نیسان خودروبر بابل

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08875.html

با توجه به موضوع خروج برخی خودروهای قدیمی، هرگونه عدم همکاری و تاخیر در بستن قرارداد با قطعه‌سازان در جریان تولیدات جدید مشکلات جدی در تولید و فعالیت قطعه‌سازان ایجاد می‌کند

۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

بلاتکلیفی قطعه‌سازان در توسعه خودروسازی

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، مشکل استاندارد نبودن خودروهایی که سال‌هاست با کیفیت نامناسب و با فاصله زیاد از استاندارد روز دنیا روزانه در - نیسان خودروبر بابل - کشور تولید می‌شوند، در نهایت با طرح اخیر سازمان استاندارد مبنی‌بر جایگزینی پلت‌فرم‌ها و اضافه شدن پلت‌فرم‌های جدید به ناوگان تولیدی کشور تا یکم دی‌ماه ۹۷ در مسیر حل شدن قرار گرفت.

[caption id="attachment_200551" align="aligncenter" width="635"]نیسان خودروبر بابل بلاتکلیفی قطعه‌سازان در توسعه خودروسازی[/caption]

خودروهای جدید که - نیسان خودروبر بابل - الزاما باید تمام ۸۳ مورد استاندارد تعیین‌شده در تولید آنها رعایت شود. قراردادهای تولید خودروهای جدید میان خودروسازان داخل و شرکت‌های خارجی نیز در پسابرجام با همین هدف بسته شد. اما ارائه طرح، بدون برنامه و - نیسان خودروبر بابل - استراتژی دست آخر مشکلات جدید را به همراه آورد که حالا حل آنها نیازمند توجه و ارزیابی‌های دقیق و جزیی به نظر می‌رسد.

حالا قطعه‌سازان که در سال‌های اخیر پرداخت نشدن مطالبات‌شان از سوی خودروسازان از عمده‌ترین چالش‌ها در مسیر بقای‌شان محسوب می‌شد، با تولید خودروهای جدید و نزدیک شدن به زمان تعیین شده برای توقف تولید خودروهای قدیمی، با مسائل جدیدی - نیسان خودروبر بابل - مانند اقتصادی نبودن تیراژ تولید و در عین حال بلاتکلیفی در روند توسعه و گسترش فضای تولید خودرو دست و پنجه نرم می‌کنند.

قالب جدید برای محصول جدید یکی از فعالان صنعت قطعه در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اشاره به اینکه تا امروز خطوط تولید اکثر قطعه‌سازان برای تولید قطعات خودروهایی طراحی شده‌اند که امروز تولید می‌شوند، گفت: «اگر قرار باشد قالب‌های جدید برای محصولات جدید روی خط تولید بیایند، نیاز به سرمایه‌گذاری جدید است. ضمن اینکه تیراژ تولید خودروهای جدید کم است.»

قربانی با بیان اینکه در حال حاضر حدود یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در سال در کشور تولید می‌شود، اظهار کرد: «نزدیک به ۶۰۰ تا ۷۰۰ - نیسان خودروبر بابل - هزار دستگاه خودرو از این تعداد شامل پراید است، به همین دلیل توقف تولید این خودرو تاثیر - نیسان خودروبر بابل - گسترده‌ای - نیسان خودروبر بابل - بر فعالیت قطعه‌سازان خواهد گذاشت.»

متاسفانه همچنان درصد زیادی از قطعه‌سازان کماکان با مشکل جدی نقدینگی و تعویق در پرداخت مطالبات چند - نیسان خودروبر بابل - ماهه روبه‌رو هستند

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تولید الزاما باید در تیراژ اقتصادی انجام شود - نیسان خودروبر بابل - تا سودآور باشد، افزود: «تولیدکنندگان قطعات در کشور این توانایی را - نیسان خودروبر بابل - ندارند که بدون توجیه اقتصادی دست به تولید قطعات جدید بزنند.»

به‌گفته قربانی فعالیت قطعه‌سازان به طور مستقیم از برنامه‌ریزی، اقدامات و فعالیت خودروسازان تبعیت می‌کند. برای همین در تولید قطعات جدید، خود خودروسازان باید قالب‌های جدید را در اختیار تولیدکنندگان قطعات بگذارند و در تامین سرمایه و بودجه مورد نیاز برای این تغییر قطعه‌سازان را همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه خودروسازان باید به این مساله توجه داشته باشند - نیسان خودروبر بابل - که اتکا - نیسان خودروبر بابل - به - نیسان خودروبر بابل - منابع تامین شرکت‌های خارجی همان نتیجه‌ای را به همراه خواهد داشت که پس از تحریم‌های اقتصادی و ترک کشور توسط خودروسازان فرانسوی اتفاق افتاد، گفت: «آن زمان اگر ایستادگی، فعالیت و توانمندی قطعه‌سازان کشور نبود، خطوط تولید خودروسازان دوام نمی‌آورد. بنابراین پیشرفت، ارتقا و تقویت واحدهای قطعه‌سازی بی‌شک به نفع خود خودروسازان نیز خواهد بود.»

لزوم ایجاد استراتژی مطابق با شرایط در این رابطه همچنین یک عضو فعال در قطعه‌سازی در اظهار نظر اخیر خود با تاکید بر اینکه باید استراتژی دقیق و مطابق با شرایط امروز در صنعت خودرو و - نیسان خودروبر بابل - قطعه‌سازی کشور تعریف و بر‌اساس آن گام‌های عملی برداشته شود، گفت: «ایجاد زیر ساخت‌های - نیسان خودروبر بابل - مورد نیاز جهت ارتقا و - نیسان خودروبر بابل - توسعه صنعت قطعه‌سازی - نیسان خودروبر بابل - کشور یک ضرورت است. امروز نبود زیرساخت‌های تولید در این صنعت، از نبود سیاست‌گذاری دقیق و منطقی برای ارتقای کیفی در صنعت قطعه ناشی می‌شود.»

نصیری با اشاره به اینکه با توجه به قراردادهای خودرویی و قطعه‌سازان در جریان تولید محصولات - نیسان خودروبر بابل - جدید الزامی است، اظهار کرد: «با توجه به موضوع خروج برخی خودروهای - نیسان خودروبر بابل - قدیمی، هرگونه عدم همکاری و تاخیر در بستن قرارداد با قطعه‌سازان در جریان تولیدات جدید مشکلات - نیسان خودروبر بابل - جدی در تولید و فعالیت قطعه‌سازان ایجاد می‌کند.»

وی در ادامه - نیسان خودروبر بابل - همکاری با شرکت‌های خودروساز خارجی را در دستیابی به تیراژ بالای تولید در قطعات و سرمایه‌گذاری مشترک در این بخش موثر دانست و افزود: «با حرکت در این مسیر است - نیسان خودروبر بابل - که می‌توانیم ضمن گسترش همکاری، شاهد - نیسان خودروبر بابل - ارتقای دانش تولید و همچنین کیفیت و به روزآمدی تولیدات قطعه‌سازان باشیم.»

نصیری با بیان اینکه جریان توسعه در واحدهای قطعه‌سازی باید - نیسان خودروبر بابل - بر اساس استانداردهای دنیا پیش برود، تاکید کرد: «البته در این سال‌ها قطعه‌سازان تلاش کردند در مسیر توسعه تکنولوژی حرکت کنند. اما مسلما بهبود این جریان نیازمند تعامل آنها با خودروسازان مطابق با استانداردهای دنیاست. در حالی که همچنان تامین نقدینگی و پرداخت مطالبات بخشی از موانع موجود در این - نیسان خودروبر بابل - همکاری ها محسوب می‌شود.»

به گفته وی، باوجود اقداماتی در پرداخت مطالبات، - نیسان خودروبر بابل - متاسفانه همچنان درصد زیادی از قطعه‌سازان کماکان با مشکل جدی نقدینگی و تعویق در پرداخت مطالبات چند ماهه روبه‌رو هستند.

این فعال صنعت قطعه‌سازی با توضیح این مطلب که باید برای وضعیت کنونی صنعت قطعه‌سازی کشور اقدام جدی انجام شود، گفت: «با این حال در چنین شرایطی قطعه‌سازان با بلاتکلیفی در روند توسعه و گسترش فضای تولید در کشور نیز مواجه هستند. امروز دولت و مسئولان باید - نیسان خودروبر بابل - مواضع و منافع خود - نیسان خودروبر بابل - را در جریان‌های اخیر همکاری‌ها - نیسان خودروبر بابل - به روشنی اعلام کنند. در واقع اگر دنبال حفظ اشتغال و تولید در کشور هستند باید از ادامه وضعیت کنونی - نیسان خودروبر بابل - که منجر به مشکلات جدی در صنعت قطعه‌سازی و تولید در این بخش شده، جلوگیری کنند.»

اولين صفحه   -  حمل خودرو آمل   -   حمل ماشین آمل   -   کفی آمل   -   کفی خودروبر آمل   -   جرثقیل خودروبر آمل   -   نیسان خودروبر آمل   -   نیسان یدک کش آمل   -   ماشین بر آمل   -   خودرو سوار آمل   -   جرثقیل یدک کش آمل   -   چرخگیر آمل   -   امداد خودرو بابل   -   امداد خودرو سیار بابل   -   خودروبر بابل   -   یدک کش بابل   -   حمل خودرو بابل   -   حمل ماشین بابل   -   کفی بابل   -   کفی خودروبر بابل   -   جرثقیل خودروبر بابل   -   نیسان خودروبر بابل   -   نیسان یدک کش بابل   -   ماشین بر بابل   -   خودرو سوار بابل   -   جرثقیل یدک کش بابل   -   چرخگیر بابل   -   امداد خودرو بابلسر   -   امداد خودرو سیار بابلسر   -   خودروبر بابلسر   -   یدک کش بابلسر   -   حمل خودرو بابلسر   -   حمل ماشین بابلسر   -   کفی بابلسر   -   کفی خودروبر بابلسر   -   جرثقیل خودروبر بابلسر   -   نیسان خودروبر بابلسر   -   نیسان یدک کش بابلسر   -   ماشین بر بابلسر   -   خودرو سوار بابلسر   -   جرثقیل یدک کش بابلسر   -   چرخگیر بابلسر   -  آخرين صفحه