حمل خودرو آق قلا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08840.html

جذب سرمایه‌گذاران خارجی و تولید خودروهای مشترک در حذف تصمیمات سلیقه‌ای مدیران این صنعت موثر است

۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

اجرای درست اصل۴۴، خودروسازی را از بحران خارج می‌کند

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، حاشیه‌های افزایش - حمل خودرو آق قلا - قیمت خودروهای داخلی زیاد است. عده‌ای معتقدند این افزایش حداقلی تاثیری بر بازار خرید و فروش خودرو ندارد و معتقدند وقتی افزایش حقوق توسط وزارت کار تصویب شده است خودروسازها مجبورند برای تامین - حمل خودرو آق قلا - هزینه‌های‌شان قیمت‌ها را به شکلی - حمل خودرو آق قلا - معقول افزایش دهند.

از دیگر سو، هنوز حرف و حدیث‌ها بر سر کیفیت خودروهای تولید داخل وجود دارد و کارشناسان این حوزه معتقدند یکی از دلایلی که پیش‌فروش خودروهای پسابرجامی به سرعت تمام شد به این دلیل بود که مصرف‌کنندگان از ترس داخلی‌سازی خودروها در تولیدات بعدی، به سرعت همین پیش‌فروش‌ها را خریداری کردند. همین موضوع نشان می‌دهد مصرف‌کننده هنوز به کیفیت تولیدات داخل - حمل خودرو آق قلا - اعتماد لازم را ندارند.

از دیگر سو، طبق افق ۱۴۰۴ باید یک میلیون دستگاه خودرو صادر شود و هنوز برنامه‌ریزی دقیقی در این مورد صورت نگرفته است.

در زمینه قیمت‌گذاری خودروهای داخلی، شرایط صنعت خودرو و نقش دولت دوازدهم در صنعت خودرو، محمدرضا منصوری، عضو کمیسیون صنایع و معادن - حمل خودرو آق قلا - مجلس و رئیس کمیته هوافضا - حمل خودرو آق قلا - و فن‌آوری‌های نوین کمیسیون صنایع مجلس دهم می‌گوید.

[caption id="attachment_200665" align="alignleft" width="345"]حمل خودرو آق قلا محمدرضا منصوری، عضو - حمل خودرو آق قلا - کمیسیون صنایع و معادن مجلس[/caption]

درباره رقابت‌پذیری بازار خودروی داخلی چه نظری دارید و آیا رقابت‌پذیری اصلا در این بازار وجود دارد؟ باید رقابت واقعی در بازار خودروی کشور ایجاد شود. یعنی باید در بازار خودروی کشور حاشیه قیمت به وجود آید. در - حمل خودرو آق قلا - حالی که اگر رقابت واقعی وجود داشته باشد ایجاد هرگونه حاشیه قیمت بی‌معناست. واقعیت این است که باید همزمان با رشد کیفیت‌، قیمت خودروها نیز تغییر یابد. امروز شرکت‌های چینی محصولاتی با کیفیت‌های متفاوت، تولید و به همان نسبت هم قیمت‌گذاری می‌کنند بنابراین در تغییر قیمت باید همه‌چیز بستگی به کیفیت تولیدات داشته باشد.

نقش سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی به‌طور مستقل برای سرمایه‌گذاری در بازار ایران را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ باید اجازه داد یک خودروساز خارجی در بازار داخل به صورت - حمل خودرو آق قلا - مستقل سرمایه‌گذاری کند. قطعا این اقدام ضمن راه‌اندازی جریان رقابت‌پذیری در کیفیت و قیمت‌، اشتغال - حمل خودرو آق قلا - خوبی در این بخش ایجاد خواهد کرد. - حمل خودرو آق قلا - با حضور شرکت‌های خودروساز خارجی در کشور و سرمایه‌گذاری ۱۰۰ درصدی در خودروسازی، صنعت خودروی ایران و توانمندی در این بخش به‌واسطه حضور رقبای قوی، رشد و توسعه خواهد یافت.

بی‌شک حضور خودروسازان خارجی با بیشترین حجم سرمایه‌گذاری‌، ضمن تحول در روند تولید و مدیریت شرکت‌های داخلی‌، در کاهش - حمل خودرو آق قلا - هزینه‌های تولید خودروسازان نیز اثر خواهد گذاشت.

قیمت پیش‌فروش خودروهای پسابرجامی نوسانات زیادی داشت. دلیل این موضوع چیست؟ حاشیه سود - حمل خودرو آق قلا - تغییر قیمت خودروهای داخلی بالاست و - حمل خودرو آق قلا - اتمام پیش‌فروش پژو ۲۰۰۸ طی سه روز، گواه آن است که مشتریان ایرانی از بیم داخلی‌سازی این خودرو، افت کیفیت و راندمان آن در مراحل - حمل خودرو آق قلا - بعدی ثبت‌نام، در همان ساعات اولیه اقدام به ثبت‌نام کردند و خودروساز نیز با مشاهده تقاضای بازار وسوسه شد تا قیمت‌ها را بالا ببرد.

به نحوه قیمت‌گذاری خودروها اعتراض‌های بسیاری می‌شود. از نظر شما - حمل خودرو آق قلا - قیمت‌گذاری خودروها باید به چه صورت باشد؟ قیمت خودرو در بازار - حمل خودرو آق قلا - براساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود؛ تا زمانی‌که رقابت به وجود نیاید خودرو با هر قیمتی به مردم فروخته می‌شود و - حمل خودرو آق قلا - مردم مجبور به خرید کالایی هستند که ارزش واقعی آن کالا، مبلغی نیست که می‌پردازند. در یک برنامه تلویزیونی هم اعلام شد - حمل خودرو آق قلا - که به دلیل انحصار ایجاد شده در بازار خودرو، اجازه ورود به خودروسازان خارجی در بازار ایران داده نمی‌شود تا این ورود موجب رقابت بین خودروسازان داخلی و افزایش کیفیت خودروهای ایرانی شود.

طبق افق ۱۴۰۴ باید یک میلیون - حمل خودرو آق قلا - دستگاه خودرو صادر شود. - حمل خودرو آق قلا - آیا در کنار این تولیدات‌، برنامه‌ریزی‌هایی صورت‌گرفته است؟ متاسفانه خودروسازان در صادرات خودروهای تولیدی ناتوان هستند. چرا خودروسازان ایرانی با وجود اینکه قیمت دلار با پنج برابر - حمل خودرو آق قلا - رشد از ۸۰۰ به ۳۷۰۰ تومان رسید، هنوز نمی‌توانند خودروهای تولیدی‌شان را صادر کنند؟

در همه‌جای دنیا اگر ۱۰ یا ۲۰ درصد ارزش پول کشوری کاهش یابد، کالاهایشان را صادر می‌کنند؛ نمونه آن دامپینگ چین است. ارزش پول ملی در برابر دلار ۵۰۰ درصد کاهش یافت و این یعنی اگر خودرویی در ایران روزگاری ۱۰ میلیون تومان ارزش ریالی داشت، اکنون همان خودرو ۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا - حمل خودرو آق قلا - کرده است؛ به عبارت روشن‌تر اگر شرکت‌های خودروساز - حمل خودرو آق قلا - در گذشته یک خودرو را ۱۰ هزار دلار می‌فروختند و ۱۰ میلیون تومان به داخل کشور می‌آورند، اکنون با فروش همان خودرو به همان قیمت در بازارهای صادراتی، ۵۰ میلیون - حمل خودرو آق قلا - تومان به داخل کشور می‌آورند.

پس چرا با افزایش چهار، پنج برابری قیمت دلار داخلی هنوز صادر‌کننده نشده‌ایم؟ زیرا قیمت مواد اولیه و نیروی کار - حمل خودرو آق قلا - چندان افزایش نیافته است و خودروسازان به دلیل تولید خودروهای کم‌کیفیت نتوانسته‌اند خودروهای‌شان را صادر کنند. وقتی قیمت ریالی یک خودرو چهار، پنج برابر افزایش می‌یابد به طور طبیعی حاشیه سود این افزایش قیمت نیز - حمل خودرو آق قلا - رشد چهار، پنج برابری دارد. این مساله نشان می‌دهد در سیستم‌های دولتی نتوانسته‌ایم موفق باشیم، اصل ۴۴ قانون نیز بر موفق نبودن سیستم دولتی صحه می‌گذارد.

در - حمل خودرو آق قلا - مورد حذف دخالت دولت و واگذاری خودروسازی به بخش خصوصی چه نظری دارید؟ حذف دخالت دولت در خودروسازی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی، جایگزینی بخش خصوصی واقعی، جذب سرمایه‌گذاران خارجی و تولید خودروهای مشترک در حذف تصمیمات - حمل خودرو آق قلا - سلیقه‌ای مدیران این - حمل خودرو آق قلا - صنعت موثر است.

درباره - حمل خودرو آق قلا - افزایش قیمت خودروهای داخلی صحبت کردید. این موضوع در حالی است که خودروسازان از هزینه‌های سربار و تامین هزینه‌ها می‌گویند و چاره‌ای جز افزایش قیمت ندارند. اگر مدیران عامل شرکت‌های خودروساز معتقدند بخش قابل توجهی از نیروی انسانی شاغل در شرکت‌های خودرویی کشور، اضافه و سربار هستند آیا مردم باید - حمل خودرو آق قلا - با پرداخت پول بیشتر بابت خودروهای این شرکت‌ها هزینه حفظ نیروی مازاد را - حمل خودرو آق قلا - بدهند یا این دولت است که باید این هزینه را متقبل شود؟

در صنعت خودروی‌مان نیز باید اصل ۴۴ به درستی اجرایی شود تا هر کس خوب کار کرد، سود ببرد و هر‌کس بلد نیست، زیانش را ببیند، نه اینکه مردم هزینه‌های نابلدی عده‌ای را تحمل کنند.

پتانسیل بازار خودرویی کشور در سطحی است که اگر خودروسازان با تبعیت از استانداردهای بین‌المللی حجم تولید را افزایش داده و عمر مفید خودروها را کاهش دهند، هم نیروی سرباری نخواهند داشت و هم قیمت خودرو کاهش خواهد یافت.

مردم نباید تاوان سوءمدیریت‌ها را بدهند. کیفیت خودروهای ایرانی در نازل‌ترین سطح کیفی است؛ به نحوی‌که خودروسازان نمی‌توانند به کیش که یکی - حمل خودرو آق قلا - از مناطق آزاد تجاری کشور خودمان است خودرو بفروشند. چه کسی باید پاسخ دهد که چرا خودروساز ایرانی نمی‌تواند خودروهایی را که نسبت به گذشته قیمت پنج برابری پیدا کرده‌اند، صادر کند؟

یعنی معتقدید - حمل خودرو آق قلا - اگر بخش خصوصی بر سرکار بیاید، - حمل خودرو آق قلا - این مشکلات صنعت خودرو حل خواهد شد؟ اگر وزن بخش خصوصی یا کارفرمایی که برای موفقیت در بازار مجبور به اتخاذ بهترین شیوه‌های اقتصادی است، در صنعت خودروی کشور افزایش یابد حتما وضعیت نابسامان موجود در کیفیت، ایمنی و هزینه‌های سرباری تولید خودرو اصلاح می‌شود اما تا زمانی‌که مدیران حقوق‌بگیر دولتی - حمل خودرو آق قلا - که مرتب هم جابه‌جا می‌شوند، - حمل خودرو آق قلا - متولی این صنعت باقی بمانند، کیفیت صنعت - حمل خودرو آق قلا - خودروی کشور روزبه‌روز - حمل خودرو آق قلا - بدتر می‌شود.

تا وقتی که مدیران دولتی صنعت هیچ نگرانی بابت دریافت حقوق ماهانه و ورشکستگی کارخانه تحت مدیریت‌شان نداشته باشند برای‌شان - حمل خودرو آق قلا - فرقی - حمل خودرو آق قلا - نمی‌کند که تصمیمات درست بگیرند یا غلط.

قیمت خودرو در بازار براساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود؛ تا زمانی‌که رقابت به وجود نیاید خودرو با هر قیمتی به مردم فروخته می‌شود و مردم مجبور به خرید کالایی هستند که ارزش واقعی آن کالا، مبلغی نیست که می‌پردازند

تاثیر تغییرات تیم اقتصادی دولت دوازدهم - حمل خودرو آق قلا - در خودروسازی - حمل خودرو آق قلا - را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ تغییرات تیم اقتصادی دولت در کابینه دوازدهم به شرطی برای خودروسازی کشور مفید است که گران‌تولید - حمل خودرو آق قلا - کردن کالا و خدمات در هر بخشی از اقتصاد کشور با اصلاح نگاه دولتی به اقتصاد و بهبود توانمندی‌ها عینیت بخشیده شود. اما واقعیت این است مدیران دولتی‌ - حمل خودرو آق قلا - که شاخص‌های عمومی و اختصاصی مدیریت بخش صنعت را ندارند، منابع و امکانات موجود را هدر می‌دهند و هیچ‌وقت نمی‌توانند بخش صنعت را متحول - حمل خودرو آق قلا - کنند.

این مساله در آسفالت معابر هم مشاهده می‌شود. در زیرساخت‌ها باید تفکر دیگری حاکم شود. مدیری که در راس کار قرار می‌گیرد، باید - حمل خودرو آق قلا - به واگذاری امور به بخش خصوصی معتقد باشد و به خرید خدمت کند و اگر زیان کرد، - حمل خودرو آق قلا - خودش هزینه زیانش را بپردازد نه همه مردم اما متاسفانه گاهی در خودروسازی ما وقتی نمی‌توانند تولید مناسبی کنند، همه مردم با گران خریدن، جبران سوء‌مدیریت‌ها را می‌‌دهند.

اصلاح این وضعیت زمان‌بر است. در بحث خصوصی‌سازی باید اختیار را - حمل خودرو آق قلا - از دولت‌ها گرفت و تولی‌گری امور را به بخش خصوصی سپرد. در صنعت خودروسازی‌مان نیز باید اصل - حمل خودرو آق قلا - ۴۴ به‌درستی اجرایی شود.

اولين صفحه   -  چرخگیر آذربایجان شرقی   -   امداد خودرو آذربایجان غربی   -   امداد خودرو سیار آذربایجان غربی   -   خودروبر آذربایجان غربی   -   یدک کش آذربایجان غربی   -   حمل خودرو آذربایجان غربی   -   حمل ماشین آذربایجان غربی   -   کفی آذربایجان غربی   -   کفی خودروبر آذربایجان غربی   -   جرثقیل خودروبر آذربایجان غربی   -   نیسان خودروبر آذربایجان غربی   -   نیسان یدک کش آذربایجان غربی   -   ماشین بر آذربایجان غربی   -   خودرو سوار آذربایجان غربی   -   جرثقیل یدک کش آذربایجان غربی   -   چرخگیر آذربایجان غربی   -   امداد خودرو آق قلا   -   امداد خودرو سیار آق قلا   -   خودروبر آق قلا   -   یدک کش آق قلا   -   حمل خودرو آق قلا   -   حمل ماشین آق قلا   -   کفی آق قلا   -   کفی خودروبر آق قلا   -   جرثقیل خودروبر آق قلا   -   نیسان خودروبر آق قلا   -   نیسان یدک کش آق قلا   -   ماشین بر آق قلا   -   خودرو سوار آق قلا   -   جرثقیل یدک کش آق قلا   -   چرخگیر آق قلا   -   امداد خودرو آمل   -   امداد خودرو سیار آمل   -   خودروبر آمل   -   یدک کش آمل   -   حمل خودرو آمل   -   حمل ماشین آمل   -   کفی آمل   -   کفی خودروبر آمل   -   جرثقیل خودروبر آمل   -   نیسان خودروبر آمل   -  آخرين صفحه