خدمات خودرو سوار اسد آبادی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07756.html

وقتی بحث تی‌رینگ مطرح می‌شود، اصلا اندازه قطعه‌ساز مطرح نیست. قطعه‌ُسازی که کوچک باشد اما بتواند سه معیار اصلی شامل قیمت، کیفیت و تامین به‌موقع را رعایت کند، پابرجا خواهد بود

۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

خودروسازان در زمینه تی‌رینگ تصمیم می‌گیرند، دولت دخالت نکند

به گزارش « - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، چندی پیش شرکت سایپا اعلام کرد بخش عمده‌ای از - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - مطالبات معوق قطعه‌سازان را در چارچوب مرابحه که منتج به - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - اخذ تسهیلاتی در حدود ۶۰۰میلیارد تومان شد، - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - با این برنامه‌ریزی مدون و الگوی جدید تامین منابع مالی، پرداخت کرده است.

بر این اساس مازیار بیگلو ، دبیر انجمن قطعه‌سازان کشور در گفت‌وگو با «دنیای خودرو»، ضمن اشاره به جزئیات نحوه پرداخت بدهی سایپا با قطعه‌ُسازان، از برنامه‌های پیشنهادی این انجمن و خودروسازان به دولت برای رده‌بندی و شکل انتخاب و همکاری با قطعه‌سازان گفت.

[caption id="attachment_208820" align="aligncenter" width="627"]خدمات خودرو سوار اسد آبادی وقتی بحث تی‌رینگ مطرح می‌شود، اصلا اندازه قطعه‌ساز مطرح نیست. قطعه‌ُسازی که کوچک - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - باشد اما بتواند سه معیار اصلی شامل قیمت، کیفیت و تامین به‌موقع را رعایت کند، پابرجا خواهد بود[/caption]

جزئیات پرداخت - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - مطالبات قطعه‌سازان از سوی سایپا را چگونه توضیح می‌دهید و در این فرایند، بدهی چند - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - قطعه‌ساز پرداخت شده است؟

تعداد قطعه‌سازانی که در این اقدام بدهی آنها پرداخت شد، نزدیک به - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - ۲۵۰ - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - قطعه‌ساز بود و کل مبلغی که قرار است خرید‌دِین شود، حدود همان ۶۰۰ میلیارد تومان است - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - که پیش‌از - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - این توسط مدیرعامل سایپا مطرح شده بود، تاکنون حدود ۳۵۰ میلیارد تومان از آن محقق شده و الباقی طی چند هفته آینده فراهم می‌شود، انجمن پیگیر است توزیع آن مجددا انجام شود.

همانطور که اعلام شده بود پرداخت این میزان از بدهی قطعه‌سازان در - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - قالب خرید دین است، به این معنی که سایپا چک‌هایی را که از مشتریان هنگام فروش محصول دریافت می‌کند، به‌عنوان وثیقه بازپرداخت تسهیلات در اختیار بانک یا موسسه اعتباری قرار می‌دهد و بانک در مقابل این چک‌ها، با توافق طرفین مبلغی از این چک‌ها را کسر می‌کند - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - و پول را در اختیار سازنده قرار می‌دهد.

پرداخت معوق سایپا به خودروسازان - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - چه میزان و برای چه مدتی بود که در‌حال‌حاضر این میزان پرداخت می‌شود؟

کل عدد بدهی سایپا به تامین‌کنندگان حدود ۲هزارو۲۰۰میلیارد تومان بود که با این پرداخت ۶۰۰میلیاردتومان از آن کاسته می‌شود. عدد اصلی که به آن اشاره - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - شد، درواقع کل بدهی سایپا به قطعه‌سازان است. بر این اساس می‌توان گفت عملا سایپا با این پرداخت، میانگین بدهی‌های - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - خود را به عدد ۱۲۰روزه قراردادها بسیار نزدیک کرده است.

تا پیش از این، بیشتر تامین‌کنندگان و قطعه‌سازان - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - معتقد بودند ایران‌خودرو نسبت‌به سایپا در پرداخت - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - مطالبات خوش‌قول‌تر عمل می‌کند. با این - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - اقدام اخیر، می‌توان امیدوار بود از این پس سایپا تمام بدهی‌های خود را در همان مهلت سه‌ماهه یا ۱۲۰‌روزه بپردازد؟

اتفاقا اواخر هفته گذشته با مدیرعامل سایپا جلسه‌ای برگزار شد - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - و - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - یکی مسائل مطرح‌شده این بود که هر دو خودروساز با جدیت به‌دنبال راهی هستند تا بتوانند پرداخت کل مطالبات سررسیدشده قطعه‌سازان را در قالب پرداخت‌های بانکی ببرند.

حالا این اتفاق ممکن است از طریق گشایش اعتبارات ریالی یا از طریق - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - خرید دیون بیفتد. اینها - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - مواردی هستند که به‌تازگی درباره آنها با خودروسازان جلسات فشرده داشته‌ایم و انتظار داریم در نتیجه آن فرایند این کار تعیین شود. چون این فرایند باید به گونه‌ای باشد که خودروساز - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - هم بتواند طبق آن پیش برود. ضمن اینکه هدف نهایی - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - این است پرداخت‌ها در همان ۱۲۰روز قرارداد بوده ولی روال از طریق سیستم بانکی باشد که هم خودروساز بتواند آن را مدیریت کند و - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - هم اینکه اگر قطعه‌سازی زودتر به پول نیاز داشت، بتواند آن را دریافت کند.

این روند در حال طی شدن است و در این مسیر دو مدیرعامل ایران‌خودرو و سایپا همکاری بسیار قوی داشتند و برای حل این مشکل به خوبی کمک کردند.

امیدواریم در چند ماه آینده با جلساتی که با بانک مرکزی و با حمایت مجلس شورای اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهیم داشت، بتوانیم از شورای پول و اعتبار مجوز این کار - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - را بگیریم تا این مشکل ریشه‌ای حل شود.

با توجه - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - به تغییر فضای مدیریتی - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - در سایپا، این شرکت در زمینه همکاری یا انتخاب تامین‌کنندگان و قطعه‌سازان خود تغییر رویه‌ای ایجاد کرده است یا به همان روش سابق به همکاری با این - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - بخش - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - ادامه می‌دهد؟

در مورد روند انتخاب سازندگان، همان‌طور که می‌دانید در ایران‌خودرو از - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - حدود چهار - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - سال قبل تحولاتی رخ داد. بر این اساس هفت معیار تعیین شده بود که بر آن مبنا ارزیابی‌هایی انجام می‌شود و سازندگان - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - امتیاز دریافت می‌کنند، به این ترتیب مشخص می‌شود کدام‌یک از سازندگان می‌توانند با این خودروساز همکاری کنند.

سایپا هم البته بر‌همین روال کار می‌کرد. - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - اگرچه ممکن - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - است حرکت سایپا نسبت‌به ایران‌خودرو در سنوات گذشته - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - کمی کند باشد که آن هم ناشی از مشکلات مالی این شرکت است، با این‌حال این خودروساز نیز روند انتخاب تامین‌کننده منحصر به - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - خود را دارد.

طرحی که مدتی قبل توسط رئیس هیات‌عامل ایدرو مبنی‌بر ادغام و تجمیع قطعه‌سازان مطرح و اعلام شد وزارتخانه هم در این زمینه برنامه‌هایی دارد، آیا - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - با انجمن در میان گذاشته شد یا صحبتی در این زمینه انجام شده است یا خیر؟ اگر پاسخ مثبت است، درباره جزئیات آن توضیح دهد.

در این زمینه بیش‌از - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - ۱۰ جلسه نسبتا طولانی در سازمان گسترش برگزار شد. در‌واقع می‌توان گفت آن بحث به‌طور مستقیم به مفهوم ادغام نبود و به‌نظر می‌رسد در این زمینه سوءبرداشت‌هایی ایجاد شد. بحث اصلی این بود به اصطلاح تی‌یرینگ یا - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - رده‌بندی قطعه‌سازان انجام شود.

رده‌بندی هم لزوما به‌معنی امتیازدهی نیست. معیار این بود با نظر انجمن قطعه‌سازان، سازمان گسترش و نوسازی و خودروسازان، معیاری تعیین شود که مثلا برای تولید یک - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - قطعه، هفت یا هشت سازنده موازی کنار هم نداشته - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - باشیم.

چون در این حالت - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - به‌دلیل پایین بودن تیراژ تولید همه آنها در زمینه سرشکن کردن هزینه‌های تکوین محصول با مشکل مواجه می‌شوند، ضمن اینکه کار با خودروسازان برای آنها از جذابیت درآمدی نیز برخوردار نخواهد بود.

بحثی که مطرح - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - شد این بود تی‌رینگ و رده‌بندی باید آزادانه در اختیار خود خودروسازان قرار بگیرد. - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - در تمام دنیا همین‌طور است. خودروسازان - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - براساس شرایط اقتصادی، شرایط تکنولوژیکی قطعه، تیراژ خودرو، قیمت خودرو و... تعیین می‌کنند - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - کدام منبع باید کدام - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - قطعه را تولید کند.

موضوعی که در مورد شکل انتخاب قطعه‌سازان در این جلسات بیشتر - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - مورد تاکید قرار گرفت، چه بود؟

پیشنهاد ما که به وزیر صنعت، معدن و تجارت - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - نیز ارائه می‌شود، مساله « هر قطعه خودرو، یک سازنده » است. یعنی برای تامین - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - هر قطعه در هر خودرو، تنها یک سازنده داشته باشیم. آنجا براساس تیراژ و نوع خودرو مشخص می‌شود سازنده باید از چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی برخوردار باشد.

به‌طور‌کلی پیشنهاد خودروساز، سازمان گسترش و انجمن (به‌عنوان نماینده قطعه‌سازان) این بود چنین فرایندی به‌شکل یک چارچوب، قانون و الزام در نیاید.

چون - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - در مواردی قطعه‌سازان باید با هم ادغام شوند و در مقابل در مواردی شاید نیاز به تفکیک آنها وجود داشته باشد. ضروری است برای هر مورد، تصمیم‌گیری خاص - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - همان انجام شود و نمی‌توان برای آن قانون و الزام تعیین کرد.

اما مدیرعامل ایدرو دقیقا واژه ادغام را به‌کار برد - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - و هدف از آن را افزایش کیفیت و - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - رقابت‌پذیر کردن تولیدات در سطح بین‌المللی عنوان کرد.

بله. آن اظهارنظر دقیقا به‌دلیل دستور وزیر صنعت مبنی‌بر مشخص شدن وضعیت تی‌رینگ و رده‌بندی بود. در واقع ادغام یکی از راه‌های این تعیین تکلیف است.

به همین دلیل می‌گویم از صحبت‌های آقای معظمی سوءتعبیر شده است. غیر از ادغام همان پیشنهاد «هر قطعه خودرو، یک سازنده» نیز مطرح شده و خوشبختانه هم ساپکو و هم سازه‌گستر در این راستا استراتژی‌های بسیار خوبی را تعیین کرده‌اند و همین الان هر دو شرکت‌ها در حوزه تی‌رینگ و سورتینگ کارهای بسیار جدید و قوی انجام داده‌اند.

معیار هم این است خیال سازنده - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - راحت باشد که هیچ‌کدام کسب‌و‌کار خود را از دست نمی‌دهند و هدف تعطیلی شرکت‌ها نیست. همچنین یکی از موضوعاتی که در این جلسات بر آن تاکید شد، - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - این بود که دولت - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - دخالتی - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - در این زمینه نداشته باشد و خودروسازان اختیار داشته باشند براساس روند کاری و پارامترهایی که مدنظر دارند، تصمیم‌گیری کنند.

بر این اساس این نگرانی شدت می‌گیرد در این فرایند قطعه‌ُسازان کوچک و متوسط از بین بروند.

وقتی بحث تی‌رینگ مطرح می‌شود، اصلا اندازه قطعه‌ساز مطرح نیست. قطعه‌ُسازی که کوچک باشد اما بتواند سه معیار اصلی شامل قیمت، کیفیت و تامین - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - به‌موقع را رعایت کند، پابرجا خواهد بود. اینها مستلزم داشتن - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - توان مالی و تکنولوژی بالاست.

هر قطعه‌ساز واجد تمام این شرایط، حتی اگر کوچک باشد، در سیستمی که پیشنهاد داده‌ایم، می‌تواند با خودروساز کار کند. - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - چون نگرانی ما این بود راهکاری اتخاذ شود که طی آن قطعه‌سازان کوچک حذف نشوند.

قطعه‌سازی که چه - خدمات خودرو سوار اسد آبادی - از نظر فناوری، دانش، کیفیت، قیمت و... بتواند رشد و رقابت کند، در این سیستم باقی می‌ماند و تنها ممکن است برای تامین قطعات خودروهای با تیراژ پایین‌تر از آنها استفاده شود.

اولين صفحه   -  نیسان یدک کش اسد آبادی   -   کرایه نیسان یدک کش اسد آبادی   -   قیمت نیسان یدک کش اسد آبادی   -   مبلغ نیسان یدک کش اسد آبادی   -   تعرفه نیسان یدک کش اسد آبادی   -   شماره تماس نیسان یدک کش اسد آبادی   -   خدمات نیسان یدک کش اسد آبادی   -   ماشین بر اسد آبادی   -   کرایه ماشین بر اسد آبادی   -   قیمت ماشین بر اسد آبادی   -   مبلغ ماشین بر اسد آبادی   -   تعرفه ماشین بر اسد آبادی   -   شماره تماس ماشین بر اسد آبادی   -   خدمات ماشین بر اسد آبادی   -   خودرو سوار اسد آبادی   -   کرایه خودرو سوار اسد آبادی   -   قیمت خودرو سوار اسد آبادی   -   مبلغ خودرو سوار اسد آبادی   -   تعرفه خودرو سوار اسد آبادی   -   شماره تماس خودرو سوار اسد آبادی   -   خدمات خودرو سوار اسد آبادی   -   جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   کرایه جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   قیمت جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   مبلغ جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   تعرفه جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   خدمات جرثقیل یدک کش اسد آبادی   -   چرخگیر اسد آبادی   -   کرایه چرخگیر اسد آبادی   -   قیمت چرخگیر اسد آبادی   -   مبلغ چرخگیر اسد آبادی   -   تعرفه چرخگیر اسد آبادی   -   شماره تماس چرخگیر اسد آبادی   -   خدمات چرخگیر اسد آبادی   -   امداد خودرو تهران ویلا   -   کرایه امداد خودرو تهران ویلا   -   قیمت امداد خودرو تهران ویلا   -   مبلغ امداد خودرو تهران ویلا   -   تعرفه امداد خودرو تهران ویلا   -   شماره تماس امداد خودرو تهران ویلا   -  آخرين صفحه