یدک کش گلوگاه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10444.html

شاید اولین سوالی که هنگام خرید خودرو در ذهن ایجاد می‌شود، این باشد که آیا ارزش واقعی خودروی انتخابی، برابر با مبلغی است که بابت آن می‌پردازیم یا خیر؟

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

کدام خودروها از ارزش واقعی خود، دور هستند؟

آرمین محسنی: در پاسخ به این سوال باید گفت با توجه به شرایط کنونی تعرفه واردات خودرو و میزان تورم و شرایط اقتصادی کشور، هیچ خودرویی با قیمتی عادلانه در بازار عرضه نمی‌شود اما در این میان برخی مدل‌ها هستند که بیش از آن‌چه ارزش داشته باشند، گران‌ هستند. همین موضوع باعث شده است استقبال به نسبت کمتری هم از آن‌ها صورت گیرد. ما در این مطلب قصد داریم تعدادی - یدک کش گلوگاه - از خودروهای گران‌قیمت بازار را معرفی کنیم - یدک کش گلوگاه - و به بررسی آن‌ها بپردازیم. نکته‌ای که در این میان اهمیت دارد، دیدگاه رقابتی میان خودروهای موجود در بازار است، یعنی به‌طور مثال اگر یک خودرو را می‌خواهیم بررسی کنیم، باید سراغ رقبای هم‌رده‌اش نیز برویم تا بتوانیم یک قیاس درست و منطقی داشته باشیم. ما نیز در این مطلب خودروهای مذکور را نسبت به بازار هدف و رقبای آن‌ها سنجیده‌ایم تا از لحاظ ارزش‌گذاری به گران‌ترین و غیرمنطقی‌ترین خودروهای بازار  از لحاظ قیمت‌گذاری برسیم. کیا ریو؛ خودروی اقتصادی اما گران به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،نسل اول کیا ریو در گذشته - یدک کش گلوگاه - توسط گروه خودروسازی سایپا در بازار ایران عرضه می‌شد، اما تولید آن به‌‌رغم اقبال خوبی که بازار به آن نشان داد، به دلیل عدم نصب کیسه‌هوا برای سرنشینان جلو متوقف شد و خبری از نسل‌های بعدی نیز نشد. اما مدل جدید ریو یعنی همین نسلی که مورد بحث ماست از مدت‌ها قبل در مناطق آزاد حضور داشته است و حالا نیز در بازار داخلی کشور به صورت وارداتی عرضه می‌شود. کیا ریو مجهز به موتور ۴ سیلندر خطی از نوع تنفس طبیعی است که ۴/۱ لیتر حجم دارد و می‌تواند حداکثر - یدک کش گلوگاه - ۱۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتون‌متر گشتاور را تولید کند. این موتور با موتوری که روی هیوندای i20 های عرضه‌شده در کشور وجود دارد، یکسان است اما قدرت خروجی متفاوتی دارند و در هیوندای i20 قدرت آن ۹۹ اسب‌بخار است. نیروی موتور ریو از طریق یک گیربکس ۴دنده - یدک کش گلوگاه - اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند که به حالت تیپ‌ترونیک - یدک کش گلوگاه - نیز مجهز است اما از شیفترهای پشت فرمان خبری نیست. استاندارد آلایندگی کیا ریو نیز یورو ۵ است و مصرف سوخت این خودرو با توجه به حجم موتور بسیار خوب به‌نظر می‌رسد و به صورت ترکیبی ۳/۶ لیتر بنزین را در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزاند. شتاب صفر تا ۱۰۰کیلومتر و حداکثر سرعت کیا ریو نیز ۵/۱۲ ثانیه و ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت است. کیا ریو در حال حاضر با قیمتی حدود ۱۱۰ تا ۱۱۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که با توجه به امکانات و رقبایی که - یدک کش گلوگاه - در این رده دارد، ارقام چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسند. یدک کش گلوگاه یدک کش گلوگاه رنو کپچر؛ فرانسوی خاص اما گران نزدیک به یک‌سال پیش، عرضه رنو کپچر در ایران به‌عنوان یک کراس‌اوور شهری آغاز شد. هدف از عرضه کپچر، تسخیر بازار - یدک کش گلوگاه - خودروهای محدوده ۱۰۰ میلیون تومان - یدک کش گلوگاه - توسط ایران‌خودرو بوده است و کسانی‌که تمایلی به خرید خودروهای چینی موجود در بازار نداشتند، می‌توانستند سراغ این خودرو بروند. رنو کپچر خودرویی است که در کشورهایی همچون روسیه، - یدک کش گلوگاه - اسپانیا و برزیل تولید می‌شود و به یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اوورهای شهری در اروپا تبدیل شده است - یدک کش گلوگاه - و در اولین سال عرضه، بعد از رنو داستر و نیسان جوک، در - یدک کش گلوگاه - رده سوم از نظر فروش - یدک کش گلوگاه - در این سگمنت قرار گرفت. در ایران می‌توان سانگ‌یانگ تیوولی را یکی از رقبای اصلی این فرانسوی زیبا دانست که با توجه - یدک کش گلوگاه - به مشخصات فنی، - یدک کش گلوگاه - امکانات رفاهی بهتر و قیمت منطقی‌تری که دارد، گزینه مناسبی برای خرید به‌شمار می‌رود. رنو کپچر از یک پیشرانه چهارسیلندر با - یدک کش گلوگاه - حجم ۱۱۹۷ سی‌سی بهره می‌‌برد که حداکثر توان آن ۱۱۶ اسب‌بخار است. رنو کپچر در حال حاضر با قیمتی حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که با توجه به امکانات و مشخصات فنی که دارد در مقایسه با رقبا از قیمت بیشتری برخوردار است. اگر این خودرو در ایران با قیمتی حدود ۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شد، طبیعتا بهترین شاسی‌بلند زیر ۱۰۰ میلیون تومان انتخاب می‌شد. همچنین کپچر رقیبان سرسختی در کلاس شاسی‌بلند در ایران دارد که قیمتی - یدک کش گلوگاه - به مراتب کمتر از آن دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به - یدک کش گلوگاه - سانگ‌یانگ تیوولی و جک‌اس۵ اتومات اشاره کرد. یدک کش گلوگاه یدک کش گلوگاه اسمارت؛ گران اما جذاب یکی از تازه‌وارد‌های بازار ایران، خودروی کوچک و شهـری اسمارت است که تحــت - یدک کش گلوگاه - عنوان برند تیونینگ MEC Design توانسته است مجوز ورود رسمی به - یدک کش گلوگاه - کشور را دریافت کند. اسمارت یکی از برندهای زیر‌مجموعه کمپانی دایملر آلمان است. این خودروی کوچک و زیبای شهری تنها خودرویی است که مجوز پارک عمودی در خیابان را دارد. اسمارت در دو نسخه دو در و چهار در تحت عنوان فورتو و فورفور عرضه می‌شود که هر دو نوع آن توانسته است به بازار کشور راه پیدا کند. از - یدک کش گلوگاه - زمان پیدایش این - یدک کش گلوگاه - خودرو در سال ۱۹۹۸ میلادی، تاکنون سه نسل از آن روانه بازار جهان شده است. نسل جاری آن نیز در شانزدهمین روز از ماه جولای سال ۲۰۱۴ میلادی و در میان خیل انبوهی از هواخواهان و دوستدارانش پا به عرصه وجود گذاشت. اسمارت فورتو روی پلت‌فرمی کوتاه شده از نسل سوم رنو - یدک کش گلوگاه - توئینگو، - یدک کش گلوگاه - تکوین و توسعه یافته و حدود ۷۰ درصد از بخش‌های آن با این خودرو مشترک است. از آنجایی‌که اسمارت و مرسدس بنز هر دو از اقمار تحت کنترل دایملر به‌شمار می‌آیند، لذا مهندسی و معماری این مدل نیز توسط کمپانی نامدار مرسدس بنز صورت پذیرفته است. در طراحی نسل جدید فورتو، کمپانی اسمارت از طرح ONE BOX یا تک‌جعبه‌ای نسل پیشین آن گذر کرده و چهره معقولانه‌تر و عامه‌پسندتری را برایش تدارک دیده است. درپوش موتور هم در قیاس با نسخه قبلی، به‌وضوح از قالب صاف‌تر و بزرگ‌تری سود می‌برد که همین امر در جای خود، ایمنی بالاتری را برای عابران پیاده در هنگام تصادفات جاده‌ای فراهم می‌آورد. از طرفی، وجود کاپوت - یدک کش گلوگاه - بلندتر، ثبات و پایداری بیشتری را برای این خودروی کوچک در سر پیچ‌ها به ارمغان آورده است. اما نکته‌ای که در مورد این تازه‌وارد آلمانی قابل توجه بوده، قیمت بالای آن - یدک کش گلوگاه - با توجه به ابعاد و مشخصات فنی آن است. اسمارت در - یدک کش گلوگاه - حال حاضر با قیمتی حدود ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. لازم به ذکر است که با این میزان بودجه، گزینه‌های بسیار مناسب‌تر و معقول‌تری را پیش رو - یدک کش گلوگاه - داشت. حتی اگر فقط به یک خودروی هاچ‌بک فکر می‌کنید، می‌توانید روی گزینه‌های دیگری همچون آلفارومئو میتو یا جولیتای کم‌کارکرد - یدک کش گلوگاه - بیشتر تامل کنید. اما - یدک کش گلوگاه - اگر به خاص بودن می‌اندیشید، اسمارت گزینه‌ای است که باید برای این تفکر هزینه گزافی را متحمل شوید.‌ یدک کش گلوگاه یدک کش گلوگاه فیات ۵۰۰؛ کوچک، زیبا، گران یکی از محبوب‌ترین خودروهای سایزکوچک اروپا فیات ۵۰۰ است. این خودروی کم‌مصرف و - یدک کش گلوگاه - شیک توانسته است به فروش خوبی در کشورهای اروپایی دست یابد. البته به دلیل طراحی و ابعاد خاص فیات ۵۰۰، طرفداران اصلی فیات ۵۰۰ خانم‌های جوان هستند و کمتر آقایان به سمت خرید فیات ۵۰۰ می‌روند. در ایران فیات ۵۰۰ در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان قرار دارد. از لحاظ فنی و کیفیت ساخت، فیات ۵۰۰ یک خودروی شهری کامل است ولی نکته‌ای که - یدک کش گلوگاه - در مورد خرید فیات ۵۰۰ باید به آن توجه کرد، نبود خدمات پس از فروش و بازار دست‌دوم بسیار ضعیف آن است. شرکت واردکننده و تولیدکننده محصولات فیات در ایران در ابتدا - یدک کش گلوگاه - کار خود را با تولید و واردات ون و مینی‌بوس دوکاتو آغاز کرد. این شرکت در ادامه، تصمیم به واردات خودروهای سواری فیات گرفت و کار خود را با فیات ۵۰۰ آغاز کرد. نکته جالب در مورد شرکت واردکننده فیات آن است که کمتر کسی پیدا می‌شود شناختی نسبت به این شرکت داشته - یدک کش گلوگاه - باشد. صاحبان فیات ۵۰۰ هم رضایتی از خدمات ارائه‌شده برای این خودرو ندارند. نکته اینجاست که عملکرد شرکت واردکننده برای جا انداختن برند فیات کاملا ناامیدکننده بوده و حتی خیلی‌ها از وجود این خودرو در داخل بازارخودروی ایران بی‌اطلاع هستند. با این حال خرید این خودروی کوچک با این قیمت در ایران چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد. یدک کش گلوگاه یدک کش گلوگاه
- یدک کش گلوگاه -
اولين صفحه   -  جرثقیل یدک کش گلپایگان   -   چرخگیر گلپایگان   -   امداد خودرو گلستان   -   امداد خودرو سیار گلستان   -   خودروبر گلستان   -   یدک کش گلستان   -   حمل خودرو گلستان   -   حمل ماشین گلستان   -   کفی گلستان   -   کفی خودروبر گلستان   -   جرثقیل خودروبر گلستان   -   نیسان خودروبر گلستان   -   نیسان یدک کش گلستان   -   ماشین بر گلستان   -   خودرو سوار گلستان   -   جرثقیل یدک کش گلستان   -   چرخگیر گلستان   -   امداد خودرو گلوگاه   -   امداد خودرو سیار گلوگاه   -   خودروبر گلوگاه   -   یدک کش گلوگاه   -   حمل خودرو گلوگاه   -   حمل ماشین گلوگاه   -   کفی گلوگاه   -   کفی خودروبر گلوگاه   -   جرثقیل خودروبر گلوگاه   -   نیسان خودروبر گلوگاه   -   نیسان یدک کش گلوگاه   -   ماشین بر گلوگاه   -   خودرو سوار گلوگاه   -   جرثقیل یدک کش گلوگاه   -   چرخگیر گلوگاه   -   امداد خودرو گناباد   -   امداد خودرو سیار گناباد   -   خودروبر گناباد   -   یدک کش گناباد   -   حمل خودرو گناباد   -   حمل ماشین گناباد   -   کفی گناباد   -   کفی خودروبر گناباد   -   جرثقیل خودروبر گناباد   -  آخرين صفحه