جرثقیل یدک کش نوشهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10904.html

حکم دادن به کاهش سن معافیت از معاینه‌فنی نه‌تنها مشکل اصلی را حل نمی‌کند بلکه مشکلات دیگری را برای مردم به وجود می‌آورد. نمونه دیگر ناوگان حمل‌ونقل بین شهری و خودروهای سنگین هستند که بیشتر آنها عمرشان بیشتر از ۴۰ سال است

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

رای نمایندگان در سبد آلودگی هوا ریخته شد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، دولت در لایحه‌ای با عنوان هوای پاک و با استناد به عوامل مختلف ازجمله آلودگی هوای تهران، آسیب‌های مالی و جانی در پی تصادفات رانندگی، گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان حفاظت از محیط زیست را که تاییدکننده کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی است، تهیه کرده و یکی از بندهای - جرثقیل یدک کش نوشهر - آن را به کاهش سن معافیت فنی خودروهای داخلی از ۵ سال - جرثقیل یدک کش نوشهر - به دو سال اختصاص داده و آن را به مجلس ارسال کرد.

اما مجلسی‌ها با وجود تاکیداتی که بر این کاهش معافیت وجود داشت و در سال گذشته آنها نیز آن را تایید می‌کردند، در نهایت چهار ساله شدن سن معافیت از معاینه‌فنی خودروها را قانونی کردند.

زیرساخت لازمه افزایش - جرثقیل یدک کش نوشهر - کیفیت به عقیده کارشناسان، تصویب قانون کاهش سن معافیت از معاینه‌فنی از پنج سال، می‌توانست اجبار قانونی برای افزایش کیفیت خودروهای داخلی باشد، در صورتی‌که مجلسی‌ها اعتقادی به این امر ندارند و افزایش کیفیت خودروهای داخلی را روندی مرحله به مرحله می‌دانند که مستلزم فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای بهبود کیفیت است؛ روندی که اگر تحقق آن امکان‌پذیر بود، بدون‌شک تاکنون توسط - جرثقیل یدک کش نوشهر - خودروسازان انجام شده بود.

محمد اسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای خودرو» در - جرثقیل یدک کش نوشهر - توضیح علت کاهش سن معاینه فنی از پنج سال به چهار سال - جرثقیل یدک کش نوشهر - و عدم موافقت با دو ساله شدن سن - جرثقیل یدک کش نوشهر - معافیت خودروها گفت: «این رای مجلس به - جرثقیل یدک کش نوشهر - دلیل رفاه - جرثقیل یدک کش نوشهر - حال مردم بود زیرا زیرساخت‌های لازم برای کاهش معاینه فنی به دو سال وجود ندارد.

همانطور که بارها مشاهده کرده‌ایم، قبل از اجرای طرح LEZ و قبل از شروع سفرهای نوروزی صف‌های طولانی مقابل مراکز معاینه‌فنی ایجاد شد. در مجلس نیز نمایندگان نگران بودند دردسری برای مردم ایجاد شود و آنها در صف‌های طویل معاینه فنی بمانند.

ضمن - جرثقیل یدک کش نوشهر - آن‌که در مجلس تاکید بر این بود که دستگاه‌های مسئول زیرساخت‌ها را ایجاد کنند - جرثقیل یدک کش نوشهر - و بعد از آن سن معافیت معاینه فنی کاهش پیدا کند، در غیر این صورت - جرثقیل یدک کش نوشهر - کاهش سن معاینه‌فنی چیزی جز افزایش دردسر برای مردم - جرثقیل یدک کش نوشهر - نخواهد داشت.»

نمایندگان مجلس در حالی نگران ماندن مردم در صف‌های معاینه فنی هستند که آلودگی هوا و مشکلات ناشی - جرثقیل یدک کش نوشهر - از وضعیت خودروها، تاثیر - جرثقیل یدک کش نوشهر - بالایی بر سلامت قلب، مغز و روح و روان شهروندان دارد و هر سال به دلیل آلودگی هوا، بخشی از شهرها به حالت نیمه‌تعطیل درمی‌آید که - جرثقیل یدک کش نوشهر - هر روز - جرثقیل یدک کش نوشهر - آن خسارات اقتصادی بالایی به همراه دارد.

سعیدی درباره افزایش تعداد مراکز معاینه‌فنی افزود: «بخشی از آلودگی هوا با معاینه‌فنی کاهش می‌یابد، ما نیز موافق کاهش سن معافیت از معاینه‌فنی هستیم اما هنوز زیرساخت‌های لازم آماده نشده‌ است. تامین بودجه برای افزایش مراکز معاینه‌فنی به عهده مسئولان مربوطه - جرثقیل یدک کش نوشهر - است و مجلس بعد از افزایش تعداد مراکز معاینه‌فنی می‌تواند اقدام به کاهش سن معاینه‌فنی کند.»

مجلس پژوهش‌های مجلس را قبول نمی‌کند سید‌نواب حسینی‌منش، رئیس مدیرعامل ستاد معاینه‌فنی در خصوص تغییر سن معافیت معاینه فنی در مجلس شورای اسلامی و تغییر آن از ۵ سال به ۴سال گفته است: «بدون تردید این قانون اثرات مثبتی هرچند جزئی در کاهش آلودگی هوا و سامان‌بخشی به وضعیت ایمنی خودروها خواهد داشت ولی با - جرثقیل یدک کش نوشهر - توجه به اینکه در همین قانون، مدت گارانتی خودروها توسط سازندگان خودرو ۲ سال تعیین شده است بنابراین انجام معاینه‌فنی پس از گذشت ۴ سال از لحاظ کارشناسی منطقی نیست. پیشنهاد دو سال توسط دولت در لایحه هوای پاک حاصل کار مطالعاتی و کارشناسی بوده است که متاسفانه موفق به اخذ رای لازم در مجلس شورای اسلامی نشد.»

همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی بر ضرورت‌های کاهش مدت معافیت معاینه فنی خودروهای نو - جرثقیل یدک کش نوشهر - در کشور، تاکید و اعلام کرده بود: «‌از سال ۱۳۸۹ با تصویب ماده (۹) قانون رسیدگی به تخلفات - جرثقیل یدک کش نوشهر - رانندگی، مدت معافیت معاینه فنی - جرثقیل یدک کش نوشهر - خودروهای نو از ۲ سال به ۵ سال افزایش یافت. در حال حاضر با توجه به مباحث مهم کنترل آلودگی هوا و افزایش ضریب ایمنی خودروها، بازگرداندن مدت معافیت معاینه فنی خودروهای نو از ۵ سال به ۲ سال پیشنهاد شده است.» در بخش دیگر این گزارش آمده است: «بررسی حوادث رانندگی در سطح شهرها و جاده‌های کشور، نشان می‌دهد نقایص فنی وسایل نقلیه از عوامل مهم بروز این‌گونه - جرثقیل یدک کش نوشهر - حوادث هستند.»

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ۳۳ درصد از خودروهایی - جرثقیل یدک کش نوشهر - که در سال ۱۳۹۱ به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده‌اند، دارای نقص ایمنی موثر بوده‌اند.

مجلسی‌ها برخلاف نظر مرکز پژوهش‌های مجلس مبنی بر لزوم کاهش سن معافیت معاینه‌فنی از ۵سال به - جرثقیل یدک کش نوشهر - ۲سال جهت کنترل آلودگی هوا و افزایش ضریب ایمنی خودروها، معاینه‌فنی را عامل کاهش آلودگی هوا نمی‌دانند.

سعیدی در این مورد عنوان کرد: «آلایندگی خودروها معضلی است که با کاهش سن معاینه‌فنی برطرف نمی‌شود. علت آلاینده بودن خودروهای داخلی، استاندارد نبودن برخی قطعات خودرو و رعایت نشدن شاخص‌های استاندارد در قطعات ‌است که موجب می‌شود مصرف سوخت و میزان آلایندگی خودروها افزایش یابد و تنها راه‌حل این است که استانداردهای لازم در ساخت خودروها رعایت شود. در مقابل برخی از خودروهای خارجی به دلیل کیفیت بالای قطعات ۵تا ۱۰ سال تضمین - جرثقیل یدک کش نوشهر - کیفیت - جرثقیل یدک کش نوشهر - می‌شوند و مشکل آلایندگی ندارند.

بنابراین نمی‌توانیم با کاهش سن معاینه فنی، کیفیت قطعات و تولیدات خودروهای داخلی را افزایش دهیم - جرثقیل یدک کش نوشهر - و از آلودگی هوا بکاهیم. نباید صورت مساله را پاک و باید علت اصلی را حل کنیم. کاهش سن - جرثقیل یدک کش نوشهر - معاینه‌فنی راه‌حل نیست. مشکل مصرف سوخت زیاد خودروهای داخلی است. مصرف سوخت خودروها در کشورهایی که فاقد منابع نفتی هستند و نفت وارد می‌کنند، - جرثقیل یدک کش نوشهر - کمتر از ۷ لیتر - جرثقیل یدک کش نوشهر - در ۱۰۰ کیلومتر است. در کشور ما مصرف سوخت ۱۲ لیتر در کیلومتر است.»

راهکار اصلی به گفته سعیدی مجلس سلامت خودروهای داخلی و بی‌نیاز بودن آن‌ها از معاینه‌فنی تا ۴یا ۵سال را تایید نمی‌کند اما معتقد است - جرثقیل یدک کش نوشهر - با کاهش سن معافیت از - جرثقیل یدک کش نوشهر - معاینه‌فنی نمی‌توان مشکل را رفع کرد.

سعیدی در توضیح به اتخاذ راهکار مناسب اظهار کرد: «حکم دادن به کاهش سن معافیت از معاینه‌فنی نه‌تنها مشکل اصلی را حل نمی‌کند بلکه مشکلات دیگری را برای مردم به وجود می‌آورد. نمونه دیگر ناوگان حمل‌ونقل بین شهری و خودروهای سنگین هستند که - جرثقیل یدک کش نوشهر - بیشتر آنها عمرشان بیشتر از ۴۰ سال است و آلاینده محسوب می‌شوند اما نمی‌توان با معاینه فنی مشکل آلایندگی آنها را رفع کرد. راه‌حل نوسازی ناوگان بین‌شهری و خودروهای سنگین است. تصمیم درستی که باید اتخاذ شود قانون نوسازی ناوگان خودروهای سنگین در دوره‌های ۵ساله است.»

اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر نور   -   نیسان خودروبر نور   -   نیسان یدک کش نور   -   ماشین بر نور   -   خودرو سوار نور   -   جرثقیل یدک کش نور   -   چرخگیر نور   -   امداد خودرو نوشهر   -   امداد خودرو سیار نوشهر   -   خودروبر نوشهر   -   یدک کش نوشهر   -   حمل خودرو نوشهر   -   حمل ماشین نوشهر   -   کفی نوشهر   -   کفی خودروبر نوشهر   -   جرثقیل خودروبر نوشهر   -   نیسان خودروبر نوشهر   -   نیسان یدک کش نوشهر   -   ماشین بر نوشهر   -   خودرو سوار نوشهر   -   جرثقیل یدک کش نوشهر   -   چرخگیر نوشهر   -   امداد خودرو نیشابور   -   امداد خودرو سیار نیشابور   -   خودروبر نیشابور   -   یدک کش نیشابور   -   حمل خودرو نیشابور   -   حمل ماشین نیشابور   -   کفی نیشابور   -   کفی خودروبر نیشابور   -   جرثقیل خودروبر نیشابور   -   نیسان خودروبر نیشابور   -   نیسان یدک کش نیشابور   -   ماشین بر نیشابور   -   خودرو سوار نیشابور   -   جرثقیل یدک کش نیشابور   -   چرخگیر نیشابور   -   امداد خودرو هشترود   -   امداد خودرو سیار هشترود   -   خودروبر هشترود   -   یدک کش هشترود   -  آخرين صفحه