چرخگیر آزادی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08640.html

اعلام نشدن تصمیم نهایی وزارت صنعت در این خصوص باعث نارضایتی بسیاری از واردکنندگان شده است و آنها خواستار تصمیم سریع و قاطع در‌این‌خصوص هستند.

۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

سرمایه‌ تجار خودرو را با بلاتکلیفی از بین می‌بریم

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، بسته شدن سایت ثبتارش از سوی وزارت - چرخگیر آزادی - صنعت - چرخگیر آزادی - در ماه‌های اخیر باعث ایجاد مشکلات و حواشی بسیاری در این بخش شده است. در ماه‌های اخیر قیمت خودروهای وارداتی به‌شدت افزایش یافته و به‌گفته واردکنندگان، قیمت برخی خودروها تا ۷۰ میلیون تومان هم رشد داشته است.

اعلام نشدن تصمیم نهایی وزارت صنعت در این خصوص باعث نارضایتی بسیاری از واردکنندگان شده است - چرخگیر آزادی - و آنها خواستار تصمیم سریع و قاطع در‌این‌خصوص هستند.

[caption id="attachment_205529" align="aligncenter" width="700"]چرخگیر آزادی خودروهای در - چرخگیر آزادی - گمرک مانده[/caption]

برای روشن شدن این موضوع با مهدی دادفر ، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو به گفت‌و‌گو پرداختیم. وی معتقد است هنوز هیچ اراده‌ای از سوی وزارت - چرخگیر آزادی - صنعت برای حل این مشکل و تصمیم‌گیری قاطعانه مشاهده - چرخگیر آزادی - نشده است.

در ماه گذشته هر ازچند گاهی اخباری مبنی‌بر بازگشایی ثبتارش منتشر شده است اما همچنان - چرخگیر آزادی - این معضل برای واردکنندگان وجود دارد. چرا این موضوع زمان‌بر شده و مشکل اصلی - چرخگیر آزادی - کجاست؟ مساله ثبت سفارش و بازگشایی سایت آن همچنان ادامه دارد. ما تا امروز جمعا به این برداشت رسیده‌ایم چنین اقداماتی که به صورت پنهان و بدون اخذ مشورت انجام می‌شوند، براساس منطق علمی نیستند.

یعنی این تصمیمات روزمرگی را در پی - چرخگیر آزادی - داشته است. اما مشکلی که ثبت‌سفارش دارد، فرکانس ناامن سرمایه‌گذاری را به‌نام کنترل بازار ایجاد می‌کند.

شاید چنین کاری این پیام را دارد که قدرت برخی بسیار بیشتر از تصور ماست - چرخگیر آزادی - و وقتی اراده کند، می‌تواند ورود کالایی را برخلاف - چرخگیر آزادی - قانون به کشور متوقف کند. این هم پیام بعدی این موضوع است.

نکته بعدی - چرخگیر آزادی - در این‌خصوص، نبود دانش و اشراف اطلاعاتی مسئولان مربوطه است. به‌عنوان مثال به جای اینکه برای جبران ضرر - چرخگیر آزادی - خودروسازی‌ها به‌حذف هزینه‌های سربار و خروجی‌های نامساعد اقدام کنند یا به‌جای اینکه ورود کالاهای مصرفی مانند لوازم آرایشی را که با روزمره مردم ارتباط ندارند، ممنوع کنند - چرخگیر آزادی - دست روی کالاهای دیگر می‌گذارند.

[caption id="attachment_198202" align="alignleft" width="345"]چرخگیر آزادی مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو[/caption]

درحالی‌که این - چرخگیر آزادی - کار درست نیست. با نظریه‌های اقتصادی ثابت می‌کنیم این دیدگاه اشتباه است و آن‌ها همه‌جانبه‌نگر نیستند و فقط هزینه‌ زندگی مردم را بالا می‌برند. زمان در حال گذر و سرمایه‌ها در حال آسیب است، درواقع زمان را از - چرخگیر آزادی - دست می‌دهیم.

وزارتخانه باید قاطعیت داشته باشد. مثلا بگویند تا یک‌‌سال دیگر همین وضع است و - چرخگیر آزادی - شما به‌دنبال مدل دیگری از سرمایه‌گذاری باشید. با بلاتکلیفی سرمایه‌ها را از بین می‌بریم.

چهار ماه است ثبت‌سفارش را بسته‌ایم و واردات را ممنوع کرده‌ایم. یک هفته پیش هم گمرک اعلام کرد گمرکات نسبت به متروکه اعلام کردن کالاهای موجود اقدام کنند.

چندی پیش نشستی در کمیسیون اصل۹۰ برای این موضوع برگزار شد. - چرخگیر آزادی - نتیجه اجرایی و خروجی قابل‌لمس برای واردکنندگان چه بوده است؟ از برگزارکنندگان این جلسه باید تشکر کنیم. اما این نکته وجود دارد و باید آن را بپذیریم که مجلس نیز در تو‌در‌توی بوروکراسی قرار دارد. انتظار بیشتری هم نداشتیم. همین‌که - چرخگیر آزادی - تا همین‌جا هم صدای ما را شنیدند و به دولت انعکاس دادند، قابل‌تقدیر است. انتظار عکس‌العمل از مجلس نداشته و نداریم. این را در زمینه‌های دیگر هم دیده‌ایم. متوجه هستیم مجلس تا جایی‌که توان داشته، وظیفه خود را انجام داده است.

در آن نشست مدعی شده‌اید هر خودروی وارداتی ۲۱شغل ایجاد می‌کند. این اشتغال‌زایی به چه صورت است؟ برخی می‌گویند واردکنندگان یک شرکت دارند و سه‌نفر در آنجا مشغول هستند. ما داریم راجع‌به یک تشکیلات کارآفرینانه سرمایه‌گذاری در بخش خدمات، تجارت و بازرگانی صحبت می‌کنیم نه در - چرخگیر آزادی - مورد زیرپله‌ها با سه‌ نفر اشتغال‌زایی! هر کالایی که در گمرک پیاده می‌شود، شرکت‌های بازرسی و استاندارد فعال می‌شوند.

ترخیص‌کار در این بخش، کنترل‌های گمرک و نماینده‌ واردکننده در گمرک هم - چرخگیر آزادی - فعال می‌شوند. تا اینجا برای یک خودرو ۴ نفر مشغول به‌کار شده‌اند. فعالان بخش ترانزیت، یعنی راننده ترانزیت که چند خودرو را - چرخگیر آزادی - حمل - چرخگیر آزادی - می‌کند، انباردار مبدا و مقصد یعنی دپوی بعد از گمرک، دپوی مقصد و انبارداران و بخش‌های انبارداری که ما همه این‌ها را یک نفر در نظر می‌گیریم.

فعالیت‌های بخش فروش و نمایندگان و معرفی‌کنندگان خودرو را داریم که در هر نمایشگاه حداقل سه نفر باید حضور داشته باشند تا بتوانند مشتری را هدایت - چرخگیر آزادی - کنند.

همچنین فعالان بخش پشتیبانی را داریم. یعنی کسانی که خودرو را خریداری کرده‌اند چه داخلی و چه خارجی، در بخش شماره‌گذاری یک نماینده باید وجود داشته باشد.

در بحث اخذ مجوز‌های استاندارد هر خودرویی که قرار است وارد شود، باید این فرایند را بگذراند. این‌ها به صورت جاری در طول سال است. آقایان می‌گویند ۷۵هزار خودرو وارد شده اما نمی‌گویند ۷۵هزار خودرو در چند مدل وارد شده است.

بخش دیگری که فعال می‌شود، در‌خصوص کسب مجوز در مورد مجوزهای زیست‌محیطی و همچنین اشتغال در بحث حسابداری و مالی است. - چرخگیر آزادی - اشتغال بخش بیمه را هم داریم که باید به‌صورت مجزا و تخصصی کار شود.

بحث pdi و pds خدمات قبل از تحویل خودرو نیز وجود دارد. تمام این موارد به اضافه پشتیبانی به‌ازای هر خدمت، یک متخصص باید کار کند. همچنین در بخش خدمات پس‌از فروش و موضوع خدمات تعمیرگاهی نیز اشتغال وجود دارد.

کوچک‌ترین خودروسازی که بخواهد در کشور فعالیت کند، در این بخش حداقل دو نفر باید حضور داشته باشند. بحث قطعات خودرو که بسیار - چرخگیر آزادی - وسیع است. ضمن اینکه در موضوع اسقاط، بار اصلی این بخش روی دوش واردکنندگان است. یعنی اسقاط و از رده خارج - چرخگیر آزادی - کردن خودروها در ایران از ابتدای امر تاکنون توسط واردکنندگان انجام شده است.

بیش‌از ۲۰۰ مرکز اسقاط در سراسر کشور فعال هستند و در‌خصوص اسقاط خودرو سرمایه‌گذاری کرده‌اند که همه اینها متوقف و تعطیل شده‌اند. آن‌ها خودروی اسقاطی خریده‌اند و نمی‌توانند تبدیل به پول کنند.

آنچه تاکنون از دوستان به‌صورت جسته‌و‌‌گریخته شنیده‌ایم، میتسوبیشی - چرخگیر آزادی - ۳هزار دستگاه، کیا ۲هزار دستگاه، هیوندای ۲هزار و یک‌صد دستگاه، ب‌ام‌و ۲هزاردستگاه، تویوتا بیش‌‌از ۳ هزاردستگاه و رنو - چرخگیر آزادی - بیش‌از ۴ هزار دستگاه در گمرک وجود دارند

با توجه به رایزنی‌های انجام‌شده آیا اراده‌ای برای حل این موضوع می‌بینید یا خیر؟ تاکنون فرکانس مثبتی برای حل این موضوع ندیدیم. به‌غیر از مجلس شورای اسلامی و آقای شیوا، رئیس شورای رقابت که خیلی زحمت کشیدند، اراده‌ای برای حل این موضوع دیده نشده است. با چشمان خودمان می‌بینیم مقابل شرکت‌های واردکننده ۱۰۰نفر و ۲۰۰‌نفر تجمع کرده‌اند و درگیری - چرخگیر آزادی - دارند.

فکر می‌کنید این‌گونه فشارها به واردکنندگان به بهانه خروج ارز برای ملزم کردن شرکت‌های مادر به‌منظور سرمایه‌گذاری برای تولید در ایران چه میزان باشد؟ آیا میزان فروش در ایران آنها را ترغیب به این امر می‌کند؟

کار در بازار و تجارت مگر - چرخگیر آزادی - با فشار انجام می‌شود؟ اگر شرکت‌ هیوندای هم به ایران آمد به‌خاطر فشار نبود، بلکه به‌خاطر کاهش ارزش سهام - چرخگیر آزادی - و محدود شدن بازارش در روسیه بود.

شرکت‌های - چرخگیر آزادی - کره‌ای اگر به ایران می‌آیند، - چرخگیر آزادی - به این دلیل است پول ما آنجا بلوکه شده و همین امر ما را مجبور می‌کند از آنها وام بگیریم و خودرو بخریم. مگر خودروساز می‌تواند به‌خاطر ۷هزار خودرو در کشور خط تولید ایجاد کند؟ اصلا یک تولیدکننده خارجی با - چرخگیر آزادی - چه اطمینانی باید وارد بازار ما شود؟ ما داریم پیام می‌دهیم به کشور ما نیایید. می‌گوییم نامنظم هستیم و - چرخگیر آزادی - در تصمیم‌گیری‌های ما وحدت‌رویه وجود ندارد.

رئیس انجمن واردکندگان معتقد است ادامه این روند باعث خروج - چرخگیر آزادی - سرمایه‌ها خواهد شد. میزان این سرمایه‌ها چقدر است؟

فکر نمی‌کنم خروج سرمایه اتفاق بیافتد. اما آهسته‌آهسته عدم سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی اتفاق خواهد افتاد. کار تاجر، تجارت و تولیدکننده هم عاشق تولید است. نمی‌توانیم این دو را در هم کنیم. چون جور در نخواهد آمد.

واردکنندگان چقدر می‌توانند وضعیت فعلی را تحمل کنند و اگر نتیجه دلخواه آنان نباشد، چه میزان نیروی کار بیکار خواهد شد؟

بر اساس لیست بیمه انجمن، ۶ - چرخگیر آزادی - هزار نفر به‌صورت مستقیم در این بخش مشغول به‌کار هستند. احتمالا با تعدادی از پرسنل قطع همکاری می‌شود و به آنها می‌گویند که بروند به اداره کار شکایت کنند.

چه الزامی است یک سرمایه‌گذار - چرخگیر آزادی - ماهانه دو تا ۳٫۵ میلیارد - چرخگیر آزادی - تومان حقوق به پرسنل بدهد؟ مگر چقدر سود وجود دارد که صبر کنند تا ببینند آقایان چه زمانی تصمیم جدیدی می‌گیرند؟ امیدواریم اراده کافی برای بیکار نشدن این افراد وجود داشته باشد.

اخیرا نظری مطرح شده است مبنی‌بر اینکه وزارتخانه می‌خواهد شش‌ماه مهلت به اتمام - چرخگیر آزادی - برسد و بعد بر اساس آیین‌نامه جدید اقدام به بازگشایی ثبتارش کنند. صحت‌وسقم این نظر چگونه است و اگر این اتفاق بیفتد، چه اتفاقات دیگری پیش‌روی فعالان این بخش از بازار خواهد بود؟ باید اتاق فکر وجود داشته باشد و - چرخگیر آزادی - به تصمیم و اجرا برسیم. می‌خواهیم برای شکوفایی کشور و رضایت مردم کار کنیم. اگر خلاف قانون کاری انجام می‌شود، باید هم معطلی وجود داشته باشد. اما اگر قانون اجرا می‌شود چرا باید معطلی وجود داشته باشد.

 

بر - چرخگیر آزادی - اساس تجربه سال‌های پیش، طی این زمان آرام‌آرام سبد کالاهای واردکنندگان برای پوشش بازار شب عید در حال تکمیل شدن بود. با ادامه‌دار بودن روند فعلی، پیش‌بینی شما از بازار آخر سال چیست؟

از ابتدای سال خودروهای خارجی تا امروز از ۵ تا - چرخگیر آزادی - ۷۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند. این امر به مذاق - چرخگیر آزادی - برخی - چرخگیر آزادی - خوش می‌آید چراکه صاحب خودرو هستند، آن‌ها را دپو کرده‌اند و بسیار هم هماهنگ هستند. به آن‌ها تبریک می‌گوییم که سود کافی را از اقدامات دولت به دست آورده‌اند. اگر به همین وضعیت پیش برویم، پیش‌بینی افزایش قیمت بسیار قوت می‌گیرد.

اگر امکان دارد به تفکیک برند، تعداد خودروهایی را که پشت درهای گمرک مانده‌اند، اعلام کنید.

آنچه تاکنون - چرخگیر آزادی - از دوستان به‌صورت جسته‌و‌‌گریخته شنیده‌ایم، میتسوبیشی ۳هزار دستگاه، کیا ۲هزار دستگاه، هیوندای ۲هزار و یک‌صد دستگاه، ب‌ام‌و ۲هزاردستگاه، تویوتا بیش‌‌از ۳ هزاردستگاه و رنو بیش‌از ۴ هزار دستگاه در گمرک وجود دارند. این‌ها سفارش تولید و براساس قرارداد ساخته شده‌اند و کم‌کم به ایران می‌رسند. تمام شرکای خارجی از این موضوع نگرانند. آن‌ها می‌گویند شما کالا را می‌برید و ما خط اعتباری به شما - چرخگیر آزادی - داده‌ایم، پول خودروها را نمی‌دهید، اشکالی ندارد اما این همه خودرو را می‌خواهید چه کنید؟ به‌هرحال - چرخگیر آزادی - بازار حساب و کتاب دارد و آنها نمی‌توانند بگویند خودروها را به پاکستان یا امارات ببرید. چون بازار به‌هم می‌خورد.

اولين صفحه   -  نیسان خودروبر آذربایجان   -   نیسان یدک کش آذربایجان   -   ماشین بر آذربایجان   -   خودرو سوار آذربایجان   -   جرثقیل یدک کش آذربایجان   -   چرخگیر آذربایجان   -   امداد خودرو آزادی   -   امداد خودرو سیار آزادی   -   خودروبر آزادی   -   یدک کش آزادی   -   حمل خودرو آزادی   -   حمل ماشین آزادی   -   کفی آزادی   -   کفی خودروبر آزادی   -   جرثقیل خودروبر آزادی   -   نیسان خودروبر آزادی   -   نیسان یدک کش آزادی   -   ماشین بر آزادی   -   خودرو سوار آزادی   -   جرثقیل یدک کش آزادی   -   چرخگیر آزادی   -   امداد خودرو تیموری   -   امداد خودرو سیار تیموری   -   خودروبر تیموری   -   یدک کش تیموری   -   حمل خودرو تیموری   -   حمل ماشین تیموری   -   کفی تیموری   -   کفی خودروبر تیموری   -   جرثقیل خودروبر تیموری   -   نیسان خودروبر تیموری   -   نیسان یدک کش تیموری   -   ماشین بر تیموری   -   خودرو سوار تیموری   -   جرثقیل یدک کش تیموری   -   چرخگیر تیموری   -   امداد خودرو دریان نو   -   امداد خودرو سیار دریان نو   -   خودروبر دریان نو   -   یدک کش دریان نو   -   حمل خودرو دریان نو   -  آخرين صفحه