جرثقیل یدک کش بلوار فردوس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09089.html

تجربه داخلی‌سازی تندر۹۰ یکی از دلایلی بود که وزارت صنعت برای اولین‌بار اجازه حضور مستقل این شرکت در صنعت خودروی کشور را صادر کرد.

۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

آیا تندر۹۰ از خط تولید خارج می‌شود؟

- جرثقیل یدک کش بلوار فردوس -

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، حضور برندهای خودروساز خارجی در کشور سال‌ها با بحث و حرف‌های بسیاری همراه بوده است و بسیاری اعتقاد دارند نمی‌توان انتظار بیشتری از برخی از این خودروسازان داشت.

[caption id="attachment_200822" align="aligncenter" width="545"]جرثقیل یدک کش بلوار فردوس تمرکز رنو بر افزایش تولید و داخلی سازی در پروژه تندر۹۰ است[/caption]

مساله داخلی‌سازی خودروها توسط این خودروسازان نیز مبحثی است که تقریبا از مشکلات اصلی صنعت خودروی کشور شده و به‌‌رغم اینکه در قراردادها بند داخلی‌سازی - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - وجود دارد اما انجام آن با سختی همراه بوده است.

یکی از شرکت‌هایی که انجام داخلی‌سازی را همواره مدنظر دارد، شرکت فرانسوی رنو است. تجربه داخلی‌سازی تندر۹۰ یکی از دلایلی بود که وزارت صنعت برای اولین‌بار اجازه حضور مستقل این شرکت در صنعت خودروی کشور را صادر کرد.

سیاست اصلی وزارت صنعت داخلی‌سازی محصولات و انتقال تکنولوژی است. قطعا اگر شرکتی خواهان حضور مستقل در کشور باشد باید این اصول را اجرا کند. به نظر می‌رسد سیاست‌های فعلی بسیار جدی‌تر از گذشته پیگیری می‌شوند و شرکتی - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - که در اجرای این اصول کوتاهی کند، با مشکل - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - رو‌به‌رو خواهد شد.

قرارداد رنو به اعتقاد بسیاری از کارشناسان یک قرارداد - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - جدید در صنعت خودروی کشور به حساب می‌آید و باعث خواهد شد شرکت‌های دیگر نیز بخواهند به پیروی از رنو حضور مستقلی در کشور داشته باشند.

در همین زمینه با ساسان قربانی ، دبیر سابق انجمن قطعه‌سازان به گفت و گو پرداختیم. قربانی معتقد است ما از تجربه حضور رنو در صنعت خودروی کشور موارد بسیاری - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - را فرا گرفته‌ایم و متوجه شدیم - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - می‌توانیم از یک برند خارجی بخواهیم در ایران قطعه‌سازی و داخلی‌سازی را انجام دهد و حضورش در کشور صرف مونتاژ خودرو و کسب بازار نباشد.

به نظر شما آیا رنو با قرارداد مستقلی که امضا کرده، معادلات حضور و همکاری با صنعت خودروی کشور را تغییر داده است؟ این نکته بسیار مهمی است. ما در تجربه رنو یاد گرفتیم می‌توان از یک برند خارجی درخواست کرد در داخل کشور هم تولید داشته باشد و هم قطعه‌سازی را در ایران انجام دهد. اگر به گذشته صنعت خودروی کشور توجه کنیم، می‌بینیم چندان توفیق خاصی نداشتیم.

یعنی برندهای بین‌المللی که ما انتخاب کردیم و بخش بزرگی از بازار خودروی کشور را در اختیار گرفتند، در - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - عرصه قطعه‌سازی و توسعه صنعت خودرو چندان فعال نبودند و بیشتر دنبال سهم بازار بودند و سال‌ها محصولات با همان شکل و فرم در داخل کشور تولید شد، بدون اینکه ما در تولید قطعات آن خودرو در داخل کشور نقش داشته باشیم.

البته بعضی خودروها بعد از ۱۰ تا ۲۰ سال تولید در داخلی، بخشی از قطعاتشان ساخت داخل شد. اما رنو تجربه متفاوتی را در ایران شروع کرد. یعنی تولد خودروی تندر۹۰ با ساخت داخل همراه شد و این مزیت - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - برند رنو بود.

[caption id="attachment_203942" align="aligncenter" width="615"]جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - ساسان قربانی[/caption]

آیا خودروسازان دیگر نیز به این سمت حرکت می‌کنند که حضور مستقلی در کشور داشته باشند؟ نکته جالب اینجاست شرکت‌های رقیبی که وارد بازار ایران می‌شوند و با سیاستی که وزارت صنعت در پیش گرفته است، بازار در اختیار برندهایی قرار می‌گیرد که بخواهند ساخت داخل را انجام دهند.

اصولا ساخت داخل کردن محصولات با چه هدفی انجام می‌شود؟ چگونه می‌توانیم بهترین بهره‌برداری را از داخلی‌سازی محصولات داشته باشیم؟ ساخت داخل مزیت‌های بسیاری برای صنعت، تولید و اقتصاد کشور دارد و این امر باعث می‌شود در توسعه تکنولوژی موفق باشیم و خود را با محصولات جدید و دانش روز تطبیق دهیم.

در حوزه اشتغال‌زایی هم متخصصان ایرانی می‌توانند خود را با محصولات جدید هماهنگ کنند و آموزش - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - ببینند. از طرف دیگر اشتغال‌زایی در حوزه نیروهای تکنسین به نفع ما خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن انتقال - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - دانش فنی و تکنولوژی به صنعت خودروی کشور است و این اتفاق بسترسازی می‌کند تا بتوانیم برندهای ملی را فعال کنیم.

شرکت‌ رنو این مزایا را برای صنعت خودروی کشور به ارمغان آورده است؟ بله. این امتیاز بزرگی است که تولید خودروهای رنو در کشور به همراه دارد. شرکت‌های دیگر هم باید سعی کنند در این عرصه به رقابت بپردازند و اگر صرفا به - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - دنبال راه‌اندازی خط مونتاژ باشند با اقبال زیادی مواجه نخواهند شد.

این نکته باارزشی است و می‌توان گفت تجربه رنو بین تمام فعالیت‌هایی که در مشارکت با برندهای بین‌المللی داشته‌ایم، موفق‌تر بوده است. تجربه رنو می‌توانست موفق‌تر از این - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - باشد اما تا همین‌جا نیز نسبت به دیگر برندهایی که در ایران سهم بازاری را به دست - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - آورده‌اند، موفق - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - عمل کرده است.

یکی از مشکلات صنعت خودروی کشور این است که خودروها دیر از رده خارج شده و سال‌ها پلت‌فرم‌ها تکرار و تولید می‌شوند. به نظر شما با گذشت چند سال از حضور تندر‌۹۰ در بازار ایران، زمان خروج این خودرو از بازار فرا رسیده است و چه جایگزینی را می‌توانیم برای آن معرفی کنیم؟

به طور قطع همین‌طور است. پلت‌فرم‌ها در سراسر دنیا از طبقه‌بندی برخوردارند. برخی از آن‌ها - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - مدولار هستند که قابلیت توسعه دارند و می‌توان چند محصول مختلف را روی آن‌ها تولید کرد.

ضمن - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - آن‌که این پلت‌فرم‌ها - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - قابلیت آن را دارند که به سطح بالاتری از تکنولوژی ارتقا پیدا کنند. پلت فرم تندر‌۹۰ نیز - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - این ویژگی را دارد و قطعا تا چند سال‌ آینده این خودرو در بازار ایران نخواهد - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - بود. در اثر سیاست‌هایی که رنو تلویحا اعلام - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - کرده است، تولید این خودرو متوقف - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - می‌شود و محصولات جدیدی جایگزین آن خواهد شد.

محصولات جدید از تکنولوژی‌های روز برخوردارند یعنی ضمن آن‌که محصول جدید روی پلت‌فرم نصب می‌شود، - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - پلت‌فرم نیز به روز خواهد شد. این برنامه‌ای است که رنو - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - اعلام کرده و ما باید پیگیری کنیم تا مواردی که اعلام‌ شده‌اند، انجام شوند و به صورت هم‌زمان قطعه‌سازان داخلی نیز خود را برای سطح - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - بالاتری از تکنولوژی آماده کنند تا قطعات را به صورت هماهنگ ارائه دهند.

به نظر شما با خروج پلت‌فرم تندر‌۹۰، تولید محصولات دیگری که - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - روی این پلت‌فرم ساخته شده‌اند - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - مانند ساندرو نیز متوقف می‌شود؟ روی پلت‌فرم X90 محصولات مختلفی قرار می‌گیرد که می‌توانند حتی تا ۲۰ سال آینده هم ارائه شوند. - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - اما با حضور مدل‌های جدید، این محصولات جایگزین می‌شوند و از نظر ویژگی‌های - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - عمومی مانند گیربکس اتوماتیک، سیستم نویگیشن و... تغییر می‌کنند.

این احتمال وجود دارد که سیستم ESB جای ABS را بگیرد. از این رو محصول به‌طور کلی - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - تغییر می‌کند اما پایه پلت‌فرم به دلیل ماندگاری، حفظ می‌شود. یعنی محصول تندر‌۹۰ با قابلیت‌های دیگر تکنولوژیک دیده می‌شود.

رنو یا شرکت‌های دیگر برنامه‌ای برای تولید خودروهای برقی در ایران دارند؟ به‌طور - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - قطع باید این کار را نجام دهند در غیر این صورت بازنده خواهند بود. اگر به عقب برگردیم می‌بینیم که سال‌های گذشته موبایل در کشور ما وجود نداشت و با - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - یک فاصله‌خاصی از اروپا موبایل وارد کشور ما شد. اوایل این محصول تنها در دست عده خاصی بود و بعد از آن توسعه پیدا کرد و - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - در حال‌حاضر فراگیر شد.

تقریبا تمام محصولات صنعتی و تکنولوژیک این ویژگی را دارند، تکنولوژی راه خود را در جوامع باز می‌کند و پیش می‌رود. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود در آینده با توجه به شرایط زیست‌محیطی، خودروهای برقی جایگزین خودروهایی با سوخت فسیلی شوند.

طبیعی است برندی مانند رنو باید برای خودروهای برقی برنامه داشته باشد تا بتواند سهمی را که به دست آورده است، توسعه دهد. در عین‌حال تمام برند‌هایی که قصد مشارکت با ایران را دارند، باید با محصولات جدید و سهم ساخت داخل وارد بازار شوند. این دو - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - ویژگی باعث می‌شوند، این - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - برندها موفق باشند. اگر این برندها محصولاتی با تکنولوژی‌های قدیمی - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - یا از رده ‌خارج‌شده را بیاورند، قطعا به موفقیت دست پیدا نخواهند کرد.

موضوع دیگر این است که سعی کنند این محصولات در داخل کشور تولید شوند یعنی به شکلی محصولات انتخاب شود که - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - از تنوع غیرضروری جلوگیری شود و روی ساخت داخل، کیفیت و تیراژ اقتصاد تاکید شود.

این مهم‌ترین عواملی که می‌تواند به موفقیت برند - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - و اقتصاد کشور کند و برای صنعت خودروی ما موفقیت به همراه خواهد داشت. - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - تیراژهای پایین به‌هیچ عنوان موفق نخواهند شد چراکه - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - برنامه‌ای برای ساخت داخل آن‌ها نمی‌توان در نظر گرفت.

در نتیجه قیمت تمام‌شده آن‌ها - جرثقیل یدک کش بلوار فردوس - بالاست و سهم محدودی از بازار را به خود اختصاص می‌دهند. یکی از دلایلی که تندر۹۰ موفق شد و قیمت آن‌هم تا حدودی قابل قبول بود، ساخت داخل آن است.

اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر یافت آباد   -   نیسان خودروبر یافت آباد   -   نیسان یدک کش یافت آباد   -   ماشین بر یافت آباد   -   خودرو سوار یافت آباد   -   جرثقیل یدک کش یافت آباد   -   چرخگیر یافت آباد   -   امداد خودرو بلوار فردوس   -   امداد خودرو سیار بلوار فردوس   -   خودروبر بلوار فردوس   -   یدک کش بلوار فردوس   -   حمل خودرو بلوار فردوس   -   حمل ماشین بلوار فردوس   -   کفی بلوار فردوس   -   کفی خودروبر بلوار فردوس   -   جرثقیل خودروبر بلوار فردوس   -   نیسان خودروبر بلوار فردوس   -   نیسان یدک کش بلوار فردوس   -   ماشین بر بلوار فردوس   -   خودرو سوار بلوار فردوس   -   جرثقیل یدک کش بلوار فردوس   -   چرخگیر بلوار فردوس   -   امداد خودرو خزانه   -   امداد خودرو سیار خزانه   -   خودروبر خزانه   -   یدک کش خزانه   -   حمل خودرو خزانه   -   حمل ماشین خزانه   -   کفی خزانه   -   کفی خودروبر خزانه   -   جرثقیل خودروبر خزانه   -   نیسان خودروبر خزانه   -   نیسان یدک کش خزانه   -   ماشین بر خزانه   -   خودرو سوار خزانه   -   جرثقیل یدک کش خزانه   -   چرخگیر خزانه   -   امداد خودرو گمرک   -   امداد خودرو سیار گمرک   -   خودروبر گمرک   -   یدک کش گمرک   -  آخرين صفحه