به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، دولت در لایحهای با عنوان هوای پاک و با استناد به عوامل مختلف ازجمله آلودگی هوای تهران، آسیبهای مالی و جانی در پی تصادفات رانندگی، گزارش مرکز پژوهشهای مجلس و سازمان حفاظت از محیط زیست را که تاییدکننده کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی است، تهیه کرده و یکی از بندهای - جرثقیل یدک کش نوشهر - آن را به کاهش سن معافیت فنی خودروهای داخلی از ۵ سال - جرثقیل یدک کش نوشهر - به دو سال اختصاص داده و آن را به مجلس ارسال کرد.
مناسبترین خدمات جرثقیل یدک کش نوشهر را از ما بخواهید
اما مجلسیها با وجود تاکیداتی که بر این کاهش معافیت وجود داشت و در سال گذشته آنها نیز آن را تایید میکردند، در نهایت چهار ساله شدن سن معافیت از معاینهفنی خودروها را قانونی کردند.
جرثقیل یدک کش نوشهر مخصوص شما
زیرساخت لازمه افزایش - جرثقیل یدک کش نوشهر - کیفیت به عقیده کارشناسان، تصویب قانون کاهش سن معافیت از معاینهفنی از پنج سال، میتوانست اجبار قانونی برای افزایش کیفیت خودروهای داخلی باشد، در صورتیکه مجلسیها اعتقادی به این امر ندارند و افزایش کیفیت خودروهای داخلی را روندی مرحله به مرحله میدانند که مستلزم فراهم شدن زیرساختهای لازم برای بهبود کیفیت است؛ روندی که اگر تحقق آن امکانپذیر بود، بدونشک تاکنون توسط - جرثقیل یدک کش نوشهر - خودروسازان انجام شده بود.
آخرین قیمت های جرثقیل یدک کش نوشهر
محمد اسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با روزنامه «دنیای خودرو» در - جرثقیل یدک کش نوشهر - توضیح علت کاهش سن معاینه فنی از پنج سال به چهار سال - جرثقیل یدک کش نوشهر - و عدم موافقت با دو ساله شدن سن - جرثقیل یدک کش نوشهر - معافیت خودروها گفت: «این رای مجلس به - جرثقیل یدک کش نوشهر - دلیل رفاه - جرثقیل یدک کش نوشهر - حال مردم بود زیرا زیرساختهای لازم برای کاهش معاینه فنی به دو سال وجود ندارد.
هم اکنون برای جرثقیل یدک کش نوشهر اقدام کنید
همانطور که بارها مشاهده کردهایم، قبل از اجرای طرح LEZ و قبل از شروع سفرهای نوروزی صفهای طولانی مقابل مراکز معاینهفنی ایجاد شد. در مجلس نیز نمایندگان نگران بودند دردسری برای مردم ایجاد شود و آنها در صفهای طویل معاینه فنی بمانند.
آیا درباره جرثقیل یدک کش نوشهر سوال دارید؟ از ما بپرسید
ضمن - جرثقیل یدک کش نوشهر - آنکه در مجلس تاکید بر این بود که دستگاههای مسئول زیرساختها را ایجاد کنند - جرثقیل یدک کش نوشهر - و بعد از آن سن معافیت معاینه فنی کاهش پیدا کند، در غیر این صورت - جرثقیل یدک کش نوشهر - کاهش سن معاینهفنی چیزی جز افزایش دردسر برای مردم - جرثقیل یدک کش نوشهر - نخواهد داشت.»
بهترین ارائه کننده خدمات جرثقیل یدک کش نوشهر
نمایندگان مجلس در حالی نگران ماندن مردم در صفهای معاینه فنی هستند که آلودگی هوا و مشکلات ناشی - جرثقیل یدک کش نوشهر - از وضعیت خودروها، تاثیر - جرثقیل یدک کش نوشهر - بالایی بر سلامت قلب، مغز و روح و روان شهروندان دارد و هر سال به دلیل آلودگی هوا، بخشی از شهرها به حالت نیمهتعطیل درمیآید که - جرثقیل یدک کش نوشهر - هر روز - جرثقیل یدک کش نوشهر - آن خسارات اقتصادی بالایی به همراه دارد.
ارائه خدمات جرثقیل یدک کش نوشهر با ارزانترین قیمت
سعیدی درباره افزایش تعداد مراکز معاینهفنی افزود: «بخشی از آلودگی هوا با معاینهفنی کاهش مییابد، ما نیز موافق کاهش سن معافیت از معاینهفنی هستیم اما هنوز زیرساختهای لازم آماده نشده است. تامین بودجه برای افزایش مراکز معاینهفنی به عهده مسئولان مربوطه - جرثقیل یدک کش نوشهر - است و مجلس بعد از افزایش تعداد مراکز معاینهفنی میتواند اقدام به کاهش سن معاینهفنی کند.»
جرثقیل یدک کش نوشهر
مجلس پژوهشهای مجلس را قبول نمیکند سیدنواب حسینیمنش، رئیس مدیرعامل ستاد معاینهفنی در خصوص تغییر سن معافیت معاینه فنی در مجلس شورای اسلامی و تغییر آن از ۵ سال به ۴سال گفته است: «بدون تردید این قانون اثرات مثبتی هرچند جزئی در کاهش آلودگی هوا و سامانبخشی به وضعیت ایمنی خودروها خواهد داشت ولی با - جرثقیل یدک کش نوشهر - توجه به اینکه در همین قانون، مدت گارانتی خودروها توسط سازندگان خودرو ۲ سال تعیین شده است بنابراین انجام معاینهفنی پس از گذشت ۴ سال از لحاظ کارشناسی منطقی نیست. پیشنهاد دو سال توسط دولت در لایحه هوای پاک حاصل کار مطالعاتی و کارشناسی بوده است که متاسفانه موفق به اخذ رای لازم در مجلس شورای اسلامی نشد.»
جرثقیل یدک کش نوشهر برای شما در کمترین زمان
همچنین مرکز پژوهشهای مجلس در گزارشی بر ضرورتهای کاهش مدت معافیت معاینه فنی خودروهای نو - جرثقیل یدک کش نوشهر - در کشور، تاکید و اعلام کرده بود: «از سال ۱۳۸۹ با تصویب ماده (۹) قانون رسیدگی به تخلفات - جرثقیل یدک کش نوشهر - رانندگی، مدت معافیت معاینه فنی - جرثقیل یدک کش نوشهر - خودروهای نو از ۲ سال به ۵ سال افزایش یافت. در حال حاضر با توجه به مباحث مهم کنترل آلودگی هوا و افزایش ضریب ایمنی خودروها، بازگرداندن مدت معافیت معاینه فنی خودروهای نو از ۵ سال به ۲ سال پیشنهاد شده است.» در بخش دیگر این گزارش آمده است: «بررسی حوادث رانندگی در سطح شهرها و جادههای کشور، نشان میدهد نقایص فنی وسایل نقلیه از عوامل مهم بروز اینگونه - جرثقیل یدک کش نوشهر - حوادث هستند.»
جرثقیل یدک کش نوشهر برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ۳۳ درصد از خودروهایی - جرثقیل یدک کش نوشهر - که در سال ۱۳۹۱ به مراکز معاینه فنی مراجعه کردهاند، دارای نقص ایمنی موثر بودهاند.
اطلاعات جرثقیل یدک کش نوشهر را از ما بخواهید
مجلسیها برخلاف نظر مرکز پژوهشهای مجلس مبنی بر لزوم کاهش سن معافیت معاینهفنی از ۵سال به - جرثقیل یدک کش نوشهر - ۲سال جهت کنترل آلودگی هوا و افزایش ضریب ایمنی خودروها، معاینهفنی را عامل کاهش آلودگی هوا نمیدانند.
اطلاعات بیشتر در مورد جرثقیل یدک کش نوشهر اینجا است
سعیدی در این مورد عنوان کرد: «آلایندگی خودروها معضلی است که با کاهش سن معاینهفنی برطرف نمیشود. علت آلاینده بودن خودروهای داخلی، استاندارد نبودن برخی قطعات خودرو و رعایت نشدن شاخصهای استاندارد در قطعات است که موجب میشود مصرف سوخت و میزان آلایندگی خودروها افزایش یابد و تنها راهحل این است که استانداردهای لازم در ساخت خودروها رعایت شود. در مقابل برخی از خودروهای خارجی به دلیل کیفیت بالای قطعات ۵تا ۱۰ سال تضمین - جرثقیل یدک کش نوشهر - کیفیت - جرثقیل یدک کش نوشهر - میشوند و مشکل آلایندگی ندارند.
نیاز به جرثقیل یدک کش نوشهر دارید؟ کلیک کنید
بنابراین نمیتوانیم با کاهش سن معاینه فنی، کیفیت قطعات و تولیدات خودروهای داخلی را افزایش دهیم - جرثقیل یدک کش نوشهر - و از آلودگی هوا بکاهیم. نباید صورت مساله را پاک و باید علت اصلی را حل کنیم. کاهش سن - جرثقیل یدک کش نوشهر - معاینهفنی راهحل نیست. مشکل مصرف سوخت زیاد خودروهای داخلی است. مصرف سوخت خودروها در کشورهایی که فاقد منابع نفتی هستند و نفت وارد میکنند، - جرثقیل یدک کش نوشهر - کمتر از ۷ لیتر - جرثقیل یدک کش نوشهر - در ۱۰۰ کیلومتر است. در کشور ما مصرف سوخت ۱۲ لیتر در کیلومتر است.»
در مورد جرثقیل یدک کش نوشهر بیشتر بدانیم
راهکار اصلی به گفته سعیدی مجلس سلامت خودروهای داخلی و بینیاز بودن آنها از معاینهفنی تا ۴یا ۵سال را تایید نمیکند اما معتقد است - جرثقیل یدک کش نوشهر - با کاهش سن معافیت از - جرثقیل یدک کش نوشهر - معاینهفنی نمیتوان مشکل را رفع کرد.
جرثقیل یدک کش نوشهر با تنوع بسیار
سعیدی در توضیح به اتخاذ راهکار مناسب اظهار کرد: «حکم دادن به کاهش سن معافیت از معاینهفنی نهتنها مشکل اصلی را حل نمیکند بلکه مشکلات دیگری را برای مردم به وجود میآورد. نمونه دیگر ناوگان حملونقل بین شهری و خودروهای سنگین هستند که - جرثقیل یدک کش نوشهر - بیشتر آنها عمرشان بیشتر از ۴۰ سال است و آلاینده محسوب میشوند اما نمیتوان با معاینه فنی مشکل آلایندگی آنها را رفع کرد. راهحل نوسازی ناوگان بینشهری و خودروهای سنگین است. تصمیم درستی که باید اتخاذ شود قانون نوسازی ناوگان خودروهای سنگین در دورههای ۵ساله است.»