نیسان یدک کش لاهیجان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10556.html

صنعت خودروی ایران همیشه بین دو دیدگاه معلق بوده است و هنوز هم البته هست؛ تا زمانی که سیاستگذاران نتوانند گره این بلاتکلیفی را باز کنند نباید انتظار گشایش محسوس از این صنعت را داشت.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

دو نگاه در اقلیم خودروسازی ایران

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از ایرنا ،اگر خوب دقت کنیم می‌بینیم که همه قضاوت‌هایی که در مورد این صنعت صورت گرفته هم متاثر از همین بلاتکیفی‌هاست. از یک سو - نیسان یدک کش لاهیجان - می‌گوییم چرا ایرانی که زودتر از کره جنوبی خودروساز شد، هنوز نتوانسته مانند کره جنوبی جایگاهی در جهان به دست آورد؛ از سوی دیگر ده‌ها سال می‌کوشیم خودروی ملی تولید کنیم. از سویی می‌گوییم چرا این صنعت باید تولید خودرویی مثل پیکان، پژو یا پراید - نیسان یدک کش لاهیجان - را بیش از دو دهه کش دهد و از سوی دیگر می‌گوییم همکاری با خودروسازان دنیا یعنی در اختیار گذاشتن بازار خودروی ایران به دست بیگانگان! در نگرش نخست شاهد تفکری هستیم که راس آن خواهان «تولید خودروی - نیسان یدک کش لاهیجان - ملی» است. یاران - نیسان یدک کش لاهیجان - این نگرش می‌گویند برای ایجاد یک - نیسان یدک کش لاهیجان - صنعت خودروی توانمند باید طوری برنامه‌ریزی کرد که همه فرآیندهای ساخت یک خودرو اعم از طراحی تا ساخت آن - نیسان یدک کش لاهیجان - در داخل سرزمین صورت بگیرد. شاید در نگاه نخست بگوییم که هزینه‌های - نیسان یدک کش لاهیجان - اجرایی چنین نگرش بالا است، اما طرفداران این نگرش معتقدند باید این هزینه‌ها صورت بگیرد تا بالاخره - نیسان یدک کش لاهیجان - صنعت خودروی ایران بتواند شاهد برندهای ملی شود، خودروهایی که علاوه بر بازار داخلی بتوانند در بازار بین‌المللی هم حرفی برای گفتن داشته باشند. نگرش دوم درست مقابل این طرز تلقی است. در نگرشی که راس آن «تولید مشارکتی با خودروسازان» است می‌گوید تولید خودروی ملی شاید در ظاهر ایده - نیسان یدک کش لاهیجان - جالبی باشد، اما نشدنی است - نیسان یدک کش لاهیجان - و راه - نیسان یدک کش لاهیجان - توسعه صنعت خودرو را هم پرهزینه و هم طولانی‌تر خواهد کرد. این نگرش معتقد است راه کوتاه‌تر، کم‌هزینه‌تر و هموارتری برای توسعه صنعت خودرو وجود دارد و آن مشارکت خودروسازان ایران با خودروسازان جهان است. از آنجایی که عرصه سیاست‌گذاری - نیسان یدک کش لاهیجان - صنعت خودروی ایران هر چند سال - نیسان یدک کش لاهیجان - بین این دو نگرش دست به دست شده، ما هنوز شاهد عمق‌یابی هیچ‌کدام از این دو تفکر نیستیم. - نیسان یدک کش لاهیجان - گاهی که افرادی با نگرش نخست سر رشته صنعت ایران را به دست گرفته‌اند همه گام‌های - نیسان یدک کش لاهیجان - قبلی را خطا دانسته‌ و با هزینه‌های بالا سعی - نیسان یدک کش لاهیجان - کرده‌اند تا نگرش - نیسان یدک کش لاهیجان - خود را در میدان عملی بیازمایند و گاهی هم که طرفداران نگرش دوم زمام امور را به دست داشته‌اند سعی کرده‌اند با مذاکره و قرارداد پای طرف‌های خارجی به ایران باز - نیسان یدک کش لاهیجان - کنند؛ اما در میانه راه به دلیل - نیسان یدک کش لاهیجان - دست به دست شده گوی سیاست این فعالیت‌ها ناکام مانده است. نمونه عینی آن هم قرارداد تولید خودروی «ال ۹۰» - نیسان یدک کش لاهیجان - بوده است که مناقشات به وجود آمده بر سر این قرارداد در نهادهای سیاسی و همچنین سنگین‌تر شدن سایه تحریم‌ها بر آسمان صنعت ایران، فرصت مذاکره، انعقاد قرارداد و سرمایه‌گذاری مشترک با خودروسازاران برتر جهان را از صنعت خودروی ایران دریغ کرد. امروز کشور در آستانه انتخابات - نیسان یدک کش لاهیجان - مهمی قرار گرفته و به نظر می‌رسد در - نیسان یدک کش لاهیجان - فضای انتخاباتی ایران شاهد تضارب آرایی در خصوص همین دو نگرش هستیم. برجام فرصت بسیار مغتنمی برای طرفداران نگرش دوم ایجاد کرد و پس از برجام تلاش‌هایی برای انجام سرمایه‌گذاری مشترک در صنعت خودروسازی ایران صورت گرفت که - نیسان یدک کش لاهیجان - حاصل آن انجام چند قرارداد در گروه - نیسان یدک کش لاهیجان - صنعتی ایران خودرو و چند - نیسان یدک کش لاهیجان - قرارداد در گروه خودروسازی سایپا بود. به نظر می‌رسد اگر در اقلیم سیاست، فرصت کافی به دیدگاه دوم داده شود صنعت خودروی ایران خواهد توانست بر اساس - نیسان یدک کش لاهیجان - مدل‌های - نیسان یدک کش لاهیجان - توسعه کشورهای خودروساز عمل کرده - نیسان یدک کش لاهیجان - و شاهد تحولات مثبتی در این عرصه باشیم.
اولين صفحه   -  حمل ماشین لامرد   -   کفی لامرد   -   کفی خودروبر لامرد   -   جرثقیل خودروبر لامرد   -   نیسان خودروبر لامرد   -   نیسان یدک کش لامرد   -   ماشین بر لامرد   -   خودرو سوار لامرد   -   جرثقیل یدک کش لامرد   -   چرخگیر لامرد   -   امداد خودرو لاهیجان   -   امداد خودرو سیار لاهیجان   -   خودروبر لاهیجان   -   یدک کش لاهیجان   -   حمل خودرو لاهیجان   -   حمل ماشین لاهیجان   -   کفی لاهیجان   -   کفی خودروبر لاهیجان   -   جرثقیل خودروبر لاهیجان   -   نیسان خودروبر لاهیجان   -   نیسان یدک کش لاهیجان   -   ماشین بر لاهیجان   -   خودرو سوار لاهیجان   -   جرثقیل یدک کش لاهیجان   -   چرخگیر لاهیجان   -   امداد خودرو لرستان   -   امداد خودرو سیار لرستان   -   خودروبر لرستان   -   یدک کش لرستان   -   حمل خودرو لرستان   -   حمل ماشین لرستان   -   کفی لرستان   -   کفی خودروبر لرستان   -   جرثقیل خودروبر لرستان   -   نیسان خودروبر لرستان   -   نیسان یدک کش لرستان   -   ماشین بر لرستان   -   خودرو سوار لرستان   -   جرثقیل یدک کش لرستان   -   چرخگیر لرستان   -   امداد خودرو لنگرود   -  آخرين صفحه