خودرو سوار قرچک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09298.html

شرکت خودروسازی اشکودا در چک که به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فولکس‌واگن شناخته می‌شود، قصد دارد با طراحی یک خودروی جدید اقتصادی و ارزان‌قیمتی وارد بازار هند شود.

۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

اشکودا هند را به بازار جدید فولکس‌واگن تبدیل خواهد کرد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از رویترز این خودروی جدید از پلت‌فرم‌های ارزان‌قیمت فولکس‌واگن استفاده خواهد کرد - خودرو سوار قرچک - و گفت‌وگوها برای ورود فولکس‌واگن به بازار هند بین مدیران شرکت فولکس‌واگن طی - خودرو سوار قرچک - یک ماه - خودرو سوار قرچک - گذشته - خودرو سوار قرچک - انجام شده است.

[caption id="attachment_203075" align="aligncenter" width="700"]خودرو سوار قرچک اشکودا هند را به بازار جدید فولکس‌واگن تبدیل خواهد کرد[/caption]

ظاهرا جلسات فوق پس از پایان نافرجام جلسات فولکس‌واگن و تاتا موتورز هند برای همکاری با یکدیگر و حضور یافتن فولکس‌واگن در هند به کمک این شرکت هندی آغاز شده بود.

با این وجود فولکس‌واگن شرکت اشکودا را مسئول پیدا کردن همکاران و قطعه‌سازان هندی برای همکاری در طراحی تولید خودروی مزبور، کرده است.

با وجود اینکه اشکودا تا امروز دسترسی به پلت‌فرم MQB A0 - خودرو سوار قرچک - گروه فولکس‌واگن را داشته است، اما برای طراحی یک خودرو با حداقل هزینه‌ها قطعا نیاز به پلت‌فرم ساده‌تر به‌علاوه همکاری با قطعه‌سازان یا به - خودرو سوار قرچک - تعبیر درست‌تر ارزان‌سازان هندی، وجود دارد.

برنهارد مایر، مدیرعامل اشکودا در گفت‌وگویی که روز گذشته در نمایشگاه فرانکفورت با - خودرو سوار قرچک - رویترز داشت، عنوان کرد: «ما برای حضور یافتن در بازار هند استانداردهای کیفی و پلت‎فرم‌های خود را کنار خواهیم گذاشت و البته قصد داریم همکاران جدیدی را برای کاهش هزینه‌ها پیدا کنیم.

واضح است که بدون محلی‌سازی و - خودرو سوار قرچک - تحقیق در مورد روش‌های کاهش هزینه، نمی‌توانیم حضور موفقی در هند داشته باشیم چرا‌که پلت‌فرم MQB A0 در حال حاضر هرگز ابزار مناسبی برای رقابت با دیگر فعالان - خودرو سوار قرچک - بازار هند نیست».

پیش‌بینی شده - خودرو سوار قرچک - بود که تا سال ۲۰۲۰ هند به سومین بازار بزرگ خودرو تبدیل شود، اما طی ماه‌های اخیر رشد فروش خودرو کاهش پیدا کرده و البته دلیل آن سیاست‌های جدید است که دولت هند برای مالیات بر - خودرو سوار قرچک - فروش خودرو در نظر - خودرو سوار قرچک - گرفته است.

البته - خودرو سوار قرچک - خودروهای اقتصادی مثل هیوندای - خودرو سوار قرچک - i10 و شورولت سونیک که برای - خودرو سوار قرچک - بازار هند طراحی و تولید می‌شوند، شانس زیادی برای موفقیت در بازارهای دیگری چون جنوب آفریقا،خاورمیانه و حتی ایران دارند.

همچنین ماتیاس مولر، مدیرعامل فولکس‌واگن در نمایشگاه فرانکفورت قول - خودرو سوار قرچک - تولید یک خودرو با همکاران چینی این گروه به‌صورت جوینت‌ونچر را برای بازار چین در سال ۲۰۱۹ داده است.