کفی خودروبر جمالزاده

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08753.html

افزایش چند برابری هزینه تولید نسبت به قیمت دلار، بازار را در اختیار خارجی‌ها قرار داده است

۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

بهره‌های بالای بانکی قطعه‌سازان را ورشکست می‌کند

به - کفی خودروبر جمالزاده - گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، فعالان صنعت قطعه‌سازی معتقدند، تولیدات داخل در سطح استانداردهای اروپایی و قابل رقابت‌ در بازارهای جهانی است و کیفیت قطعات ایرانی به مراتب از - کفی خودروبر جمالزاده - نمونه‌های مشابه چینی بالاتر است.

به گفته تولیدکنندگان قطعات خودرو، تعداد قابل توجهی از شرکت‌های قطعه‌ساز ایرانی از تکنولوژی روز - کفی خودروبر جمالزاده - ساخت قطعه دنیا برخوردارند، اما یک مشکل مهم که این بخش صنعت با آن مواجه است، بالا بودن قیمت تمام شده تولید، پرداخت - کفی خودروبر جمالزاده - نشدن مطالبات از سوی خودروسازان و نبود حمایت کافی دولت از قطعه‌سازان است.

[caption id="attachment_200551" align="aligncenter" width="635"]کفی خودروبر جمالزاده بلاتکلیفی قطعه‌سازان در توسعه خودروسازی[/caption]

در این رابطه رئیس هیات مدیره انجمن قطعات خودروی اصفهان، با اشاره به اینکه وقتی در حدود سال‌های ۹۲ تا ۹۵، نرخ ارز تا حدی تثبیت شد، قطعه‌سازان نزدیک به ۷۲‌درصد افزایش هزینه‌های تولید را تجربه کردند، گفت: - کفی خودروبر جمالزاده - «این افزایش هزینه شامل حقوق و دستمزدها - کفی خودروبر جمالزاده - به‌طور مستقیم و غیرمستقیم، حمل‌ونقل، حامل‌های انرژی و بعضی از مواد اولیه می‌شود.»

ابراهیم احمدی با بیان اینکه در طرف دیگر، بزرگ‌ترین چالش قطعه‌سازان که آن‌ها را به زیان انباشته رسانده این است که نمی‌توانند قیمت محصولات خود را افزایش دهند، اظهار کرد: «در حال حاضر افزایش قیمت قطعات، در اختیار قطعه‌سازان نیست و باید توسط خودروسازان انجام شود، در حالی که خود خودروساز هم با چالش‌های زیادی مواجه است.»

وی با توضیح این مطلب که یک مشکل دیگر که به این موارد اضافه شده و نامناسب بودن شرایط را تشدید کرده، بالا بودن بهره‌های بانکی است، تاکید کرد: «بهره‌های بانکی در کشور برای تولیدکنندگان بالا است. در عین‌حال قطعه‌سازان به دلیل عدم کسب درآمد کافی از تولید محصول، معمولا توان پرداخت - کفی خودروبر جمالزاده - اقساط را ندارند و همین باعث بیشتر شدن بهره‌های بانکی می‌شود.»

به گفته احمدی، قطعه‌ساز نمی‌تواند پول خود را از خودروساز بگیرد، افزایش قیمت هم ندارد، از طرف بانک هم تحت فشار است، بنابراین مجموعه این چالش‌ها و مشکلات حتی ممکن است قطعه‌سازان را به ورشکستگی نیز برساند.

این فعال در صنعت قطعه با تاکید بر اینکه در هیچ - کفی خودروبر جمالزاده - جای دنیا بدهی و طلب میان دو بنگاه اقتصادی هرگز صفر نمی‌شود، افزود: «زمان تعیین شده برای پرداخت مطالبات قطعه‌سازان - کفی خودروبر جمالزاده - توسط خودروسازان، ۹۰ روز است.»

احمدی در ادامه توضیح داد: «روال رایج در کشورهای صنعتی دنیا به این شکل است که قطعه‌ساز تولید خود را برای خودروساز ارسال می‌کند، همان روز رسید دریافت توسط خودروساز به بانک داده می‌شود، بانک هزینه محصول را به قطعه‌ساز می‌پردازد و پس از ۹۰روز، خودروساز پول را با سود به بانک پرداخت می‌کند. - کفی خودروبر جمالزاده - البته باید این را هم در نظر داشته باشیم که بهره بانکی - کفی خودروبر جمالزاده - در کشورهای صنعتی حدود ۲ درصد است.»

وی با اشاره به اینکه واردات قطعه، گاهی توسط قطعه‌سازان بزرگ نیز انجام می‌شود، گفت: « مشکل اصلی جای دیگری است. در واقع چون هزینه‌های تولید چند برابر بیشتر از قیمت دلار افزایش یافته است، متاسفانه تولید محصول توسط قطعه‌ساز به‌صرفه نیست - کفی خودروبر جمالزاده - و همین موضوع باعث افزایش میزان واردات و به‌دنبال آن قرار گرفتن بازار داخل در اختیار محصولات - کفی خودروبر جمالزاده - خارجی می‌شود.»

اولين صفحه   -  خودروبر منیریه   -   یدک کش منیریه   -   حمل خودرو منیریه   -   حمل ماشین منیریه   -   کفی منیریه   -   کفی خودروبر منیریه   -   جرثقیل خودروبر منیریه   -   نیسان خودروبر منیریه   -   نیسان یدک کش منیریه   -   ماشین بر منیریه   -   خودرو سوار منیریه   -   جرثقیل یدک کش منیریه   -   چرخگیر منیریه   -   امداد خودرو جمالزاده   -   امداد خودرو سیار جمالزاده   -   خودروبر جمالزاده   -   یدک کش جمالزاده   -   حمل خودرو جمالزاده   -   حمل ماشین جمالزاده   -   کفی جمالزاده   -   کفی خودروبر جمالزاده   -   جرثقیل خودروبر جمالزاده   -   نیسان خودروبر جمالزاده   -   نیسان یدک کش جمالزاده   -   ماشین بر جمالزاده   -   خودرو سوار جمالزاده   -   جرثقیل یدک کش جمالزاده   -   چرخگیر جمالزاده   -   امداد خودرو انقلاب   -   امداد خودرو سیار انقلاب   -   خودروبر انقلاب   -   یدک کش انقلاب   -   حمل خودرو انقلاب   -   حمل ماشین انقلاب   -   کفی انقلاب   -   کفی خودروبر انقلاب   -   جرثقیل خودروبر انقلاب   -   نیسان خودروبر انقلاب   -   نیسان یدک کش انقلاب   -   ماشین بر انقلاب   -   خودرو سوار انقلاب   -  آخرين صفحه