کفی آق قلا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08842.html

بخش‌زاده: مهم‌ترین مشکل در این حوزه، وجود کالاها و قطعات تقلبی در بازار است که دلیل اصلی آن مشکلات ناشی از سال‌های تحریم بود اما با توجه به اینکه تحریم‌ها امروز تا حدی از بین رفته است، با اقدامات صورت گرفته انتظار می‌رود این مشکل کمرنگ شود و حتی از بین برود

۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

مشکل طرح‌ها در اجرای آنها مشخص می‌شود

اواخر سال گذشته بود که انجمن قطعه‌سازان کشور برای مبارزه با قاچاق قطعات خودرو به - کفی آق قلا - طور جدی برنامه‌ریزی کرد و در همین راستا نیز کارگروهی در زمینه برخورد با بازار قطعات قاچاق ایجاد شد.

دبیر این انجمن در گفت‌وگو با «دنیای‌خودرو» تاکید کرده بود این کارگروه متشکل از نمایندگان صنوف، انجمن قطعه‌سازان‌، انجمن واردکنندگان و تعمیرکاران و نمایندگان گمرک در وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور جلوگیری از قاچاق کالا تشکیل شده است و از نتیجه برگزاری جلسات نیز اظهار رضایت کرده بود.

کد شناسایی و هولوگرام قطعات یدکی نیز - کفی آق قلا - طرح‌هایی بودند که از دل همین پیگیری‌ها بیرون آمدند. با - کفی آق قلا - این حال اما به نظر می‌رسد هنوز وجود قطعات یدکی بی‌کیفیت و قاچاق در بازار قطعات یدکی خودرو، از - کفی آق قلا - چالش‌های مهم این - کفی آق قلا - حوزه به شمار می‌رود.

[caption id="attachment_200655" align="aligncenter" width="700"]کفی آق قلا مشکل طرح‌ها در اجرای آنها مشخص می‌شود[/caption]

اینکه طرح‌ها و اقدامات انجام شده تا چه حد در عمل و اجرا می‌توانند در حل مشکل وجود قطعات بی‌کیفیت و قاچاق در بازار موثر باشند، مساله‌ای است که سخنگوی انجمن قطعه‌سازان کشور در آخرین اظهار نظر خود در گفت‌وگو با «دنیای‌خودرو» درباره آن تاکید کرد: «در بازار ممکن است قطعاتی وجود داشته باشد که دارای مهر یا بارکد باشد، اما احتمال دارد بارکد آنها اصل نباشد. به همین دلیل طرح - کفی آق قلا - کامل‌تری با عنوان «مهر عدم تولید داخل» مطرح شدکه می‌توان - کفی آق قلا - گفت در واقع یک گام رو به جلو محسوب می‌شود. اگرچه شکی نیست - کفی آق قلا - عمل به آن آسان نیست اما اجرای طرح‌ها می‌تواند مشکلات آنها را نشان دهد.»

فرهاد بهنیا با بیان اینکه در تمام دنیا وقتی یک طرح نوپا وارد ساختار کلان قانونی یک کشور می‌شود، ایراداتی دارد و اعتراضاتی را نیز همراه خواهد داشت، گفت: «همه اینها حین اجرا برطرف می‌شود. - کفی آق قلا - بنابراین معتقدم اجرای این طرح به صلاح تولید قطعه در - کفی آق قلا - کشور است. ضمن اینکه این طرح دیر مطرح شده اما همچنان مفید است. ای کاش این طرح چهار سال قبل مطرح می‌شد که امروز نقاط ضعف آن برطرف شده بود و به دقت مشخص بود چه قطعه‌ای وارد شود و چه فرایندی را باید طی کند.»

در رابطه با - کفی آق قلا - مساله رفع مشکل قاچاق قطعات خودرو، رئیس اتحادیه - کفی آق قلا - فروشندگان لوازم یدکی و قطعات خودرو نیز در گفت‌وگو با «دنیای‌خودرو» با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در مدت اخیر به تایید و تضمین اصل بودن کالا و قطعات منجر شده است، گفت: «فعالیت‌های مرتبط با این مشکل باعث شده است مبدا واردات قطعات به طور دقیق مشخص شود و نظارت در - کفی آق قلا - این زمینه به این شکل است که با نصب هولوگرام، اصل بودن و غیر قاچاق بودن قطعات از طرف مصرف‌کننده و مشتری قابل پیگیری شده است.»

غلامرضا بخشی‌زاده با اشاره به اینکه مساله وجود قطعات قاچاق در بازار، با آنچه بر آن تاکید می‌شود و حاشیه‌هایی که در - کفی آق قلا - مورد آن مطرح - کفی آق قلا - می‌شود متفاوت است، اظهار کرد: «به طور کلی با توجه به تعرفه ۴ درصدی واردات قطعات خودرو و سهولت واردات در این حوزه، هزینه برای قاچاق این گروه کالا اساسا صرفه اقتصادی نخواهد داشت.»

به گفته وی مهم‌ترین مشکل در این حوزه، وجود کالاها و قطعات تقلبی در بازار است که دلیل اصلی - کفی آق قلا - آن مشکلات ناشی از سال‌های - کفی آق قلا - تحریم بود اما با توجه به اینکه تحریم‌ها امروز تا حدی از بین رفته است، با اقدامات صورت گرفته انتظار می‌رود این مشکل کمرنگ شود و حتی از بین برود.»

در این زمینه دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران در اظهارنظر - کفی آق قلا - اخیر خود با تاکید بر اینکه برای رها شدن از معضل قطعات بی‌کیفیت و قاچاق باید - کفی آق قلا - بحث برندینگ و اصالت در مورد قطعات خودرو از سوی انجمن صنفی اعمال شود و این مهم نیاز به یک قانون قوی دارد، گفت: « اصرار داریم روی موضوع برندینگ و مالکیت معنوی در کشور کار شود اما در حال حاضر انجمن به دلیل خلأ قانونی اهرم اجرایی ندارد تا بتواند از حضور کالاهای نامرغوب در بازار و حتی تعمیرگاه ها جلوگیری کند.»

مازیار بیگلو در ادامه با اشاره به اینکه انجمن قطعه‌سازان تنها می‌تواند از طریق گمرک، وزارت صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی ورود و حضور بی‌کیفیت‌ها را دنبال - کفی آق قلا - کند، اظهار کرد: «در اصل هر قطعه‌ای که می‌خواهد وارد کشور شود باید مهر تایید و اصالت را از انجمن تهیه کند و این نشان روی قطعه حک شود. این اتفاق دقیقا در صنایع الکترونیک و موبایل نیز می‌افتد و این تاییدیه صنفی بسیار در بازار موثر بوده است.»

وی در مورد - کفی آق قلا - نقش قطعه‌سازان ایرانی در تامین قطعات خودروهای چینی تولید داخل افزود: «هنوز فعالیت خاصی با این سازندگان نداریم و تنها بعضی از اعضای انجمن برخی محصولات مانند رادیاتور را در اختیار این خودروسازان می‌گذارند.»

بیگلو همچنین در مورد دلایل کم رنگ بودن داخلی‌سازی در برندهای چینی گفت: «قیمت قطعه‌سازان چینی بسیار رقابتی است و کیفیت این قطعات نیز با تولیدات ما تفاوت دارد، یعنی قیمت چینی‌ها پایین و کیفیت قطعات نیز پایین است اما در ایران به دنبال رسیدن به استانداردهای اروپا هستیم.»

به گفته بیگلو، اگر خودروی اروپایی با کیفیت مشخص و قیمتی منطقی وارد کشور شود، دیگر کسی خودروی چینی نمی‌خرد. برای همین دنبال مشارکت در ساخت این - کفی آق قلا - قبیل خودروها نیستیم.

اولين صفحه   -  امداد خودرو سیار آذربایجان غربی   -   خودروبر آذربایجان غربی   -   یدک کش آذربایجان غربی   -   حمل خودرو آذربایجان غربی   -   حمل ماشین آذربایجان غربی   -   کفی آذربایجان غربی   -   کفی خودروبر آذربایجان غربی   -   جرثقیل خودروبر آذربایجان غربی   -   نیسان خودروبر آذربایجان غربی   -   نیسان یدک کش آذربایجان غربی   -   ماشین بر آذربایجان غربی   -   خودرو سوار آذربایجان غربی   -   جرثقیل یدک کش آذربایجان غربی   -   چرخگیر آذربایجان غربی   -   امداد خودرو آق قلا   -   امداد خودرو سیار آق قلا   -   خودروبر آق قلا   -   یدک کش آق قلا   -   حمل خودرو آق قلا   -   حمل ماشین آق قلا   -   کفی آق قلا   -   کفی خودروبر آق قلا   -   جرثقیل خودروبر آق قلا   -   نیسان خودروبر آق قلا   -   نیسان یدک کش آق قلا   -   ماشین بر آق قلا   -   خودرو سوار آق قلا   -   جرثقیل یدک کش آق قلا   -   چرخگیر آق قلا   -   امداد خودرو آمل   -   امداد خودرو سیار آمل   -   خودروبر آمل   -   یدک کش آمل   -   حمل خودرو آمل   -   حمل ماشین آمل   -   کفی آمل   -   کفی خودروبر آمل   -   جرثقیل خودروبر آمل   -   نیسان خودروبر آمل   -   نیسان یدک کش آمل   -   ماشین بر آمل   -  آخرين صفحه