کفی تنکابن

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09187.html

وقتی برجام به نتیجه رسید، اکثر کارشناسان اقتصادی به قراردادهایی که در حوزه خودروسازی بسته شد اشاره کردند و مصرف‌کنندگان دست نگه داشتند تا به قول معروف میوه برجام راکه شامل خودروهایی با کیفیت بود، خریداری کنند اما به نظر می‌رسد خودروهای پسابرجامی تاحدی اقشار متوسط و ضعیف جامعه را به فکر فرو برده است.

۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

جانشین پراید دغدغه جدید قشر متوسط

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، اگر پای حرف قشر متوسط جامعه بنشینید، به شما خواهند گفت خودروهایی که روانه بازار می‌شوند با جیب قشر متوسط همخوانی ندارند و باز هم باید به همان خانواده پراید بسنده کنند.

پرایدی که این روزها محل - کفی تنکابن - حرف و حدیث فراوان است و همه منتظرند زودتر از چرخه تولید خداحافظی کند. کش و قوس پراید برای هم‌خوانی با استاندارد و آمد و - کفی تنکابن - شدها - کفی تنکابن - برای ماندن یا رفتن پراید در روزهای اخیر وارد مرحله تازه‌ای شد و پس از اعلام - کفی تنکابن - برخی خبرها درباره خداحافظی با پراید تا پایان - کفی تنکابن - سال ۹۶، وزیر صنعت خبر از توقف تولید یک سال دیرتر، یعنی سال ۹۶ داد.

توقفی که بیش از همه چیز، بازار خریداران با درآمد متوسط را به فکر چیستی جایگزین آن انداخته است. زیرا خودروهای پسابرجامی - کفی تنکابن - با آپشن‌ها و هزینه‌های‌شان قیمتی دارند که نمی‌توانند جایگزین این خودرو باشند و حال باید دید مسئولان برای این خودرو چه جایگزینی در چرخه تولید در نظر دارند. جایگزینی که دیگر در بخش استاندارد کیفی ستاره‌دار نشود.

ولی ملکی،عضو کمیسیون صنایع - کفی تنکابن - و معادن مجلس دهم و عضو ناظر شورای رقابت - کفی تنکابن - در این باره و جایگزینی برای پراید می‌گوید:«در ابتدا باید تاکید کنم این که از پراید انتظار یک خودروی گران‌قیمت را داشته باشیم درست نیست زیرا در سال ۸۴ که پیکان از رده خارج شد، سطح خودرو به پراید رسید.»

اما درباره توقف تولید پراید وی تاکید می‌کند: «سیاست‌های کارخانه سایپا حذف تدریجی است که سالانه بخشی از میزان تولید پراید را کاهش می‌دهد، به صورتی که سالانه ۱۰ تا ۱۲درصد از تولید خود را کاهش می‌دهد.»

 

علاقه مردم به پراید به دلیل قیمت پایینش است

ملکی همچنین توقف تولید پراید تا پایان سال جاری را بعید دانست و گفت - کفی تنکابن - «توقف خودروی پراید تا پایان سال آینده قطعی است و به این مساله خوش‌بین هستم.» این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس - کفی تنکابن - شورای اسلامی پراید را یک - کفی تنکابن - طیف - کفی تنکابن - خودرویی خواند و - کفی تنکابن - ادامه داد: «توقف تولید پراید شامل تمام خودروهای خانواده پراید می‌شود و تنها تولید خودروهایی که سطح کیفیت - کفی تنکابن - و استانداردهای آنها ارتقا داده شود، تولیدشان می‌تواند ادامه داشته باشد.»

ولی - کفی تنکابن - ملکی از احتمال اختلاف ۲ تا ۳ میلیون تومانی جانشین پراید هم خبر داد و گفت: «علاقه مردم به خودروی پراید به‌واسطه قیمت پایین این محصول است نه کیفیت آن.»

این نماینده مجلس دهم، بر حاکم شدن قانون عرضه و تقاضا تاکید کرد و گفت «باید در - کفی تنکابن - خودروسازی قوانین عرضه و تقاضا حاکم باشد زیرا اجرای این قوانین باعث بالا بردن کیفیت تولید و کاهش قیمت محصولات توسط شرکت‌های سازنده می‌شود و آزادسازی قیمت را نیز در همین راستا و به - کفی تنکابن - نفع - کفی تنکابن - مردم تعریف - کفی تنکابن - می‌کنند.

واقعیت این است که پراید هر چه باشد، فارغ از کیفیت، خودروی ارزان پرطرفدار و پرتیراژی است که شاید تا چندسال پیش بسیاری از اقشار متوسط و ضعیف جامعه را ماشین‌دار می‌کرد اما حالا به هزار و یک دلیل وقت خداحافظی‌اش رسیده و در این میان آنچه بیشتر اقشار هدف این خودرو را نگران می‌کند(یعنی اقشار متوسط و ضعیف جامعه - کفی تنکابن - را) جایگزین آن است.»

 

بدون جایگزین نمی‌توان رای به خروج پراید داد

«زمانی حق داریم خودرویی را از خط تولید خارج کنیم که متناظر و جایگزین آن، خودروی مناسبی را جایگزین آن کرده - کفی تنکابن - باشیم.» این گفته‌های عضو دیگر کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم درباره جایگزینی خودروی پراید است.

محمدرضا نجفی درخصوص خروج خودروهای پراید و نیسان وانت از خط تولید تا پایان سال ۹۷ گفت: «تولیدکننده‌ها، خودروسازان و مجموعه‌ای که نظام - کفی تنکابن - برنامه‌ریزی در - کفی تنکابن - صنعت خودرو را دنبال می‌کنند، باید اصل بهره‌وری بهتر، کارآمدی بیشتر - کفی تنکابن - و اثربخشی محصولات تولید شده را به عنوان هدف ملی دنبال کنند.»

او تاکید می‌کند:«اصل توسعه مستمر، موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد. از این - کفی تنکابن - رو، طبیعی است تلاش کنیم محصولات و تولیدات ما روزبه‌روز به لحاظ کیفیت، قیمت و کارآمدی قابلیت بهتری پیدا کند.»

به گفته این عضو کمیسیون صنایع به صورت مشخص باید بتوانیم خودروهایی چون پراید را با شرایط بهتر از نظر قیمت، دسترسی مصرف‌کننده و کیفیت بالاتر به مشتری عرضه کنیم، به این معنا که کیفیت خودروی مورد استفاده در جامعه واستانداردها و ایمنی آن بالا برود، مصرف آن کاهش پیدا - کفی تنکابن - کند و قیمتش متعادل و منطقی باشد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودروهایی چون پراید و نیسان وانت بیشترین تردد را در حوزه شهری دارند، افزود:« لازم است نسبت به بهبود این خودروها اقدام شود اما اگر بنا شود این خودروها از چرخه تولید خارج شوند و جایگزین مناسبی برای آن ارائه نشود، حتما اشکال به‌وجود می‌آید.»

 

خرید پراید در حد توان بسیاری از مصرف‌کنندگان است

اکثر کارشناسان حوزه صنعت که از خروج این خودرو ابراز نگرانی می‌کنند، به این دلیل است که قشر متوسط جامعه توان خرید خودرو با این میانگین قیمتی را دارند.

محمدرضا نجفی، در این مورد و توان خرید پراید توسط قشر متوسط تاکید می‌کند: «خودروهایی - کفی تنکابن - چون پراید و نیسان وانت عمومیت دارند و خرید آن در حد توان بسیاری - کفی تنکابن - از مصرف‌کنندگان است، اما اگر بنا باشد این خودروها با خودروهایی که تفاوت قیمت بسیاری داشته باشند جایگزین شوند، ممکن است بسیاری از مردم نتوانند از این خودروها استفاده کنند و از این جهت، خللی ایجاد شود. باید به گونه‌ای عمل کنیم که این - کفی تنکابن - خودروها هم از نظر - کفی تنکابن - کیفیت، قیمت، دسترسی و طول - کفی تنکابن - عمر مفید، با حفظ شاخص‌ها، استانداردها و معیارهای ایمنی و محیط‌زیستی با شرایط بهتری تحویل مصرف‌کنندگان شود.»

اولين صفحه   -  امداد خودرو سیار تلو پایین   -   خودروبر تلو پایین   -   یدک کش تلو پایین   -   حمل خودرو تلو پایین   -   حمل ماشین تلو پایین   -   کفی تلو پایین   -   کفی خودروبر تلو پایین   -   جرثقیل خودروبر تلو پایین   -   نیسان خودروبر تلو پایین   -   نیسان یدک کش تلو پایین   -   ماشین بر تلو پایین   -   خودرو سوار تلو پایین   -   جرثقیل یدک کش تلو پایین   -   چرخگیر تلو پایین   -   امداد خودرو تنکابن   -   امداد خودرو سیار تنکابن   -   خودروبر تنکابن   -   یدک کش تنکابن   -   حمل خودرو تنکابن   -   حمل ماشین تنکابن   -   کفی تنکابن   -   کفی خودروبر تنکابن   -   جرثقیل خودروبر تنکابن   -   نیسان خودروبر تنکابن   -   نیسان یدک کش تنکابن   -   ماشین بر تنکابن   -   خودرو سوار تنکابن   -   جرثقیل یدک کش تنکابن   -   چرخگیر تنکابن   -   امداد خودرو جاده ساوه   -   امداد خودرو سیار جاده ساوه   -   خودروبر جاده ساوه   -   یدک کش جاده ساوه   -   حمل خودرو جاده ساوه   -   حمل ماشین جاده ساوه   -   کفی جاده ساوه   -   کفی خودروبر جاده ساوه   -   جرثقیل خودروبر جاده ساوه   -   نیسان خودروبر جاده ساوه   -   نیسان یدک کش جاده ساوه   -   ماشین بر جاده ساوه   -  آخرين صفحه