چرخگیر اسد آبادی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07764.html

تولید خودروهای هیبرید به لحاظ تکنولوژیکی بسیار پیشرفته است و نیاز به فناوری بسیار بالایی دارد. با توجه به توانمندی‌های موجود در کشور، شاید تولید و ساخت خودروهای برقی برای ما بسیار آسان‌تر از ساخت خودروی هیبرید باشد

۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

۵۰۰ هزار دلار برای تولید نمونه اولیه خودروی برقی نیاز است

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » - چرخگیر اسد آبادی - ، تولید خودروهای برقی و هیبرید و همچنین نیاز حمل‌و‌نقل عمومی کشور و به‌ویژه شهر تهران به وسایل تمام‌برقی بسیار احساس می‌شود. نمی‌توان برای رفع آلودگی در انتظار باد و باران بود زیرا به‌دلیل شدت گرفتن همین آلودگی‌ها و گرم شدن زمین میزان بارش کاهش - چرخگیر اسد آبادی - یافته است.

برای تولید خودروهای پاک ، پیش‌نیازهای بسیاری وجود دارند و صنعت خودروی کشور برای ورود به این - چرخگیر اسد آبادی - بخش به حمایت‌ دولت نیاز دارد. در همین زمینه با امیر تقوی‌پور ، استادیار دانشکده مهندسی‌مکانیک دانشگاه خواجه‌نصیر و مشاور شرکت کنترل کیفیت هوا به گفت‌و‌گو پرداختیم.

[caption id="attachment_208760" align="aligncenter" width="443"]چرخگیر اسد آبادی تولید خودروهای برقی می‌تواند نقطه عطفی برای صنعت خودرو باشد[/caption]

این کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه تولید نمونه‌ اولیه خودروی برقی در کلاسB به‌رقمی ۵۰۰‌هزار‌دلاری برای سرمایه‌گذاری نیازمند است، می‌گوید: «بحث تولید خودروهای برقی می‌تواند برای صنعت خودروی کشور نقطه شروعی باشد تا با توسعه خودروهای - چرخگیر اسد آبادی - تمام‌برقی، خودمان را به سطح اول خودروسازی دنیا برسانیم.»

برای تولید خودروهای هیبرید و برقی - چرخگیر اسد آبادی - در کشور چه‌پیش‌نیازهایی لازم است؟

در این خصوص دو مساله وجود دارد. تولید خودروهای هیبرید به لحاظ تکنولوژیکی بسیار پیشرفته است و نیاز به فناوری بسیار بالایی دارد. با توجه به توانمندی‌های موجود در کشور، شاید تولید و ساخت خودروهای برقی برای ما بسیار آسان‌تر از ساخت خودروی هیبرید باشد.

به‌این‌دلیل که در خودروهای هیبرید دو منبع تولید توان وجود دارد، برای تشخیص بین - چرخگیر اسد آبادی - این دو که کدام‌‌یک هنگام رانندگی و براساس شرایط در مدار باشد، استراتژی پیچیده‌ای مورد نیاز است.

عمده‌ترین مساله برای تولید خودروهای برقی یا هیبرید در کشور چیست؟

به‌صورت‌کلی به زیرساختی که در کشور در‌این‌خصوص نیاز داریم، بحث باتری خودروهاست. درواقع چه بخواهیم خودروی برقی تولید - چرخگیر اسد آبادی - کنیم و چه خودروی هیبرید، بحث باتری بسیار - چرخگیر اسد آبادی - استراتژیک است. باتری باکیفیت تقریبا بحث اصلی تمام خودروسازان است.

آیا در‌این‌خصوص سرمایه‌گذاری انجام شده است؟

اصولا تولید - چرخگیر اسد آبادی - باتری‌های لیتیوم‌یونی که برای خودروها استفاده می‌شود، هزینه بالایی در کشور دارد. یکی از شرکت‌های تولیدکننده باتری برای تولید هر کیلووات ساعت، - چرخگیر اسد آبادی - رقمی حدود یک‌میلیون‌و‌پانصدهزارتومان هزینه انجام داده است.

در‌حالی‌که باتری نصب‌شده روی شورولت بولت، توسط شرکت ال‌‌جی و با قیمتی حدود ۱۲۰دلار برای - چرخگیر اسد آبادی - هر کیلووات ساعت - چرخگیر اسد آبادی - تولید شده است. بنابراین بین باتری تولید داخل و باتری‌های خارجی اختلاف قیمت و البته اختلاف تکنولوژی وجود دارد.

خودروسازان برتر و به‌طور کلی در سطح جهانی برای تولید خودروهای هیبرید و برقی - چرخگیر اسد آبادی - چه تکنولوژی جدیدی به‌کار گرفته‌اند؟

در سطح جهانی این انتظار وجود نداشت قیمت باتری تا این حد کاهش پیدا کند. یعنی در دورنمایی که ترسیم کرده بودند، انتظار داشتند خودروهای هیبرید بیش‌از این در بازار حضور داشته باشند اما در‌حال‌حاضر چون زیر ساخت‌ها در حال شکل گرفتن هستند، هدف - چرخگیر اسد آبادی - خودروسازان جهانی تولید خودروهای تمام‌برقی و خودروهای پلاگین است.

یعنی تولید خودروهایی که بتواند از طریق ایستگاه‌ها، شارژ دریافت کند - چرخگیر اسد آبادی - زیرا این کار - چرخگیر اسد آبادی - هزینه و قیمت پایین‌تری دارد. بنابراین تکنولوژی هیبرید شاید دیگر امکان جدید یا جای پیشرفت نداشته باشد.

[caption id="attachment_208761" align="alignleft" width="150"]چرخگیر اسد آبادی امیر تقوی‌پور[/caption]

در آینده چه اتفاقی برای خودروهای هیبرید رخ خواهد داد؟

اکنون سیستم جدیدی در حال جایگزینی است و فکر می‌کنم شرکت کنتیننتال پیشرو در توسعه این فناوری است. به این فناوری اصطلاحا هیبرید ۴۸ولت گفته می‌شود. به نظر من خودروهای هیبرید جای خود را به هیبرید‌های میکرو خواهند داد.

باتوجه به افزایش آلودگی هوا، فکر می‌کنید برای دستیابی - چرخگیر اسد آبادی - به شرایط مطلوب و رفع آلودگی، چه تغییرات و سیاست‌هایی ضروری به‌نظر می‌رسند و اصولا شهر تهران به چه تعداد خودروی برقی و هیبرید نیاز دارد؟

۸۵ درصد آلودگی هوای تهران به‌دلیل منابع آلاینده متحرک است. برای رفع آلودگی ابتدا باید از ورود - چرخگیر اسد آبادی - خودروها به خیابان‌ها جلوگیری کرد. مساله بعدی حمل‌و‌نقل عمومی است. ما نیاز به سرمایه‌گذاری وسیع در حوزه حمل‌و‌نقل - چرخگیر اسد آبادی - عمومی داریم، آن‌هم از نوع وسایل حمل‌و‌نقل برقی.

در - چرخگیر اسد آبادی - گذشته خطوط اتوبوس‌رانی برقی را به‌صورت پانتوگراف داشتیم که دوباره این اتوبوس‌ها به صورت پایلوت راه‌اندازی شده‌اند. به نظر من ابتدا - چرخگیر اسد آبادی - باید در بحث حمل‌و‌نقل عمومی سرمایه‌گذاری انجام شود و بعد از شیوه‌ای که کشورهای اروپایی استفاده شده است، الگوبرداری کنیم. به این صورت که تردد - چرخگیر اسد آبادی - خودروها در مرکز شهر باید بسیار محدود شود. در این زمینه احتمالا از سال آینده - چرخگیر اسد آبادی - طرح جدیدی اجرا خواهد شد و تهران منطقه‌بندی خواهد شد.

به این صورت در مناطقی که در طرح ترافیک - چرخگیر اسد آبادی - را داریم، - چرخگیر اسد آبادی - فقط خودروهای برقی حق ورود خواهند داشت. یا مثلا در محدوده‌ای طرح زوج‌و‌فرد، خودروهای هیبرید اجازه ورود خواهند داشت. یعنی در واقع باید در الگوی حمل‌و‌نقل کشور یک تحول بنیادین انجام شود.

در تهران به‌دلیل جمعیت - چرخگیر اسد آبادی - بالا، ظرفیت پایین و فرسوده بودن حمل‌و‌نقل عمومی باید یک سری تغییرات و سرمایه‌گذاری‌های بسیاری انجام شود و بعد به‌دنبال طرح‌های دیگر برای رفع آلودگی باشیم.

همچنین موتورسیکلت‌هایی که در خیابان‌های پایتخت تردد می‌کنند، به‌دلیل سیستم کاربراتوری تقریبا ۱۵‌برابر یک خودرو با استاندارد آلایندگی یورو۲ آلودگی تولید می‌کنند.

در این خصوص شرکت‌های خودروسازی، موتورسازی و دیگر ارگان‌ها چگونه می‌توانند به رفع آلودگی هوا کمک کنند؟

در این زمینه شهرداری تهران فعال است و برای خرید موتورسیکلت‌های برقی تا ۲میلیون و پانصدهزار تومان یارانه پرداخت می‌کند. با سیاست‌های تشویقی در این خصوص می‌توان روند استفاده از وسایل نقلیه برقی را به سرعت گسترش داد.

آیا شرکت‌های داخلی - چرخگیر اسد آبادی - توانایی ایجاد زیرساخت‌های استفاده از وسایل برقی - چرخگیر اسد آبادی - را دارند یا نیاز به سرمایه‌گذاری و همکاری با شرکت‌های خارجی داریم؟

خودروسازان به‌سمت ایجاد زیرساخت‌ها حرکت می‌کنند. در بین خودروسازان وطنی سایپا عملکرد بهتری داشته است و امیدواریم در ماه‌های آینده خبرهای خوبی در‌این‌خصوص منتشر شود.

در کشور خودروهای برقی زیادی ساخته شده است اما هیچ‌کدام قابلیت رسیدن به مرحله تولید انبوه را ندارند. در‌حال‌حاضر شرکت‌های داخلی با همکاری شرکت‌های‌ خارجی روی خودرویی کار می‌کنند که توانایی رسیدن - چرخگیر اسد آبادی - به مرحله - چرخگیر اسد آبادی - تولید انبوه را داشته باشد.

به نظر من توانمندی ساخت خودرو و زیرساخت‌های تولید خودروی برقی در کشور وجود دارد - چرخگیر اسد آبادی - اما متاسفانه مسائل مدیریتی همواره باعث شده‌اند به‌رغم سال‌ها تجربه و حضور خودروسازی در کشور و همچنین با این حجم از سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش نتوانیم پیشرفت داشته باشیم و از صنعت خودروی جهان عقب ماندیم.

اما امیدواریم بحث تولید خودروهای برقی نقطه‌شروعی برای صنعت خودروی کشور باشد تا با توسعه خودروهای تمام‌برقی بتوانیم خودمان را به سطح اول خودروسازی دنیا برسانیم.

یعنی مشکلات مدیریتی مانع پیشرفت - چرخگیر اسد آبادی - کشور در بحث صنعت خودرو بوده‌اند؟

صنعت خودرو در کشور تحت‌تاثیر دولت‌هاست. وقتی مدیرعامل تغییر می‌کند، شاهد تغییرات پی‌درپی در بخش‌های مدیریتی آن شرکت هستیم. بسیاری از پروژه‌هایی که برای توسعه صنعت خودرو تعریف می‌شوند، بدون داشتن مشکلات فنی تغییر می‌کنند.

وقتی مدیریت دولتی باشد، هر لحظه امکان تغییر مدیرعامل و مدیر بالادستی وجود دارد و همه کارهایی که انجام شده یا فراموش می‌شوند یا روند انجام آن - چرخگیر اسد آبادی - به تعویق می‌افتد و طولانی می‌شوند. بنابراین وقتی بخش خصوصی وارد - چرخگیر اسد آبادی - کار شود، پروژه‌های بسیار سریع‌تر پیگیری و انجام خواهند - چرخگیر اسد آبادی - شد.

برای تولید خودروهای برقی و هیبرید در کشور به چه میزان سرمایه‌گذاری نیاز است؟

برای تولید دو نمونه اولیه از خودروهای برقی کلاسB نیاز به سرمایه‌گذاری حدود ۵۰۰هزار دلار است. این هزینه فقط برای تولید نمونه اولیه - چرخگیر اسد آبادی - است و برای بحث تولید و زنجیره تامین و تولید قطعات نیازمند سرمایه‌گذاری دیگری هستیم.

در این زمینه دولت باید دخالت و حمایت کند. تا زمانی که دولت مانند بقیه کشورها از تولید خودروهای برقی حمایت نکند، راه‌به‌جایی نخواهیم برد. خودروهای برقی چینی وجود دارند که اگر اقدام به تولید - چرخگیر اسد آبادی - آن‌ها در کشور کنیم، قیمتی بیش‌از ۱۰۰میلیون تومان خواهند - چرخگیر اسد آبادی - داشت.

این رقم برای قشر متوسط جامعه قابل‌پرداخت نیست. بنابراین باید دولت باید حمایت - چرخگیر اسد آبادی - کند و به‌عنوان مثال هزینه باتری این خودرو‌ها را پرداخت - چرخگیر اسد آبادی - کند.

در‌حال‌حاضر دولت از چه راه‌هایی می‌تواند بودجه پرداخت یارانه برای خرید خودروهای برقی را تامین کند؟

دولت می‌تواند درآمدی را که از - چرخگیر اسد آبادی - فروش طرح ترافیک یا از افزایش قیمت حامل‌های انرژی دارد، صرف پرداخت یارانه و توسعه خودروهای برقی کند. یعنی درآمد این بخش‌ها را به‌صورت مستقیم روی حمل‌و‌نقل پاک سرمایه‌گذاری کند.

اگر این اتفاق امروز رخ دهد، چند سال دیگر ما نتیجه آن را خواهیم دید. اینگونه نیست که ما امسال هزینه‌ای را انجام دهیم و سال بعد تنفس راحتی داشته باشیم. این یک روند طولانی است که باید - چرخگیر اسد آبادی - هرچه سریع‌تر آن را شروع کنیم.

اولين صفحه   -  کرایه ماشین بر اسد آبادی   -   قیمت ماشین بر اسد آبادی   -   مبلغ ماشین بر اسد آبادی   -   تعرفه ماشین بر اسد آبادی   -   شماره تماس ماشین بر اسد آبادی   -   خدمات ماشین بر اسد آبادی   -   خودرو سوار اسد آبادی   -   کرایه خودرو سوار اسد آبادی   -   قیمت خودرو سوار اسد آبادی   -   مبلغ خودرو سوار اسد آبادی   -   تعرفه خودرو سوار اسد آبادی   -   شماره تماس خودرو سوار اسد آبادی   -   خدمات خودرو سوار اسد آبادی   -   جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   کرایه جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   قیمت جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   مبلغ جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   تعرفه جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   خدمات جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   چرخگیر اسد آبادی   -   کرایه چرخگیر اسد آبادی   -   قیمت چرخگیر اسد آبادی   -   مبلغ چرخگیر اسد آبادی   -   تعرفه چرخگیر اسد آبادی   -   شماره تماس چرخگیر اسد آبادی   -   خدمات چرخگیر اسد آبادی   -   امداد خودرو تهران ویلا   -   کرایه امداد خودرو تهران ویلا   -   قیمت امداد خودرو تهران ویلا   -   مبلغ امداد خودرو تهران ویلا   -   تعرفه امداد خودرو تهران ویلا   -   شماره تماس امداد خودرو تهران ویلا   -   خدمات امداد خودرو تهران ویلا   -   امداد خودرو سیار تهران ویلا   -   کرایه امداد خودرو سیار تهران ویلا   -   قیمت امداد خودرو سیار تهران ویلا   -   مبلغ امداد خودرو سیار تهران ویلا   -   تعرفه امداد خودرو سیار تهران ویلا   -   شماره تماس امداد خودرو سیار تهران ویلا   -   خدمات امداد خودرو سیار تهران ویلا   -  آخرين صفحه