ماشین بر بابل

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08877.html

اگر با رویکرد جدید پیش برویم آن چیزی که در کره، مالزی و همچنین در خیلی از موارد در چین اتفاق افتاده و آن ایجاد برند ملی است، برای ما هم به وقوع خواهد پیوست.

۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

شورای رقابت قیمت وارداتی‌ها و مونتاژی‌ها را تعیین نمی‌کند

وضعیت خودروسازان و آینده این صنعت بسیار بااهمیت، در گرو تصمیمات و سیاست‌هایی است که از سوی مسئولان و مدیران این صنعت اتخاذ می‌شود. در سال‌های اخیر کشورمان با شرکت‌های مختلف خودروسازی از فرانسه تا چین، همکاری داشته است.

هرچند همکاری با خودروسازان برتر دنیا باعث پیشرفت‌هایی عمدتا در مونتاژ خودرو و ساخت تاسیسات و چنین مواردی شده اما برای خودروساز شدن به معنای واقعی کلمه، به کشورمان کمکی نکرده است.

ما همچنان در طراحی پلت‌فرم، موتور، گیربکس و دیگر بخش‌های اصلی یک خودرو دچار مشکل هستیم یا متاسفانه دانش - ماشین بر بابل - کافی نداریم. تجربه سالیان گذشته و در تمام عمر صنعت خودرو نشان داده است که از همکاری با خودروسازان دنیا نمی‌توان انتظار خودروساز شدن داشت و باید فکر و رویکرد جدیدی در این زمینه ایجاد شود.

همکاری با شرکت‌های بزرگ فناوری، طراح و مشاور خودروسازی یکی از راه‌هایی است که وزارت صنعت و خودروسازان در پیش گرفته‌اند.

همکاری با این شرکت‌ها در امر تحقیق و توسعه و البته طراحی می‌تواند در راه رسیدن به افق‌چشم‌انداز ۱۴۰۴ و برند ملی در خودروسازی کمک‌کننده باشد.

در همین زمینه سعید - ماشین بر بابل - مدنی، مدیرعامل پیشین شرکت سایپا و مشاور فعلی وزیر صنعت در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» به تبیین این موضوعات پرداخته است. - ماشین بر بابل - مدنی به رویکرد جدیدی که خودروسازان در پیش گرفته‌اند و - ماشین بر بابل - همچنین وضعیت بازار خودرو و قیمت‌گذاری خودروها نیز اشاره کرد.

[caption id="attachment_36261" align="alignleft" width="320"]ماشین بر بابل سعید مدنی[/caption]

وضعیت و افق راه خودروسازان در دولت جدید چه باید باشد و اصولا خودروسازان چه رویکرد جدیدی باید اتخاذ کنند؟ مقوله جدیدی در - ماشین بر بابل - صنعت خودرو مطرح شده و آن این است که در عین حال که روند همکاری با شرکت‌های خودروسازی دنیا باید ادامه پیدا کند، ضروری است - ماشین بر بابل - با شرکت‌های مشاور - ماشین بر بابل - و طراح برتر هم - ماشین بر بابل - ارتباط - ماشین بر بابل - برقرار کرد.

البته همکاری با خودروسازان خارجی برای ما بسیار مفید بوده است و ما در این زمینه تجارب بسیاری هم به دست - ماشین بر بابل - آورده‌ایم و در بخش‌های بسیاری از صنعت خودرو مانند تیراژ انبوه و تولید خودروهای باکیفیت پیشرفت کرده‌ایم اما در - ماشین بر بابل - برخی زمینه‌ها همچنان دچار مشکل هستیم.

این مشکلات در زمینه صادرات، انتقال دانش فنی و داخلی‌سازی نمود بیشتری پیدا می‌کند.

برای رفع این مشکل شرکت‌های خودروسازی حرکت‌ خود را آغاز کرده‌اند و دولت هم باید از آن‌ها حمایت کند تا به تدریج به سمتی حرکت‌ کنیم که بتوانیم طراحی خودرو انجام دهیم.

این رویکرد جدید و همکاری - ماشین بر بابل - با شرکت‌های خارجی باید به چه شکل باشد؟ در زمینه طراحی خودرو چون به تنهایی امکان طراحی یا زیرساخت‌های لازم برای این کار را نداریم بهتر است از شرکت‌های بزرگ دنیا که خودروساز نیستند اما - ماشین بر بابل - کار طراحی خودرو، پلت‌فرم، طراحی موتور، گیربکس و ساخت آن را انجام می‌دهند، - ماشین بر بابل - استفاده کنیم.

از همکاری با خودروسازان بزرگ دنیا چه چیزهایی - ماشین بر بابل - عاید صنعت خودروی کشور شده است؟ ما بیش از چند دهه است که با خودروسازان بزرگ و مطرح دنیا همکاری می‌کنیم و چیزی که از آن‌ها یاد گرفته‌ایم، تولید خوب، ایجاد تاسیسات با کیفیت و امکانات تولیدی، خطوط رنگ و مونتاژ و مواردی از این قبیل است. اما در زمینه طراحی خودرو یا ضعیف عمل کرده‌ایم یا پروسه‌ با کندی پیش رفته است.

ما سرعت بالایی در این زمینه نداشته‌ایم و همین امر باعث شده است با اجبار یک خودروی قدیمی را چندسال تولید - ماشین بر بابل - کنیم که همواره از نظر رضایت مشتری - ماشین بر بابل - و قیمت تمام‌شده و تکنولوژی‌های - ماشین بر بابل - استفاده‌شده دچار مشکل می‌شویم.

رویکرد جدید - ماشین بر بابل - به چه شکلی دنبال خواهد شد؟ رویکرد جدید - ماشین بر بابل - به این شکل است که بخش‌های تحقیقاتی‌ و طراحی‌مان را با همکاری شرکت‌ها بزرگ که دارای توانایی بسیار بالایی هستند، توسعه دهیم و از آن‌ها کمک بگیریم.

با روند فعلی، نه مشکل صادرات‌ در کشور - ماشین بر بابل - حل خواهد شد و نه موضوع ساخت داخل خودروها. پس بهتر است که با رویکرد جدید - ماشین بر بابل - از این‌گونه شرکت‌ها کمک گرفته شود.

اگر با رویکرد جدید پیش برویم آن چیزی که در کره، مالزی و همچنین در خیلی از موارد در چین اتفاق افتاده و آن - ماشین بر بابل - ایجاد برند ملی است، برای ما هم به وقوع خواهد پیوست.

وضعیت کیفی خودروهای موجود در بازار را چگونه می‌بینید؟ در حال حاضر شاهد خودروهای باکیفیتی در - ماشین بر بابل - بازار هستیم. خودروهای جدیدی وارد بازار شده‌ و به فروش رسید‌ه‌اند مثل خودروی - ماشین بر بابل - ساندرو که در حال حاضر تولید این محصول در پارس‌خودرو بسیار بالا رفته است.

همچنین تولید خودروی سراتو بسیار افزایش یافته است. ضمن اینکه برخی خودروهای چینی مثل برلیانس، دانگ‌فنگ و چانگان از تولید خوبی برخوردارند. به‌طور کلی تولید خودروها در کشور افزایش یافته و نیاز به واردات را کمتر کرده است.

در این زمینه شاهد هستیم که بخشی از خودروهایی که پیش‌بینی می‌شد به‌خاطر کمبود در بخش خودروهای رده میانه وارد شوند، به‌خاطر افزایش تولید در داخل، وارد نشده‌اند.

نگاه خودروسازان دست یافتن به بازار - ماشین بر بابل - برخی خودروها در بازه‌های قیمتی مختلف است که قبلا - ماشین بر بابل - حضور نداشته‌اند. - ماشین بر بابل - آیا این امر باعث رقابت با واردکنندگان می‌شود؟ قطعا تولید خودرو در برخی سگمنت‌ها باعث رقابت و همچنین کاهش واردات خواهد شد. خودروهای گران‌قیمت به هرحال وارد می‌شوند. اما امسال تولید خودروهایی در رده قیمتی ۴۰ تا ۷۰ میلیون تومان در داخل بسیار افزایش پیدا کرده و همین عامل باعث شده است در این رده قیمتی جایگزینی برای خودروهای وارداتی پیدا شود. یعنی افزایش تنوع خودرو در داخل باعث کاهش واردات خودرو در این بازه قیمتی شده است.

وضعیت خودروهای داخلی - ماشین بر بابل - در قیاس با خودروهای چینی چگونه بوده است؟ خودروهای داخلی نسبت به خودروهای چینی به مراتب ارزان‌تر هستند و همان امکانات و کیفیت محصولات چینی را هم ارائه می‌دهند. به همین دلیل چندان نیازی به واردات در برخی محصولات دیگر حس نمی‌شود.

بازار واردات خودرو به کدام سمت - ماشین بر بابل - حرکت می‌کند؟ به نظر من در آینده شاهد خواهیم بود که خودروهای بالای ۱۰۰ - ماشین بر بابل - میلیون تومان که تعداد محدودتری دارند به صورت معمول و برای طبقه خاصی همچنان وارد شوند. با تنوع محصول خودروسازان خودروهایی با - ماشین بر بابل - آن بازه قیمتی واردات کمتری خواهند داشت.

اتفاقی که در ماه‌های گذشته افتاده این است که خودروسازان برای برخی خودروها که مشمول انحصار نیستند هم از شورای رقابت استعلام می‌کنند. این مساله را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ روی بسیاری از خودروها مانند خودروهای جدیدی که وارد می‌شوند، شورای - ماشین بر بابل - رقابت معمولا نظری برای قیمت نمی‌دهد یعنی شورای - ماشین بر بابل - رقابت در مورد خودروهای تولید انبوه داخل نظر می‌دهد. نمی‌دانم که خودروسازان برای خودروهایی غیر از تولید انبوه و با قیمت بالا استعلام می‌کنند یا خیر؟ قبلا برای خودروهای وارداتی استعلام نمی‌کردیم. متاسفانه یا خوشبختانه انواع خودروهای خارجی وارد می‌شوند - ماشین بر بابل - و قیمت آنها هم مشخص است. - ماشین بر بابل - چون فضا هم رقابتی است قیمت‌هایی که در بازار کشش دارد روی خودروها می‌گذارند و همچنین در شرایط فروش خودروها کار می‌کنند.

فعلا شورای رقابت نمی‌تواند برای - ماشین بر بابل - خودروهای وارداتی قیمت تعیین کند و قیمت این خودروها بر اساس نیاز بازار و عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. برای خودروهای CKD - ماشین بر بابل - که در اینجا مونتاژ می‌شود و در رقابت با خودروهای وارداتی قرار می‌گیرد هم بازار باید قیمت تعیین کند.

مجوز افزایش قیمت خودروها داده شد. آیا شاهد افزایش قیمت بیشتری در آینده خواهیم بود؟ خودروسازان افزایش قیمت بالایی را تجربه نمی‌کنند یا اصلا افزایش قیمتی نخواهند داشت. آنها هم تلاش می‌کنند با افزایش تولید از به‌وجود آمدن حاشیه قیمت جلوگیری کنند. در - ماشین بر بابل - این زمینه شورای رقابت هم بر این روند نظارت می‌کند و تذکرات لازم را به خودروسازان می‌دهد.

برخی کارشناسان بازار معتقد هستند که این حاشیه قیمت بیشتر از سوی خودروسازان و از طریق نمایندگی‌ها ایجاد می‌شود تا در بازار آزاد و توسط دلالان. چرا نمایندگی‌ها خودرو را بالاتر از قیمت کارخانه به فروش می‌رسانند؟ گاهی اوقات این اتفاقات ممکن است رخ بدهد. به دلیل نقدینگی که خودروسازان احتیاج دارند و نمی‌توانند آن را از راه دیگری تامین کنند، بعضی از نمایندگی‌ها، تعداد زیادی خودرو را در مواقعی - ماشین بر بابل - که بازار خیلی تقاضا برای خودرو ندارد، می‌خرند. این اتفاق در همه‌جای دنیا ممکن است رخ بدهد و نمایندگی‌ها گاهی بیشتر از آنچه باید خودرو خریداری می‌کنند. بنابراین هنگام فروش خودرو، به اصطلاح خواب پولشان را مثل بهره بانکی روی قیمت خودرو اعمال می‌کنند و باعث می‌شوند قیمت‌ها تا حدودی - ماشین بر بابل - متفاوت شوند.

این اتفاقات به‌صورت خفیفی رخ می‌دهد و امیدواریم که از آن سوء‌استفاده نشود. تمام تلاش خودروسازان این است که میزان تولید را افزایش دهند و اجازه ندهند که این حاشیه قیمت به‌وجود آید.

زمزمه‌هایی مبنی بر - ماشین بر بابل - تغییر وزیر صنعت و مدیران عامل خودروسازی‌ها شده است. آیا با شما هم برای مدیریت در - ماشین بر بابل - بخش‌های مختلف صحبتی شده است؟ خیر. تا امروز هیچ صحبتی با بنده برای واگذاری مسئولیت و مدیریت نشده است.

اولين صفحه   -  کفی آمل   -   کفی خودروبر آمل   -   جرثقیل خودروبر آمل   -   نیسان خودروبر آمل   -   نیسان یدک کش آمل   -   ماشین بر آمل   -   خودرو سوار آمل   -   جرثقیل یدک کش آمل   -   چرخگیر آمل   -   امداد خودرو بابل   -   امداد خودرو سیار بابل   -   خودروبر بابل   -   یدک کش بابل   -   حمل خودرو بابل   -   حمل ماشین بابل   -   کفی بابل   -   کفی خودروبر بابل   -   جرثقیل خودروبر بابل   -   نیسان خودروبر بابل   -   نیسان یدک کش بابل   -   ماشین بر بابل   -   خودرو سوار بابل   -   جرثقیل یدک کش بابل   -   چرخگیر بابل   -   امداد خودرو بابلسر   -   امداد خودرو سیار بابلسر   -   خودروبر بابلسر   -   یدک کش بابلسر   -   حمل خودرو بابلسر   -   حمل ماشین بابلسر   -   کفی بابلسر   -   کفی خودروبر بابلسر   -   جرثقیل خودروبر بابلسر   -   نیسان خودروبر بابلسر   -   نیسان یدک کش بابلسر   -   ماشین بر بابلسر   -   خودرو سوار بابلسر   -   جرثقیل یدک کش بابلسر   -   چرخگیر بابلسر   -   امداد خودرو باغستان   -   امداد خودرو سیار باغستان   -  آخرين صفحه