خدمات چرخگیر پردیسان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04830.html
صنعت خودرو

باید ستادی برای تسهیل فعالیت خودروسازان بخش خصوصی و آماده‎سازی آنان برای سکان‎داری صنعت خودرو کشور تشکیل شود

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

سهم‌خواهی بالا مانع از خروج دولت از خودروسازی

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در یکی از اظهارنظرهای اخیر خود با تاکید بر این‎که خصوصی‌سازی واقعی در صنعت خودرو از اصلی‌ترین ضروریات است و باید هرچه سریع‎تر در دستور کار قرار گیرد، اعلام کرد: «تعیین قیمت دستوری، بلای صنعت خودرو است.»

منصور معظمی با اشاره به این‎که شرایط کنونی صنعت و بازار خودرو کمی ملتهب است، گفت: «اگرچه - خدمات چرخگیر پردیسان - در هفته‌های اخیر شرایط بهتر شده است، اما در چنین شرایطی هرگونه اظهار نظری ممکن است موجب التهاب مجدد شود. ضمن این‎که ریشه تمامی مشکلات به ویژه چالش میان قطعه‌سازان و خودروسازان، تعیین دستوری قیمت است.»

بخش خصوصی توان رقابت ندارد 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‎که قیمت‌ها باید در بازار تعیین شود، اظهار کرد: «راه‌حل اصلی، منطقی کردن قیمت است. در چنین شرایطی فعالیت خودروسازان و قطعه‌سازان رقابتی و اقتصادی خواهد شد.»

به گفته وی، آن‎چه - خدمات چرخگیر پردیسان - درحال‎حاضر شاهد آن هستیم، خصوصی‌سازی نیست و باید تصمیم جدی در این زمینه گرفته شود و البته شرایط آن هم - خدمات چرخگیر پردیسان - باید فراهم شود. معظمی همچنین تاکید کرده است خصوصی‌سازی واقعی در صنعت خودرو جزو برنامه‌های اصلی وزارت صمت قرار دارد. 

در همین زمینه رئیس هیات عامل ایدرو مدتی قبل نیز در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اشاره به این‎که در ایران بخش خصوصی از نظر ابعاد کوچک است، گفت: «خودروسازان بخش خصوصی واقعی، نمی‌توانند مثلا در سال 500هزار دستگاه خودرو تولید کنند یا 200هزار دستگاه خودرو را صادر کنند. متاسفانه توان این مجموعه‌ها در حدی است که قدرت رقابت ندارند، بنابراین حرفی هم برای گفتن ندارند.»

 معظمی با بیان این‎که نباید نگران بزرگ‎شدن مجموعه‌ها بود، اظهار کرد: «اتفاقا باید به این سمت برویم. چراکه در دنیا بنگاه‌ها به سمت بزرگ‌شدن می‌روند و ادغام می‌شوند. این در حالی است که در ایران حدود 30 مجوز - خدمات چرخگیر پردیسان - خودروسازی وجود دارد. چیزی که در کشورهای دیگر رایج نیست.»

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در - خدمات چرخگیر پردیسان - ادامه با توضیح این مطلب که بخش خصوصی در کشور به ظرفیت‌های لازم نرسیده و برای پیشرفت نیاز به حمایت سازمان‌های توسعه‌ای دارد، تاکید کرد: «به این ترتیب آن‎چه تحت عنوان خصوصی‌سازی در کشور انجام شده، با فلسفه اصلی خصوصی‌سازی کاملا مغایر است.»

تزریق پول صنعت را ضعیف می‌کند

تلاطم‌های سیاسی و اقتصادی، انتصاب‌های جناحی مدیران، - خدمات چرخگیر پردیسان - جابه‌جاشدن - خدمات چرخگیر پردیسان - آن‎ها - خدمات چرخگیر پردیسان - طی دوره‌های کوتاه و... از جمله اصلی‌ترین موانع رشد صنایع به‌شمار می‌روند. اگرچه وجود حمایت می‌تواند به رونق گرفتن صنعت کمک کند، اما به‌نظر می‌رسد صنایع نیز - خدمات چرخگیر پردیسان - باید از فرصت حمایت، به درستی استفاده کنند. به گفته کارشناسان، با وجود حمایت قابل توجهی که طی سال‌های - خدمات چرخگیر پردیسان - گذشته از صنعت خودرو کشور صورت گرفته، نتیجه هیچگاه رضایت‌بخش نبوده است. 

اگرچه به نظر می‌رسد شکل و چگونگی حمایت در این زمینه تاثیر بسزایی دارد، تزریق بی‌حساب پول به‌عنوان یک روش حمایتی، به‌جای ارتقا و توسعه صنایع، می‌تواند صنعت را زمین بزند. چراکه - خدمات چرخگیر پردیسان - ممکن است - خدمات چرخگیر پردیسان - تورم تسهیلات اتفاق بیفتد. ضمن - خدمات چرخگیر پردیسان - این‎که کسانی که به رانت بیشتر دسترسی دارند، راحت‌تر وام و تسهیلات دریافت می‌کنند. اما در مقابل، حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای به رشد صنعت منجر می‌شود.

در یک نگاه، ثبات مدیریت از جمله عوامل دیگری است که می‌تواند به توسعه و پیشرفت در صنعت خودرو بینجامد. چراکه هر مدیر وقتی در این منصب قرار گرفت، این امکان را دارد که ایراد مشکلات امروز را به - خدمات چرخگیر پردیسان - گردن مدیر گذشته بیندازد و در مقابل به شکلی پیش می‌روند - خدمات چرخگیر پردیسان - که انگار الزام و مسئولیتی برای توسعه صنعت خودرو متوجه آن‎ها نیست. 

البته لازم به ذکر است دسترسی به تکنولوژی و فن‌آوری نوین و استفاده از نیروی انسانی و مدیران جوان از جمله عوامل دیگری است که در کنار شیوه‌های روز مدیریتی به - خدمات چرخگیر پردیسان - جای استفاده از روش‌های سنتی گذشته، می‌تواند به افزایش بهره‌وری در صنعت خودرو منتهی شود.

دولت باید حمایت کند، نه دخالت

صنعت خودرو در کشور ما ساختاری به شدت دولتی و انحصاری دارد. در چنین ساختاری - خدمات چرخگیر پردیسان - معمولا تولید محصول کیفی و رقابت‌پذیر در سطح جهانی اتفاق نمی‌افتد. این درحالی است که براساس اظهارنظرهای مختلف، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی که مسئولیت حمایت از صنعت خودرو را بر عهده دارند، باید در این زمینه صرفا نقش تسهیل‌گری برای شرکت‌های تولیدکننده در بخش - خدمات چرخگیر پردیسان - خصوصی را ایفا کنند و به توسعه بازار این بخش کمک کنند. در این راستا بخش‌های دولتی - خدمات چرخگیر پردیسان - نباید به هیچ عنوان در بحث مدیریت و تعیین استراتژی این شرکت‌ها دخالت مستقیم یا غیرمستقیم داشته باشند.

 به گفته علی موسوی‌زاده، مدیر بخش نانو پوشش کارگروه صنعت و بازار ستاد توسعه فناوری نانو، برای خصوصی‌سازی واقعی خودروسازی به عنوان صنعتی که نسبت به سال‌های فعالیت خود در کشور، توسعه مناسبی نداشته است، بهتر است مانند آن‎چه در فناوری نانو به - خدمات چرخگیر پردیسان - عنوان صنعتی نوپا اتفاق افتاده است، ستادی تشکیل شود با این تعریف - خدمات چرخگیر پردیسان - عملکردی که فعالیت خودروسازان بخش خصوصی را تسهیل کرده و آنان را برای - خدمات چرخگیر پردیسان - سکان‎داری صنعت - خدمات چرخگیر پردیسان - خودرو کشور آماده کند. در غیر این‌صورت تا زمانی که صنعت خودرو به شکل دولتی فعالیت خود را ادامه دهد، نباید انتظار تولید رقابت‌پذیر و افزایش کیفیت در این زمینه - خدمات چرخگیر پردیسان - را داشت.

این اظهارنظر در حالی مطرح می‌شود که سهم‌خواهی قابل‌توجه دولت، مانع از خروج آن از خودروسازی می‌شود. با وجود - خدمات چرخگیر پردیسان - این، اگر قرار به حمایت است، دولت باید در قالب ایجاد مشوق و سیاست‌گذاری درست، صنعت خودرو را صرفا حمایت کرده و - خدمات چرخگیر پردیسان - از دخالت در مدیریت صنعت، خودداری کند. 

اولين صفحه   -  خودرو سوار پردیسان   -   کرایه خودرو سوار پردیسان   -   قیمت خودرو سوار پردیسان   -   مبلغ خودرو سوار پردیسان   -   تعرفه خودرو سوار پردیسان   -   شماره تماس خودرو سوار پردیسان   -   خدمات خودرو سوار پردیسان   -   جرثقیل یدک کش پردیسان   -   کرایه جرثقیل یدک کش پردیسان   -   قیمت جرثقیل یدک کش پردیسان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش پردیسان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش پردیسان   -   خدمات جرثقیل یدک کش پردیسان   -   چرخگیر پردیسان   -   کرایه چرخگیر پردیسان   -   قیمت چرخگیر پردیسان   -   مبلغ چرخگیر پردیسان   -   تعرفه چرخگیر پردیسان   -   شماره تماس چرخگیر پردیسان   -   خدمات چرخگیر پردیسان   -   امداد خودرو برج میلاد   -   کرایه امداد خودرو برج میلاد   -   قیمت امداد خودرو برج میلاد   -   مبلغ امداد خودرو برج میلاد   -   تعرفه امداد خودرو برج میلاد   -   شماره تماس امداد خودرو برج میلاد   -   خدمات امداد خودرو برج میلاد   -   امداد خودرو سیار برج میلاد   -   کرایه امداد خودرو سیار برج میلاد   -   قیمت امداد خودرو سیار برج میلاد   -   مبلغ امداد خودرو سیار برج میلاد   -   تعرفه امداد خودرو سیار برج میلاد   -   شماره تماس امداد خودرو سیار برج میلاد   -   خدمات امداد خودرو سیار برج میلاد   -   خودروبر برج میلاد   -   کرایه خودروبر برج میلاد   -   قیمت خودروبر برج میلاد   -   مبلغ خودروبر برج میلاد   -   تعرفه خودروبر برج میلاد   -   شماره تماس خودروبر برج میلاد   -  آخرين صفحه