جرثقیل یدک کش آزادی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08639.html

متاسفانه تکنولوژی تولید برخی‌از قطعات به‌گونه‌ای است که تولید کم و اصطلاحا غیراقتصادی آن‌ها به‌صرفه نیست. مثل انژکتور یا لوله اوپوریتور سیستم تهویه

۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

تولید قطعه‌سازان با تیراژ پایین و تنوع بالا زیان‌‌آور است

به گزارش - جرثقیل یدک کش آزادی - رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، پس‌از برداشته شدن تحریم‌های بین‌المللی اقتصادی و شکل‌گیری مجدد تعامل میان خودروسازان داخل و شرکت‌های خارجی، بسیاری از فعالان و کارشناسان صنعت خودرو در اظهارنظرهای خود، بر هموار شدن مسیر توسعه برای این صنعت تاکید دارند. با این حال شرایط‌حاضر نشان می‌دهد شاید کارشناسان در تنظیم انتظارات خود تند رفته‌اند، یا پیشرفت، توسعه و به‌ طور کلی تغییر در صنعت خودرو با سرعتی کندتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد، در حال وقوع است.

[caption id="attachment_205533" align="aligncenter" width="700"]جرثقیل یدک کش آزادی هر حرکتی در حوزه خودرو که بخواهد تبدیل به اتفاقی تاثیرگذار شود، قطعا زمان‌بر است[/caption]

براین - جرثقیل یدک کش آزادی - اساس یکی از اعضای هیات مدیره دانشکده خودروی دانشگاه علم و صنعت به «دنیای - جرثقیل یدک کش آزادی - خودرو» گفت: «خلاف آنچه گفته می‌شود تغییرات قابل توجهی در صنعت - جرثقیل یدک کش آزادی - خودروی کشور اتفاق افتاده است. تولید خودروهایی - جرثقیل یدک کش آزادی - که حاصل همکاری و تعامل تولیدکنندگان داخل با خودروسازان خارجی، خصوصا فرانسوی‌ها است، در مسیر خوبی قرار - جرثقیل یدک کش آزادی - دارد و پیش‌بینی می‌شود اوضاع این صنعت در سال‌های آینده بهتر شود.»

امیرحسن کاکایی دررابطه با اینکه گفته می‌شود بعد ‌از برداشته شدن تحریم‌ها و عقد قراردادهای خودرویی جدید هنوز نتیجه‌ای که انتظار می‌رفت حاصل نشده است، اظهار کرد: «این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد. هر حرکتی در حوزه خودرو که بخواهد تبدیل به اتفاقی تاثیرگذار شود، قطعا زمان‌بر است. زمانی که قرار است خودرویی به شکل سی‌بی‌یو وارد شود، - جرثقیل یدک کش آزادی - این کار می‌تواند در یک ماه انجام - جرثقیل یدک کش آزادی - شود و موفق هم خواهد بود. اما قراردادهای تولید خودرو معمولا در طولانی مدت به نتیجه موثر و تغییر مثبت تبدیل می‌شود.»

وی در توضیح این مطلب که مسائل موجود شامل حال - جرثقیل یدک کش آزادی - قطعه‌سازان نیز - جرثقیل یدک کش آزادی - می‌شود، تاکید - جرثقیل یدک کش آزادی - کرد: «در این - جرثقیل یدک کش آزادی - بخش مشکلی وجود دارد که می‌توان گفت به - جرثقیل یدک کش آزادی - این زودی و راحتی حل نخواهد شد. غیراز ۳سال که مشکلات تحریم وجود داشت، حدود ۱۰‌سال است که شیره جان این بخش از صنعت آرام‌آرام کشیده شده و در نهایت به زیان‌دهی رسیده است. در این شرایط بخش‌های دولتی به هر ترتیب کار را ادامه دادند، اما بخش خصوصی که عمده - جرثقیل یدک کش آزادی - قطعه‌سازان از این بخش هستند، با زیان‌های بزرگ روبه‌رو شدند.»

به گفته کاکایی، قطعه‌سازانی که با زیان مواجه هستند به ۲گروه تقسیم می‌شوند. یک عده قطعه‌سازانی که کنار کشیدند و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید، زمان می‌برد. یک‌عده دیگر قطعه‌سازانی هستند که مانده‌اند اما خصوصا درزمینه منابع مالی و سرمایه با مشکل جدی مواجه شدند و همین باعث کندی فرایند تولید شده است.»

این عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت در ادامه با اشاره به اینکه اگر قرار باشد قطعه‌سازان با تولید محصولات جدید همراه شوند نیاز به سرمایه‌گذاری‌های - جرثقیل یدک کش آزادی - جدید دارند، افزود: «البته احتمالا این فاز سریع‌تر طی خواهد شد. چون در فاز قبل خودروسازان این موانع را طی کرده‌اند و روش‌های - جرثقیل یدک کش آزادی - جذب سرمایه و عقد قراردادها مشخص شده است.»

امیرحسن کاکایی با بیان اینکه در تولید هر خودرو حداقل از ۱۰‌هزار‌قطعه استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: «اگر ۷۰‌درصد خودرو داخلی‌سازی شود و ۳۰‌درصد آن خارجی باشد، اتفاق - جرثقیل یدک کش آزادی - مثبتی در این بخش رخ - جرثقیل یدک کش آزادی - داده است. با این حال نمی‌توان با قطعیت گفت به‌طور کلی شرایط صنعت خودرو خوب است.»

وی با اشاره به اینکه یکی از نگرانی‌های موجود مربوط به افزایش تنوع در خودروسازی است، گفت: «متاسفانه تکنولوژی تولید برخی‌از قطعات به‌گونه‌ای است که تولید کم و اصطلاحا غیراقتصادی آن‌ها به‌صرفه نیست. مثل انژکتور یا لوله اوپوریتور سیستم تهویه. بنابراین در حالی که خودروسازی به‌سرعت در حال تحول است اما پیشرفت قطعه‌سازی به آهستگی پیش می‌رود. درواقع تیراژ پایین و تنوع بالا باعث می‌شود تولید برای قطعه‌سازان - جرثقیل یدک کش آزادی - سودآور نباشد.»

کاکایی در پایان تاکید کرد: «پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده اوضاع این صنعت بهتر از آنچه تا امروز اتفاق افتاد نیز بشود. به‌صورتی که سرمایه‌گذاری‌های خارجی جواب می‌دهد و مردم هم آن را حس خواهند کرد.»

- جرثقیل یدک کش آزادی -
اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر آذربایجان   -   نیسان خودروبر آذربایجان   -   نیسان یدک کش آذربایجان   -   ماشین بر آذربایجان   -   خودرو سوار آذربایجان   -   جرثقیل یدک کش آذربایجان   -   چرخگیر آذربایجان   -   امداد خودرو آزادی   -   امداد خودرو سیار آزادی   -   خودروبر آزادی   -   یدک کش آزادی   -   حمل خودرو آزادی   -   حمل ماشین آزادی   -   کفی آزادی   -   کفی خودروبر آزادی   -   جرثقیل خودروبر آزادی   -   نیسان خودروبر آزادی   -   نیسان یدک کش آزادی   -   ماشین بر آزادی   -   خودرو سوار آزادی   -   جرثقیل یدک کش آزادی   -   چرخگیر آزادی   -   امداد خودرو تیموری   -   امداد خودرو سیار تیموری   -   خودروبر تیموری   -   یدک کش تیموری   -   حمل خودرو تیموری   -   حمل ماشین تیموری   -   کفی تیموری   -   کفی خودروبر تیموری   -   جرثقیل خودروبر تیموری   -   نیسان خودروبر تیموری   -   نیسان یدک کش تیموری   -   ماشین بر تیموری   -   خودرو سوار تیموری   -   جرثقیل یدک کش تیموری   -   چرخگیر تیموری   -   امداد خودرو دریان نو   -   امداد خودرو سیار دریان نو   -   خودروبر دریان نو   -   یدک کش دریان نو   -  آخرين صفحه