نیسان خودروبر جمالزاده

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08755.html

به‌باور کارشناسان این احتمال هم وجود دارد که منظور آقای تویودا، کل صنعت خودروی ژاپن بوده باشد و نه فقط کمپانی تویوتا که برخلاف رویه سابقش به‌نظر می‌رسد به‌شکلی جدی سعی در جبران تاخیر خود برای ورود به عرصه الکتریکی‌سازی، اتصال‌پذیری و تولید خودروهای خودران دارد.

۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

چشم‌انداز آتی خودروسازی ژاپن در هاله‌ای از ابهام است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، اوایل سال - نیسان خودروبر جمالزاده - میلادی جاری بود که آچیو تویودا، رئیس تویوتا با اعلام این‌که شرکتش در وضعیت بحرانی به‌سر می‌برد، موج خبری بزرگی را به راه انداخت.

آن زمان رئیس دومین خودروساز بزرگ - نیسان خودروبر جمالزاده - جهان در حال آماده‌سازی همگان - نیسان خودروبر جمالزاده - برای کاهش سودآوری در آینده نه‌چندان - نیسان خودروبر جمالزاده - دور بود؛ الگویی که به دلیل هزینه‌های فزاینده و همچنین نوسانات ارزی انتظار می‌رفت برای مدتی ادامه داشته باشد.

[caption id="attachment_205121" align="aligncenter" width="500"]نیسان خودروبر جمالزاده خودروسازی ژاپن[/caption]

اما از سوی دیگر، اشاره او به شتاب فوق‌العاده تغییر در خودروسازی بود که بعید نیست برخی از اَبَر-برندهای امروز بازار خودرو را تا سال آینده به سرنوشت IBM یا کُداک دچار کند.

به‌باور کارشناسان این احتمال هم وجود دارد که منظور آقای تویودا، کل صنعت خودروی ژاپن بوده باشد و نه فقط کمپانی تویوتا که برخلاف رویه سابقش به‌نظر می‌رسد به‌شکلی جدی سعی در جبران - نیسان خودروبر جمالزاده - تاخیر خود برای ورود به عرصه الکتریکی‌سازی، اتصال‌پذیری و تولید خودروهای خودران دارد.

این نکته به‌طور خاص در کانسپت‌هایی که این هفته قرار است تویوتا در - نیسان خودروبر جمالزاده - نمایشگاه توکیو - نیسان خودروبر جمالزاده - به نمایش بگذارد، معلوم است. گرچه این تمایل وجود دارد که ارائه ایده‌های جدید از تویوتا را به فال نیک گرفت و آن‌ها را به‌عنوان بهترین نمونه از تلاش - نیسان خودروبر جمالزاده - خودروسازی ژاپن برای ورود به آینده خودروسازی قلمداد کرد، اما - نیسان خودروبر جمالزاده - واقعیت این است که سایر خودروسازان از مدت‌ها پیش مشغول - نیسان خودروبر جمالزاده - آزمودن چنین کانسپت‌هایی بوده‌اند و حتی برخی از آن‌ها به خط تولید خودروسازان راه پیدا کرده‌اند.

شاید تصور کنید - نیسان خودروبر جمالزاده - چنین اظهاراتی علیه شرکتی که - نیسان خودروبر جمالزاده - درزمینه تولید خودروهای هیبرید، پیشتاز به‌شمار می‌رود و خود استانداردهایی را برای فنون مدرن تولید تدوین کرده است، غیرمنصفانه باشد.

شاید - نیسان خودروبر جمالزاده - این‌طور باشد، اما باید در نظر داشته باشیم که بدبینی ژاپنی‌ها نسبت‌به خودروهای تمام الکتریکی، باعث شده است که اکنون تمام خودروسازان این کشور به جز نیسان ازدور خارج باشند.

از راه‌اندازی واحد خودروهای الکتریکی هوندا و تویوتا هنوز یک سال نگذشته است و تازه این را هم باید مدیون قوانین تصویب شده در کشور چین برای خودروسازان دانست. مزدا سرسختانه تولید موتور جالب اسکای‌اکتیو-ایکس را دنبال می‌کند، در حالی‌که به نظر می‌رسد سوبارو و میتسوبیشی هنوز از خواب غفلت بیدار نشده‌اند.

ابعاد بحران تا - نیسان خودروبر جمالزاده - کجا می‌تواند پیش برود؟ نخستین پاسخ‌ها به این پرسش را باید در نمایشگاه توکیوی این هفته دنبال کرد، اما در چنین شرایطی، نخستین چالش معمولا پذیرش این مساله است که مشکلی وجود دارد.

بنابراین از اظهارات علنی آقای تویودا می‌توان این‌طور برداشت کرد که تمایلی جدی به انجام تغییرات فوری وجود دارد. می‌دانیم تسلا مدت‌هاست که به این نقطه رسیده و گروه خودروسازی فولکس‌واگن هم شدیدا مشغول - نیسان خودروبر جمالزاده - الکتریکی‌سازی تولیدات خود است.

اما دراین‌ میان اگر لکسوس (و سایر برندهای ژاپنی) بخواهند حتی از رقبایی مانند جگوار - نیسان خودروبر جمالزاده - آی-پیس هم عقب بمانند، آن‌گاه باید به وجود بحرانی بسیار جدی در خودروسازی ژاپن ایمان آورد.

فعلا باید امیدوار بود و چشم به غرفه‌های خودروسازان ژاپنی در نمایشگاه - نیسان خودروبر جمالزاده - توکیوی این هفته بست، شاید غول‌های باسابقه ژاپنی بالاخره - نیسان خودروبر جمالزاده - از خواب غفلت بیدار شده باشند.

- نیسان خودروبر جمالزاده -
اولين صفحه   -  حمل خودرو منیریه   -   حمل ماشین منیریه   -   کفی منیریه   -   کفی خودروبر منیریه   -   جرثقیل خودروبر منیریه   -   نیسان خودروبر منیریه   -   نیسان یدک کش منیریه   -   ماشین بر منیریه   -   خودرو سوار منیریه   -   جرثقیل یدک کش منیریه   -   چرخگیر منیریه   -   امداد خودرو جمالزاده   -   امداد خودرو سیار جمالزاده   -   خودروبر جمالزاده   -   یدک کش جمالزاده   -   حمل خودرو جمالزاده   -   حمل ماشین جمالزاده   -   کفی جمالزاده   -   کفی خودروبر جمالزاده   -   جرثقیل خودروبر جمالزاده   -   نیسان خودروبر جمالزاده   -   نیسان یدک کش جمالزاده   -   ماشین بر جمالزاده   -   خودرو سوار جمالزاده   -   جرثقیل یدک کش جمالزاده   -   چرخگیر جمالزاده   -   امداد خودرو انقلاب   -   امداد خودرو سیار انقلاب   -   خودروبر انقلاب   -   یدک کش انقلاب   -   حمل خودرو انقلاب   -   حمل ماشین انقلاب   -   کفی انقلاب   -   کفی خودروبر انقلاب   -   جرثقیل خودروبر انقلاب   -   نیسان خودروبر انقلاب   -   نیسان یدک کش انقلاب   -   ماشین بر انقلاب   -   خودرو سوار انقلاب   -   جرثقیل یدک کش انقلاب   -   چرخگیر انقلاب   -  آخرين صفحه