کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01367.html
نوآوری و فناوری در صنعت خودرو

گردهمایی بزرگ مدیران فناوری و نوآوری حوزه خودرو، هفته گذشته در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و مدعوین موضوعاتی مانند آینده صنعت خودرو، نشست‌های تخصصی در زمینه فناوری این حوزه و حوزه‌های مرتبط را شرح و بسط دادند.

۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

آیا نوآوری و فناوری در صنعت خودرو امکان‌پذیر است؟

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  با پایان یافتن این نشست‌ها فرصتی به‌دست آمد تا - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - با سیدکامران باقری، مدیر نشست‌ها و منوچهر منطقی، مدیر انجمن ملی مدیریت فناوری و نوآوری گفت‌وگویی داشته باشیم و از آینده صنعت خودرو، پرسش‌هایی بپرسیم. در ادامه، این گفت‌وگو را مرور می‌کنیم.

باتوجه به زیرساخت‌های کشور که عدم توان تولید قطعات الکترونیکی و مکاترونیکی را دارد، آیا توان ساخت خودروهای خودران و تولید سنسورهای راداری در کشور وجود دارد؟
منوچهرمنطقی: همان‌طور که اشاره کردید، خودروهای خودران نیاز به پردازش‌ها و سنسورهای چندمنظوره فوق‌العاده قوی دارند. - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - ما تاکنون به سمت آن نرفتیم که بگویم توان ساخت داریم یا نه؟ اما مشابه آن سنسورها را در بخش‌های مختلف داریم. به‌عنوان مثال برخی از این سنسورها در صنایع هوایی و موشکی استفاده می‌شوند. 

یعنی در نظر دارید که از سنسورهای نظامی در صنعت خودرو استفاده ‌شود؟
منوچهر منطقی: در اینجا دو - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - بحث وجود دارد. یک بحث فناوری - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - است که ما این فناوری را داریم. دوم، بحث تجاری‌سازی - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - آن است که با آن فاصله داریم.

در طول نشست، مطرح شد - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - که صنعت خودرو کشور باید دنبال تولید خودروهای کم‌مصرف با آلایندگی کمتر باشد. این در حالی است که خودروسازی جهان به‌دنبال ساخت خودروهای هیبرید و الکتریکی است. چرا ما آن مسیر - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - را دنبال نمی‌کنیم؟
منوچهر منطقی: ما زیرساخت‌هایی داریم که مناسب طراحی - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - خودروها با آلایندگی کم و مناسب است. از - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - سوی دیگر اگر هدفمان ارتقای محصول و صنعت است، باید به‌دنبال هیبریدها برویم تا بتوانیم فناوری آن‌را به‌دست آوریم.
نظر شما در مورد استارت‌آپ‌ها چیست، آیا توان برآوردسازی نیاز صنعتی را دارند؟
منوچهر منطقی: ما با بسیاری از استارت‌آپ‌ها می‌توانیم همکاری کنیم، زیرا استارت‌آپ‌ها محدود به دانش بومی نیستند و از دانش سراسر دنیا استفاده می‌کنند. پس نباید قدرت استارت‌آپ‌ها را دست‌کم گرفت زیرا از نظر علمی می‌توانند از کل بدنه دنیا استفاده کنند و تنها بدنه علمی کشور نیست. به‌طور مثال - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - یک استارت‌آپ در زمینه تولید ایربگ فعالیت دارد و یک استارت‌آپ دیگر در زمینه المان‌های الکتریکی که ما در آن مشکل داریم، پس می‌توانیم با آنها همکاری کرده و نتیجه خوبی دریافت - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - کنیم.

در این نشست فیلم‌ مقایسه‌ای بین کمپانی هیوندای و ایران‌خودرو پخش شد. آیا نیازی به این نوع مقایسه‌ها داریم و آیا درست است؟
منوچهر منطقی: به سوال شما این‌گونه پاسخ می‌دهم، درصورتی با شما موافقم که سایر صنایع یا مثلا پنج صنعت را مقایسه کنیم تا - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - بگوییم خودرو از همه بدتر - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - بوده و حالا آن ‌را بررسی کنیم. ولی زمانی‌که یک مرتبه به‌سراغ آن مجموعه می‌رویم و داخل بنگاه را نگاه می‌کنیم اما محیط جهانی را نگاه نمی‌کنیم، دچار اشتباه در تحلیل می‌شویم. البته من با شما موافقم که داخل بنگاه‌ها را نسبت به هیوندای مدیریت نمی‌کنیم، اما این بحث - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - دیگری است. پس اگر قصد مقایسه داریم، همه را باید با هم مقایسه کنیم. مگر صنعت نفت کشور ما 80سال زودتر از نروژ شروع نکرده است؟ پس چرا امروز اینجا قرار داریم؟ ما در بسیاری از زمینه‌ها زودتر از دیگران شروع کردیم و امروز عقب‌تر هستیم. نظر من این است که اگر مقایسه بین صنایعی داشته باشیم، جایگاه صنعت خودرو در میان - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - آنها از متوسط، بالاتر است.

در همان فیلم نشان داده شد که شرکت‌های بزرگ خودروسازی مانند هیوندای، سرمایه‌گذاری‌هایی روی طرح‌های دانشگاهی - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - می‌کنند. چرا در کشور ما چنین نیست و از طرح‌های دانشگاهی حمایت نمی‌شود؟
منوچهر منطقی: در سوال قبل توضیح دادم که استارت‌آپ، اِلمانی است که از دل دانشگاه بیرون آمده و با تمام دانشگاه‌های داخل و خارج به‌راحتی می‌تواند ارتباط برقرار ‌کند. من گفتم راه‌حلش این‌هاست، نگفتم این یک مجموعه است و باید به آن سمت رفت. ما اگر بتوانیم تولید خودمان را مدیریت کنیم، اولین پولی که بیاید می‌گویند تولید، بعد از آن اگر اضافه‌تر شود، به بخش خدمات پس از فروش راه پیدا می‌کند و اگر باز هم اضافه‌تر شود، به ساخت مدل‌های جدید اختصاص می‌دهند. اگر مجموعه‌ای سودده شود، قطعا سرمایه‌گذاری ممکن خواهد - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - بود اما زمانی‌که بیان می‌شود مجموعه ضررده است یا سود ما یک‌درصد است، آن یک‌درصد به تولید و خدمات پس از فروش تعلق می‌گیرد. 

در زمان مدیریت شما در ایران‌خودرو، ECU برخی خودروهایی که از خارج تامین می‌شدند، مصرف سوخت کمتری داشتند. در نشست نیز اشاره کردید که توان داخلی‌سازی این قطعه وجود دارد. با - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - توجه به اینکه مصرف سوخت برخی موتورها مانند موتور ملی TU5 افزایش داشته، آیا داخلی‌سازی سبب این افزایش بیشتر شده است؟
منوچهر منطقی: دو بحث وجود دارد. موتور با موتور متفاوت است و بحث دوم اینکه داخلی‌سازی ECU فازهای - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - مختلفی دارد. همچنین این قطعه نسل‌های متفاوتی دارد، پس اگر شما روی موتور نسل سه، ECU نسل یک بگذارید، معلوم است که مصرف سوخت افزایش می‌یابد. بنابراین، راه‌حل اولیه، نصب یک ECU برای یک موتور دیگر است که راه - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - اشتباهی است. اما راه دیگر این است که - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - اگر نصب کردید، آن‌ را - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - در چند مرحله ارتقا دهید تا مصرف سوخت اصلاح شود.

در این نشست بارها به استارت‌آپ «تسلا» اشاره شد. چرا ما نمی‌توانیم افرادی مانند ایلان ماسک را در حوزه خودرو داشته باشیم تا چنین استارت‌آپ‌هایی برای صنعت خودرو ما تعریف کنند؟
سیدکامران باقری: یک فرد در فضایی که همه می‌گویند «نمی‌شود»، کاری انجام می‌دهد تا نشان دهد که «می‌شود». ما نیز چنین افرادی داریم اما در حوزه‌های دیگر. معتقدم به‌زودی چنین افرادی را نیز در صنعت خودرو خواهیم دید. 

در طول نشست مشخص نشد که سیاست ما، توسعه صنعت خودرو وابسته به خصوصی‌سازی است یا تشکیل استارت‌آپ‌ها. نظر شما کدام است؟
سیدکامران باقری: معمولا مسائل مدیریتی و انسانی را صفر و یک نمی‌کنیم. این‌گونه نیز نیست که بگوییم این یا آن. به‌ویژه در صنعت خودرو که طیف بسیار گسترده‌ای را پوشش می‌دهد - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - و مسائل بسیار زیادی روی آن تاثیر دارد. اما اگر سوال کنید - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - که شانس تحول در صنعت خودرو ایران در کدام‌یک بیشتر است، پاسخ خواهم داد اخبار - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - جدی را در آینده، از حوزه استارت‌آپ می‌شنویم. 

با توجه به اینکه در بسیاری از - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - صحبت‌ها کلی‌گویی شد و پرسش‌ها بدون پاسخ ماند، اگر بخواهیم یک نتیجه از صحبت‌های انجام‌شده در این نشست بگیریم، چیست؟ 
سیدکامران باقری: فکر می‌کنم جمع‌بندی این‌ بود که با ساختار پیچیده موجود دو خودروساز بزرگ، نوآوری در این شرکت‌ها کار بسیار سختی شده و به‌عبارتی دور از دسترس مانده است. اما همه اعضای این نشست تاکید کردند که - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - اگر هر سه لایه مدیریتی در سطح بین‌الملل، ملی و درون‌بنگاهی اصلاح شوند، اتفاقات خوبی خواهد افتاد. اگرچه احتمال این موضوع به‌دلیل محدویت‌ها کم است، اما شاید بتوان کارهای جدیدی - کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی - انجام داد.

اولين صفحه   -  قیمت خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   کرایه چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   قیمت چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   خدمات چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات امداد خودرو بزرگراه آیت الله سعیدی   -   امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات امداد خودرو سیار بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   کرایه خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   قیمت خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   مبلغ خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   تعرفه خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   خدمات خودروبر بزرگراه آیت الله سعیدی   -   یدک کش بزرگراه آیت الله سعیدی   -  آخرين صفحه