جرثقیل خودروبر نازی آباد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09129.html

اگر این شرکت‌ها بسته شوند و چون به‌عنوان نمایندگی‌ هستند، خدمات پس از فروش و سرویس‌هایی که به دارندگان ماشین‌های خارجی ارائه می‌دهند، تحت‌شعاع قرار می‌گیرد.

۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

برخی مدیران علاقه خاصی به فرانسه، «پژو» و «رنو» دارند!

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، سایت ثبت‌سفارش خودروهای وارداتی همچنان بسته است. اگرچه خبر می‌رسد قرار است این سایت تا پایان هفته آینده باز شود ولی همچنان خبری که مورد تایید - جرثقیل خودروبر نازی آباد - مسئولان این بخش باشد، منتشر نشده است.

از دیگرسو، بحث ضرر مالی است که واردکنندگان براثر بسته شدن سایت متحمل شده‌اند. همچنین ماجرا از این قرار است بارها اعلام شده باید از بخش خصوصی حمایت شود ولی در واقعیت این اتفاق نه تنها رخ نداده است بلکه هر روز موانع بیشتری بر سر راه بخش خصوصی و بازرگانان قرار می‌گیرد.

درباره شرایط واردکنندگان و - جرثقیل خودروبر نازی آباد - خودروسازان داخلی، مجلس نهم تحقیق و تفحصی انجام داد که علی - جرثقیل خودروبر نازی آباد - علیلو، عضو کمیسیون صنایع مجلس - جرثقیل خودروبر نازی آباد - نهم این ماجرا را پیگیری می‌کرد. او ازجمله نمایندگانی بود که بارها به این موضوع اشاره کرد که واردات خودرو از ابتدای سال‌جاری افزایش یافته است اما نگران‌کننده نیست.

علی علیلو در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» نسبت - جرثقیل خودروبر نازی آباد - به سیاست‌های اشتباهی که موجب بسته شدن سایت ثبتارش شده‌اند، اشاره و تاکید می‌کند سنگ‌اندازی جلوی بخش خصوصی به نفع اقتصاد نیست. این گفت‌وگو به شرح زیر - جرثقیل خودروبر نازی آباد - است.

  [caption id="attachment_203817" align="aligncenter" width="600"]جرثقیل خودروبر نازی آباد علی علیلو ، - جرثقیل خودروبر نازی آباد - عضو کمیسیون صنایع مجلس نهم[/caption]  

شما عضو کمیسیون صنایع مجلس نهم و از نمایندگانی بودید که بحث تحقیق و تفحص از خودروسازان را تا انتها - جرثقیل خودروبر نازی آباد - پیگیری کردید. با توجه به این‌که - جرثقیل خودروبر نازی آباد - چند ماه است سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی بسته شده، در این مورد چه نظری دارید؟ آیا موافقید به‌طور کلی جلوی واردات خودرو به کشور گرفته شود یا مخالف چنین تصمیمی هستید؟

زمانی که تحقیق و تفحص انجام شد ما با رویکرد حمایت از تولید داخلی این کار را انجام دادیم اما هیچگاه این نگاه - جرثقیل خودروبر نازی آباد - را نداشتیم که جلوی واردات باید گرفته شود بلکه اعتقاد جدی داشتیم باید واردات را کنترل کرد. ‌درواقع شاخص کنترل برای واردات به این منظور است که به‌تولید داخلی لطمه نخورد.

اما می‌شود از واردات به عنوان اهرم محرک با ایجاد فضای رقابتی برای بهبود صنعت و تولید داخلی استفاده کرد؟ اگر ما جلوی واردات را بگیریم، نمایندگی‌‌های شرکت‌های خارجی که سطح بالایی از اشتغال و فضای کسب و کار را در دست دارند، آیا به این فکر شده است سرنوشت این شرکت‌ها چه می‌شود؟ اگر جلوی فروش‌ این - جرثقیل خودروبر نازی آباد - شرکت‌ها به این شکل صددرصدی که در حال حاضر بسته شده است، گرفته شود، قطعا ادامه کار برایشان توجیهی ندارد و کم‌کم مجبور می‌شوند شرکت‌هایشان را در داخل کشور تعطیل کنند. این اتفاق هم لطمه به بحث اشتغال‌زایی است و هم به فضای کسب‌و‌کار ضربه - جرثقیل خودروبر نازی آباد - می‌زند.

اگر این شرکت‌ها بسته شوند و چون به‌عنوان نمایندگی‌ هستند، خدمات پس - جرثقیل خودروبر نازی آباد - از فروش و سرویس‌هایی که به - جرثقیل خودروبر نازی آباد - دارندگان ماشین‌های خارجی ارائه می‌دهند، تحت‌شعاع قرار می‌گیرد. دارندگان ماشین‌های خارجی در ایران تعدادشان کم نیست. این اقدامات - جرثقیل خودروبر نازی آباد - شاید ایجاد نارضایتی برای این گروه از مصرف‌کنندگان و همچنین فضای رقابتی را کم و ضعیف ‌کند.

از طرفی فضای - جرثقیل خودروبر نازی آباد - انحصاری برای تولیدکنندگان داخلی ایجاد می‌کند که چندان خوب - جرثقیل خودروبر نازی آباد - نیست. هرچند ممکن است موقعیت خوبی را برای تولیدکنندگان داخلی ایجاد کند اما این یک روی سکه است، انحصار ضرر - جرثقیل خودروبر نازی آباد - دارد زیرا ما به کنترل برای - جرثقیل خودروبر نازی آباد - حمایت از تولید داخلی اعتقاد داریم اما برای بستن واردات به هر بهانه‌ای که باشد، مخالفیم چون در اینجا دیگر آن روی - جرثقیل خودروبر نازی آباد - سکه که حمایت از - جرثقیل خودروبر نازی آباد - تولید داخلی است، محقق نمی‌شود بلکه ایجاد انحصار فی‌النفسه مضر - جرثقیل خودروبر نازی آباد - است.

 

به نظر شما کسانی که اعتقاد دارند باید جلوی واردات به طور کلی گرفته شود، چه هدفی را دنبال می‌کنند - جرثقیل خودروبر نازی آباد - و تاثیرات این اقدامات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تا - جرثقیل خودروبر نازی آباد - جایی که مطلع هستم برای بستن سایت ثبتارش تا به حال هیچ توضیح قانع کننده‌ای داده نشده و نمی‌دانم اتخاذ این تصمیمات به چه دلیل است. آیا این اقدامات هوشمندانه و هدفمند هستند یا به صورت مقطعی صورت گرفته‌اند و صلاح دیده‌اند - جرثقیل خودروبر نازی آباد - فعلا ثبتارش بسته باشد؟ - جرثقیل خودروبر نازی آباد - یا یک تصمیم لحظه‌ای است که یک تیم مدیریتی یک‌باره تصمیم می‌گیرد و آن را اجرا می‌کند، بدون آن که به عواقب چنین تصمیم لحظه‌ای‌ بیندیشد.

به هرحال بسته شدن ثبتارش برای ما مبهم است و کسی هم برای مصرف‌کننده توضیحی نداده و - جرثقیل خودروبر نازی آباد - آنها هم در ابهام هستند. اصولا این تصمیم‌ها از سوی مدیران دولتی رده سوم و چهارم گرفته می‌شوند که پیش از این هم شاهد بوده‌ایم و جز تبعات منفی حاصلی نداشته است و بعد دوباره به این نتیجه می‌رسند باید ثبتارش باز شود و کسی از ضررهای ماجرا نمی‌گوید.

 

انجمن واردکنندگان از ضرر ۳۵میلیارد تومانی واردکنندگان خودرو به‌دلیل بسته شدن سایت ثبتارش خبر داده است. از دیگر سو، سازمان توسعه و تجارت از نوسازی سایت و ارائه دستورالعمل جدید خبر می‌دهد. همچنین برخی کارشناسان این حوزه خبر - جرثقیل خودروبر نازی آباد - از دستور یک‌شبه وزیر قبل برای بسته شدن ثبتارش می‌دهند و دلیل این موضوع را باز شدن بازار برای خودروهای پسابرجامی می‌دانند. چه میزان این تحلیل را دقیق و درست می‌دانید؟

در ماجرای تحقیق و تفحصی که از خودروسازان داشتیم برای - جرثقیل خودروبر نازی آباد - ما ثابت شد از طرف برخی مدیران علاقه ‌خاصی نسبت به فرانسه به‌خصوص خودروسازی پژو و رنو وجود دارد. این میزان علاقه کار خودش را حالا دارد انجام می‌دهد و حالا شامل چه کسانی می‌شود، دستگاه‌های نظارتی ما بهتر می‌توانند در این مورد اظهار‌نظر کنند.

در گزارش‌ها اعلام کردیم چه کسانی هستند. شاید دور از ذهن نباشد اما همان آدم‌ها جمع شده‌اند و تصمیم گرفته‌اند جلوی واردات گرفته شود تا بازار حاضر و آماده در اختیار دو شرکت باشد و همان‌ها هم شاید وزیر سابق - جرثقیل خودروبر نازی آباد - را به گرفتن چنین تصمیمی یعنی بسته شدن ثبتارش مجاب کردند.

حال آیا وزیر واقف به پشت‌پرده این توجیهات بوده است - جرثقیل خودروبر نازی آباد - یا خیر؟ نمی‌دانم. البته وقتی می‌گویند ایشان پیر صنعت هستند، باید از پشت‌پرده خبر - جرثقیل خودروبر نازی آباد - می‌داشتند و اگر واقف به پشت پرده‌ها بودند و این تصمیم را گرفتند که دیگر ماجرا قابل‌دفاع نیست.

من تنها چیزی که می توانم بگویم تا قضاوت نابه‌جا هم نباشد - جرثقیل خودروبر نازی آباد - و ماجرا ناخوشایند نشود، دستگاه‌های نظارتی باید وظیفه خود را انجام بدهند یعنی هیچ منافاتی وجود ندارد سیستم واردات و سایت اصلاح شود بدون آنکه بخواهند این شوک را به - جرثقیل خودروبر نازی آباد - بازار وارد کنند. هر - جرثقیل خودروبر نازی آباد - زمان این سیستم تکمیل می‌شد، می‌توانستند روی سیستم اصلی - جرثقیل خودروبر نازی آباد - آن را پیاده کنند و نیازی به توقف چندماهه سایت نبود.

 

در مورد ضرری که واردکنندگان خودرو به دلیل بسته شدن سایت دیدند، چه نظری - جرثقیل خودروبر نازی آباد - دارید؟ از دیگر سو، رئیس جمهور در - جرثقیل خودروبر نازی آباد - ابتدای دولت یازدهم به حمایت از بخش خصوصی تاکید داشتند ولی این رفتارها موانع سخت‌تری پیش روی بخش خصوصی قرار داده است. چقدر با این موضوع موافقید؟

به سود و ضرر واردکنندگان خودرو کاری ندارم، بحث من ملی است و درباره موضوع سیاست‌گذاری اشتباه نقد دارم. آیا این سیاست‌گذاری‌ها اصلا درست هستند؟! برخی به خودشان اجازه می‌دهند بگویند - جرثقیل خودروبر نازی آباد - اینها سرمایه ‌دارند، واردات می‌کردند و سود زیادی برده‌اند حالا چند وقت هم سود نبرند، من داعیه سود و ضرر آن افراد را - جرثقیل خودروبر نازی آباد - ندارم اگرچه کشور هم به لحاظ اقتصادی یک رکن اقتصادی‌اش همین سرمایه‌هاست که به همین آدم‌ها و بخش خصوصی مربوط می‌شود.

اقتصاد در تمام کشورهای موفق روی دوش بخش خصوصی بوده است البته نه بدون حد و مرز بلکه حتما قانون و کنترل برایش وجود دارد - جرثقیل خودروبر نازی آباد - که در کشور ما همین کنترل هم وجود نداشته است. وقتی صحبت از آفت از سرمایه و سرمایه‌دارها می‌شود، همیشه ناله می‌کنیم - جرثقیل خودروبر نازی آباد - اما به جای این ناله‌ها می‌توانیم سرمایه را قانونمند کنیم.

مگر می‌شود کشوری که می‌تواند بدون سرمایه و سرمایه‌دارها تولید، گردش مالی داشته باشد تا بتواند جلوی رکود را بگیرد. درواقع همین آدم‌ها در بخش خصوصی با سرمایه‌شان تولید، صادرات و گردش مالی ایجاد می‌کنند - جرثقیل خودروبر نازی آباد - و باید حمایت شوند. پس - جرثقیل خودروبر نازی آباد - ما کاری به سود و زیان واردکنندگان نداریم بلکه بحث ما - جرثقیل خودروبر نازی آباد - سیاست‌گذاری - جرثقیل خودروبر نازی آباد - است.

حال سوال این است این سیاستی که اتخاذ شد (بستن سایت ثبت سفارش خودرو) براساس چه توجیه - جرثقیل خودروبر نازی آباد - عقلانی، منطقی و اقتصادی است؟ با توجه به شرایط کشور ما لازم است جلوی شوک‌ها - جرثقیل خودروبر نازی آباد - را بگیریم. این روزها با موانع جدی برای سرمایه‌گذاری در کشور مواجه هستیم، به جای حمایت و تشویق سرمایه‌گذاران خارجی برای ورود به کشور راه‌های دیگری را انتخاب کرده‌ایم.

اگر در کار بخش خصوصی نقصی دیده می شود،آن را قانون‌مند و اصلاح کنیم. در عین حمایت آنها را قانون‌مند و تحت نظارت ببریم تا اگر در نقطه‌ای - جرثقیل خودروبر نازی آباد - سوءاستفاده‌ای وجود دارد آن را رفع کرده نه این که صورت‌مساله را پاک کنیم. برای برخی مدیران ناتوان در دنیا همیشه به - جرثقیل خودروبر نازی آباد - این شکل بوده که صورت مساله پاک کرده‌اند و به - جرثقیل خودروبر نازی آباد - خودشان زحمت ارائه راهکار نمی‌دادند.

اولين صفحه   -  یدک کش گمرک   -   حمل خودرو گمرک   -   حمل ماشین گمرک   -   کفی گمرک   -   کفی خودروبر گمرک   -   جرثقیل خودروبر گمرک   -   نیسان خودروبر گمرک   -   نیسان یدک کش گمرک   -   ماشین بر گمرک   -   خودرو سوار گمرک   -   جرثقیل یدک کش گمرک   -   چرخگیر گمرک   -   امداد خودرو نازی آباد   -   امداد خودرو سیار نازی آباد   -   خودروبر نازی آباد   -   یدک کش نازی آباد   -   حمل خودرو نازی آباد   -   حمل ماشین نازی آباد   -   کفی نازی آباد   -   کفی خودروبر نازی آباد   -   جرثقیل خودروبر نازی آباد   -   نیسان خودروبر نازی آباد   -   نیسان یدک کش نازی آباد   -   ماشین بر نازی آباد   -   خودرو سوار نازی آباد   -   جرثقیل یدک کش نازی آباد   -   چرخگیر نازی آباد   -   امداد خودرو آهنگ   -   امداد خودرو سیار آهنگ   -   خودروبر آهنگ   -   یدک کش آهنگ   -   حمل خودرو آهنگ   -   حمل ماشین آهنگ   -   کفی آهنگ   -   کفی خودروبر آهنگ   -   جرثقیل خودروبر آهنگ   -   نیسان خودروبر آهنگ   -   نیسان یدک کش آهنگ   -   ماشین بر آهنگ   -   خودرو سوار آهنگ   -   جرثقیل یدک کش آهنگ   -  آخرين صفحه