن موضع صادراتی باید ضمن وجود یک اعتقاد و وفاق بین مقامات و مدیران، همه بر اساس یک استراتژی کلان و بلندمدت به‌عنوان نقشه‌راه حرکت کنند و به‌دنبال ارائه یک عملکرد به ظاهر درخشان مقطعی و تبدیل آن به سکوی پرتاب پیشرفت فردی نباشند.

اما در صنعت خودرو سند چشم‌انداز مصوبی داریم که همه فعالان ملزم به - کرایه خودروبر ظفر - حرکت در مسیر تحقق آن هستند.

در مورد همین سند چشم‌انداز صنعت - کرایه خودروبر ظفر - خودرو که به آن اشاره کردید، باید به این نکته توجه کرد تحقق اهداف سند چشم‌انداز نیاز به استراتژی دارد. ما یک سند چشم‌انداز ۲۰ساله داریم که ۱۲سال آن گذشته است.

سند چشم‌انداز متناظر با ایدئولوژی است. کسی - کرایه خودروبر ظفر - که این - کرایه خودروبر ظفر - سند را ابلاغ کرده است، یک ایدئولوگ بزرگ و فهیم بوده و نگاه کلان درستی دارد. اما رسیدن به مواد سند نیاز به استراتژی دارد که ما در این زمینه ضعف داریم. اگرچه زمان‌بندی - کرایه خودروبر ظفر - تعیین‌شده این سند هم بسیار خوب بوده، چون با توجه به سرعت تحولات تکنولوژی در دنیا تدوین شده است.

مثلا در بخش صنعت، کره‌ای‌ها حدود ۱۲سال به اهداف مدنظر خود رسیدند، چینی‌ها در زمانی کمتر از این. بر این اساس نمی‌توان ۴۰ سال صبر کرد. جایی باید تصمیم بگیریم و زمان دقیق را مشخص کنیم و بر اساس آن یک استراتژی درست در نظر بگیریم. به این ترتیب باید گفت سند چشم‌انداز خوبی داریم اما روش‌های درستی برای رسیدن به آن باید انتخاب کرد. چراکه این روش‌ها باید در یک زنجیره شکل بگیرد.

یعنی قانون‌گذار باید قوانین خوب و - کرایه خودروبر ظفر - حمایت‌کننده تصویب کند، دولت بر آن اساس راهکار و روش اجرا ارائه دهد و عرصه برای فعالیت تولیدکننده و صادرکننده بخش خصوصی باز شود تا این اهداف محقق شود.

متاسفانه این زنجیره استراتژیک وجود ندارد. زمانی برخی تصمیم‌گیران استراتژی‌هایی تعریف کرده‌اند،اما به‌دلیل نبود وفاق و هماهنگی، اجرا نشده‌اند.

اولين صفحه   -  قیمت چرخگیر صفادشت   -   مبلغ چرخگیر صفادشت   -   تعرفه چرخگیر صفادشت   -   شماره تماس چرخگیر صفادشت   -   خدمات چرخگیر صفادشت   -   امداد خودرو ظفر   -   کرایه امداد خودرو ظفر   -   قیمت امداد خودرو ظفر   -   مبلغ امداد خودرو ظفر   -   تعرفه امداد خودرو ظفر   -   شماره تماس امداد خودرو ظفر   -   خدمات امداد خودرو ظفر   -   امداد خودرو سیار ظفر   -   کرایه امداد خودرو سیار ظفر   -   قیمت امداد خودرو سیار ظفر   -   مبلغ امداد خودرو سیار ظفر   -   تعرفه امداد خودرو سیار ظفر   -   شماره تماس امداد خودرو سیار ظفر   -   خدمات امداد خودرو سیار ظفر   -   خودروبر ظفر   -   کرایه خودروبر ظفر   -   قیمت خودروبر ظفر   -   مبلغ خودروبر ظفر   -   تعرفه خودروبر ظفر   -   شماره تماس خودروبر ظفر   -   خدمات خودروبر ظفر   -   یدک کش ظفر   -   کرایه یدک کش ظفر   -   قیمت یدک کش ظفر   -   مبلغ یدک کش ظفر   -   تعرفه یدک کش ظفر   -   شماره تماس یدک کش ظفر   -   خدمات یدک کش ظفر   -   حمل خودرو ظفر   -   کرایه حمل خودرو ظفر   -   قیمت حمل خودرو ظفر   -   مبلغ حمل خودرو ظفر   -   تعرفه حمل خودرو ظفر   -   شماره تماس حمل خودرو ظفر   -   خدمات حمل خودرو ظفر   -   حمل ماشین ظفر   -  آخرين صفحه