ماشین بر انقلاب

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08772.html

عنوان خودروی ارزان به خودروهایی اطلاق می‌شود که افراد با درآمد کم هم بتوانند آن‌ها را خریداری کنند، اما این خودروها لزوما اقتصادی نیستند. خودروی اقتصادی به خودرویی گفته می‌شود که در طول عمرش بهترین پاسخ را بدهد

۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲

حرکت خودروسازان جهان به سوی تولید ارزان

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، تولید خودروهای اقتصادی یا آنچه در کشورمان به‌عنوان خودروهای ارزان شناخته می‌شود، یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های خودروسازان بزرگی نظیر فورد، تویوتا و فولکس‌واگن و چندین شرکت دیگر است.

خودروسازان بزرگ دنیا تقریبا هرسال به معرفی محصول اقتصادی جدیدی می‌پردازند و یا محصولات قبلی خود را به صورت کامل به‌روز‌رسانی می‌کنند. آنچه که در همه این خودروسازان مشترک است، دغدغه تولید خودروهایی است که دارای کیفیت و آپشن‌های مختلف هستند و البته قیمت مناسبی برای عموم جامعه دارند.

[caption id="attachment_205069" align="aligncenter" width="700"]ماشین بر انقلاب خودروی اقتصادی به خودرویی گفته می‌شود که در طول عمرش بهترین پاسخ را بدهد[/caption]

یک خودروی اقتصادی خودرویی است که برای خرید کم‌هزینه طراحی شده است. خودروهای اقتصادی معمولا کوچک (جمع و جور یا کامپکت)، سبک‌وزن و ارزان‌قیمت هستند.

طراحی خودروهای اقتصادی باید با دقت بسیار زیادی انجام شود. بسیاری از نوآوری‌ها در طراحی خودرو درابتدا برای خودروهای اقتصادی انجام شده و با تغییرات دیگر برای خودروهای گرا‌ن‌قیمت (پریمیوم و لوکس) استفاده شده است.

حساسیت بسیار بالا برای تولید - ماشین بر انقلاب - این‌گونه خودروها و همچنین حجم بسیار فراوان کاری که باید برای تولید این خودروها به کار گرفته شود، شاید سخت‌تر از طراحی و تولید خودروهای فرمول۱ باشد.

اما خودروی ارزان یا اقتصادی در جهان به چه خودرویی گفته می‌شود؟ خودرویی که با قیمت ارزان تمام شود و هزینه‌های ماهانه آن پایین باشد و - ماشین بر انقلاب - همچنین مصرف سوخت کمتری نسبت به دیگر خودروها داشته باشد. المان‌های خودروی ارزان به موارد بسیاری از جمله سوخت، هزینه‌های تعمیر و نگهداری و همچنین بحث بیمه و مالیات خودرو بازمی‌گردد.

در کشورمان بحث تولید و همکاری - ماشین بر انقلاب - با خودروسازان جهانی برای تولید خودروهای ارزان مطرح بوده و اخبار بسیاری دراین خصوص منتشر شده است. در این - ماشین بر انقلاب - رابطه خودروهای مختلفی وارد بازار شده‌اند، اما درنهایت قیمت آن‌ها همواره بیش از پیش‌بینی اولیه شده است.

به نظر می‌رسد نگاه صنعت خودرو به خودروهای اقتصادی اشتباه باشد. چراکه ممکن است - ماشین بر انقلاب - حتی خودرویی با قیمت مثلا ۱۵ میلیون تومان در کشور تولید شود، اما هزینه‌ نگهداری و مصرف سوخت آن بسیار بالا باشد. پس صرف داشتن قیمت پایین برای یک خودرو دلیل بر اقتصادی بودن آن نیست.

در خصوص تعریف خودروی ارزان و اقتصادی امیرحسین‌کاکایی کارشناس صنعت خودرو به «دنیای خودرو» می‌گوید: «عنوان خودروی ارزان به خودروهایی اطلاق می‌شود که افراد با درآمد کم هم بتوانند آن‌ها را خریداری کنند، اما این خودروها لزوما اقتصادی نیستند. خودروی اقتصادی به خودرویی گفته می‌شود که در طول عمرش بهترین پاسخ را بدهد.»

وی با بیان اینکه به‌عنوان مثال تویوتا کمری وکرولا جزو - ماشین بر انقلاب - اقتصادی‌ترین خودروهای دنیا هستند، اظهار می‌کند: «یعنی با قیمت پرداخت شده برای این خودروها، بالاترین کیفیت دریافت می‌شود. ضمن اینکه این‌گونه خودروها کم‌ترین هزینه را در طول عمرشان خواهند داشت.»

در همین زمینه عبدالله بابایی مدیرسابق بازاریابی و فروش ایران‌خودرو ، به «دنیای خودرو» می‌گوید: «تلقی موجود - ماشین بر انقلاب - از خودروهای ارزان - ماشین بر انقلاب - اشتباه است. برای داشتن خودروی ارزان باید از مواد مرغوب به‌کارگرفته شده در خودرو، کم کرد و مواد نامرغوب استفاده کرد که این کار - ماشین بر انقلاب - اشتباه است. - ماشین بر انقلاب - کیفیت پایین مواد به‌کار رفته در خودرو، برکیفیت نهایی خودرو تاثیرگذار خواهد بود و دیگر عنوان اقتصادی برای خودرو مناسب نیست.»

وی‌ می‌افزاید: «برای داشتن خودرویی ارزان، باید تیراژ محصول را بالا برد. یعنی ما باید دنبال خودروهایی باشیم که بتوانیم تیراژ بالایی از آن‌ها تولید کنیم. ضمن اینکه تامین منابع مالی این - ماشین بر انقلاب - تیراژ بالا، باید از دوش خودروساز برداشته شود.»

در این زمینه کاکایی می‌گوید: «خودروسازان گاهی خودروی ارزانی را تولید می‌کنند که هزینه پایین قطعات یدکی آن، جبران هزینه ارزان بودن خودرو می‌شود. یعنی استراتژی سودآوری، آن‌ها را - ماشین بر انقلاب - به این سمت سوق می‌دهد.»

وی - ماشین بر انقلاب - در پاسخ به این - ماشین بر انقلاب - پرسش که خودروهای چینی جزو خودروهای ارزان هستند یا اقتصادی، می‌گوید: «خودروهای - ماشین بر انقلاب - چینی خودروهای ارزانی هستند اما اقتصادی نیستند. این - ماشین بر انقلاب - خودروها زیبا و به روز محسوب می‌شوند،‌ اما معمولا با چند سال - ماشین بر انقلاب - کار کردن یا باید تعویض شوند یا انقدر هزینه - ماشین بر انقلاب - تعمیراتشان بالا می‌رود که انگار یک خودروی جدید خریداری شده است.»

این کارشناس صنعت خودرو همچنین معتقد است دنیا روی ارزان‌تر شدن خودرو‌ها تمرکز کرده است. وی‌ می‌گوید: «در دنیا دو طرز فکر و دو نوع طراحی وجود دارد. تفکری وجود دارد که بر اساس آن، شرکت‌هایی مانند ولوو، روی کیفیت خیلی بالا کار می‌کنند اما اکثر ‌‌ شرکت‌ها، به‌علت رفتار مصرف‌کننده، روی ارزان تمام شدن خودروها تمرکز کرده‌اند.»

وی می‌افزاید: «سلیقه مردم به این سمت رفته است که با پول کمتر خودروی زیباتر سوارشوند. مثلا خودروسازی مانند فیات خودروی ارزان تولید می‌کند و این خودرو خریداران بسیاری هم دارد که البته شاید به لحاظ کیفی خیلی مناسب نباشد.»

کاکایی در پاسخ به - ماشین بر انقلاب - این پرسش که در کشورمان چه خودرویی به معنای واقعی خودروی اقتصادی محسوب‌می‌شود، گفت: «خودروی ال۹۰ ،یکی از بهترین‌ مثال‌ها برای خودروی اقتصادی در دنیا است. تقریبا همه چیز این خودرو به صورت اقتصادی تولید شده و به گونه‌ای طراحی شده است که ظاهر بسیار ساده‌ای دارد و مصرف‌کننده پول اضافه بابت ظاهر خودرو پرداخت نمی‌کند بلکه پول پرداخت شده به‌خاطر کیفیت خودرو است.»

اولين صفحه   -  کفی جمالزاده   -   کفی خودروبر جمالزاده   -   جرثقیل خودروبر جمالزاده   -   نیسان خودروبر جمالزاده   -   نیسان یدک کش جمالزاده   -   ماشین بر جمالزاده   -   خودرو سوار جمالزاده   -   جرثقیل یدک کش جمالزاده   -   چرخگیر جمالزاده   -   امداد خودرو انقلاب   -   امداد خودرو سیار انقلاب   -   خودروبر انقلاب   -   یدک کش انقلاب   -   حمل خودرو انقلاب   -   حمل ماشین انقلاب   -   کفی انقلاب   -   کفی خودروبر انقلاب   -   جرثقیل خودروبر انقلاب   -   نیسان خودروبر انقلاب   -   نیسان یدک کش انقلاب   -   ماشین بر انقلاب   -   خودرو سوار انقلاب   -   جرثقیل یدک کش انقلاب   -   چرخگیر انقلاب   -   امداد خودرو بهجت آباد   -   امداد خودرو سیار بهجت آباد   -   خودروبر بهجت آباد   -   یدک کش بهجت آباد   -   حمل خودرو بهجت آباد   -   حمل ماشین بهجت آباد   -   کفی بهجت آباد   -   کفی خودروبر بهجت آباد   -   جرثقیل خودروبر بهجت آباد   -   نیسان خودروبر بهجت آباد   -   نیسان یدک کش بهجت آباد   -   ماشین بر بهجت آباد   -   خودرو سوار بهجت آباد   -   جرثقیل یدک کش بهجت آباد   -   چرخگیر بهجت آباد   -   امداد خودرو فاطمی   -   امداد خودرو سیار فاطمی   -  آخرين صفحه