چرخگیر کهریزک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09285.html

صنعت خودروی ایران به‌رغم هدف‌گذاری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مندرج در اسناد توسعه بالادستی، نیازمند تدوین استراتژی‌های به‌روزتری است

۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

بازی عوض می‌شود

رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو - درحالی که ما همچنان گرفتار یافتن معادل‌های مناسب برای واژه‌هایی مانند استارت‌آپ، گجت، گیزمو، اپلیکیشن، توربو و... هستیم، روش کسب‌وکار و - چرخگیر کهریزک - رویکردهای فناوری به‌سرعت در دنیا در حال تغییر است، تغییراتی که اگر بخواهیم به انتظار مشخص شدن نتایج نهایی بنشینیم، نتیجه‌ای جز عقب‌ماندگی بیشتر از - چرخگیر کهریزک - اکوسیستم صنعت و اقتصاد جهانی ندارد.

[caption id="attachment_191814" align="aligncenter" width="345"]چرخگیر کهریزک  قطعه‌ سازی[/caption]

در صنعت خودرو گرچه عمده تحولات مربوط به اتوماسیون صنعتی و نرم‌افزارهای طراحی‌شده برای ارتباط با مشتری در بخش‌های فروش و خدمات پس از فروش است اما تنظیم از راه دور بخش‌های نرم‌افزاری خودرو نیز به‌تازگی به سرویس‌های خدماتی برخی خودروسازان پیشرو افزوده شده است.

از سوی دیگر، مباحث مربوط به خودروهای الکتریکی و نیز خودروهای خودران هر - چرخگیر کهریزک - روز در حال توسعه است و در بخش نخست یعنی خودروهای الکتریکی انگیزه‌های تسریع کار برای خودروسازان بیشتر شده است، انگیزه‌هایی همچون الزامات روزافزون درخصوص کاهش آلایندگی‌ها و موعدهای تعیین‌شده برای افزایش محدودیت‌های تردد خودروهای دیزلی - چرخگیر کهریزک - و حتی بنزینی در برخی کشورها.

این شرایط، خودروسازی به روش سنتی را - چرخگیر کهریزک - به چالش می‌کشد و محکوم به تهدید و تعطیل می‌کند. اما فرصتی نیز در همین شرایط برای صنعت خودروی ایران - چرخگیر کهریزک - نهفته است؛ فرصت دنبال کردن این تحولات تازه و پیگیری فناوری‌های نوین مربوط به آن از همین ابتدای بازی با هدف بومی‌سازی آن‌ها.

این مهم در - چرخگیر کهریزک - کشور ما در نه‌تنها - چرخگیر کهریزک - در بخش‌های هسته‌ای و تسلیحاتی بلکه در بخش‌هایی همچون شبیه‌سازی، - چرخگیر کهریزک - نانوتکنولوژی، سلول‌های بنیادین و... حسن سابقه دارد.

صنعت خودروی ایران به‌رغم هدف‌گذاری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مندرج در اسناد - چرخگیر کهریزک - توسعه بالادستی، نیازمند تدوین استراتژی‌های به‌روزتری است، استراتژی‌هایی که بر مبنای تعقیب با رویکرد سبقت تدوین شده باشند وگرنه تا ما به نقطه بیتوته قافله فناوری و کسب‌وکار - چرخگیر کهریزک - نوین صنعت خودروی جهان برسیم، این - چرخگیر کهریزک - قافله چند منزل پیش‌تر خواهد - چرخگیر کهریزک - بود و کالای ما خریداری نخواهد داشت.

تاکید بر داخلی‌سازی قطعات و بومی‌سازی فناوری‌ها که به‌درستی در قراردادهای خارجی صنعت خودروی ایران لحاظ شده است، مهم‌ترین نقطه این قراردادها و قابل اتکاترین بخش آن‌ها برای خودروساز شدن است. در کنار این رویکرد، نگاه به - چرخگیر کهریزک - بازارهای - چرخگیر کهریزک - خارجی باید سرلوحه کار صنعت خودرو و نیز صنعت قطعه‌سازی ایران باشد.

مادامی‌که قطعه‌سازان ما با هدف فروش به خودروسازان داخلی تولید می‌کنند و خودروسازان داخلی نیز تنها به بازار داخلی چشم دوخته‌اند، پیشرفتی برای صنعت خودروی ایران حاصل نخواهد شد.

اما وقتی قطعه‌ساز ایرانی با هدف تولید قطعه برای خودروسازان جهانی در پی تعامل - چرخگیر کهریزک - با خودروسازان و قطعه‌سازان بزرگ دنیا باشد و خودروساز - چرخگیر کهریزک - ایرانی به دنبال کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و فراتر از آن، می‌توان منتظر اتفاقات خوبی در صنعت خودروی ایران بود.