نیسان یدک کش تنکابن

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09191.html

رقابت سنگین است و نفس‌گیر؛ موتورسیکلت‌های سنگینی که رقابت بر سر واردات یا تولیدشان به موضوعی داغ تبدیل شده است.

۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

معاون رئیس‌جمهور: آقای وزیر! چرا واردات؟!

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،نیاز کشور به موتورسیکلت‌های سنگین در بخش‌های مختلف اعم از ورزشی، امداد - نیسان یدک کش تنکابن - و نجات و پلیس به دو هزار دستگاه در هر سال می‌رسد. بازار کمتر شناخته شده‌ای که کارخانه‌های موتورسیکلت‌سازی ایرانی سهمی‌۱۰درصدی در آن دارند و ۹۰درصد از نیاز بازار توسط واردات تامین - نیسان یدک کش تنکابن - می‌شود. واردات موتورسیکلت‌های سنگین به کشور برخلاف نظر مسئولان ارشد اجرایی از معاون اول رئیس‌جمهور و - نیسان یدک کش تنکابن - وزیر صنعت، معدن و تجارت گرفته تا رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حال انجام است و خریدهای دولتی و برخی - نیسان یدک کش تنکابن - انحصارهای تعیین شده برای واردات موتورسیکلت به صورت (cbu) ضربات سهمگینی بر توانمندی صنعت‌گران داخلی که سال‌هاست قابلیت و امکان مونتاژ خاص‌ترین موتورسیکلت‌ها باحجم موتور بالا را نیز دارند، وارد کرده است. در این بین علامت سوال بزرگی نیز در ذهن تولید‌کننده داخلی که سرمایه‌گذاری گسترده‌ای برای تولید و ارائه خدمات پس از فروش به این موتورسیکلت‌ها انجام داده است، ایجاد می‌کند که چرا با وجود تاکید مقامات ارشد دولتی، کار در رده‌های میانی مدیریتی تغییر مسیر داده - نیسان یدک کش تنکابن - و تولید قربانی واردات می‌شود. تعرفه واردات۳۵درصد کمتر از مونتاژ داخل!! آمار موتورسیکلت‌های قاچاق در کشور سرسام‌آور است. در یک مورد خاص از بررسی ۱۳۷دستگاه موتورسیکلت سنگین موجود در استان - نیسان یدک کش تنکابن - قزوین تنها ۳دستگاه دارای سند مالکیت بوده‌اند و ۱۳۴دستگاه به صورت قاچاق - نیسان یدک کش تنکابن - وارد کشور شده‌اند. از موتورسیکلت‌های قاچاق که بگذریم، تفاوت عجیب و معنی‌دار تعرفه واردات با مجوزهای خاص با تعرفه تولید، در عمل امکان رقابت - نیسان یدک کش تنکابن - را از تولیدکننده سلب می‌کند و این وارد‌کننده است که در این بازی برنده خواهد شد. بر اساس قوانین فعلی تعرفه واردات موتورسیکلت‌های ورزشی به صورت cbu که با مجوز وزارت ورزش و جوانان انجام می‌شود، تنها ۵درصد تعیین شده است اما تولیدکننده برای واردات قطعات منفصله باید تا ۴۰درصد تعرفه واردات پرداخت کند! این در حالی است که وزارت ورزش و جوانان حتی برای صدور مجوز واردات قطعات نیز محدودیت اعمال کرده که این موضوع باعث افزایش قطعات قاچاق به کشور شده است. با این حال بر اساس مستندات موجود با وجود نظر مخالف معاون هماهنگی و نظارت معاون اول ریاست جمهوری و ریاست امور هماهنگی و - نیسان یدک کش تنکابن - نظارت تولیدی و زیربنایی معاون اول با بالاتر بودن تعرفه تولید نسبت به واردات و تاکید بر بررسی مجدد تعرفه‌ها، تولید موتورسیکلت ورزشی در داخل - نیسان یدک کش تنکابن - همچنان قربانی می‌دهد و واردکنندگان در این بازار یکه‌تازی می‌کنند. شرایطی که به گفته سیدحسن غضنفری رئیس امور هماهنگی و نظارت تولیدی و - نیسان یدک کش تنکابن - زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور با سیاست‌های دولت درخصوص حمایت - نیسان یدک کش تنکابن - از تولید داخل - نیسان یدک کش تنکابن - و بهبود فضای - نیسان یدک کش تنکابن - کسب - نیسان یدک کش تنکابن - و کار مغایرت دارد و در عمل قدرت رقابت را از تولیدکننده داخلی سلب کرده است. خریدهای دولتی و تولیدکننده‌هایی که دور می‌خورند در - نیسان یدک کش تنکابن - خریدهای دولتی هم تولیدکننده‌ها دور می‌خورند هم دستور مقامات ارشد. نمونه یکی از این خریدهای دولتی، تجهیز اورژانس کشور به ۵۰۰دستگاه موتور آمبولانس - نیسان یدک کش تنکابن - با حجم موتور ۸۰۰تا ۱۲۰۰سی‌سی است. - نیسان یدک کش تنکابن - قصه به آذر ۹۴بر‌می‌گردد. وقتی سیدحسن هاشمی‌ وزیر بهداشت، در نامه‌ای به دکتر اسحاق - نیسان یدک کش تنکابن - جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری درخواست خرید ۵۰۰دستگاه موتور آمبولانس را داد تا پس از طرح موضوع در هیات وزیران مجوزهای لازم برای خرید، ترخیص - نیسان یدک کش تنکابن - و صدور مجوز شماره‌گذاری صادر شود. درخواست وزیر بهداشت برای واردات ۵۰۰دستگاه موتورسیکلت با واکنش جالبی از سوی معاون اول رئیس‌جمهور مواجه شد و دکتر جهانگیری در پاسخ به آن تنها به این جمله بسنده کرد - نیسان یدک کش تنکابن - که - نیسان یدک کش تنکابن - «چرا واردات؟» حتی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با واردات موتورسیکلت‌ها مخالفت کرد و در همان روزها بود که امید به رونق تولید و مونتاژ موتورهای سنگین در کشور بیشتر شد. اما یک ماه بعد، نامه‌ای با امضای وزیر صمت منتشر شد که برخلاف نظر وزیر و معاون اول رئیس‌جمهور، بر واردات ۵۰۰دستگاه موتورسیکلت ۸۰۰تا - نیسان یدک کش تنکابن - ۱۲۰۰سی‌سی مهر تایید می‌زد! حال نیز بعد از گذشت بیش از یک‌سال از آن اتفاق موتور آمبولانس‌های هوندا بعد از دور زدن کارگران ایرانی به کشور رسیده‌اند و قرار است به مصدومان امدادرسانی کنند. موتورهای سنگین نیازی به - نیسان یدک کش تنکابن - واردات ندارند بازار موتورسیکلت‌های سنگین اعم از موارد مورد استفاده در پیست‌های ورزشی، امداد و نجات، پلیس و نهادهای - نیسان یدک کش تنکابن - امنیتی نیازی به واردات ندارد. بررسی‌های به عمل آمده در بازار تولید و فروش و رسمی‌ موتورسیکلت‌های ورزشی و سنگین به شش واحد تولیدی در کشور ختم می‌شود. از جمله آنها می‌توان به شرکت کویرموتور اشاره کرد. رحیم خداپسند مدیرعامل گروه تولیدی کویرموتور به عنوان نماینده انحصاری برندهای مشهور موتورسیکلت در ایران در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «برای - نیسان یدک کش تنکابن - تامین نیاز بازار موتورهای ورزشی و امدادی نیازی به واردات نیست و با کمی ‌حمایت از بخش خصوصی و اصلاح قوانین می‌توان تمام ‌نیاز بازار داخلی را در کشور مونتاژ و حتی در صورت - نیسان یدک کش تنکابن - حمایت‌های دولتی در آینده - نیسان یدک کش تنکابن - با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده می‌توان موتورسیکلت‌های ورزشی پر مصرف را با همکاری سازندگان بزرگ دنیا در ایران تولید کرد. وی اشاره‌ای هم به ایجاد خط تولید ویژه موتورسیکلت‌های سنگین و ورزشی در استان اصفهان می‌کند و می‌گوید: «این کارخانه با هزینه بسیار زیاد و با مشارکت شرکت‌های خارجی، آماده بهره‌برداری است و تا شهریور عملیاتی خواهد شد. با این حال اگر وضعیت به این - نیسان یدک کش تنکابن - صورت پیش برود و دستگاه‌های دولتی به جای حمایت از تولید داخل، سراغ واردات بروند، باید یک روز پس از افتتاح خط تولید، - نیسان یدک کش تنکابن - تعطیلی آن را اعلام کنیم. مدیرعامل شرکت مذکور، از سرمایه‌گذاری گسترده بخش خصوصی برای تولید و خدمات‌دهی به این دسته از موتورسیکلت‌ها می‌گوید و تاکید می‌کند تنها مرکز تخصصی تعمیرات و خدمات پس از فروش موتورسیکلت‌های سنگین توسط کویرموتور در تهران ایجاد شده و این شرکت آمادگی دارد در صورت دریافت سفارش ساخت موتورسیکلت‌های امدادی و ورزشی، تعمیرگاهی مجزا برای هر دستگاه خریدار موتورسیکلت ایجاد کند. مدیرعامل کویرموتور اشاره‌ای نیز به آموزش تکنسین‌های این شرکت در کارخانه‌های مادر در ژاپن و اروپا می‌کند و می‌گوید: «بی‌شک موتورسیکلت‌های وارداتی توسط دستگاه‌های اجرایی پس از عملیاتی شدن، نیاز به خدمات پس از فروش خواهند داشت و متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش استاندارد به این موتورسیکلت‌ها دیده نشده است.
اولين صفحه   -  حمل ماشین تلو پایین   -   کفی تلو پایین   -   کفی خودروبر تلو پایین   -   جرثقیل خودروبر تلو پایین   -   نیسان خودروبر تلو پایین   -   نیسان یدک کش تلو پایین   -   ماشین بر تلو پایین   -   خودرو سوار تلو پایین   -   جرثقیل یدک کش تلو پایین   -   چرخگیر تلو پایین   -   امداد خودرو تنکابن   -   امداد خودرو سیار تنکابن   -   خودروبر تنکابن   -   یدک کش تنکابن   -   حمل خودرو تنکابن   -   حمل ماشین تنکابن   -   کفی تنکابن   -   کفی خودروبر تنکابن   -   جرثقیل خودروبر تنکابن   -   نیسان خودروبر تنکابن   -   نیسان یدک کش تنکابن   -   ماشین بر تنکابن   -   خودرو سوار تنکابن   -   جرثقیل یدک کش تنکابن   -   چرخگیر تنکابن   -   امداد خودرو جاده ساوه   -   امداد خودرو سیار جاده ساوه   -   خودروبر جاده ساوه   -   یدک کش جاده ساوه   -   حمل خودرو جاده ساوه   -   حمل ماشین جاده ساوه   -   کفی جاده ساوه   -   کفی خودروبر جاده ساوه   -   جرثقیل خودروبر جاده ساوه   -   نیسان خودروبر جاده ساوه   -   نیسان یدک کش جاده ساوه   -   ماشین بر جاده ساوه   -   خودرو سوار جاده ساوه   -   جرثقیل یدک کش جاده ساوه   -   چرخگیر جاده ساوه   -   امداد خودرو جاده قم   -  آخرين صفحه