حمل خودرو بابل

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08870.html

در مصوبه تیرماه امسال شورای رقابت، قیمت خودروهای پراید و تیبا حداکثر یک تا یک‌ونیم درصد و قیمت سمند، پژو و تندر ۹۰ غیراتومات ۲٫۵ تا ۳ درصد افزایش پیدا کرد.

۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

خروج خودرو از قیمت‌گذاری دستوری سرانجام نداشت

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، هفته‌ای که گذشت شورای رقابت مجوز افزایش قیمت تعدادی از محصولات ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو را به شرکت‌های خودروساز ارسال کرد. در مصوبه تیرماه امسال شورای رقابت، قیمت خودروهای پراید و تیبا حداکثر یک تا یک‌ونیم درصد و قیمت سمند، پژو و تندر ۹۰ غیراتومات ۲٫۵ - حمل خودرو بابل - تا ۳ درصد افزایش پیدا کرد. - حمل خودرو بابل - همچنین در گروه پارس‌خودرو برای دو محصول تندر ۹۰ مجوز افزایش قیمت ۱٫۸۸ درصدی توسط شورای رقابت صادر شده است. همچنین بنابر اعلام تقی‌زاده معاون بازاریابی فروش سایپا، این شرکت به محض دریافت مجوز شورای رقابت، افزایش قیمت‌ها را روی محصولات پراید، تیبا و تندر ۹۰ اعمال خواهد کرد. البته هنوز مسئولان ایران‌خودرو در رابطه با اجرای مصوبه شورای رقابت زمانی را مطرح نکرده‌اند. وعده - حمل خودرو بابل - وزیر برای خروج از - حمل خودرو بابل - قیمت‌گذاری دستوری سرانجام نداشت بحث قیمت‌گذاری شورای رقابت یا قیمت‌گذاری دستوری، - حمل خودرو بابل - مدت‌هاست با اعتراض مواجه - حمل خودرو بابل - است و برخی کارشناسان این حوزه معتقدند باید بازار روند قیمت‌گذاری را تعیین کند. مبحث قیمت‌گذاری شورای رقابت در حالی - حمل خودرو بابل - بحث داغ روز است که محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و - حمل خودرو بابل - تجارت، در روزهای آغاز - حمل خودرو بابل - وزارت خود در اولین - حمل خودرو بابل - اظهارنظر رسمی‌اش، تلویحا از بازگشت قیمت‌گذاری به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان سخن - حمل خودرو بابل - گفت. در مرداد ۹۲، وزیر صنعت گفت‌وگویی انجام داد و در آن گفت‌وگو سه عامل «نقدینگی»، «عدم‌دریافت ارز» و «دخالت دولت در قیمت‌گذاری‌ها» را مهم‌ترین مشکلات فعلی صنعت خودروی کشور اعلام کرد. او همچنین به «قیمت‌گذاری توسط شورای رقابت» نیز اشاره کرد و - حمل خودرو بابل - گفت «وقتی چند تولیدکننده خودرو در کشور وجود - حمل خودرو بابل - دارد، نباید به - حمل خودرو بابل - صورت دستوری اقدام به قیمت‌گذاری کرد.» به گفته وی، باید اجازه داد عرضه و تقاضای خودرو متعادل و قیمت‌های تمام شده ملاک عمل قرار گیرند. این بخش از صحبت‌های نعمت‌زاده، حسابی به مذاق خودروسازان در آن زمان خوش آمد، چه آنکه حرف - حمل خودرو بابل - دل آنها را زده و گفته بود «به - حمل خودرو بابل - اعتقاد بنده نمی‌شود به خودروساز گفت پایین‌تر از قیمت تمام - حمل خودرو بابل - شده خود اقدام به فروش محصولات خود کند. حال اگر - حمل خودرو بابل - او را ملزم به رعایت قیمت‌های دستوری کنیم، تولید کاهش و قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند. امیدوارم در دولت بتوانیم در یکی دو ماه موضوع صنعت خودرو و قیمت‌گذاری‌ها را بررسی و تصمیمات مناسبی را برای این بخش اتخاذ کنیم.» از مرداد ۱۳۹۲، بیش از یکی دو ماه گذشت و حالا دولت یازدهم در روزهای پایانی به سر می‌برد و احتمال داده می‌شود در دولت جدید وزیر صنعت فعلی بر سرکار نباشد. اما نکته قابل تامل ماجرا اینجاست که موضوع خروج شورای رقابت از قیمت گذاری به سرانجامی نرسید و این شورا که در زمان ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد برای جلوگیری از انحصار در بازار خودرو تشکیل شده بود، هنوز هم - حمل خودرو بابل - به کار خود مانند سابق ادامه می‌دهد و اکثر کارشناسان حوزه صنعت معتقدند این نحوه قیمت‌گذاری به نفع صنعت خودرو نیست. موافق قیمت‌گذاری شورای رقابت نیستم ولی ملکی، عضو کمیسیون صنایع مجلس - حمل خودرو بابل - دهم و عضو ناظر مجلس در شورای رقابت، درباره نحوه قیمت‌گذاری این شورا به روزنامه «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «این میزان افزایش اصلا رقمی نیست - حمل خودرو بابل - که قشر متوسط نتواند ماشین تهیه کند. وقتی حقوق پرسنل خودروسازی طبق قانون افزایش حقوق وزارت کار افزایش یافته است، - حمل خودرو بابل - خودروساز چگونه می‌تواند این هزینه‌ها را تامین کند؟ اما اصلا معتقد به این شیوه قیمت‌گذاری توسط شورای رقابت نیستم بلکه بازار باید خودش قیمت را تعیین کند و عرضه و تقاضا، بازار را تنظیم می‌کند. وقتی این اتفاق رخ دهد، خودروساز مجبور می‌شود کیفیت را ارتقا دهد تا بتواند با دنیا رقابت کند. ما تا - حمل خودرو بابل - ۱۴ درصد حقوق پرسنل را افزایش می‌دهیم، - حمل خودرو بابل - خب... خودروساز هم برای تامین هزینه‌هایش چاره دیگری ندارد.» قانون وظیفه شورا را مشخص کرده است در - حمل خودرو بابل - کنار اعتراض‌ها به نحوه قیمت‌گذاری شورای رقابت، - حمل خودرو بابل - رضا شیوا رئیس این شورا، اعتراضات را بی‌پاسخ نگذاشته است و می‌گوید: «ماجرای شورای رقابت داستان کهنه‌ای نیست. کسانی که موافق انحصارگرایی هستند، با رویکرد فعالیت شورای رقابت مخالفت می‌کنند. این اعتراض‌ها به شورا داستان نویی است چراکه اقدامات لازم را برای جلوگیری از بروز انحصار در بازار انجام می‌دهد. هر کجا - حمل خودرو بابل - که فعالیت‌ها - حمل خودرو بابل - ضد رقابتی باشد، شورا ورود پیدا می‌کند و مسئولیت خود را انجام می‌دهد. به همین دلیل هیچ کس نمی‌تواند به شورای رقابت بگوید وظیفه تو چیست. بلکه - حمل خودرو بابل - قانون وظیفه این شورا را مشخص کرده است اما کسانی که موافق انحصارگرایی هستند، با رویکرد فعالیت شورای رقابت مخالفت می‌کنند.» عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس - حمل خودرو بابل - شورای اسلامی با اشاره به روند قیمت‌گذاری خودرو گفت: «در حال حاضر شرایط برای خروج قیمت‌گذاری خودرو از حیطه شورای رقابت فراهم نیست.» بررسی معایب خروج شورا از قیمت‌گذاری حمید گرمابی، عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم، در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» با اشاره به معایب خروج قیمت‌گذاری خودرو از حیطه شورای رقابت گفت: «با آزادسازی قیمت خودرو و واگذاری آن به بازار احتمال افزایش قیمت خودرو از سوی خودروسازان بیشتر می‌شود و کنترل آن از دست مسئولان خارج خواهد شد. از دیگر سو، برخی می‌گویند نیاز نیست شورای رقابت - حمل خودرو بابل - تعیین قیمت خودرو را انجام دهد اما باید تا زمانی‌که رقابت واقعی در بازار خودروی داخلی وجود ندارد، شورای رقابت در بحث قیمت‌گذاری حضور داشته باشد. منتها درباره - حمل خودرو بابل - اضافه کردن قیمت باید گفت تا وقتی ساختار همین است‌، خودروساز هم با خودش فکر می‌کند به هزینه‌هایش - حمل خودرو بابل - اضافه شده - حمل خودرو بابل - و اگر تورم را هم در نظر بگیرد، این افزایش قیمت را حق خودش می‌‌داند. شورای رقابت هم اگر با همین منطق جلو برود، به این نتیجه می‌رسد افزایش یکی، دو درصدی مشکلی نباشد.» گرمابی تاکید کرد: «خروج قیمت‌گذاری خودرو از حیطه شورای رقابت به نفع مصرف‌کنندگان - حمل خودرو بابل - نخواهد بود و - حمل خودرو بابل - در شرایط کنونی اقتصاد کشور زیان‌های بسیاری را به همراه خواهد داشت.» به گفته این عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم، البته کاهش تعرفه‌ها و رقابتی شدن خودروهای - حمل خودرو بابل - داخلی می‌تواند منجر به فراهم‌سازی بازار رقابتی شود بنابراین برای خروج قیمت‌گذاری خودرو از حیطه شورای رقابت، ابتدا باید خودروهای داخلی رقابتی شوند.
اولين صفحه   -  چرخگیر آق قلا   -   امداد خودرو آمل   -   امداد خودرو سیار آمل   -   خودروبر آمل   -   یدک کش آمل   -   حمل خودرو آمل   -   حمل ماشین آمل   -   کفی آمل   -   کفی خودروبر آمل   -   جرثقیل خودروبر آمل   -   نیسان خودروبر آمل   -   نیسان یدک کش آمل   -   ماشین بر آمل   -   خودرو سوار آمل   -   جرثقیل یدک کش آمل   -   چرخگیر آمل   -   امداد خودرو بابل   -   امداد خودرو سیار بابل   -   خودروبر بابل   -   یدک کش بابل   -   حمل خودرو بابل   -   حمل ماشین بابل   -   کفی بابل   -   کفی خودروبر بابل   -   جرثقیل خودروبر بابل   -   نیسان خودروبر بابل   -   نیسان یدک کش بابل   -   ماشین بر بابل   -   خودرو سوار بابل   -   جرثقیل یدک کش بابل   -   چرخگیر بابل   -   امداد خودرو بابلسر   -   امداد خودرو سیار بابلسر   -   خودروبر بابلسر   -   یدک کش بابلسر   -   حمل خودرو بابلسر   -   حمل ماشین بابلسر   -   کفی بابلسر   -   کفی خودروبر بابلسر   -   جرثقیل خودروبر بابلسر   -   نیسان خودروبر بابلسر   -  آخرين صفحه