امداد خودرو برج میلاد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04831.html
سواری

اگر خودروسازان فولاد را به‌نرخ صادراتی بخرند اما محصول خود را براساس قیمت‎گذاری شورای رقابت بفروشند، ضرر خواهند کرد

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

آیا آزادسازی قیمت فولاد به افزایش دوباره قیمت خودرو خواهد انجامید؟

  به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، پس از آن‎که وزارت صنعت، معدن‌وتجارت شرکت‎های فولادی را مجبور کرد فولاد را با نرخ دلار 4200تومانی در بورس کالا عرضه کنند، فولادسازان بزرگ کشور معترض شدند انجام چنین کاری برای آن‎ها چیزی جز ضرر به همراه ندارد و این کار موجب داغ شدن بازار خارج از بورس کالا و به میان آمدن - امداد خودرو برج میلاد - پای دلالان و واسطه‌هاست. در - امداد خودرو برج میلاد - همین راستا، مجلس نیز به این قضیه ورود کرده و رئیس کمیسیون اقتصادی از پیگیری این موضوع توسط مجلس خبر داده است.

در حالی که فولاد با سهم 60درصدی از وزن - امداد خودرو برج میلاد - هر دستگاه خودرو، یکی از مواد اولیه اصلی در تولید خودرو به حساب می‎آید. خریداران فولاد، تاکنون این فلز را با ارز 4200تومانی از بورس کالا تهیه می‎کردند اما به‎تازگی شرکت‎های فولادی به خودروسازان اعلام کرده‎اند که باید فولاد را به نرخ صادراتی در بندرعباس از آنان خریداری کنند. این موضوع هزینه تمام‎شده خودروسازان را به شدت بالا می‎برد.

اما درحالی‌که فولادی‎ها خواستار حذف قیمت‎های دستوری وزارت صنعت برای محصولات خود هستند، خودروسازان چند سال است که به‌دنبال قیمت‎گذاری خودرو درحاشیه بازارند. حال باید دید، اگر قیمت فولاد براساس عرضه‌وتقاضا در بورس کالا تعیین شود، آن زمان تکلیف خودروسازان چیست؟ بدیهی است اگر خودروسازان فولاد را به نرخ صادراتی بخرند اما با قیمت‎گذاری شورای رقابت محصول خود را به فروش برسانند، دچار ضرر خواهند شد. حال باید دید نحوه قیمت‎گذاری فولاد در وهله نخست و پس از آن قیمت‎گذاری خودرو به چه سمت‌وسویی خواهد رفت.

محمدحسین - امداد خودرو برج میلاد - بصیری،  عضو هیات‌علمی دانشگاه تربیت مدرس: 

سیکل قیمت‎گذاری دستوری معیوب است

به‌گفته بسیاری از کارشناسان اقتصادی، قیمت‌گذاری دستوری بزرگ‌ترین ضربه را به اقتصاد یک کشور وارد می‌کند؛ چراکه تولیدکننده باتوجه به هزینه‌های زیادی که پیش روی خود دارد، مجبور می‌شود با قیمتی کمتر از واقعیت، محصول خود را عرضه کند. درنتیجه - امداد خودرو برج میلاد - زیان‌های انباشته به تعطیلی واحدهای تولیدی می‌انجامد و از سوی دیگر، راه‌ را برای عده‌ای سودجو باز می‌کند. 

امداد خودرو برج میلاد

این - امداد خودرو برج میلاد - در حالی است که در دنیا از نظام دستوری قیمت‌گذاری نتیجه‌ مثبتی گرفته نشده است و کشف قیمت به بازارهای رسمی و قانونمند مثل بورس‎های کالا سپرده می‌شود تا تقابل - امداد خودرو برج میلاد - عرضه و تقاضا قیمت مناسب را استخراج کند. تجربه قیمت‌گذاری‌های دستوری همواره با تلخی همراه بوده است؛ زمانی که سیمان در - امداد خودرو برج میلاد - سبد حمایتی دولت قرار گرفت و قیمت آن به‌صورت دستوری تعیین شد، بسیاری از دلال‌ها از این اختلاف - امداد خودرو برج میلاد - نرخ سود بردند؛ به طوری که واسطه‌ها و رانت‌جویان طی یک سال، میلیاردها تومان از اختلاف قیمت دولتی سیمان و نرخ آزاد آن، استفاده کردند. درحالی‌که این پول - امداد خودرو برج میلاد - باید به تولیدکننده می‌رسید و برای گسترش صنعت و واحد تولیدی آن‎ها - امداد خودرو برج میلاد - استفاده می‌شد. تاکنون تجربه مفیدی در این زمینه وجود نداشته و تکرار اشتباهات، سیکل معیوبی است که به‌دلیل نبود مدیریت تخصصی تصمیم‌گیرنده ایجاد می‎شود. 

اگر تصمیمات کنونی دولت در شرایط بحرانی، مثل تمام تصمیمات دیگر اقتصادی مبتنی‌بر علم اقتصاد و دانش نباشد، راه به‌جایی نخواهیم برد و بار دیگر، شاهد افزایش رانت خواهیم بود. این در حالی است که چنین تجربه‎ای در صنایعی مثل خودروسازی - امداد خودرو برج میلاد - نیز تکرار شده است و قیمت‎گذاری به وسیله شورای رقابت تعیین می‎شود. البته این موضوع مشکلات بسیاری به‌وجود آورده است و دولت باید برای حل آن‎ها - امداد خودرو برج میلاد - باید - امداد خودرو برج میلاد - سیاست‌گذاری مناسبی انجام ‌دهد. براساس اصول علمی - امداد خودرو برج میلاد - و اقتصادی، در هر بازاری که - امداد خودرو برج میلاد - رقابت آزاد - امداد خودرو برج میلاد - و شفاف وجود داشته باشد، کیفیت کالاها افزایش خواهد یافت و قیمت‌ها نیز به تعادل خواهند رسید.

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: 

شرایط به‌نفع واسطه‎هاست

در ابتدا می‌توان به این نکته اشاره کرد قیمت‎ها باید برای مصرف‎کننده نهایی متاثر از مکانیسم عرضه‌وتقاضا باشد، طوری که به مصرف‎کننده فشاری وارد نشود و درعین‌حال تولیدکننده نیز از فروش محصول خود راضی باشد. متاسفانه باید گفت روند موجود به درد اقتصاد کشور نمی‎خورد. درچنین شرایطی، مهم‎ترین کمک به تولیدکنندگان کشور در شرایط تحریم برای آنکه بتوانند تولید و صادرات بهتری داشته باشند، - امداد خودرو برج میلاد - حذف هرگونه رانت و فساد اقتصادی - امداد خودرو برج میلاد - است اما با شرایط اخیر بازار فولاد که قیمت‎های به صورت دستوری تعیین می‎شود، این کار - امداد خودرو برج میلاد - دشوار است.

- امداد خودرو برج میلاد -

باتوجه به اصلاح قیمت ارز در بازار ثانویه و این‎که شرکت‌های تولیدی بخشی از محصول خود را صادر می‌کنند، باید به این موضوع توجه کرد زمانی قیمت دستوری در داخل پذیرفته می‌شود که مصرف‌کننده نهایی از نرخ دستوری محصولات - امداد خودرو برج میلاد - منتفع شود. بر این اساس، هرگونه قیمت‎گذاری دستوری اشتباه است.

- امداد خودرو برج میلاد -

امداد خودرو برج میلاد

اگر تولیدکننده کالا را مجبور به فروش با ارز ۴۲۰۰تومانی می‎کنیم، باید مطئن باشیم کالا با - امداد خودرو برج میلاد - همین ارز به دست مصرف‎کننده نهایی می‎رسد. اما بررسی‎های اخیر - امداد خودرو برج میلاد - نشان می‎دهد - امداد خودرو برج میلاد - این اتفاق به‌طور کامل و دقیق رخ نداده و شرایط به گونه‎ای است که به‌دلیل رانت موجود، فشار به مصرف‎کننده نهایی تحمیل می‎شود و از این - امداد خودرو برج میلاد - بابت سودی نیز عاید - امداد خودرو برج میلاد - تولیدکننده هم نمی‎شود و در این میان تنها دلال سود می‎برد.

بنابراین، عرضه محصولات فولادی با قیمت دستوری، منوط به بهره‌مندی بخش خصوصی از قیمت‌هاست، چراکه در غیر این صورت رانت و فساد اقتصادی پدید می‎آید و این خود مانعی‌بر سر راه صادرات است. افزون بر این، قیمت‎های دستوری و ایجاد رانت به افزایش هزینه شرکت‌ها نیز منجر می‌شود، این در حالی است که در شرایط تحریم نباید بخش تولید و صادرات با مانع روبه‎رو شوند.

برآوردها نشان می‌دهند حدود ۳۰هزارمیلیاردتومان از - امداد خودرو برج میلاد - تفاوت قیمت دستوری با نرخ توافقی در - امداد خودرو برج میلاد - حوزه محصولات فولادی حاصل می‌شود که اگر این ۳۰هزارمیلیاردتومان به دست مصرف‎کننده نهایی برسد، کمک شرکت‌های فولادی به مردم و رعایت حقوق دولتی محسوب می‎شود. برای تحقق این مهم، باید به درستی این مسیر را ارزیابی کرد و مورد تحقیق قرار داد اما برمبنای گزارش‎ها فعلا بخشنامه اخیر وزارت صمت شرایط را به نفع واسطه‎ها رقم زده است.

بهادر احرامیان، عضو هیات‎مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد: 

کنترل قیمت‎‌ها، منشأ آشفتگی‌های موجود است

اگر اجازه دهیم بازار کار خود یعنی کشف قیمت از محل عرضه‌وتقاضا را انجام دهد، بازار تنظیم می‌شود. قیمت‌گذاری دستوری به نوعی ایجاد اخلال در بازار است. کنترل قیمت‎‌ها، منشأ آشفتگی‌های موجود بود که همچنان ادامه دارد.

امداد خودرو برج میلاد

درحال‎حاضر، بزرگ‌ترین مشکل برای تولیدکنندگان فولاد کشور، شفاف نبودن قوانین و مقررات صادراتی است. اگر اجازه دهیم بازار کار خود، یعنی کشف قیمت از محل عرضه‌وتقاضا را انجام دهد، بازار تنظیم می‌شود. قیمت‌گذاری دستوری به نوعی ایجاد اخلال در بازار است و کنترل قیمت‎‌ها، منشأ آشفتگی‌های موجود بود که همچنان ادامه دارد.

میزان عرضه در بورس کالا، مشکل اساسی زنجیره تولید فولاد نیست بلکه قیمت‌گذاری دستوری و اصرار دولت بر مداخله در بازار، بزرگ‌ترین چالش این صنعت به‌شمار می‌رود. اگر به بازار اجازه داده - امداد خودرو برج میلاد - شود با تقابل عرضه‌وتقاضا قیمت را مشخص کند، بسیاری از چالش‌ها حل می‌شوند.

صنایع از این امر رضایت کامل دارند که قیمت محصولات تولیدی آن‎ها در بازاری شفاف، مانند بورس کالا به‌صورت آزاد و رقابتی کشف شود. این در حالی است که اگر دولت بخواهد در قیمت‎‌گذاری در این بازار دخالت داشته باشد، بار دیگر تجربه تلخ چندسال گذشته تکرار خواهد شد.

اولين صفحه   -  کرایه خودرو سوار پردیسان   -   قیمت خودرو سوار پردیسان   -   مبلغ خودرو سوار پردیسان   -   تعرفه خودرو سوار پردیسان   -   شماره تماس خودرو سوار پردیسان   -   خدمات خودرو سوار پردیسان   -   جرثقیل یدک کش پردیسان   -   کرایه جرثقیل یدک کش پردیسان   -   قیمت جرثقیل یدک کش پردیسان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش پردیسان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش پردیسان   -   خدمات جرثقیل یدک کش پردیسان   -   چرخگیر پردیسان   -   کرایه چرخگیر پردیسان   -   قیمت چرخگیر پردیسان   -   مبلغ چرخگیر پردیسان   -   تعرفه چرخگیر پردیسان   -   شماره تماس چرخگیر پردیسان   -   خدمات چرخگیر پردیسان   -   امداد خودرو برج میلاد   -   کرایه امداد خودرو برج میلاد   -   قیمت امداد خودرو برج میلاد   -   مبلغ امداد خودرو برج میلاد   -   تعرفه امداد خودرو برج میلاد   -   شماره تماس امداد خودرو برج میلاد   -   خدمات امداد خودرو برج میلاد   -   امداد خودرو سیار برج میلاد   -   کرایه امداد خودرو سیار برج میلاد   -   قیمت امداد خودرو سیار برج میلاد   -   مبلغ امداد خودرو سیار برج میلاد   -   تعرفه امداد خودرو سیار برج میلاد   -   شماره تماس امداد خودرو سیار برج میلاد   -   خدمات امداد خودرو سیار برج میلاد   -   خودروبر برج میلاد   -   کرایه خودروبر برج میلاد   -   قیمت خودروبر برج میلاد   -   مبلغ خودروبر برج میلاد   -   تعرفه خودروبر برج میلاد   -   شماره تماس خودروبر برج میلاد   -   خدمات خودروبر برج میلاد   -  آخرين صفحه