خودرو سوار نوشهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10903.html

صنعت خودرو یکی از صنایع کشور به حساب می‌آید که از اهمیت بسزایی در اقتصاد ملی برخوردار است و همواره موضوعات چالشی در این صنعت وجود دارد و مطرح می‌شود.

۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

مدرک داریم تولید برخی خودروها انحصاری است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،  یکی از این موضوعات چالش‌برانگیز، بحث انحصار یا عدم انحصار - خودرو سوار نوشهر - در صنعت خودرو است. بر اساس اینکه تلقی عمومی بر این است که این صنعت انحصاری است، قیمت‌گذاری خودرو‌های پر‌تیراژ - خودرو سوار نوشهر - داخلی که به نوعی تولید آن‌ها انحصاری محسوب می‌شود به شورای رقابت واگذار شده است. این در حالی است که همواره وزارت صنعت و خودروسازان بر این امر تاکید می‌کنند که - خودرو سوار نوشهر - قیمت خودرو انحصاری نیست و باید مانند - خودرو سوار نوشهر - گذشته - خودرو سوار نوشهر - در حاشیه بازار تعیین شود.

[caption id="attachment_194068" align="alignleft" width="345"]خودرو سوار نوشهر رضا شیوا، رئیس شورای رقابت[/caption]

بر همین اساس طی سال گذشته محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه‌ای به شورای اقتصاد، خواستار خروج خودرو از شمول قیمت‌گذاری شورای رقابت شد و در این نامه دلایل و مستندات خود را در این رابطه ارائه کرد.

این در حالی است که رضا شیوا، رئیس شورای رقابت - خودرو سوار نوشهر - در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» می‌گوید: «کسانی‌که می‌گویند چون در هیچ کشوری خودرو از سوی دولت - خودرو سوار نوشهر - قیمت‌گذاری نمی‌شود‌، بنابراین در ایران نیز نباید این کار صورت گیرد، عوام فریبی می‌کنند و افراد به جای مصاحبه باید مستندات و دلایل منطقی خود مبنی بر اینکه بازار خودرو انحصاری نیست، ارائه کنند و در صورتی‌که این دلایل درست باشد، شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودرو خارج می‌شود.»

آیا خودروسازان در سال جدید درخواستی - خودرو سوار نوشهر - برای افزایش قیمت خودرو به شورای رقابت - خودرو سوار نوشهر - ارائه کرده‌اند؟ خیر.

روال کار در شورای رقابت - خودرو سوار نوشهر - برای تعیین قیمت خودرو در هر سال چگونه است؟ روال کار این است که شورای رقابت آمار اقتصادی را از بانک مرکزی دریافت می‌کند و با توجه به اینکه این آمارها تا پایان سال گذشته استخراج شده - خودرو سوار نوشهر - است، ما هنوز این - خودرو سوار نوشهر - آمار‌ها را از بانک مرکزی دریافت نکرده‌ایم و این کار تا - خودرو سوار نوشهر - حدی زمان‌بر - خودرو سوار نوشهر - است و به محض دریافت آن‌ها، آمارها در شورای رقابت مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گیرد و آن‌ها آنالیز می‌شوند و در صورتی‌که درخواست افزایش قیمت خودرو با شورای رقابت ارائه شود، آن زمان موضوع افزایش قیمت خودرو مورد - خودرو سوار نوشهر - بررسی قرار خواهد گرفت. سال - خودرو سوار نوشهر - گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت طی درخواستی - خودرو سوار نوشهر - از شورای اقتصاد خواستار خروج خودرو از شمول قیمت‌گذاری شورای رقابت شد و در نامه‌ای مستندات خود را درباره انحصاری نبودن صنعت خودروی ایران اعلام کرد.

تحلیل‌تان به‌عنوان رئیس نهادی که وظیفه تشخیص انحصاری بودن یا نبودن صنایع و کالاهای مختلف در کشور را اعلام می‌کند، چیست؟ در حال حاضر دیگر حرف زدن - خودرو سوار نوشهر - فایده ندارد و هر شخصی که می‌خواهد در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی یا هر حوزه دیگری به اظهار نظر کارشناسی بپردازد، باید در آن - خودرو سوار نوشهر - زمینه مستدل صحبت کند. اگر کسی فکر می‌کند آن گروه از خودروهایی که شورای رقابت اعلام - خودرو سوار نوشهر - کرده، انحصاری در تولیدشان نیست، استدلالات خود را مطرح کند. در صورتی‌که آنالیز آن شخص صحیح بود، آن خودرو از شمول قیمت‌گذاری شورای رقابت خارج می‌شود، در غیر این صورت شورای رقابت پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای در رابطه با انحصاری بودن تولید خودرو در برخی مدل‌ها و خودرو‌ها دارد که آن‌ها را بازگو خواهد کرد. ذکر این نکته ضروری است که بدنه کارشناسی خبره و توانمندی در شورای رقابت مسئولیت آنالیز قیمتی خودروها را برعهده دارد.

آیا شورای - خودرو سوار نوشهر - رقابت اصراری بر ادامه قیمت‌گذاری در صنعت خودرو دارد؟ شورای رقابت هیچ اصراری ندارد در بازارهایی که رقابتی است و هیچ‌گونه انحصاری در آن وجود ندارد، ورود کند. به بیان دیگر تلاش ما در شورای رقابت بر این اصل استوار است که تمام بازارها را به سمت رقابتی شدن کامل سوق دهیم. ذکر این نکته ضروری است که ما مخالف قیمت‌گذاری و هر عملی هستیم که فعالیت تولیدکنندگان کشورمان را محدود کند.

کسانی‌که اعلام می‌کنند بازار خودرو انحصاری نیست و رقابتی است، چگونه باید این حرف خود را به شورای رقابت منتقل کنند؟ اگر کسانی بر اساس منطق و از - خودرو سوار نوشهر - طریق - خودرو سوار نوشهر - درست بتوانند اثبات کنند که بازار خودرو انحصاری نیست، شورای رقابت آماده شنیدن نظرات کارشناسی آن‌هاست. اگر - خودرو سوار نوشهر - مدعی هستند در گروهی از خودروهایی که شورای رقابت قیمت‌گذاری می‌کند، انحصار تولید وجود دارد و رقبایی برای این دسته از خودرو‌ها سراغ دارند که شورای رقابت آن‌ها را ندیده است و با وجود این رقبا دیگر - خودرو سوار نوشهر - انحصاری وجود ندارد، مستندات و استدلالات خود را ارائه دهند.

در بین منتقدان قیمت‌گذاری خودرو در شورای رقابت، کسانی هستند که معتقدند با توجه به اینکه در هیچ کشوری خودرو قیمت‌گذاری نمی‌شود، در کشورمان هم نباید خودرو در شمول قیمت‌گذاری شورای رقابت قرار بگیرد، واکنش شما به سخنان این افراد چیست؟ برخی افراد با رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند و می‌گویند در هیچ کجای دنیا خودرو به وسیله دولت قیمت‌گذاری نمی‌شود، در جواب چنین افرادی باید گفت نمونه مدل اقتصادی که - خودرو سوار نوشهر - در کشورمان حکم‌فرماست، در هیچ کشور دیگری وجود ندارد و انجام دادن چنین مقایسه‌هایی با هدف منحرف کردن افکار عمومی از موضوع اصلی صورت می‌گیرد.

موضع شما نسبت به افرادی که چنین مقایسه‌هایی را انجام می‌دهند، چیست؟ اینکه عده‌ای می‌گویند چون در هیچ اقتصادی خودرو قیمت‌گذاری نمی‌شود، پس در نتیجه خودرو نیز در اقتصاد کشور قیمت‌گذاری نشود، حرف درستی نیست. اقتصاد ایران با اقتصاد سایر - خودرو سوار نوشهر - کشورها متفاوت است، همچنین ساختار‌ها نیز تفاوت بسیار زیادی دارد.

در مورد درخواست وزیر صنعت از شورای اقتصاد مبنی بر اینکه خودرو از شمول قیمت‌گذاری شورای رقابت خارج و قیمت آن در حاشیه بازار تعیین شود، فرجام آن درخواست به کجا انجامید؟ در مورد دلایلی که وزیر صنعت اعلام کرد بر اساس این دلایل بازار خودرو انحصاری نیست، کافی نبود و آن درخواست در شورای اقتصاد منتفی و سپس طی سال گذشته قیمت‌گذاری خودرو در شورای رقابت انجام شد. این موضوع قدیمی - خودرو سوار نوشهر - است و باید دید موضع جدید - خودرو سوار نوشهر - وزیر صنعت در قبال این - خودرو سوار نوشهر - موضوع چیست؟

اولين صفحه   -  کفی خودروبر نور   -   جرثقیل خودروبر نور   -   نیسان خودروبر نور   -   نیسان یدک کش نور   -   ماشین بر نور   -   خودرو سوار نور   -   جرثقیل یدک کش نور   -   چرخگیر نور   -   امداد خودرو نوشهر   -   امداد خودرو سیار نوشهر   -   خودروبر نوشهر   -   یدک کش نوشهر   -   حمل خودرو نوشهر   -   حمل ماشین نوشهر   -   کفی نوشهر   -   کفی خودروبر نوشهر   -   جرثقیل خودروبر نوشهر   -   نیسان خودروبر نوشهر   -   نیسان یدک کش نوشهر   -   ماشین بر نوشهر   -   خودرو سوار نوشهر   -   جرثقیل یدک کش نوشهر   -   چرخگیر نوشهر   -   امداد خودرو نیشابور   -   امداد خودرو سیار نیشابور   -   خودروبر نیشابور   -   یدک کش نیشابور   -   حمل خودرو نیشابور   -   حمل ماشین نیشابور   -   کفی نیشابور   -   کفی خودروبر نیشابور   -   جرثقیل خودروبر نیشابور   -   نیسان خودروبر نیشابور   -   نیسان یدک کش نیشابور   -   ماشین بر نیشابور   -   خودرو سوار نیشابور   -   جرثقیل یدک کش نیشابور   -   چرخگیر نیشابور   -   امداد خودرو هشترود   -   امداد خودرو سیار هشترود   -   خودروبر هشترود   -  آخرين صفحه