جرثقیل یدک کش خزانه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09104.html

این محصول فرگوسن که توانایی تولید ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت را دارد، اولین تراکتور چهارسیلندر در سراسر جهان شناخته می‌شود.

۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

مسی فرگوسن؛ سازنده بهترین تراکتور ۲۰۱۷

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،  مسی فرگوسن (Massey Ferguson) یک شرکت صنایع سنگین آمریکایی مستقر در جورجیای آمریکاست که در زمینه طراحی و ساخت ماشین‌آلات کشاورزی و ارائه خدمات مهندسی کشاورزی فعالیت می‌کند.

این شرکت که در سال ۱۹۵۸ تاسیس شده و یکی از شرکت‌های تابعه آگ‌کو محسوب می‌شود، در نمایشگاه سیما ۲۰۱۷ فرانسه موفق شد جایزه بهترین تراکتور سال را برای یکی از محصولاتش کسب کند.

[caption id="attachment_203925" align="aligncenter" width="623"]جرثقیل یدک کش خزانه مسی فرگوسن - جرثقیل یدک کش خزانه - (Massey Ferguson)[/caption]

مسی فرگوسن فراز و فرودهای بسیاری را در طول حیات خود پشت سر گذاشته است اما در‌حال‌حاضر انواع تراکتور، ماشین‌های برداشت، ادوات دنباله‌بند، ماشین‌های باغبانی و شهری و انواعی از ادوات دیگر را در سراسر - جرثقیل یدک کش خزانه - عرضه می‌کند. تولیدات این شرکت با یک شبکه فروش متشکل از ۵ هزار نماینده به ۱۴۰ کشور جهان صادر می‌شود.

MF 6718؛ بهترین تراکتور سال

در نمایشگاه سیما ۲۰۱۷ فرانسه، تراکتور مسی فرگوسن مدل ۶۷۱۸ به عنوان بهترین تراکتور سال انتخاب شد. این محصول فرگوسن که توانایی تولید ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت را دارد، اولین تراکتور چهارسیلندر در سراسر جهان - جرثقیل یدک کش خزانه - شناخته می‌شود.

۶۷۱۸ از یک موتور ۴٫۹ لیتری برخوردار است و از فاصله محوری ۲٫۶۷ متری بهره می‌برد که این تراکتور را به یکی از کوچک‌ترین - جرثقیل یدک کش خزانه - مدل‌های چهارسیلندر موجود در این بازار تبدیل می‌کند.

مدل ۶۷۱۸ تنها در ظاهر با مدل‌های پیش از خود مانند ۶۷۰۰ و ۶۶۰۰ شباهت دارد اما از لحاظ طراحی موتور، گیربکس، خروجی‌ هیدرولیک، سیستم PTO چهارسرعته و مزایای کابین، نسبت به دیگر مدل‌ها - جرثقیل یدک کش خزانه - متفاوت است.

تولد مسی‌- هریس

دانیل مسی در سال ۱۷۹۵ در خانواده‌ انگلیس‌تباری که به آمریکا مهاجرت کرده بودند، در نیویورک به دنیا آمد. خانواده دانیل در سال ۱۸۰۲ به کانادا مهاجرت کردند اما در سال ۱۸۰۴، دانیل ۶ ساله دوباره به شهر محل زندگی پدر بزرگش برگشت تا با آنها زندگی کند. ۱۵ سال - جرثقیل یدک کش خزانه - بعد، دانیل به کانادا بازگشت و ۲۰۰ ایکر زمین زراعی خریداری کرد تا در آن‌جا به کشاورزی مشغول شود.

در سال‌های دهه ۱۸۳۰، دانیل برای خرید یک ماشین کاه‌خردکن به آمریکا رفت و یک دستگاه تراکتور از شرکت Bull خریداری کرد و آن را به کانادا برد. چند سال بعد دانیل مسی، مزرعه خود را به پسرش واگذار کرد که اندکی بعد از این واقعه Richard Vaughan برای ساخت ادوات کشاورزی با هارت مسی شریک شد.

در سال ۱۸۷۱، هارت مسی بازنشسته شد و هشت سال بعد، کارخانه تولید ادوات کشاورزی به علت کمبود مواد اولیه و وسایل موردنیاز از شهر نیوکاسل به تورنتو نقل مکان کرد و در سال ۱۸۹۱ با ادغام با شرکت هریس شرکت جدیدی به نام مسی- هریس به وجود آمد که با - جرثقیل یدک کش خزانه - پیوستن شرکت فرگوسن به آن، شرکت مسی- - جرثقیل یدک کش خزانه - فرگوسن پا به عرصه وجود گذاشت.

در واقع تاریخچه مسی- هریس به سال ۱۸۴۷ بازمی‌گردد یعنی زمانی که دانیل مسی اقدام به تاسیس یک کارگاه ساخت ادوات ساده کشاورزی کرد و یک - جرثقیل یدک کش خزانه - دهه بعد آلاستون - جرثقیل یدک کش خزانه - هریس به منظور ساخت و تعمیر ماشین‌آلات کشاورزی اقدام به تاسیس یک ریخته‌گری کرد.

نخستین فعالیت‌های مسی‌- هریس

مسی- هریس در سال‌های فعالیت خود سرانجام دست به تاسیس یک شرکت در سال ۱۸۹۱ زد. این شرکت یک اختراع بسیار بزرگ انجام داد و توانست اولین کمابین خودگردان جهان را در سال ۱۹۳۸ تولید کند.

از دیگر رویدادهای مهم در دهه ۹۰ می‌توان به تراکتور MF362 با یک سیستم انتقال قدرت ۱۲ سرعته با تنها یک دسته دنده اشاره کرد. با شروع جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۱۴، نیاز اساسی به پیشبرد مکانیزاسیون کشاورزی احساس می‌شد و نقش اصلی تراکتورها در این میان بر کسی پوشیده نبود، چرا که تراکتورها چندین برابر یک نیروی انسانی کارایی داشتند.

از سوی دیگر کانادا سربازان بسیاری در کشورهای اروپایی داشت، از این رو شرکت Massey-Harris دست به اقداماتی زد که بتواند نیروهای انسانی را با خودروها جایگزین کند. در آن - جرثقیل یدک کش خزانه - زمان، کانادا با کمبود تراکتور مواجه بود، بنابراین دولت کانادا در سال ۱۹۱۷ اقداماتی به منظور پیدا کردن تراکتور مناسب شرایط کشورش به عمل آورد و در نهایت مدل Big Bull از کارخانه تراکتورسازی Bull را انتخاب کردند اما به دلیل پاره‌ای کمبودها این توافقنامه با شرکت مذکور، عاقبت خوشی در پی نداشت و این قرارداد به سرانجام نرسید.

قرارداد دیگری با شرکت Parrett Tractor شهر - جرثقیل یدک کش خزانه - شیکاکو در سال - جرثقیل یدک کش خزانه - ۱۹۱۸ منعقد و قرارشد براساس آن شرکت مسی ـ هاریس به تولید تراکتور به منظور استفاده در زمین‌های کانادا بپردازد. طی این قرارداد سه مدل با ۲۲، ۲۵ و ۲۸ اسب‌بخار قدرت اما با ساختاری - جرثقیل یدک کش خزانه - یکسان ساخته و وارد بازار - جرثقیل یدک کش خزانه - شدند.

شکل‌گیری مسی‌-فرگوسن

بین دو جنگ جهانی اول و دوم، شرکت مسی ـ هاریس تولید خود را متوقف نکرد و مدل‌های گوناگونی از تراکتورها را به بازار عرضه کرد. در دهه ۱۹۴۰ هاری - جرثقیل یدک کش خزانه - فرگوسن تراکتور مدل TO-20 را به شرکت مسی ـ - جرثقیل یدک کش خزانه - هاریس پیشنهاد کرد. با وجود آن‌که این این تراکتور مجهز به - جرثقیل یدک کش خزانه - ضمائم پیشرفته‌ای - جرثقیل یدک کش خزانه - بود اما شرکت از پذیرفتن این مدل سر باز زد - جرثقیل یدک کش خزانه - و فرگوسن نیز تراکتور خود را به آمریکا برد و با هنری فورد وارد معامله شد.

فرگوسن شبکه توزیع گسترده‌ای برای تراکتورهای TE-20 در آمریکا به راه انداخت که در انگلستان ساخته - جرثقیل یدک کش خزانه - می‌شدند. در سال ۱۹۵۳ شرکت مسی ـ هاریس، شرکت تراکتورسازی فرگوسن را خرید و نام آن - جرثقیل یدک کش خزانه - را به مسی ـ هاریس ـ فرگوسن تغییر داد که پس از مدت کوتاهی با حذف هاریس، این شرکت به نام مسی ـ فرگوسن درآمد.

هری فرگوسن یک مهندس با - جرثقیل یدک کش خزانه - استعداد بود که سیستم انقلابی اتصال سه‌نقطه را طراحی کرد که به تراکتور اجازه می داد به - جرثقیل یدک کش خزانه - صورت یک‌پارچه عمل کند و امروزه تمام تراکتورها، - جرثقیل یدک کش خزانه - بر اساس ایده منحصربه‌فرد او ساخته می‌شوند. در آغاز دهه ۱۹۷۰، تراکتورهای مسی ـ فرگوسن به موتورهای پرکینز مجهز شدند.

این محصول فرگوسن که توانایی تولید ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت را دارد، اولین تراکتور چهارسیلندر در سراسر جهان شناخته می‌شود. مدل ۶۷۱۸ از - جرثقیل یدک کش خزانه - یک موتور ۴٫۹ لیتری برخوردار است و از فاصله محوری ۲٫۶۷ متری بهره می‌برد. این تراکتور از لحاظ طراحی موتور، گیربکس، خروجی‌ هیدرولیک، سیستم PTO چهارسرعته و مزایای کابین، نسبت به دیگر مدل‌ها متفاوت است

گسترش فعالیت در دیگر کشورها

مسی‌فرگوسن در سال ۱۹۷۱ کارخانه محلی خود را در کشور آرژانتین رونمایی و این سایت‌ تولیدی را در سال ۱۹۶۰ به صورت رسمی راه‌اندازی کرد. این کارخانه وظیفه تولید تراکتور - جرثقیل یدک کش خزانه - و دیگر ضمائم مربوط به آن را برعهده داشت و تا سال ۱۹۹۹ فعالیت خود را ادامه می‌داد.

در این سایت مدل‌هایی از جمله ۱۶۵، ۱۵۵، ۱۵۰، ۵۱۶۰، ۵۱۴۰، ۲۵۵، ۲۵۰، ۸۵۰۰ و ۹۵۰۰ تولید می‌شد. مسی‌فرگوسن در سال ۱۹۵۵ نیز نسبت به خرید کارخانه‌های تولیدکننده - جرثقیل یدک کش خزانه - ماشین‌آلات مربوط به برداشت استرالیا اقدام کرد و در سال ۱۸۸۴ اولین خودروی برداشتی را اختراع کرد که قابلیت انجام سه عمل درو کردن، شخم‌زدن، دانه‌پاشی را به طور هم‌زمان داشت. مسی - جرثقیل یدک کش خزانه - در سال ۱۹۵۹، تمام سهام شرکت لاندینی ایتالیا را خریداری کرد و لاندینی سال‌های بسیاری را به تولید مدل‌های مختلفی از مسی‌فرگوسن پرداخت.

در سال ۱۹۸۹، فرگوسن - جرثقیل یدک کش خزانه - ۶۶ درصد از سهام لاندینی را به شرکت آرگو واگذار کرد. مسی همچنین در سال ۱۹۵۹ بخشی از سهام - جرثقیل یدک کش خزانه - موتورسازی پرکینز را خریداری کرد و این شرکت سال‌های بسیاری مشغول به تولید و ساخت موتورهای دیزلی به منظور استفاده در محصولات مسی‌فرگوسن بود.

مسی‌فرگوسن در سال ۱۹۹۰ شرکت دورمان دیزل را خریداری و آن را با موتورسازی پرکینز ادغام کرد. - جرثقیل یدک کش خزانه - مسی‌فرگوسن با خرید ۳۲ درصد از سهام شرکت اسپانیایی ابرو - جرثقیل یدک کش خزانه - که پیش‌ از آن تراکتورهای فورد - جرثقیل یدک کش خزانه - را تحت‌لیسانس تولید می‌کرد، این شرکت را در - جرثقیل یدک کش خزانه - اختیار خود گرفت و محصولات خود را به خط تولید این شرکت فرستاد. این شرکت هم‌اکنون تولیدات خود را با یک - جرثقیل یدک کش خزانه - شبکه فروش با ۵ هزار نماینده به - جرثقیل یدک کش خزانه - ۱۴۰ کشور جهان صادر می‌کند.

اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر بلوار فردوس   -   نیسان خودروبر بلوار فردوس   -   نیسان یدک کش بلوار فردوس   -   ماشین بر بلوار فردوس   -   خودرو سوار بلوار فردوس   -   جرثقیل یدک کش بلوار فردوس   -   چرخگیر بلوار فردوس   -   امداد خودرو خزانه   -   امداد خودرو سیار خزانه   -   خودروبر خزانه   -   یدک کش خزانه   -   حمل خودرو خزانه   -   حمل ماشین خزانه   -   کفی خزانه   -   کفی خودروبر خزانه   -   جرثقیل خودروبر خزانه   -   نیسان خودروبر خزانه   -   نیسان یدک کش خزانه   -   ماشین بر خزانه   -   خودرو سوار خزانه   -   جرثقیل یدک کش خزانه   -   چرخگیر خزانه   -   امداد خودرو گمرک   -   امداد خودرو سیار گمرک   -   خودروبر گمرک   -   یدک کش گمرک   -   حمل خودرو گمرک   -   حمل ماشین گمرک   -   کفی گمرک   -   کفی خودروبر گمرک   -   جرثقیل خودروبر گمرک   -   نیسان خودروبر گمرک   -   نیسان یدک کش گمرک   -   ماشین بر گمرک   -   خودرو سوار گمرک   -   جرثقیل یدک کش گمرک   -   چرخگیر گمرک   -   امداد خودرو نازی آباد   -   امداد خودرو سیار نازی آباد   -   خودروبر نازی آباد   -   یدک کش نازی آباد   -  آخرين صفحه