امداد خودرو تهران ویلا

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07771.html

فراری چنان در روند فوق‌العاده خود استمرار داشته که به گزارش موسسه برند فایننس که در زمینه ارزیابی برندها فعالیت می‌کند، امروز قدرتمندترین برند در جهان به‌شمار می‌رود.

۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳

نگاهی به ۱۰تولید جاودان ابرخودروساز ایتالیایی « فراری »

اگر ادعا کنیم هیچ برند خودروسازی نیست که بتواند با فراری رقابت کند، اشتباه نکرده‌ایم. این برند مظهر شیوه منحصربه‌فرد ایتالیایی و مهندسی اروپایی است.

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، فراری در سال‌۱۹۳۹ توسط انزو فراری تاسیس شد و نخستین خودروی خود را در سال‌۱۹۴۰ تولید کرد. از آن زمان به بعد، این برند اسب‌نشان همواره پیشتاز عرضه‌ خودروهای - امداد خودرو تهران ویلا - شگفت‌انگیز بوده است.

فراری چنان - امداد خودرو تهران ویلا - در روند فوق‌العاده خود استمرار داشته که به گزارش موسسه برند فایننس که در زمینه ارزیابی برندها فعالیت می‌کند، امروز قدرتمندترین برند در جهان به‌شمار می‌رود.

در ماه مه ۲۰۱۲ یک خودروی فراری ۲۵۰ GTO مدل ۱۹۶۳ به گران‌ترین خودرو در تاریخ خودروسازی بدل شد و با قیمت ۳۸٫۱‌میلیون دلار به فروش رسید. علاوه‌بر این‌ها فراری در مسابقات فرمول ۱ نیز حضور پررنگی - امداد خودرو تهران ویلا - داشته، به‌عنوان قدرتمند‌ترین تیم شناخته شده و دارای بیشترین عنوان قهرمانی است.

فراری ۲۸۸ GTO

به باور بسیاری بهترین مدل فراری که در دهه ۱۹۸۰ میلادی تولید شد، ۲۸۸ GTO بود که نخستین «ابرخودروی» فراری - امداد خودرو تهران ویلا - به‌شمار می‌رفت و این نکته در آن زمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود.

[caption id="attachment_208715" align="aligncenter" width="720"]امداد خودرو تهران ویلا فراری ۲۸۸ GTO[/caption]

GTO با طراحی زیبای خود از مواد ترکیبی در بدنه کشیده و خوابیده‌اش بهره می‌برد. چراغ‌های - امداد خودرو تهران ویلا - چهارگوش - امداد خودرو تهران ویلا - بزرگ، گلگیرهای برجسته و دریچه‌های هوای آن شباهت زیادی به جد کبیر این ماشین یعنی ۲۵۰ GTO داشت.

فراری تنها ۲۰۰نسخه از این خودرو را تولید کرد که همگی پیش‌از شروع تولید آن به فروش رسیدند.

 

دینو ۲۰۶ GT

این‌طور که پیداست با گذشت زمان فراری دینو ۲۰۶ GT از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌شود. با این‌که بازار دینو در ابتدای - امداد خودرو تهران ویلا - عرضه آن در سال ۱۹۶۷ چندان داغ نبود، اما به مرور توانست قابلیت‌های درخشان در رانندگی و طراحی - امداد خودرو تهران ویلا - منحصربه‌فرد خود را اثبات کند.

[caption id="attachment_208730" align="aligncenter" width="940"]امداد خودرو تهران ویلا دینو ۲۰۶ GT[/caption]

دینو نخستین خودروی اسپرت کوچک فراری بود که برای فروش انبوه ساخته می‌شد. - امداد خودرو تهران ویلا - بسیاری آن زمان به سایز کوچک این ماشین می‌خندیدند، اما وقتی پشت فرمان آن می‌نشستند، نظری کاملا متفاوت پیدا می‌کردند.

فراری ۳۶۵ دایتونا GTB/4

دان جانسن بازیگر مجموعه تلویزیونی «پلیس میامی» به داشتن سلیقه‌ای عالی - امداد خودرو تهران ویلا - در خودرو مشهور است. دایتونای سیاه‌رنگی که او در این مجموعه تلویزیونی می‌راند، هر ماشین دیگری را از سکه می‌انداخت و این نکته گویای همه چیز درباره این خودرو است.

[caption id="attachment_208731" align="aligncenter" width="1349"]امداد خودرو تهران ویلا فراری ۳۶۵ دایتونا GTB/4[/caption]

طراحی منحصربه‌فرد ۳۶۵ GTB/4 عملا فاقد هر زاویه‌ای است و قسمت جلوی آن تاحدی منحنی‌ - امداد خودرو تهران ویلا - است و از چراغ‌های راهنمای بزرگ بهره می‌برد. زیر کاپوت کشیده و بزرگ این ماشین که ظاهری شیک و خاص - امداد خودرو تهران ویلا - به آن می‌دهد، یک موتور - امداد خودرو تهران ویلا - قوی ۴٫۴لیتری V12 قرار دارد.

 

۲۵۰ GT کالیفرنیا اسپایدر LWB

این مدل اسپایدر (کروکی دوسرنشین) فراری موردپسند تمام مجموعه‌داران خودروی جهان است. عنوان کالیفرنیا در نام این خودرو نشان‌دهنده آن است که عملا برای ثروتمندان آمریکایی طراحی و ساخته شده است.

[caption id="attachment_208719" align="aligncenter" width="940"]امداد خودرو تهران ویلا 250 GT کالیفرنیا اسپایدر LWB[/caption]

اسکاگلیتی، نابغه شهیر عالم خودروسازی کالیفرنیا، اسپایدر را به‌عنوان نسخه بدون سقف مدل مشهور ۲۵۰ GT طراحی کرد و این خودرو را با استفاده از آلومینیوم در کاپوت، درها و صندوق‌عقب تا حد ممکن سبک ساخت.

فاصله زیاد محورها و کاپوت کشیده این ماشین، که تنها ۵۰نسخه از آن ساخته شد، ظاهری شیک و جذاب به آن بخشیده است.

فراری ۲۵۰ GT0

این مدل فراری یک ماشین مسابقه‌ای نادر - امداد خودرو تهران ویلا - است و شاید به همین خاطر است که چند سال پیش با قیمتی حدود ۴۰میلیون‌دلار به فروش رسید و رکوردی بی‌سابقه را در تاریخ خودروسازی به‌نام خود ثبت کرد.

[caption id="attachment_208720" align="aligncenter" width="759"]امداد خودرو تهران ویلا فراری ۲۵۰ GT0[/caption]

اکثر مجموعه‌داران خودرویی بر این باورند که فراری ۲۵۰ GTO با موتور V12 300اسب‌بخاری‌ خود ارزش این قیمت بالا را دارد. موتور قوی این ماشین در کنار ظاهر بی‌نظیر و آرمانی آن به بدل شدن این ماشین به خودرویی شاخص کمک کرده است. تنها ۳۶نسخه از این مدل بین سال‌های ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۴ تولید شد.

فراری ۵۱۲ BB

هرگز نباید فریب جثه کوچک فراری ۵۱۲ BB را خورد. این خودروی موتور میانی، یک برلینتا باکسر تمام عیار است که نیروی خود را از یک موتور ۵لیتری ۱۲سیلندر با - امداد خودرو تهران ویلا - دو ردیف سیلندر‌های افقی متقابل، تامین می‌کند.

[caption id="attachment_208721" align="aligncenter" width="1664"]امداد خودرو تهران ویلا فراری ۵۱۲ BB[/caption]

این مدل فراری با ظاهر - امداد خودرو تهران ویلا - جدید خود در سال ۱۹۷۶ جانشین مدل ۳۶۵ GT4/BB شد. نام ۵۱۲ اشاره به موتور ۵لیتری ۱۲سیلندر آن دارد. نیروی موتور این ماشین اندکی کمتر از ۳۶۰اسب‌بخار بود و همان‌طور که در تصویر قابل‌مشاهده است، رینگ‌های عقب - امداد خودرو تهران ویلا - آن اندکی پهن‌تر از رینگ‌های جلویی آن هستند.

فراری ۲۵۰ تستا روسا

بسیاری می‌گویند فراری ۲۵۰ تستا روسا زیباترین خودرویی است که فراری تاکنون طراحی کرده است. غیر از - امداد خودرو تهران ویلا - ظاهر آن، - امداد خودرو تهران ویلا - این خودرو - امداد خودرو تهران ویلا - در - امداد خودرو تهران ویلا - دوران خود رقیبی سرسخت برای اتومبیل‌های دیگر بود و به‌معنی واقعی کلمه هر چیزی را که در پیست سر راهش قرار می‌گرفت، کنار می‌زد.

[caption id="attachment_208722" align="aligncenter" width="1410"]امداد خودرو تهران ویلا فراری ۲۵۰ تستا روسا[/caption]

در سال‌های ۱۹۵۸، ۱۹۶۰ و ۱۹۶۱ این فراری ۲۵۰ تستا روسا بود که برنده مسابقات ۲۴ساعته لمان شد و آخرین خودروی موتور عقبی بود که در این مسابقات - امداد خودرو تهران ویلا - پیروز شد. این ماشین نیز توسط اسکاگلیتی طراحی و ساخته شد.

 

۲۵۰ GT لوسو برلینتا

دوستداران فراری که با ۲۵۰ GT لوسو آشنایی دارند، آن را «برلینتا لوسو» می‌نامند. برخلاف بسیاری دیگر از مدل‌های فراری که در دهه ۱۹۶۰ ساخته شده‌اند، لوسو برای شرکت در مسابقات طراحی نشده و برای فروش در بازار لوکس ساخته شده بود.

[caption id="attachment_208723" align="aligncenter" width="1536"]امداد خودرو تهران ویلا 250 GT لوسو برلینتا[/caption]

در مقایسه با ۲۵۰ GT برلینتا این ماشین دارای شکوه و زیبایی بیشتر، فضای کابین بیشتر و همچنین جزئیات تجملاتی‌تر و یکی از ماشین‌های موردعلاقه‌ استیو مک‌کوئین بازیگر مشهور هالیوودی بود. این نخستین بار بود که فراری توجهی ویژه را به راحتی و - امداد خودرو تهران ویلا - لوکس بودن کابین ماشینش اختصاص می‌داد.

 

فراری ۲۷۵ GTB/4 برلینتا

سالیان سال است که خودروهای فراری با رنگ قرمز شناخته می‌شوند، نه با رنگ زرد. اما ۲۷۵ GTB/4 با رنگ زردش واقعا شایسته برند فراری است.

[caption id="attachment_208724" align="aligncenter" width="1024"]امداد خودرو تهران ویلا فراری ۲۷۵ GTB/4 برلینتا[/caption]

این ماشین که در نمایشگاه پاریس‌۱۹۶۶ به نمایش درآمد، خودرویی بسیار خارق‌العاده و شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسید که با گذشت ۵۰سال هنوز هم زیبا و جذاب به‌نظر - امداد خودرو تهران ویلا - می‌رسد. این ماشین که جانشین مدل ۲۵۰ و نخستین خودروی تولید انبوه فراری است، با موتور ۳٫۳لیتری V12 خود قادر به - امداد خودرو تهران ویلا - تولید ۳۰۰اسب بخار نیرو است.

فراری ۴۰۰ سوپرآمریکا کوپه اسپیشال

فراری ۴۰۰ سوپر آمریکا کوپه اسپیشال همان‌طور که از نامش پیداست، خودرویی خاص است. ظاهرا رئیس فیات در سال‌۱۹۵۹ خودرویی کاملا متفاوت می‌خواسته و به همین خاطر این - امداد خودرو تهران ویلا - فراری جعبه‌ای شکل به طور خاص برای رئیس کمپانی فیات، جیانی آنی‌یلی ساخته شده است - امداد خودرو تهران ویلا - که از یک موتور ۳۴۰اسب‌بخاری با موتور V12 بهره می‌گیرد.

[caption id="attachment_208725" align="aligncenter" width="1000"]امداد خودرو تهران ویلا فراری ۴۰۰ سوپرآمریکا کوپه اسپیشال[/caption]

گرچه طراحی این ماشین به اصطلاح جعبه‌ای است اما ظاهر آن به قدری متفاوت و زیباست که بسیاری از مدل‌های فراری به گرد - امداد خودرو تهران ویلا - پایش هم نمی‌رسند.

- امداد خودرو تهران ویلا -
اولين صفحه   -  کرایه خودرو سوار اسد آبادی   -   قیمت خودرو سوار اسد آبادی   -   مبلغ خودرو سوار اسد آبادی   -   تعرفه خودرو سوار اسد آبادی   -   شماره تماس خودرو سوار اسد آبادی   -   خدمات خودرو سوار اسد آبادی   -   جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   کرایه جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   قیمت جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   مبلغ جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   تعرفه جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   خدمات جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   چرخگیر اسد آبادی   -   کرایه چرخگیر اسد آبادی   -   قیمت چرخگیر اسد آبادی   -   مبلغ چرخگیر اسد آبادی   -   تعرفه چرخگیر اسد آبادی   -   شماره تماس چرخگیر اسد آبادی   -   خدمات چرخگیر اسد آبادی   -   امداد خودرو تهران ویلا   -   کرایه امداد خودرو تهران ویلا   -   قیمت امداد خودرو تهران ویلا   -   مبلغ امداد خودرو تهران ویلا   -   تعرفه امداد خودرو تهران ویلا   -   شماره تماس امداد خودرو تهران ویلا   -   خدمات امداد خودرو تهران ویلا   -   امداد خودرو سیار تهران ویلا   -   کرایه امداد خودرو سیار تهران ویلا   -   قیمت امداد خودرو سیار تهران ویلا   -   مبلغ امداد خودرو سیار تهران ویلا   -   تعرفه امداد خودرو سیار تهران ویلا   -   شماره تماس امداد خودرو سیار تهران ویلا   -   خدمات امداد خودرو سیار تهران ویلا   -   خودروبر تهران ویلا   -   کرایه خودروبر تهران ویلا   -   قیمت خودروبر تهران ویلا   -   مبلغ خودروبر تهران ویلا   -   تعرفه خودروبر تهران ویلا   -   شماره تماس خودروبر تهران ویلا   -   خدمات خودروبر تهران ویلا   -  آخرين صفحه