خودرو سوار خزانه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09103.html

ما برای این‌که وارد بازارهای بین‌المللی شویم، باید در سه بخش سرمایه‌گذاری کنیم و آن‌ها را توسعه دهیم. یک بخش مربوط به قیمت تمام شده تولید محصول است، بخش دوم کیفیت کالا و بخش سوم زمان‌بندی‌های تولید است

۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

بدون کمک دولت اتفاقی در قطعه‌سازی نمی‌افتد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، با وجود تلاش قطعه‌سازان برای توسعه و رشد تولید، به‌نظر می‌رسد شرایط آن‌ها به خصوص در پسابرجام پیشرفت قابل توجهی نداشته است. برخی از کارشناسان و فعالان این - خودرو سوار خزانه - صنعت، - خودرو سوار خزانه - دلیل این مساله را نبود برنامه و استراتژی مدون و کاربردی می‌دانند. همچنین نبود منابع مالی کافی در این زمینه، یکی دیگر از موانع این مسیر به شمار می‌رود.

[caption id="attachment_200551" align="aligncenter" width="635"]خودرو سوار خزانه برای تولید محصول رقابتی - خودرو سوار خزانه - نیازمند ماشین‌آلات پیشرفته هستیم[/caption]

در این رابطه یکی از فعالان صنعت قطعه‌سازی - خودرو سوار خزانه - در گفت‌وگو - خودرو سوار خزانه - با  «دنیای خودرو» با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی جدید توسط دولت، برای سه بخش قیمت تمام شده تولید، زمان‌بندی تولید و - خودرو سوار خزانه - کیفیت نهایی محصول برای توسعه صنعت خودرو و حضور در فضای رقابت بین‌المللی، گفت: «ما برای این‌که وارد بازارهای بین‌المللی شویم، باید در سه بخش سرمایه‌گذاری کنیم و آن‌ها را توسعه دهیم. یک بخش - خودرو سوار خزانه - مربوط به قیمت تمام شده تولید محصول است، بخش دوم کیفیت کالا و بخش سوم زمان‌بندی‌های تولید است.»

محسن رزم‌خواه در ادامه با - خودرو سوار خزانه - بیان این‌که برای رقابتی کردن کیفیت و - خودرو سوار خزانه - قیمت محصولات تولید داخل در تراز بین‌المللی نیازمند سرمایه‌گذاری در زمینه دانش فنی و تکنولوژی هستیم، - خودرو سوار خزانه - افزود: «برای این‌که بتوانیم محصول را با کیفیت قابل رقابت در بازارهای بین‌المللی تولید کنیم، نیازمند ماشین‌آلات پیشرفته، دانش فنی - خودرو سوار خزانه - روز، مدیران کارآمد در سطح جهانی و نیروی انسانی ماهر هستیم.»

به گفته وی، وجود همه این عوامل به منابع مالی کافی نیاز دارد. ضمن این‌که باید توجه داشته باشیم این‌ها نه هزینه، بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده به شمار می‌رود.

رزم‌خواه همچنین اظهار کرد: «اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت بر روی این سه سرفصلی که اشاره شد سرمایه‌گذاری کند، - خودرو سوار خزانه - بودجه تعیین شود و طبق - خودرو سوار خزانه - زمان‌بندی مشخص به سطحی از رقابت بین‌المللی برسیم، خواهیم توانست در بازار جهانی حضور یابیم، در غیر این‌صورت با شعار دادن و منفعل بودن، اتفاقی نمی‌افتد. هیچ جای دنیا بدون کمک دولت، بودجه و هزینه‌های دولتی، صنایع نتوانسته‌اند در سطح بین‌المللی - خودرو سوار خزانه - رقابت کنند.»

این فعال صنعت - خودرو سوار خزانه - خودرو با بیان این‌که صنعت خودرو باید به شکل یک - خودرو سوار خزانه - مجموعه دیده شود و استراتژی مشخصی برای آن تعریف شود، گفت: «استراتژی قبلی که برای این صنعت تدوین شده بود، به آن شکل مورد استفاده قرار نگرفت. ضمن این‌که آن برنامه پس از - خودرو سوار خزانه - برجام دیگر قابل استفاده نیست و درحال حاضر باید بر اساس شرایط امروز، یک استراتژی جدید در چارچوب همکاری‌های بین‌المللی تدوین و پیش از هر چیز، برای توسعه صنعت کشور برنامه‌ریزی - خودرو سوار خزانه - شود.»

وی با تاکید بر این‌که باید یک شورای‌عالی صنایع فراقوه‌ای تشکیل شود که برای تقویت صنایع مهم در ایران برنامه‌ریزی کند تا این صنایع در تراز بین‌المللی رشد و ارتقا یابد، تصریح کرد: «صنعت خودروی کشور که ظرف دو دهه رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است، امروز به دلیل نبود استراتژی از - خودرو سوار خزانه - مشکلات زیادی رنج می‌برد. در واقع می‌توان گفت ما به ۳۵ سال قبل که مونتاژکار بودیم، بازگشته‌ایم.»

محسن رزم‌خواه با بیان این‌که برای قطعه‌سازان راهی جز این وجود ندارد که برای خرید دانش فنی، تکنولوژی، دانش مدیریت و... هزینه کنند، گفت: «موضوع مهم و قابل توجه این است - خودرو سوار خزانه - که برای حضور در بازارهای جهانی الزاما باید شریک خارجی داشت، اگرچه این کار به دلیل تامین منابع مالی مورد نیاز بسیار دشوار است. بر این اساس باید به دنبال تامین منابع رفت که یکی از مهم‌ترین عوامل در این مسیر، وصول - خودرو سوار خزانه - مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان است.» وی افزود: «متاسفانه این روزها در مورد میزان - خودرو سوار خزانه - مطالبات قطعه‌سازان، واقعیت بیان نمی‌شود. خودروسازان به راحتی اعلام می‌کنند بدهی قطعه‌سازان را پرداخته‌اند، یا ادعا می‌کنند پول واحدهای تولیدی قطعه را ۱۲۰ روزه - خودرو سوار خزانه - می‌دهند، درحالی که عملا این‌طور نیست.»

اولين صفحه   -  کفی خودروبر بلوار فردوس   -   جرثقیل خودروبر بلوار فردوس   -   نیسان خودروبر بلوار فردوس   -   نیسان یدک کش بلوار فردوس   -   ماشین بر بلوار فردوس   -   خودرو سوار بلوار فردوس   -   جرثقیل یدک کش بلوار فردوس   -   چرخگیر بلوار فردوس   -   امداد خودرو خزانه   -   امداد خودرو سیار خزانه   -   خودروبر خزانه   -   یدک کش خزانه   -   حمل خودرو خزانه   -   حمل ماشین خزانه   -   کفی خزانه   -   کفی خودروبر خزانه   -   جرثقیل خودروبر خزانه   -   نیسان خودروبر خزانه   -   نیسان یدک کش خزانه   -   ماشین بر خزانه   -   خودرو سوار خزانه   -   جرثقیل یدک کش خزانه   -   چرخگیر خزانه   -   امداد خودرو گمرک   -   امداد خودرو سیار گمرک   -   خودروبر گمرک   -   یدک کش گمرک   -   حمل خودرو گمرک   -   حمل ماشین گمرک   -   کفی گمرک   -   کفی خودروبر گمرک   -   جرثقیل خودروبر گمرک   -   نیسان خودروبر گمرک   -   نیسان یدک کش گمرک   -   ماشین بر گمرک   -   خودرو سوار گمرک   -   جرثقیل یدک کش گمرک   -   چرخگیر گمرک   -   امداد خودرو نازی آباد   -   امداد خودرو سیار نازی آباد   -   خودروبر نازی آباد   -  آخرين صفحه