امداد خودرو سیار تنکابن

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09182.html

بیرمن بر سه بخش با بیش از ۱۰۰۰ نفر کارمند و دو مرکز بزرگ تست خودرو نظارت می‌کند: یکی تست خودروی دینامیک است و کارهای مرتبط با آن و دیگری برای آزمایش سیستم‌هایی مانند NVH، HVAC، دوام، آیرودینامیک و ...

۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

دویدن به جایی که بیشتر آتش گرفته است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، آلبرت بیرمن ۶۱ ساله که از آوریل ۲۰۱۵ در مقام معاون اجرایی تست خودرو و توسعه خودروهای با کارایی بالای هیوندای خدمت کرده است، می خندد و چشمانش برق می‌زند، وقتی به یاد می‌آورد که همسرش گاهی اوقات چگونه به رانندگی او ایراد می‌گیرد: «او دوست دارد در صندلی مسافر استراحت کند و غذا بخورد، بنابراین خیلی - امداد خودرو سیار تنکابن - وقت‌ها در اتوبان، شاید در M5 یا M6، شاید در سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت ناگهان روی دست‌اندازی از جا می‌پریم، آن‌وقت او به من نگاه می‌کند و می گوید آلبرت، می‌شه لطفا؟! واقعا لازمه این‌قدر سرعت بری؟ من هم همیشه جواب می دهم: بله، البته که لازمه!»

[caption id="attachment_199662" align="aligncenter" width="700"]امداد خودرو سیار تنکابن آلبرت بیرمن[/caption]

بیرمن احتمالا - امداد خودرو سیار تنکابن - بیشتر از - امداد خودرو سیار تنکابن - هر شخص دیگری برای اینکه چنین رانندگی کند و روی چرخ بالا و - امداد خودرو سیار تنکابن - پایین بپرد، توجیه دارد. او همان کسی است که در سال ۱۹۸۳ به شرکت ب‌ام‌و پیوست و واحد M آن شرکت را سر و شکلی داد و آن واحد را به نمونه‌ای احترام برانگیز تبدیل کرد. از یاد نبریم نسل E3 اتومبیل‌های مسابقه M3 افسانه‌ای را که بیشترین افتخار - امداد خودرو سیار تنکابن - را در این میدان کسب کرد، بیرمن به درستی عنوان «پدر» آن خودرو را گرفته است و هنوز در قلب او جا دارد. او فقط در یک مورد اظهار تاسف می‌کند: «یکی برای گاراژ خانه خودم نگه نداشتم ...»

برای درک بهتر رابطه بیرمن با ب‌ام‌و باید به شرایطی در آلمان رجوع کنیم - امداد خودرو سیار تنکابن - که او در آن بزرگ شد. او جوان‌ترین فرزند خانواده در میان سه پسر بود و پدر ش راننده - امداد خودرو سیار تنکابن - پرشور موتوراسپرت ب‌ام‌و بود.

بخشی از خاطرات اولیه او به همراهی با پدر و دو برادرش در میدان مسابقه - امداد خودرو سیار تنکابن - نوربرگ‌رینگ مربوط می‌شود. بیرمن با خنده می‌گوید: «رانندگی با پدرم در - امداد خودرو سیار تنکابن - نوربرگ‌رینگ مانند آزمایش ارتعاشی بود. (آزمایشی برای اینکه معلوم شود در - امداد خودرو سیار تنکابن - تکان‌های شدید کدام بخش‌های خودرو زودتر خرد و داغان - امداد خودرو سیار تنکابن - می‌شود-م.) - امداد خودرو سیار تنکابن - از کلن تا نوربورگ هیچ اتوبانی وجود نداشت، جاده‌ای مال‌رو - امداد خودرو سیار تنکابن - بود؛ پر از پیچ و تاب و گوشه و کنار. او واقعا می‌توانست آن جاده را بشکافد و جلو برود...»

پدر بیرمن در سال ۱۹۷۲ و هنگامی که آلبرت فقط ۱۵ سال داشت، ناگهان بر اثر سکته مغزی از دنیا رفت، اما شور و شوق خود را برای فرزندش برجا گذاشت.

آلبرت رانندگی را با یک فولکس‌واگن بیتل یاد گرفت و در ۱۸ سالگی با ب‌ام‌و ۲۰۰۲ امتحان رانندگی داد. او بعدها با یک سیمکا ساخت فرانسه در رالی شرکت کرد: «از - امداد خودرو سیار تنکابن - لحاظ قدرت به ازای هر دلار بهترین ماشینی بود - امداد خودرو سیار تنکابن - که می‌توانستم - امداد خودرو سیار تنکابن - در دست بگیرم.» او همچنین هر آخر هفته در رقابت‌های اتوکراس - امداد خودرو سیار تنکابن - شرکت می‌کرد و اغلب هم موفق بود.

در ب‌ام‌و کارهای متنوعی داشت. سه سال در ب‌ام‌و آمریکای شمالی وقت گذراند، از جمله در نقش سر مهندس، جایی که توانست سلیقه آمریکایی‌ها را بیشتر درک کند.

همچنین مدیر پروژه نسل دوم X5 بود، کاری - امداد خودرو سیار تنکابن - که می‌گوید چالش آن - امداد خودرو سیار تنکابن - را خیلی دوست داشت. در سال ۲۰۰۸ واحد M را در دست گرفت که این بخش به توربوشارژ گرایش پیدا - امداد خودرو سیار تنکابن - کرده بود.

«من هفت سال در M ماندم. اگر باز هم مانده بودم [F90] M5 بعدی را تکمیل می‌کردم و بعد بازنشسته می‌شدم. در ب‌ام‌و وقتی به ۶۲ سالگی می‌رسید، مجبور هستید بازنشسته شوید. این قانون است.»

درباره اینکه گذار به هیوندای چگونه رخ داد، می‌گوید اصلا از جلسات مخفیانه و ایمیل‌های متعدد خبری نبود. بیرمن - امداد خودرو سیار تنکابن - می‌گوید: «یک نفر جمعه شب به من تلفن - امداد خودرو سیار تنکابن - زد و شغلی به من پیشنهاد کرد. من به آنها گفتم علاقه‌ای ندارم. با این حال چند هفته بعد دوباره تلفن زدند.» ادعا می‌کند که «واقعا هیچ چیز در مورد هیوندای/کیا نمی‌دانستم.» ولی بالاخره کنجکاوی بر او غلبه کرد. «آن‌وقت گشتم دنبالش. در مورد تاریخ کره و خود آن کشور مطالعه کردم. بعد رفتم کره را دیدم و با هیات‌مدیره ارشد - امداد خودرو سیار تنکابن - هیوندای ملاقات کردم، در مورد برنامه‌های موتور اسپرت شنیدم، بخش خودروهای با کارایی بالا، نام برند لوکس جنسیس - امداد خودرو سیار تنکابن - و مانند آنها. خیلی به من احترام گذاشتند و می‌توانم بگویم آنها روشی عملگرایانه در پیش گرفته بودند. فرهنگ‌شان خیلی متفاوت بود. فکر کردم، که خیلی خب، این همان کاری است که دوست دارم.»

مقر او در ۲۰ - امداد خودرو سیار تنکابن - کیلومتری سئول است و راننده‌ای دارد که هر روز صبح او را به نامیانگ می برد تا بتواند داخل خودرو هم کار کند یا «اگر شب قبل شرکت مهمانی شام بزرگی گرفته باشد، کمی بیشتر می‌توان خوابید.»

بیرمن بر سه بخش با بیش از ۱۰۰۰ نفر کارمند و دو مرکز بزرگ تست خودرو نظارت می‌کند: یکی تست خودروی دینامیک است و کارهای مرتبط با آن و دیگری برای آزمایش سیستم‌هایی مانند NVH، HVAC، دوام، آیرودینامیک و غیره.

وقتی از او سوال می‌شود که با چنین مسئولیت - امداد خودرو سیار تنکابن - گسترده‌ای چگونه وقت خود را تقسیم می‌کند، - امداد خودرو سیار تنکابن - می‌گوید این‌طور - امداد خودرو سیار تنکابن - نیست که روی - امداد خودرو سیار تنکابن - هر پروژه زمان خاصی صرف کند.

«بیشتر شبیه موقعی است که جایی آتش می‌گیرد... امن باید به جایی بدوم که آتش بیشتر است.» می‌گوید: «مهندسان کره‌ای بسیار بلندپرواز هستند؛ مشتاق هستند که - امداد خودرو سیار تنکابن - کارشان رضایت‌بخش باشد. اگر بگویم می‌خواهم قطعه یا - امداد خودرو سیار تنکابن - سیستم خاصی داشته باشیم، آنها چند روز بعد برمی‌گردند و راه حلی به من نشان می‌دهند.»

بخش N در حدود دو سال قبل از اینکه بیرمن در آوریل ۲۰۱۵ وارد شرکت شود، شروع به کار کرده و برنامه WRC در آن در حال اجرا بود. لازم بود یک نفر نقاط پراکنده را به هم وصل کند. «ایده‌های بسیاری - امداد خودرو سیار تنکابن - وجود داشت؛ خیلی کارها به ویژه برای i30N انجام شده بود. مدیریت پروژه تا حدی در جای خود بود. - امداد خودرو سیار تنکابن - مهندسان ماهر بودند؛ فقط به راهنمایی نیاز - امداد خودرو سیار تنکابن - داشتند.»

اما بیرمن معتقد است که عموم خریداران خودرو حضور او را نه فقط در خودروهای با کارایی بالا از بخش N، بلکه در نهایت در هر خودروی هیوندای و کیا که از خط تولید خارج می شود، احساس خواهند کرد. با خنده می‌گوید: «بخش با کارآیی بالا واقعا بیشتر برایم جنبه سرگرمی دارد.»

در مورد شایعات مربوط به hi-po Genesis N variant می‌گوید: «برند جنسیس اصلا قرار نیست در - امداد خودرو سیار تنکابن - این جهت حرکت کند. آدم‌هایی که در این بخش کار می‌کنند تمرکزشان روی لوکس و تر و تمیز بودن است، نه به طور کامل بر عملکرد واقعی.»

می‌گوید واریانت G70 Sport دارای ۲۷۵ کیلووات قدرت خواهد بود، با فاصله کوتاه‌تر دو محور چرخ از پلت‌فرم استینگر و وزن کمتر. - امداد خودرو سیار تنکابن - «این مثل خودروهای N نیست؛ و تمرکزش روی کار جاده‌ای نیست اما هنوز هم با ESC خاموش یک ماشین دریفت خیلی خوب است. حتما از آن خوشتان - امداد خودرو سیار تنکابن - می‌آید.»

واضح است که مجموعه ای بی حد و حصر از چالش‌ها را پیش رو دارد و به نظر می‌رسد خوشحال است که - امداد خودرو سیار تنکابن - می‌تواند دانش وسیع مهندسی خود را برای رویارویی با آنها به کار بگیرد. مصمم است که فقط هیونداهای و کیاهایی برای بهتر رانندگی کردن تولید نکند، بلکه مفهوم کلی این دو برند را تغییر دهد.

بعد خیلی واضح و عمیق - امداد خودرو سیار تنکابن - کشور کره را تحسین می‌کند. می‌گوید: «در آن کشور همه‌جا زیباست. این زیبایی همیشه واضح نیست، اما اگر نگاه کنید، آن را پیدا می‌کنید. رفتن من به کره واقعا زندگی‌ام را غنی کرد. به نظر می‌رسد شرکت هیوندای/کیا نیز دقیقا همین احساس را - امداد خودرو سیار تنکابن - دارد.»

منبع: - امداد خودرو سیار تنکابن - مجله Wheels

اولين صفحه   -  ماشین بر تلو بالا   -   خودرو سوار تلو بالا   -   جرثقیل یدک کش تلو بالا   -   چرخگیر تلو بالا   -   امداد خودرو تلو پایین   -   امداد خودرو سیار تلو پایین   -   خودروبر تلو پایین   -   یدک کش تلو پایین   -   حمل خودرو تلو پایین   -   حمل ماشین تلو پایین   -   کفی تلو پایین   -   کفی خودروبر تلو پایین   -   جرثقیل خودروبر تلو پایین   -   نیسان خودروبر تلو پایین   -   نیسان یدک کش تلو پایین   -   ماشین بر تلو پایین   -   خودرو سوار تلو پایین   -   جرثقیل یدک کش تلو پایین   -   چرخگیر تلو پایین   -   امداد خودرو تنکابن   -   امداد خودرو سیار تنکابن   -   خودروبر تنکابن   -   یدک کش تنکابن   -   حمل خودرو تنکابن   -   حمل ماشین تنکابن   -   کفی تنکابن   -   کفی خودروبر تنکابن   -   جرثقیل خودروبر تنکابن   -   نیسان خودروبر تنکابن   -   نیسان یدک کش تنکابن   -   ماشین بر تنکابن   -   خودرو سوار تنکابن   -   جرثقیل یدک کش تنکابن   -   چرخگیر تنکابن   -   امداد خودرو جاده ساوه   -   امداد خودرو سیار جاده ساوه   -   خودروبر جاده ساوه   -   یدک کش جاده ساوه   -   حمل خودرو جاده ساوه   -   حمل ماشین جاده ساوه   -   کفی جاده ساوه   -  آخرين صفحه