تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04821.html
آریا دیزل

مجبور به افزایش قیمت‌ها هستیم و این برای خریدارانی که پیش‌قرارداد امضا کرده‌اند، پذیرفته نیست

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

تقابل منفی مشتریان و خودروسازان با حذف ارز دولتی

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، سال جاری مشکلات بسیاری چه در سطح داخلی و چه در سطح بین‌المللی برای اقتصاد کشور به‌وجود آمد. خروج آمریکا از برجام پایه اصلی این مشکلات بود اما بسیاری از کارشناسان معتقدند برخی مسائلی که به‌دنبال آن پیش آمد، ریشه در مشکلات داخلی کشور دارد. نخستین تاثیر تحریم‌های دوباره روی نرخ ارز خود را نشان داد که یک‌باره افزایش یافت و صنایع کشور را با - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - بحران روبه‌رو کرد. خودروسازی کشور اما در کنار این مسائل شاهد موضوعات دیگری ازجمله حذف ارز با نرخ دولتی بود که وضعیت این صنعت را به‌خصوص برای تجاری‌سازان دستخوش تغییرات دوچندان کرد. این مسائل در کنار یکدیگر، افزایش قیمت‌ نهایی محصولات و به تبع آن کاهش قدرت خرید مشتریان خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین را به دنبال دارد.

در این خصوص گفت‎وگویی با محمد شکوری، مدیرفروش آریادیزل انجام دادیم که بخش نخست آن روز گذشته منتشر - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - شد و بخش پایانی آن امروز از نظرتان می‌گذرد.

اوایل سال جاری با نوسانات شدید - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - نرخ ارز روبه‌رو شدیم که خودروسازان را تحت‌تاثیر قرار داد. درحال‎حاضر هم اعلام شده است ارز دولتی به خودرو تعلق نمی‌گیرد. این قانون تا چه اندازه بر تولید و فروش شما تاثیر گذاشته است؟

- تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان -

متاسفانه در شرایط کنونی تصمیم‌ اتخاذشده دولت، هیچ‎گونه هم‌سویی با سیاست‌هایی مبنی‌بر حمایت از تولید داخل، ندارد. به این دلیل که خودروسازی غالبا یک‌سری برنامه‌های استراتژیک، میان‌مدت و کوتاه‌مدتی دارد که بر همان مبنا زنجیره تامین خود را - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - برنامه‌ریزی می‌کنند. تا سال گذشته هم قوانین به این صورت - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - بود که - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - شرکت‌های خودرویی با دستیابی به حجم مشخصی از داخلی‌سازی، - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - مشمول - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - ارز مبادله‌ای می‎شدند.

بسیاری از شرکت‌ها تلاش‌های زیادی کردند تا به این عمق داخلی‌سازی دست پیدا کنند. این در حالی است که ابتدای - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - سال جاری ارز مبادله‌ای حذف شد و ارز به‎صورت تک‌نرخی با قیمت 4200تومان عرضه شد. قرار بود به تمام فعالیت‌های تجاری در قالب قانون اساسی، تخصیص داده شود. بعد از آن اما حدود 30 تصمیم ارزی برای تکمیل تصمیم اولیه گرفته شد. 

با این حال امید داشتیم چون عمق داخلی‌سازی مناسبی را - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - داریم، مشمول ارز تک‌نرخی - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - باشیم. بر همان مبنا هم سفارش‌گذاری‌هایی را - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - از دو شریک خود انجام دادیم و تعهداتی را در قبال مشتریان پذیرفتیم. تصمیم هفته اخیر دولت اما تولیدکنندگان را به شوک فرو برده و تصمیم‌گیری در مورد شرایط فعلی و آینده را ناممکن کرده است. ثبت‌نام و خرید کامیون به صورت نقدی انجام نمی‌شود و مشتریان از طریق دریافت تسهیلات این کار را - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - انجام می‌دهند که زمان‌بر است. ریسک خودروساز در زمان دریافت تسهیلات از سوی مشتری، بالا می‌رود به‎ویژه با تغییراتی که - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - در نرخ ارز به‌وجود می‌آید و قوانینی که به‎صورت ناگهانی ابلاغ - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - می‌شوند. این اتفاقات، خودروسازان را به‌طور ناخواسته مقابل مشتریان قرار می‌دهد. 

آریادیزل به‌عنوان یک خودروساز، وابسته به مشتریان است. ازسوی‌دیگر اگر بخواهیم مبالغ مربوط به محصولی را که سه‌هفته پیش براساس قطعات منفصله موجود پیش‌فروش کرده است، با شرکت مادر تسویه کنیم، باید به نرخ ارز آزاد انجام شود. همین موضوع ضرر هنگفت نزدیک به صددرصد را - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - برای ما - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - به همراه دارد. از یک‌سو مقابل مشتریان قرار گرفته‌ایم و از سوی دیگر حجم - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - ضرر به حدی است که نمی‌توانیم در برابر این فشار مقاومت کنیم. بنابراین مجبور به افزایش قیمت‌ها هستیم و این برای خریدارانی - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - که پیش‌قرارداد امضا کرده‌اند، - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - پذیرفته نیست و تحمل این حجم از افزایش قیمت را نخواهند داشت.

آیا آریادیزل و - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - دیگر تولیدکنندگان در این زمینه اقدامی انجام داده‌اند؟

شرکت‌ها در حال رایزنی با وزارت صمت هستند که راه‌حلی برای این موضوع پیدا شود. چراکه به پشتوانه صحبت‌های قبلی دولت، تعهداتی به مشتریان داده شده است. درحال حاضر هم با قانون جدید هم دولت و هم خودروسازان ناگزیر به پیداکردن راه‌حلی در این خصوص هستند. درغیر این صورت حجم زیان بزرگی - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - به خودروسازان وارد می‌شود و - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - درعین‎حال تعداد قابل ‌از مشتریان که اقدام به پیش‌خرید کرده‌اند، با مشکل روبه‌رو می‌شوند و نمی‌توانند محصول خود - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - را تحویل - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - بگیرند. 

آیا در چنین شرایطی مشتریان اقدام به انصراف از خرید - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - خود داده‌اند؟

طبیعتا در وهله نخست هیچ مشتری تمایل ندارد به‌راحتی از قیمت مذاکره‌شده قبلی خود بگذرد. به‌وضوح می‌داند قیمت‌ها در چند روز آینده، بیش‌از 70درصد افزایش - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - خواهند داشت، درنتیجه ترجیح می‌دهد روی مذاکره قبلی خود بماند و محصول را با همان قیمت دریافت کند. از این رو فشار بیشتری را به خودروساز وارد می‌کند چراکه خودروسازان در سنگر اول قرار دارند.  

پیشنهاد شما برای مقابله با این مشکلات و به حداقل رساندن ضرر خودروسازان و مشتریان آن‌ها چیست؟

تصمیم دولت درخصوص آزادسازی نرخ ارز، شاید از نظر بنیادی صحیح باشد اما در این برهه از زمان و شرایط - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - اقتصادی کشور به‌جا نبوده است. این تصمیم در نوع خود نیاز به چند تصمیم دیگر هم دارد تا در زمینه فعالیت - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - خودروهای تجاری، قابل تحمل‌تر باشد. - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - به‌عنوان مثال جامعه مشتریان و مخاطبان ما افرادی هستند که در زمینه حمل‌ونقل کالا فعالیت می‌کنند.

دولت به واسطه ما به این جامعه - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - اعلام کرده که قطعات یدکی از این - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - پس، با نرخ - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - ارز آزاد عرضه می‌شود. از طرف دیگر برای همین جامعه قوانینی را به منظور تعیین حداقل یا حداکثر کرایه حمل در نظر گرفته است که منافاتی را به‌وجود می‌آورد.

در تصمیم اول نرخ ارز آزاد را ملاک هزینه‌کرد مشتری قرار می‌دهیم اما در تصمیم دوم براساس ارزش ریالی تعیین می‌شود. این موضوع به‌راحتی قابل محاسبه ازسوی کارشناسان اقتصادی خواهد بود که نمی‌توان با درآمد ریالی انتظار هزینه‌کرد براساس نرخ ارز آزاد داشت.

باید تعادلی در این میان به - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - وجود بیاید و باید کشورهایی - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - مانند ترکیه را که فاصله اقتصادی زیادی با ما ندارند، مبنای محاسبه قرار دهیم و نرخ حمل بار را در این کشورها بسنجیم تا مشتریان بر مبنای درآمدی که - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - به‌دست خواهند - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - آورد، موضوع آزادسازی نرخ ارز برای محصولات را تعدیل کنند و با این تصور که درآمدشان قرار است به همان نسبت تغییراتی داشته باشد، امید به آینده داشته باشند.

قطعا شرکت‌های خودروسازی مجموعه‌ای از عوامل انسانی را در خود دارند. دولت تضمین کرده است 25 قلم از اقلامی را که این افراد درزندگی روزمره خود استفاده می‌کنند، با ارز دولتی عرضه کند.

این اقلام بیشتر مواد خوراکی و دارویی هستند. این عوامل انسانی قطعا هزینه‌های دیگری را در زندگی دارند که براساس تصمیم اخیر دولت باید به قیمت ارز آزاد خریداری شود. کسی نمی‌تواند با حداقل حقوق وزارت کار، با دلار بالای 8هزار - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - تومان امرار معاش راحتی داشته - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - باشد.

این - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - عوامل انسانی به شرکت‌ها و خودروسازان فشاری را برای بازنگری درحقوق و دستمزد خواهند داشت. این موضوعی است که دولت باید در تصمیم‌گیری اخیر خود لحاظ می‌کرد تا این چرخه، همدیگر را هم‌پوشانی کنند و این تصمیم را به بهترین نحو ممکن به عمل برسانند. در زمینه خودروسازی درحال‌حاضر دولت باید از وزارت صنعت بخواهد شرایطی را به‌وجود آورد که حداقل تعهدات پیشین خودروسازان به مشتریان با ارز دولتی انجام - تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان - شود.

اولين صفحه   -  شماره تماس نیسان یدک کش پردیسان   -   خدمات نیسان یدک کش پردیسان   -   ماشین بر پردیسان   -   کرایه ماشین بر پردیسان   -   قیمت ماشین بر پردیسان   -   مبلغ ماشین بر پردیسان   -   تعرفه ماشین بر پردیسان   -   شماره تماس ماشین بر پردیسان   -   خدمات ماشین بر پردیسان   -   خودرو سوار پردیسان   -   کرایه خودرو سوار پردیسان   -   قیمت خودرو سوار پردیسان   -   مبلغ خودرو سوار پردیسان   -   تعرفه خودرو سوار پردیسان   -   شماره تماس خودرو سوار پردیسان   -   خدمات خودرو سوار پردیسان   -   جرثقیل یدک کش پردیسان   -   کرایه جرثقیل یدک کش پردیسان   -   قیمت جرثقیل یدک کش پردیسان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش پردیسان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش پردیسان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش پردیسان   -   خدمات جرثقیل یدک کش پردیسان   -   چرخگیر پردیسان   -   کرایه چرخگیر پردیسان   -   قیمت چرخگیر پردیسان   -   مبلغ چرخگیر پردیسان   -   تعرفه چرخگیر پردیسان   -   شماره تماس چرخگیر پردیسان   -   خدمات چرخگیر پردیسان   -   امداد خودرو برج میلاد   -   کرایه امداد خودرو برج میلاد   -   قیمت امداد خودرو برج میلاد   -   مبلغ امداد خودرو برج میلاد   -   تعرفه امداد خودرو برج میلاد   -   شماره تماس امداد خودرو برج میلاد   -   خدمات امداد خودرو برج میلاد   -   امداد خودرو سیار برج میلاد   -   کرایه امداد خودرو سیار برج میلاد   -   قیمت امداد خودرو سیار برج میلاد   -   مبلغ امداد خودرو سیار برج میلاد   -  آخرين صفحه