جرثقیل یدک کش کهریزک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09284.html

خدمات پس از فروش ابزاری برای توسعه بازار به شمار می‌رود و همچنین خدمتی برای کسب رضایت مشتری و وفادارسازی مشتریان بالفعل است

۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

سازمان حمایت در تعریف حقوق مشتری کارآمد عمل نمی‌کند

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، اهمیت خدمات پس از فروش توسط عرضه‌کنندگان خودرو امروزه از آن درجه از اهمیت برخوردار است که می‌تواند بر افزایش - جرثقیل یدک کش کهریزک - یا کاهش میزان فروش یک خودرو تاثیر بگذارد. با این حال کیفیت ارائه - جرثقیل یدک کش کهریزک - این خدمات در کشور ما به گونه‌ای است که معمولا رضایت مشتریان را به همراه ندارد. بر این اساس احتمال دارد با حضور شرکت‌های خارجی و خودروسازان خارجی - جرثقیل یدک کش کهریزک - در کشور، معنا و مفهوم خدمات پس از فروش - جرثقیل یدک کش کهریزک - نیز تغییراتی را تجربه کند.

ابزاری برای توسعه بازار در این رابطه یکی از کارشناسان صنعت خودرو در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اشاره به اینکه تعریفی که به طور معمول از خدمات پس از فروش در کشور ما وجود دارد، در واقع به معنی جبران زحمت است، گفت: «این مفهوم به - جرثقیل یدک کش کهریزک - این معنی است که زحمتی برای مشتری - جرثقیل یدک کش کهریزک - ایجاد و بعد جبران می‌شود. در واقع یک اتفاقی برای محصول می‌افتد و یک مشکل روی می‌دهد، حالا بخشی که باعث به وجود آمدن این مشکل شده است، باید اقدامی برای جبران هزینه و زحمت داشته باشد.»

نادر وهاب‌آقایی ضمن توضیح این مطلب که در صنعت خودرو نیز ارائه خدمات پس از فروش با چنین تعریفی جا افتاده است، اظهار کرد: «به این ترتیب خودرو با ایرادی که دارد، به مشتری تحویل داده می‌شود و بعد شرکت در صدد جبران آن ایراد بر می‌آید. در تعریف رایج به این فرایند خدمات پس از فروش گفته نمی‌شود.» وی با بیان اینکه خدمات پس از فروش یک تعریف اصلی دارد که در حوزه بازاریابی معنا - جرثقیل یدک کش کهریزک - می‌یابد، افزود: «خدمات پس از فروش ابزاری برای توسعه بازار به شمار می‌رود و همچنین خدمتی برای کسب رضایت مشتری و وفادارسازی مشتریان بالفعل است.»

به گفته وهاب‌آقایی چون این فرایند در جهت توسعه بازار است، بنابراین در حوزه مارکتینگ و بازاریابی طبقه‌بندی - جرثقیل یدک کش کهریزک - می‌شود، نه در حوزه تکنیکال و فنی. این کارشناس صنعت خودرو با اشاره به اینکه فعال کردن مشتریان بالقوه توسط واحدهای مارکتینگ صورت می‌گیرد، تاکید کرد: «این فرایند نیز به کمک شناسایی و رفع نیاز مشتری انجام می‌شود. یعنی اگر مشتری انتظار دارد خودرو از در منزل تحویل گرفته شود، باید این اتفاق بیفتد تا مشتری بیشتری جذب شود. در عین حال اگر مشتری انتظار دارد در سیستم خدمات پس از فروش مثلا - جرثقیل یدک کش کهریزک - تعویض روغن رایگان باشد، شرکت عرضه‌کننده خودرو باید همین کار را انجام دهد.»

موفقیت شرکت‌های پیشرو و مبتکر نادر وهاب‌آقایی در ادامه با بیان اینکه اصل موضوع در این زمینه شناخت نیاز مشتری و برآورده کردن آن است، گفت: «هر کار خلاقانه و ابتکاری نیز می‌تواند در چهارچوب خدمات پس از فروش طبقه‌بندی شود. اما ما این مفهوم را در ایران نداریم. فعالیت خلاقانه یعنی پیش از اینکه نیاز مشتری اعلام شود، برای برآورده کردن آن راهکاری در نظر گرفته شده باشد.»

وی در توضیح این مطلب که شرکت‌های خارجی بخشی به عنوان «Servicr Marketing» دارند، افزود: «حضور شرکت‌های خارجی در کشور می‌تواند به تغییر و واقعی شدن این مفهوم کمک کند. برای مثال فولکس‌واگن از شرکت‌هایی است که در حال تغییر دادن مفاهیم خدمات پس از فروش در کشور ماست.»

وهاب‌آقایی با بیان اینکه در این زمینه - جرثقیل یدک کش کهریزک - شرکت‌های پیشرو موثرتر خواهند بود، اظهار کرد: «معمولا شرکت‌های فرانسوی دنباله‌رو هستند نه ایده دهنده.

اما شرکت‌هایی مانند بنز، ب‌ام‌و، تویوتا و فولکس‌واگن در حوزه خدمات پس از فروش از شرکت‌های ایده‌دهنده هستند. بنابراین به خصوص اگر شرکت‌های آلمانی با - جرثقیل یدک کش کهریزک - وجود نمایندگی رسمی وارد ایران شوند، می‌توانند معنی خدمات پس از فروش در کشور - جرثقیل یدک کش کهریزک - را تغییر دهند.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور شرکت‌های پیشرو و ایده‌دهنده در کشور می‌تواند باعث ایجاد رقابت شود تا - جرثقیل یدک کش کهریزک - خودروسازان داخلی نیز نحوه ارائه خدمات پس از فروش خود را تغییر دهند، گفت: «در حوزه خودروهای وارداتی این مساله قطعا تاثیرگذار خواهد بود. چه بسا در حال حاضر برای خودروهای - جرثقیل یدک کش کهریزک - خارجی ایران‌خودرو شرکت مستقلی تاسیس شده است که شبکه نمایندگی مجزایی دارند و کاملا بر اساس رقابت - جرثقیل یدک کش کهریزک - با رقبای خارجی فعالیت می‌کنند.»

این کارشناس خودرو همچنین با تاکید بر اینکه حقوق مشتریان باید به درستی تبیین شود، افزود: «در کشور ما سازمان‌ها در تعریف حقوق مشتریان کارآمد نیستند. با این حال انتظار - جرثقیل یدک کش کهریزک - می‌رود سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده این حقوق را تعریف کند، در صورتی که این سازمان روی این حقوق آن طور که انتظار می‌رود، فعالیت نمی‌کند.»

- جرثقیل یدک کش کهریزک -
اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر بوستان   -   نیسان خودروبر بوستان   -   نیسان یدک کش بوستان   -   ماشین بر بوستان   -   خودرو سوار بوستان   -   جرثقیل یدک کش بوستان   -   چرخگیر بوستان   -   امداد خودرو کهریزک   -   امداد خودرو سیار کهریزک   -   خودروبر کهریزک   -   یدک کش کهریزک   -   حمل خودرو کهریزک   -   حمل ماشین کهریزک   -   کفی کهریزک   -   کفی خودروبر کهریزک   -   جرثقیل خودروبر کهریزک   -   نیسان خودروبر کهریزک   -   نیسان یدک کش کهریزک   -   ماشین بر کهریزک   -   خودرو سوار کهریزک   -   جرثقیل یدک کش کهریزک   -   چرخگیر کهریزک   -   امداد خودرو قرچک   -   امداد خودرو سیار قرچک   -   خودروبر قرچک   -   یدک کش قرچک   -   حمل خودرو قرچک   -   حمل ماشین قرچک   -   کفی قرچک   -   کفی خودروبر قرچک   -   جرثقیل خودروبر قرچک   -   نیسان خودروبر قرچک   -   نیسان یدک کش قرچک   -   ماشین بر قرچک   -   خودرو سوار قرچک   -   جرثقیل یدک کش قرچک   -   چرخگیر قرچک   -  آخرين صفحه